00563-2014-0010
Технически редакции | ||
25.09.2014 14:00 ч. : | 25/09/2014 13:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.09.2014 14:00 ч. : | 25/09/2014 13:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-СОФИЯ: Покупка
Доставки
АКАДЕМИЯ НА МВР, БУЛ. "АЛ. МАЛИНОВ" № 1, АКАДЕМИЯ НА МВР, За: Радостина Стаменова, Мария Пашова, Р.България 1715, СОФИЯ, Тел.: 02 9829103; 02 9829279, E-mail: academy@mvr.bg, Факс: 02 9743785
Място/места за контакт: НИКК - МВР, СЕКТОР УС- АМВРИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.academy.mvr.bg.
Адрес на профила на купувача: www.academy.mvr.bg/Obsht_poruchki/Ch114_ZOP/default.htm.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
" Доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение за работа и гаранционна поддръжка на система за количествен анализ на ДНК чрез PCR в реално време"
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обществената поръчка включва: "Доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение за работа и гаранционна поддръжка на система за количествен анализ на ДНК чрез PCR в реално време".
33190000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Извършване на обем от дейности по предварително зададена Техническа спецификация.
НЕ
НЕ
3
Гаранция за участие: 1056.00 лв. Гаранция за изпълнение на договора - 5 % от стойността на договора без вкл. ДДС, като същата се внася преди подписването му по сметка на Академия на МВР - гр.София, посочена в проекта на договора. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или банкова гаранция. Когато гаранцията за участие се представя във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN : BG90UBBS80023300314610, BIC код :UBBSBGSF, в банка ОББ, гр.София, клон "Бизнес Парк" - Академия на МВР. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранциите, включително при тяхното възстановяване са за сметка на участника/изпълнителя. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова, то тя е безусловна, неотменяема, като се представя оригиналът й и същата е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, представена преди подписването на договора, покриваща 100 % стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност -30 календарни дни след изтичане на гаранционния срок на доставката. Участникът/Изпълнителят посочва банкова сметка, банков код и банка за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата, съответно за изпълнение на поръчката. Участникът/Изпълнителят сам избира формата на гаранциите. Гаранцията за участие се задържа и освобождава в съответствие с чл.61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава в съответствие с условията на проектодоговора.
Финансирането се извършва по проект "Изграждане на капацитет на експерти по криминалистика" - тематичен фонд "Сигурност" на Българо - Швейцарската програма за сътрудничество. 1. Цена: 1.1. Всички цени са фиксирани/крайни за времето на изпълнение на договора, включват всички разходи на Изпълнителя и не подлежат на промяна; 1.2. Изпълнителят няма право да търси и претендира за допълнителни плащания или по-високи цени от посочените в Ценовата оферта; 1.3. В случай, че се дължи освобождаване от митница на доставката, освобождаването е за сметка на Изпълнителя; 1.4. В цената са включени всички транспортни разходи, такси, мита и застраховки на Изпълнителя до мястото на изпълнение: гр.София, бул. "Ал. Малинов" 1; 2. Условия и начин на плащане: 2.1. Авансово плащане в размер на 20% от стойността на договора се извършва в срок до 10 работни дни след подписването на договора, след представяне на фактура за авансово плащане от Изпълнителя; 2.2. Междинно плащане в размер на 40% от стойността на договора извършено в срок до 20 работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол, удостоверяващ изпълнението на доставката на мястото и представяне на фактура; 2.3. Окончателно плащане в размер на 40% от стойността на договора извършено в срок до 20 работни дни след подписване на протокол за успешно реализирана инсталация и въвеждане в експлоатация на доставеното оборудване и протокол за проведено обучение на състава и представяне на фактура от страна на избрания Изпълнител за остатъка от дължимата сума; 2.4. Възложителя извършва плащанията по банков път чрез банков превод по банковата сметка на Изпълнителя; 2.5. Във фактурите, които Изпълнителят издава във връзка с изпълнението на настоящия договор, следва да бъде указано, че разходът се извършва по проект "Изграждане на капацитет на експерти по криминалистика" тематичен фонд "Сигурност" на Българо - Швейцарската програма за сътрудничество, обществена поръчка: "Доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение за работа и гаранционна поддръжка на система за количествен анализ на ДНК чрез PCR в реално време";
НЕ
Всеки участник следва да представи: 1.Списък на документите и информация, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Оферта, съгласно приложения образец (Образец № 1); 3.Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 4.Описание на профила на участника, включващо обща информация относно сферата на дейност, пазарната специализация и др. ( по отношение на обединенията и консорциумите – описанието трябва да обхваща всички членове на обединението или консорциума) – максимум 5 страници свободен текст. 5.Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 и посочените в обявлението изисквания по ал. 2, т. 1 и 5 от ЗОП (Образец № 3); 6.При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 7.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 8.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП (Образец № 4); 9.Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участника по чл. 51 от ЗОП, съгл. раздел III.2.3 от обявлението; 10.Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (Образец № 9); Да се представи и декларация от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник ( Образец № 10); 11.Декларация (Образец № 5) за приемане условията в проекта на договор; 12.Декларация за срока на валидност на офертата (Образец № 11), съгласно раздел IV.3.7. от обявлението; 13.Документ за закупена документация за участие в процедурата; 14.Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Образец № 2); 15.Предлагана цена - Ценова оферта (Образец № 13); Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56 ал. 1, т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 буква „а” от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите чл. 56, ал. 1, т. 1 буква „а” от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
Не се изискват.
