Версия за печат

00454-2014-0001

BG-Панагюрище: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ "СЪБО НИКОЛОВ"ООД, ул."Георги Бенковски" № 100, За: Кунка Георгиева, Република България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 62161, E-mail: mbalpan@gmail.com, Факс: 0357 62372

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-pan.com.

Адрес на профила на купувача: www.mbal-pan.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

На интернет адрес www.mbal-pan.com предоставен пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, ул.Георги Бенковски 100, За: Кунка Георгиева, Република България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 62161, E-mail: mbalpan@gmail.com, Факс: 035 762372

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

МБАЛ"СЪБО НИКОЛОВ"ООД, ул.Георги Бенковски 100, За: Кунка Георгиева, Република България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 62161, E-mail: mbalpan@gmail.com, Факс: 0357 62372

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.mbal-pan.com.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ежедневни доставки на готова болнична храна за пациентите на МБАЛ"Събо Николов"ООД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: МБАЛ"Събо Николов"ООД
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Ежедневни доставки на готова храна по различни диети, съгласно рецептурника на Министерството на здравеопазването за болнично хранене по предварителни заявки от Възложителя за пациентите за нуждите на „МБАЛ Събо Николов“ООД гр.Панагюрище, с цел избор на доставчик/ци и сключване на договор/и за доставка при най-благоприятни условия за „МБАЛ Събо Николов“ООД гр.Панагюрище. Доставките ще се извършват ежедневно по точно определен график. Болничното хранене следва да отговаря на изискванията за количество, качество и калорийна стойност за рационално и диетично хранене в съответствие с утвърдените диети и рецептурници за болничното хранене. Фактическото изпълнение на обществената поръчка се определя на база прием на пациенти и финансовата обезпеченост за изпълнението на поръчката.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55523000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Приготвената(ежедневно) храна се доставя в количества и вид съгласно заявка на възложителя, съгласно документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
92000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 900/деветстотин / лева в полза на „МБАЛ Събо Николов“ ООД - за гарантиране изпълнението на задължения, произтичащи от участието в процедурата. Гаранцията за участие в процедурата се представя заедно с предложението.Срокът на валидност на гаранцията за участие в процедурата е срокът на валидност на офертите.Гаранциите за участие се представят в една от следните форми: - оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на „МБАЛ Събо Николов“ООД . Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението. - парична сума, преведена по банкова сметка на „МБАЛ Събо Николов“ООД гр.Панагюрище Банка - ОБЩИНСКА БАНКА – ФЦ-Пазарджик IBAN: BG58 SOMB 91301049762801 BIC: SOMB BGSF удостоверено с платежно нареждане в оригинал или заверено копие. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предметът на поръчката за която/ито участникът кандидатства.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по реда на чл. 61 и чл.62 от ЗОП в следните случаи: а) когато участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на оферти; б) когато участникът обжалва решението на възложителя, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор или обжалва решението за определяне на изпълнител на възложителя – до решаване на спора; в) когато участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Гаранциите за участие на отстранените участници се освобождават от възложителя в срок 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; Гаранциите за участие на класираните на първо и второ място участници се освобождават след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници в срок до 5 (пет) работни след изтичане срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител;При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен при подписването на договора да представи в оригинал гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: o Гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, преведена по банкова сметка на „МБАЛ Събо Николов“ ООД Банка - ОБЩИНСКА БАНКА – ФЦ Панагюрище IBAN: BG 58 SOMB 9130 1049762801, BIC: SOMB BGSF. платежно нареждане в оригинал; o Оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на МБАЛ Събо Николов ООД гр.Панагюрище. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението .Гаранцията за изпълнението на договора се задържа, освобождава и/или усвоява в съответствие с условията на проекто-договора, съгласно ЗОП.Банковите разходи по откриването на гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на определения за изпълнител участник. Участникът, определен за изпълнител трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите, така че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения размер в договора. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Управителят на МБАЛ"Събо Николов"ООД сключва договор с участника/ците определен за изпълнител.Плащанията се извършват в български лева,по посочена от участника банкова сметкасъс срок на отложено плащане от 60 дни от датата на последната доставка,извършена през предходния месец и след преставяне на приемателно -предавателни протоколи за фактически доставената храна и представена фактура,подписана и одобрена от купувача.