Версия за печат

00368-2014-0011

BG-Главиница: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Главиница, Република България, Област Силистра, гр. Главиница, ул. „Витоша” № 44, За: Димо Илиев, Република България 7630, Главиница, Тел.: 08636 2040, E-mail: obshtina@glavinitsa.bg, Факс: 08636 2258

Място/места за контакт: Република България, Област Силистра, гр. Главиница, ул. „Витоша” № 44

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.glavinitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.glavinitsa.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Упражняване на строителен надзор на обект „Реконструкция и изграждане на спортен център в град Главиница, община Главиница, област Силистра”, осъществяван с финасовата помощ на Програма за развитие на селските райони 2007 - 2013 г., мярка 321, съгласно Договор за финансиране с номер № 19/321/01276 /27.11.2012 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: общ. Главиница
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

А). Предмет: Възлагане изпълнението на обществена поръчка с предмет: „Упражняване на строителен надзор на обект „Реконструкция и изграждане на спортен център в град Главиница, община Главиница, област Силистра”, осъществяван с финасовата помощ на Програма за развитие на селските райони 2007 - 2013 г., мярка 321, съгласно Договор за финансиране с номер № 19/321/01276 /27.11.2012 г. Б). Описание на предмета на поръчката Предмета на настоящата поръчка включва осъществяването на строителен надзор на следния обект -„Реконструкция и изграждане на спортен център в град Главиница, община Главиница, област Силистра”. Избраната лицензирана фирма ще упражнява строителен надзор и ще извършва контрол по изпълнение на строителството на обекта/ите със следните задължения: • Да следи за хода на изпълнение на СМР съгласно график на строителя, да оценява забавата и да определя какви мерки трябва да се вземат в това отношение. Съгласувано с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ да нарежда извършването на изменения в графика или да взема решения по такива изменения, предлагани от изпълнителя. • Да контролира пълнотата и правилността на съставяните протоколи и актове по време на строителството. • Да контролира изпълнението на строежа съгласно одобрените проекти. Да не допуска изменение на проекта по време на строителството, ако промяната не е съгласувана от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и проектанта и одобрена по законовия ред. • Да подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на стоежа, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредбите към него. • Да изготви окончателен доклад придружен с „Технически паспорт” до “Дирекцията за национален строителен контрол” относно готовността на строежа за въвеждане в експлоатация заедно с технически паспорт на обекта. • Да внесе в РДНСК от името на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ писмено искане за назначаване на Държавна приемателна комисия придружено от необходимите документи, съгласно Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Упражняване на строителен надзор на обект „Реконструкция и изграждане на спортен център в град Главиница, община Главиница, област Силистра”, осъществяван с финасовата помощ на Програма за развитие на селските райони 2007 - 2013 г., мярка 321, съгласно Договор за финансиране с номер № 19/321/01276 /27.11.2012 г.

Прогнозна стойност без ДДС
99868.03 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