Не се изискват.
Участниците трябва да представят: 1. Оригинал или заверено от участника копие на сертификат за управление на качеството, съгласно изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент. 2. Документ, удостоверяващ, че техниката е неупотребявана и е в актуалната производствена листа на производителя към крайния срок за подаване на оферти. 3.Надлежно оформен документ, от производителя на оборудването (ако сам не е производител) , даващ разрешение за продажба (дистрибуция) на оборудването, предмет на настоящата поръчка (оригинал или заверено от участника копие). 4. Надлежно оформен документ от производителя на оборудването, даващ разрешение за извършване на сервизна поддръжка на оборудването, произведено от него. 5.Списък на членовете на екипа, сертифицирани специалисти, които ще изпълняват дейностите по предмета на поръчката, придружени с документи, удостоверяващи квалификацията и образованието на всеки един от тях ( автобиографии образец № 12, дипломи, сертификати, копия от трудови договори, трудови книжки, граждански договори и др.). 6.Оригинал или заверено от участника копие на сертификат на производителя , че притежава внедрена система за управление на качеството, съгласно изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент. 7.Документ с който участникът удостоверява, че има изградено Помощно бюро (Help Desk) за заявяване на проблеми (с посочен телефон и e-mail за връзка).
1.Участникът трябва да притежава внедрена сертифицирана система за управление на качеството, съгласно изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент. 2. Предлаганата от учасника техника трябва да е неупотребявана и да е в актуалната производствена листа на производителя към крайния срок за подаване на оферти. 3.Участникът трябва да е оторизиран от производителя на предлаганото оборудване (ако сам не е производител) да я продава на територията на Република България. 4.Участникът трябва да притежава или да има сключен договор със сервиз, оторизиран от производителя на предлаганото оборудване за обезпечаване на гаранционната поддръжка. 5.Участникът да разполага със сертифицирани специалисти, които ще изпълняват дейностите по предмета на поръчката. 6.Предлаганата система от участника, за количествен анализ на ДНК чрез PCR в реално време да е от производител притежаващ внедрена сертифицирана система за управление на качеството съгласно изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент. 7.Участникът трябва да има изградено Помощно бюро (Help Desk) за заявяване на проблеми (с посочен телефон и e-mail за връзка).
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие може се заявяви на тел.02/ 9829279. Заплащането на документацията може да бъде извършено по банков път по сметка: IBAN: IBAN BG72UBBS80023106073404, BIC код: UBBSBGSF, в банка ОББ, клон "Бизнес парк" - Академия на МВР гр.София, като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката или в касата на Академия на МВР - стая 513, в определения срок всеки работен ден от 09:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа на адрес - гр.София,бул."Александър Малинов" №1, като се посочва номера на решението на поръчката. Документацията може да се получава всеки работен ден от 09:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:30 часа на адрес - гр. София, бул."Александър Малинов" №1, стая 519а (деловодство) срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред или се предоставя на всяко лице поискало това, като в този случай документацията се изпраща за негова сметка.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
Академия на МВР, гр.София, ул. "Александър Малинов" № 1 - "Мраморна зала"
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и др. лица при спазване на установения режим за достъп до сградата в която се извършва отварянето. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал. 3 и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат посочени в профила на купувача.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10 - дневен срок, при условията на чл.120 от ЗОП.
25.09.2014 г.