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано, като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: • всички членове на обединението /консорциума са отговорни, заедно и поотделно по закон за изпълнението на договора; • всички членове на обединението /консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и клауза относно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите. • участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Те трябва да определят и наименованието на участника; Договорът за създаване на обединението се прилага към офертата на Участника, когато не е приложен договор за създаване на обединение или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаване на офертата, Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, декларацията по чл.47, ал.9 от ЗОП се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Изпълнението на поръчката трябва да се извършва съгласно посочените специални изисквания в тръжната документация при стриктно спазване на графиците за доставка .Необходимо е предварително съгласуване на менюто за готовата храна за седмицата от предходната седмица. Заявяването за следващия ден се извършва с писмена заявка, която се връчва на представителя на Доставчика при доставката на храната за текущия ден. Стоките да се доставят със собствени на Изпълнителя (или наети от него) транспортни средства, отговарящи на санитарно-хигиенните изисквания за доставка на хранителни продукти доказани със съответните разрешителни документи от РИОКОЗ. Доставките се извършват след направена заявка и са до франко склада/хранителния блок на „МБАЛ Събо Николов“ООД, гр. Панагюрище, ул.“Георги Бенковски“№100. В заявките се уточняват вида на менюто и броя порции за следващия ден. Заявеното трябва да се доставя в добър търговски вид, по начин съответстващ на изискванията за транспорт и съхранение съгласно БДС или еквивалентно. Доставката на готова храна да се извършва в термофорни съдове, в които количеството да отговаря точно на заявеното количество порции. Качеството на доставяната храна да отговаря на действащите в страната БДС или еквивалентно и на „Сборник рецепти за диетични ястия за заведения за обществено хранене и лечебно-профилактични заведения” от 1984 г. на МНЗ. Количеството, качеството и калорийността на ястията следва да са съобразени с изискванията на рационалното и диетично хранене съгласно номеричната система на съответната диета. Всяка доставка се придружава с писмена калкулация, в която да са отразени грамажът на вложените продукти и броят на доставените ястия от всеки вид.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик № 1 „Документи за подбор” – върху него участникът посочва: адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс, електронен адрес. В плика трябва да се поставят следните документи, като документите, за които не е изрично посочено да бъдат в оригинал или нотариално заверени копия, да се представят копия заверени с подпис и печат на участника. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Образец № 1, Административни сведения – Образец № 2,Декларация за запознаване с условията на поръчката, подписана от участника - Образец № 3,Документи относно търговско-правния статут на участника, Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата, участникът представя копие от удостоверението за регистрация по БУЛСТАТ. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, издадено не повече от 1 месец преди датата на отваряне на офертите. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Оригинал или нотариално заверено копие на документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това лице не е законният представител на участника.Удостоверение по Закона за храните в уверение на това, че обекта отговаря на хигиенните изисквания / бивши санитарни разрешителни за разкриване на кухня/. Документ, удостоверяващ внасянето на гаранция за участие в процедурата – оригинал.Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника .Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 от Закона за обществените поръчки – Образец № 4 и Образец № 4а.Забележка: Когато участниците са юридически лица, декларациите за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2, от ЗОП . Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП - Образец № 5. Декларацията се подава от законния/ните представител/и на участника.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - Образец № 6. В плик № 1 се поставят документите, изискани от Възложителя, съгласно чл. 56 от ЗОП, отнасящи се до критериите на подбор на участниците, съобразно указанията на Възложителя.В плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” се поставят задължително документите, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно изискванията на чл.57, ал.2, т.2 от ЗОП, а именно: Техническото предложение за изпълнение на поръчката – изготвя се по ОБРАЗЕЦ 11 от настоящата документация. Техническата оферта се изготвя на български език и се подписва от лицето, представляващо участника в процедурата или изрично упълномощен за участие в процедурата представител. В плик № 3 с надпис „Предлагана цена ” - в този плик се поставя ценовото предложение на участника под формата на Образец №11 – „Ценова оферта”, Всяко ценово предложение задължително следва да съдържа предложение по всяка от изискваните диети.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние на участниците, съгласно чл. 50, ал. 1, т.1 и т. 2 от ЗОП, които са, както следва: 1.Копие от отчет за приходите и разходите за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или започнал дейността си, заверени от участника с „Вярно с оригинала”, или еквивалентен документ – за участници, които не са регистрирани съгласно българското законодателство. В случай, че участникът е регистриран по Закона за търговския регистър и посочените документи са оповестени в търговския регистър към датата на кандидатстване, това обстоятелство ще се проверява по служебен път съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за Търговския регистър. 2.Декларация - справка за общия оборот и за оборота на услуги, сходни с предмета на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Образец). Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, горните документи се представят за всеки от тях. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, горните документи се представят за всяко физическо или юридическо лице, чрез което участникът ще доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.