9


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 990,00 лева без ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по сметка на Общ. Главиница или да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере да използва банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е посочено, че е за настоящата Общ. поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това се извършва с платежно нареждане, в което се посочва Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата се внася на името на Възложителя на следната сметка: IBAN: BG07IORT80473360005500; BIC: IORT BGSF при ИНВЕСТБАНК – КЛОН СИЛИСТРА, или в касата на общината. а. Възложителят освобождава гаранциите за участие: Отстранените кандидати или участници-срок 5 раб. дни след изтичането на срока за обж. на решението на възл. за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; Класираните на първо и второ място участници-след сключване на договора за общ. поръчка. За останалите кл. участници-в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата - гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за пр. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. б. Възложителят задържа гаранцията за участие: до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. в. Възложителят усвоява гаранцията за участие, ако участникът: Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора за общ. поръчка без ДДС.Гаранцията може да се внесе по банков път или да се представи като банкова гаранция със срок на валидност - целия срок на договора увеличен с 30 к. дни. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път, това се извършва с платежно нареждане, в което се посочва Общ. поръчка, за изпълнението на която се представя гаранцията. Сумата се внася на името на Възложителя по сметка: IBAN: BG07IORT80473360005500; BIC: IORT BGSF при ИНВЕСТБАНК – КЛОН СИЛИСТРА, или в касата на общината. Гаранцията се освобождава в срок от 30 дни след завършването на пълния обем договорени работи и приключване на строителството на обекта. Ако в упоменатият срок се проявят дефекти, установени с двустранно подписан протокол, то ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ има право да задържи гаранцията до отстраняване на дефектите.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ задържа гаранцията за изп. на договора, ако възникне спор между страните, който е внесен за решаване от съд до влизането в сила на съдебното решение.В случаите на задържане на гаранцията ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ не дължи лихви на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за времето, през което тя законно е прeстояла при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на цената се извършва на части, посредством авансово плащане и окончателно плащане, които се дължат, както следва: АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер до 30 % (тридесет процента) от стойността на договора, дължимо в срок от 14 дни, считано от подписване на Акт обр.2 и представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за стойността на аванса. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ в размер от 70 % (седемдесет процента) от стойността на договора, дължимо в срок от 14 дни след датата на издаване на разрешение за ползване (удостоверение за въвеждане в експлоатация) на обекта и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Всички плащания се извършват с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в посочените по – горе срокове след представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ оригинална фактура, която следва да задържа следната задължителна информация: В описателната им част следва да впише следният текст: „Упражняване на строителен надзор и контрол върху СМР на обект„Рехабилитация на общинската пътна мрежа и реконструкция на магистрален водопровод” финансиран по договор № 19/321/01276 по ПРСР 2007-2013г. Фактурите за междинни и окончателно плащане, задължително трябва да бъдат придружени с Приемо – предавателен протокол за приемане на извъртените дейности.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I. Право на участие в обществената поръчка има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. II. Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник, който не отговаря на изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“- „д“ /без б.”е”/, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. Иизискванията се отнасят и за подизпълнителите, и за членовете на обединение. При подаване на офертата кандидатът или участникът удостоверява липсата на обстоятелствата с декларация. Декларират се и се доказва отсъствието на обстоятелствата, които изрично са посочени в настоящата тръжна документация. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1-4 и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 4 и 5, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. III. Изискуеми документи и информация:1.Обр.1–Заявление за участие с Пр. 1–Списък на документите, съдържащи се в офертата.2.Обр.2- Адм. сведения.3.Обр.3–Рег. документи-към образеца се прилагат регистрационни документи на участника.4. Обр.4–Декларация чл. 47, ал. 9 ЗОП. 5. Обр.5-–Декларация чл. 56, ал. 1, т. 11 ЗОП.6.Обр.6–Декларация за запознаване с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка.7.Обр.7–Декларация за задължаване да се спазват условията на поръчката и да не се разпространява данни, свързани с нея.8.Обр.8–Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка.9.Обр.9–Декларация за съгласие от подизпълнител/и.10.Обр.10–Декларация за членове на обединението.11.Обр.11–Декларация за участието на подизпълнители, с Договори с подизпълнители.12.Обр.12–Декларация, че участникът е посетил строителната площадка. 13.Обр.13–Гаранция за участие, с документ за внесена гаранция за участие.14.Обр.14–Пълномощно за подаване на оферта, с пълномощно.15.Обр.15–Създаване на обединение, със споразумение за създаване на обединение.16.Обр.16–Пълномощно от членовете на обединението, с пълномощни.17. Образец № 17 – Доказателства за изпълнение на изискванията за изпълнени сходни услуги..18. Образец № 18 – Лиценз по смисъла на чл. 167 от Закона за устройство на територията..19. Образец № 19 – Декларация за техническото оборудване..20. Образец № 20 – Ключови експерти.21. Образец № 21 – Професионална автобиография.22. Образец № 22 - Внедрени сертификати за качество. 23. Образец № 23 – Декларация за приемане условията на проекта на договор.24.Обр.24–Техническо предложение, с приложими документи.25.Обр.25–Ценова оферта, с приложими документи. При участие на подизпълнители, изискванията ще се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие, като независимо от дела на тяхното участие, ако вида на работата изисква вписване в регистър, то те следва да са вписани за този вид дейност. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от Закона за обществените поръчки изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се представят документи
