Версия за печат

00246-2014-0169

BG-с. Ковачево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: по техническите въпроси – инж. Aт. Митев /Ръководител звено КТО/; по документацията - Пл. Тенева /Специалист-търговия/, Р. България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662773; 042 662913, E-mail: p.teneva@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Конструктивно-технологичен отдел, Търговски отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: по техническите въпроси – инж. Aт. Митев /Ръководител звено КТО/; по документацията - Пл. Тенева /Специалист-търговия/, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662773; 042 662913, E-mail: p.teneva@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Конструктивно-технологичен отдел, Търговски отдел

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Пл. Тенева, Р. България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662913, E-mail: p.teneva@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Христина Димитрова – Тaнева - Завеждащ „Регистратура обществени поръчки”, Р. България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662717, E-mail: h.dimitrova@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Регистратура обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.tpp2.com.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на индукторна машина, машина за райбероване и хонинговане на отвори и оборудване за тях”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на индукторна машина, машина за райбероване и хонинговане на отвори и оборудване за тях, по две обособени позиции, съгласно спецификации и технически изисквания, както следва: Първа обособена позиция: „Доставка на индукторна машина за затягане и развиване на болтови съединения” Втора обособена позиция: „Доставка на машина за райбероване и хонинговане на отвори на ротори”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31640000

Описание:

Машини и апарати със специфична функция

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на обществената поръчка е посочен в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
305000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие се представя в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Тази гаранция е на стойност: - по първа обособена позиция: 1 900.00 /хиляда и деветстотин/ лв.; - по втора обособена позиция: 1 000.00 /хиляда/ лв. 2. Гаранцията за изпълнение на договора се представя преди подписването му и се освобождава до 30 дни, след изтичане на 16 месеца /за първа обособена позиция/ и 17 месеца /за втора обособена позиция/ от датата на сключване на договора. Гаранцията е в размер на 5% от стойността на договора, закръглена до лев. 3. Ако гаранциите са парична сума, се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG22 TTBB 9400 1526 6809 53, BIC: TTBBBG22, при „SG Експресбанк” гр. Раднево. 4. Ако гаранциите са банкови, се представят по посочените в документацията образци и са със срок на валидност, съответно за участие - 180 дни от датата на отваряне на офертите, а за изпълнение на договора - 17 месеца /за първа обособена позиция/ и 18 месеца /за втора обособена позиция/ от датата на сключването му.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е със собствени средства. 1. Плащането се извършва до 60 дни след всяка доставка, удостоверено с двустранно подписан приемо-предавателен протокол, придружен с фактура - оригинал, съгласно разпоредбите на чл. 113 от ЗДДС и след представяне на документи по чл. 45б, ал.3 от ЗОП при сключени договори с позипълнители. Срокът за плащане тече от датата на последно представения документ. 2. Предложената цена е в лева, без ДДС, при условие на доставка DDP „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД – складова база, съгл. Инкотермс 2010.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

НЕ. Преди подписване на договора определеният за Изпълнител представя документите, посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Гаранционен срок на изделията - 12 месеца от датата на въвеждане в експлоатация, но не повече от 18 месеца от датата на доставка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя в офертата си: 1.Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен за кореспонденция при провеждането на процедурата. 2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2, т. 1,2,4,5 и ал.5 от ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 т. 1,2,4 и 5 от ЗОП, се отстранява от участие. 3. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Няма изисквания.

ІІІ.2.3) Технически възможности

За доказване на техническите възможности и/или квалификация, всеки участник представя в офертата си: 1.съгласно чл. 51, ал. 1, т.1 от ЗОП - списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, извършвани през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Възложителят изисква да е извършена минимум една еднаква или сходна доставка за всяка обособена позиция, за последните 3 години с доказателства за изпълнение. 2. съгласно чл. 51, ал. 1, т.5 от ЗОП – каталози на изделията от производителя. 3. съгласно чл. 53, ал. 1 от ЗОП - Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001: 2008, или еквивалентен, с обхват търговия или производство (в случай, че участникът е производител на изделията) на аналогично оборудване. Представя се заверено копие на сертификата с превод на български език. 4. Декларация за производител и страна на произход на доставяната машина. Непредставяне на някои от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

14165

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.10.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.10.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.10.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В случай че лицата поискат документацията да им се изпрати за тяхна сметка, цената е 10 лв., без ДДС, Плащането се извършва в касата на дружеството или по банкова сметка: IBAN BG22 TTBB 9400 1526 6809 53, BIC: TTBBBG22, при „SG Експресбанк” гр. Раднево. Документацията е публикувана на официалната интернет страница на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД - www.tpp2.com.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на индукторна машина за затягане и развиване на болтови съединения”
1) Кратко описание

Доставка на индукторна машина за затягане и развиване на болтови съединения, съгласно спецификация и технически изисквания.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31640000

Описание:

Машини и апарати със специфична функция

3) Количество или обем

Обемът на обособената позиция е посочен в документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
198000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 4

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на машина за райбероване и хонинговане на отвори на ротори”
1) Кратко описание

Доставка на машина за райбероване и хонинговане на отвори на ротори, съгласно спецификация и технически изисквания.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31640000

Описание:

Машини и апарати със специфична функция

3) Количество или обем

Обемът на обособената позиция е посочен в документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
107000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 5