Минимални изисквания: Доказателства за икономическото и финансово състояние на участниците, съгласно чл. 50, ал. 1, т.1 и т. 2 от ЗОП, които са, както следва: 1.Копие от отчет за приходите и разходите за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или започнал дейността си, заверени от участника с „Вярно с оригинала”, или еквивалентен документ – за участници, които не са регистрирани съгласно българското законодателство. В случай, че участникът е регистриран по Закона за търговския регистър и посочените документи са оповестени в търговския регистър към датата на кандидатстване, това обстоятелство ще се проверява по служебен път съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за Търговския регистър. 2.Декларация - справка за общия оборот и за оборота на услуги, сходни с предмета на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Образец). Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, горните документи се представят за всеки от тях. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, горните документи се представят за всяко физическо или юридическо лице, чрез което участникът ще доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. oМинимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участника: Общият оборот на участника за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си трябва да бъде не по-малко четиридесет и шест хиляди лева . Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, горните изисквания се прилагат към обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Всеки участник да има разработена и внедрена система за анализ и контрол на критичните точки - НАССР система за управление на безопасността на храните. В случай че участникът е сертифициран и представи сертификат по EN ISO 22000:2005 с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти не е необходимо да има сертификат, удостоверяващ, че има внедрена HACCP система.Участникът да има внедрена систе внедрена система за качество ISO 9001:2008 с обхват на сертификация „търговска дейност/продажба” или еквивалентен документ, издаден от признат орган, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.Участниците да притежават документи за собственост или за ползване на помещенията за целите на приготвяне на храна, в т.ч. съответните документи, издадени от органите на РИОКОЗ и от органите на ДВСК за регистрация на обекта за приготвяне на храна по Закона за храните и Наредба № 5/ 25.05.2006 г. за хигиена на храните.Участниците следва да са представят документи за собственост или за ползване на транспортни средства за специализиран превоз, с приложени документи за регистрация на транспортно средство, предназначено за превоз на хранителни продукти от РИОКОЗ/ДВСК съгласно Наредба № 5/ 25.05.2006г. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата,придружени със съответните референции. Списък на техническите лица, включително на тези отговарящи за контрола на качеството, придружен с данни и документи за тяхното професионално образование и квалификация, и сертификати за преминати квалификационни курсове/заверени от участника копия/.Декларация, че за храната ще се използват само качествени продукти. Участниците да гарантират пълна подмяна на артикулите с отклонение във вкусовите качества.
Минимални изисквания: Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата,придружени със съответните референции. Списък на техническите лица, включително на тези отговарящи за контрола на качеството,придружен с данни и документи за тяхното професионално образование и квалификация, и сертификати за преминати квалификационни курсове/заверени от участника копия/. внедрена система за анализ и контрол на критичните точки - НАССР система за управление на безопасността на храните. В случай че участникът е сертифициран и представи сертификат по EN ISO 22000:2005 с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти не е необходимо да има сертификат, удостоверяващ, че има внедрена HACCP система.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Предлагана цена по диети; тежест: 60%
Показател: Опит в доставките със сходни с предмета на поръчката; тежест: 10%
Показател: Наличие на собствени или наети помещения,отговарящи на изискванията за подготовка на предлаганата храна, в максимална близост до района на Възложителя; тежест: 30%

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.11.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.11.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.11.2014 г.  Час: 14:30
Място

В сградата на МБАЛ Събо Николов ООД , ет.3 , в кабинета на управителя.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и се извършват в присъствието на участниците в процедурата,техните нотариално упълномощени представители,чиито оферти са приети и рестрирани,както и представители на средствата за масово осведомление и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл.64,ал.3 от ЗОП от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка достъпна на интернет страницата на МБАЛ"СЪБО НИКОЛОВ"ООД на адрес: www.mbal-pan.com

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120,ал.5 ,т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