Минимални изисквания: Няма такива изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. 2. Копия от лицензи или еквивалентни. 3. Ключови експерти: 3.1. Документи, с които се доказват: вписването на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит в Професионалната автобиография, която ще бъде неразделна част от офертата на кандидата. 3.2. Документи, с които се доказват: вписването на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит в Професионалната автобиография, която ще бъде неразделна част от офертата на кандидата. 3.3. Документи, с които се доказват: вписването на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит в Професионалната автобиография, която ще бъде неразделна част от офертата на кандидата. 3.4. Документи, с които се доказват: вписването на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит в Професионалната автобиография, която ще бъде неразделна част от офертата на кандидата. 3.5. Документи, с които се доказват: вписването на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит в Професионалната автобиография, която ще бъде неразделна част от офертата на кандидата. 3.6. Документи, с които се доказват: вписването на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит в Професионалната автобиография, която ще бъде неразделна част от офертата на кандидата. 4. Декларация по Образец, за техническото оборудване, което участникът ще осигури за изпълнение на обществената поръчка. Оборудването за изпълнение на дейностите може да бъде собствено или ползвано на друго правно основание, съответно доказано с документ за собственост или договор за наем/лизинг и др. за периода на поръчката. 5. Копия от сертификати или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Чуждестранните участници представят еквивалентни доказателства, съобразно националното си законодателство.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва през последните 3 (три) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти, да има изпълнена услуга, еднаква или сходна с предмета на поръчката. Под услуга в обхвата на поръчката следва да се разбира услуга за упражняване на строителен надзор на спортни зали или спортни стадиони или спортни съоръжения или други еквивалентни строителни обекти. 2. Участникът или член на неговия екип да притежава лиценз по смисъла на чл. 167 от Закона за устройство на територията за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от Закона за устройство на територията. 3. Участникът да разполага със следните експерти: 3.1. Кл. експерт 1- 1 брой-Ръководител на строителния надзор. Изисквания: Висше образование „Строителен инженер” или екв. Проф. опит: Най-малко 8 г. проф. опит по специалността, след придобиването на образованието; Най-малко 5 г. да е заемал ръководна длъжност в строителството;Лицето да е било ръководител /началник или екв./ на най-малко един стр. обект, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. 3.2. Кл. експерт 2 - 1 брой- специалисти по строителство на сгради и съоръжения на обекта. Изисквания:Висше образование „Строителство на сгради или съоръжения” или еквивалентна. Най-малко 5 г. професионален опит по специалността, след придобиване на образованието. 3.3. Кл. експерт 3 - 1 брой- специалист по строителство на конструкции на обекта. Изисквания: Висше образование „Конструктивно инженерство” или екв.Най-малко 5 г. проф. опит по специалността, след придобиване на образованието. 3.4. Кл. експерт 4 - 1 брой-специалист по строителство на водопроводни и канализационни мрежи на обекта.Изисквания: Висше образование „Водоснабдяване и канализация” или екв. Най-малко 5 г. професионален опит по специалността, след придобиване на образованието. 3.5. Кл. експерт 5 - 1 брой- специалист по строителство на електрически мрежи и съоръжения на обекта. Изисквания: Висше образование „Електроинженер” или екв. Най-малко 5 г. професионален опит по специалността, след придобиване на образованието. 3.6. Кл. експерт 6 - 1 брой- технически сътрудник. Изисквания: Висше или средно обр. Най-малко 3 г. професионален опит като технически сътрудник или екв. 4. Участникът трябва да разполага със следното техническо оборудване: Лек автомобил – 1 бр. Копирна машина или многофункционално устройство – 1 бр. Компютър – 2 бр.Допустимо е кандидатът да предложи еквивалентно оборудване, което извършва еквивалентни операции. 5. Участникът трябва да има сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството: - ISO 9001:2008 и/или еквивалентно; Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от Закона за обществените поръчки изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. При участие на подизпълнители, изискванията ще се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Участникът или член на неговия екип да притежава лиценз по смисъла на чл. 167 от Закона за устройство на територията за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от Закона за устройство на територията или еквивалентен лиценз за чуждестранните участници, съобразно националното им законодателство.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Най-ниска цена; тежест: 60
Показател: Срок за съставяне на Технически паспорт на обекта; тежест: 20
Показател: Срок за съставяне на Окончателен доклад след Акт обр.15 ; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.11.2014 г.  Час: 09:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да получат документацията за участие на електронен адрес www.glavinitsa.bg - профил на купувача, най-късно до часа и датата, посочени в Обявлението за обществената поръчка. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя – www.glavinitsa.bg. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка по пощата или с куриер. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената за нейното отпечатване и размножаване е 10 /десет/ лева без ДДС. Цената на документацията се заплаща предварително в касата на Община Главиница или по банков по следната банкова сметка: Банка: ТБ Инвестбанк АД ФЦ "Силистра" IBAN: BG36IORT80478460005600 BIC: IORTBGSF Код за плащане: 448007

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.11.2014 г.  Час: 09:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

"Заседателна зала" на административна сграда на Община Главиница, гр.Главиница, обл.Силистра, ул."Витоша" № 44

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се финансира по проект „Реконструкция и изграждане на спортен център в град Главиница, община Главиница, област Силистра”, от Програма за развитие на селските райони 2007 - 2013 г., мярка 321, съгласно Договор за финансиране с номер № 19/321/01276 /27.11.2012 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават в 10 дневен срок от узнаването решението на Възложителя, съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