00251-2014-0006
Технически редакции | ||
25.09.2014 11:19 ч. : | 25/09/2014 11:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.09.2014 11:19 ч. : | 25/09/2014 11:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Шумен: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Шуменски университет "Епископ Константин Преславски", Ул. "Университетска" №115, За: Драгомир Михайлов - специалист обществени поръчки тел. 054 830356, Ганчо Иванов - специалист обществени поръчки тел. 054 830356, България 9712, Шумен, Тел.: 054 830350, E-mail: rector@shu-bg.net, Факс: 054 830371
Място/места за контакт: проф. д.п.н. Маргарита Георгиева - ректорИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.shu.bg.
Адрес на профила на купувача: www.shu.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на автомобилни горива за служебните автомобили на Шуменски университет „Епископ Константин Преславски”
Възлагане на обществена поръчка
Настоящата обществена поръчка е за доставка на автомобилни горива - бензин (А95 Н),бензин (А98Н) и дизелово гориво при условия на безналично плащане на ПОС терминали, чрез издадена от Изпълнителя карта за всеки служебен автомобил. Доставката се извършва в бензиностанции на Изпълнителя на територията на цялата страна. Служебните автомобили на Университета обслужват структурнитне му звена в градовете Шумен, Варна и Добрич. В последния ден на всеки календарен месец изпълнителят издава три фактури - за заредените през текущия месец автомобилни горива от служебните автомобили от Университета, отчитащи се в съответните структурни звена в градовете Шумен, Варна и Добрич. Всяка фактура се придружава от детайлна разпечатка за вида и количествата заредени автомобилни горива през всеки календарен месец. Плащането на ежемесечно издадените фактури е с банков превод в срок до 15-то число на следващия месец.
09132000, 09134200
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Бензин (А95 Н) – общо прогнозно количество – 11 200 л.; Бензин (А98Н) – общо прогнозно количество - 2 800 л.; Дизелово гориво – общо прогнозно количество- 21 000 л. Посочените количества са прогнозни за срок 12 месецеа.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие в размер на 740.00 лв. Гаранция за изпълнение в размер на 1.5% от стойността на договора. Гаранциите се представят като оригинал на банкова гаранция или парична сума по банковата сметка на Университета: IBAN: BG57RZBB91553120050509, BIC: RZBBBGSF, Райфайзенбанк, офис Шумен.
Плащането на доставените автомоблни горива през всеки календарен месец е чрез банков превод в срок до 15-то число на следващия месец. Средствата за доставките на необходимите автомобилни горива за служебните автомобли са за сметка на бюджета на Университета.
Няма такова изискване
За всеки служебен автомобил следва да бъда издадена карта с неговия регистрационен номер, чрез която се извършва безналичното плащане на ПОС терминал на заредените количества автомобилни горива през съответния календарен месец. Участниците се представят с документ по образец №2 "Представяне на участника" в които посочват единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ, когато участникът е юридическо лице или копие, заверено от участника от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Участникът посочва и друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която е установен. Участниците посочват също така и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата както и друга информация; -Декларация по чл. 47 ал.9 от ЗОП; - Декларация съгл. чл. 56, ал.1, т.6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник и за липса на обстоятелства по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП; -Изрично пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване) – оригинал или нотариално заверено копие. -Споразумение/договор за създаване на обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, в случаите, когато участникът е обединение. Към споразумението/договора се прилагат и пълномощното/те за овластяване, когато е приложимо. -Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. -Техническото предложение на участника включващо и срок за изпълнение - по образец. - Други документи, съгласно изискванията на документацията за участие. Участниците подготвят офертите си съгласно изискванията на Възложителя и ползват приложените към документацията за участие образци на документи.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
00251-2014-0006
ДА
Цялата документация за участие по процедурата е публикувана в рубриката "Профил на купувача" и е неограничено достъпна. При изявено желание същата може да бъде закупена.Стойността на документацията (6.00 лв. с ДДС) се заплаща в брой в касата на Университета в Корпус 1 или по банкова сметка IBAN: BG57RZBB91553120050509, BIC: RZBBBGSF, Райфайзенбанк, офис Шумен. Получава се от деловодството ( стая 124 на Корпус1) срещу представен платежен документ. При поискване от заинтересовано лице документацията може да бъде изпратена по пощата, като разходите са за сметка на лицето. В този случай заинтересованото лице изпраща писмо, към което е приложено копие от платежното нареждане за платена стойност на документацията.
Български
90
гр. Шумен, ул. "Университетска" №115, Корпус 1
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Процедурата по настоящата обществена поръчка е открита с решение №РД-10-1833 / 24.09.2014г. на ректора и е по реда на чл.14, ал. 3, т.2 от ЗОП. Възложителят ползва съкратените срокове по чл. 64, ал.3 от ЗОП поради изпращане на решението и обявлението по електронен път до АОП за вписването им в Регистъра на обществените поръчки, както и е осигурен електронен досъп до документацията за участие в процедурата на интернет адрес: www.shu.bg, рубриката "Профил на купувача" на датата на публикуване на обявлението за процедурата в РОП към АОП .
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
25.09.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