Версия за печат

00246-2014-0171

BG-с.Ковачево: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД, За: инж. Иво Тодоров - заместник началник цех ВС и пепелоизвоз; Татяна Татарова - специалист търговия, Тръговски отдел, Република България 6265, с.Ковачево, Тел.: 042 662910; 042 662230, E-mail: tatarova@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел; цех Въглищно стопанство и пепелоизвоз

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД, За: Татяна Татарова - специалист търговия, Република България 6265, с.Ковачево, Тел.: 042 662910, E-mail: tatarova@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД, За: Христина Димитрова - Танева, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662717, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Регистратура за обществени поръчки

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извънгаранционно сервизно обслужване на тежка механизация

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извънгаранционно сервизно обслужване на тежка механизация, разделена на две обособени позиции: - І-ва обособена позиция – Извънгаранционно сервизно обслужване на колесен еднокофов багер NEUSON модел 9503. - ІІ-ра обособена позиция - Извънгаранционно сервизно обслужване на телескопичен повдигач MANITU модел MHT 860LT LSU EVOLUTION.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50116000

Описание:

Други услуги по техническо обслужване и ремонт на автомобилите, без каросерията и купето

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Спецификациите и обемът по обособени позиции са приложени в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
130000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП) по обособени позиции, както следва: - първа обособена позиция - 300 лв. /триста лева/, без ДДС; - втора обособена позиция - 1000 лв. /хиляда лева/, без ДДС; 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността му, закръглена до лев. Представя се преди подписването му и се освобождава в срок до 30 дни след изтичане на 36 месеца от датата на сключване на договора и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя. Тази гаранция се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя. 3. Ако гаранциите са парична сума се внасят по сметката на Възложителя: IBAN BG22TTBB94001526680953, BIC: TTBBBGSF, при банка SG Експресбанк, клон Раднево. 4. Ако гаранциите са банкови се представят по приложени в документацията образци и са със следните срокове на валидност: - за участие - 180 дни от датата на отваряне на офертите; - за изпълнение на договора - 37 месеца от датата на сключване на договора;

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е със собствени средства. Условия на плащане: до 60 дни след датата на извършената услуга, удостоверено с подписан от страните приемо - предавателен протокол за извършени сервизни операции и вложени резервни части и материали фактура-оригинал, издадена съгласно чл.113 от ЗДДС и след документи, представени по чл. 45б, ал.3 от ЗОП при сключени договори с подизпълнител. Срокът на плащането тече от датата на последно представения документ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не. Преди подписване на договора определения за изпълнител представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Срокът за изпълнение на поръчката е до изтичане на две години от датата на сключване на договор или до изчерпване на общата му стойност, което от двете събития настъпи по-рано. 2. Договорът се изпълнява на части, по направена конкретна заявка – до 5 календарни дни от датата на заявката. 3. Място на изпълнение на поръчката - територията на „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, а при невъзможност да се извършва на място – в специализиран сервиз на Изпълнителя. 4. Гаранционен срок - 12 месеца от датата на монтаж за вложена резервна част. 5. Участникът да бъде официален представител на производителя, оторизиран за извършване на сервиз на: - за І обособена позиция - колесен еднокофов багер NEUSON – доказва се с декларация и оторизационно писмо от фирмата производител; - за ІІ обособена позиция - телескопичен повдигач MANITU модел MHT 860LT LSU EVOLUTION – доказва се с декларация и оторизационно писмо от фирмата производител; 6. Да се осигурява (при необходимост) сервизен екип до 24ч. от уведомяването (писмено или по телефон), оглед и диагностика. Резервните части за отстраняване на аварията да се доставят на база двустранно подписан протокол от диагносгиката с подробното им описание. 7. Да се осигурява техническо обслужване - смяна на масла и консумативи да се извършва след писменно заявяване от Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя в офертата си: 1. Посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен за кореспонденция при провеждането на процедурата. 2. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2, т. 1,2,4,5 и ал.5 от ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 т. 1,2,4 и 5 от ЗОП, се отстранява от участие. 3. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателства за техническите възможности и/или квалификация: 1. Съгласно чл.51, ал.1, т.1 ЗОП - списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, включително стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Възложителят изисква участникът да е изпълнил минимум един договор по предмета на поръчката, за всяка от обособените позиции, придружени с доказателство за извършената услуга. 2. Съгласно чл.53, ал.1 от ЗОП - участникът да има въведена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват предмета на поръчката. Удостоверява се със заверено от участника копие на сертификата. В случай, че същия не е на български език се представя преведен. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата. 3. Уастникът да разполага със специализиран сервиз за съответната тежка механизация на територията на Република България - доказва се с декларация.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

14149

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.10.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.10.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.10.2014 г.  Час: 13:30
Място

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Централна административна сграда, Заседателна зала на Търговски отдел

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В случай че лицата поискат документацията да им се изпрати за тяхна сметка, цената е 10 лв., без ДДС, Плащането се извършва в касата на дружеството или по банкова сметка: IBAN BG22 TTBB 9400 1526 6809 53, BIC: TTBBBG22, при „SG Експресбанк” гр. Раднево. Документацията е публикувана на официалната интернет страница на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД - www.tpp2.com. Минимален срок, през който кандидата е обвързан с офертата си - 150 дни след датата, определена за краен срок за предаване на заявлението.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Извънгаранционно сервизно обслужване на колесен еднокофов багер NEUSON модел 9503
1) Кратко описание

Извънгаранционно сервизно обслужване на колесен еднокофов багер NEUSON модел 9503

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50116000

Описание:

Други услуги по техническо обслужване и ремонт на автомобилите, без каросерията и купето

3) Количество или обем

Спецификацията и обемът са приложени в документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Извънгаранционно сервизно обслужване на телескопичен повдигач MANITU модел MHT 860LT LSU EVOLUTION
1) Кратко описание

Извънгаранционно сервизно обслужване на телескопичен повдигач MANITU модел MHT 860LT LSU EVOLUTION

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50116000

Описание:

Други услуги по техническо обслужване и ремонт на автомобилите, без каросерията и купето

3) Количество или обем

Спецификацията и обемът са приложени в документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
100000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24