Версия за печат

00530-2014-0068

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Петрана Тодорова-началник сектор „Help Desk център”, дирекция ИСМБП, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593503, E-mail: petrana.todorova@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция ИСМБП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти" в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 „Абонаментна поддръжка на „Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти EtiQ Teller” и Обособена позиция № 2 „Абонаментна поддръжка на „Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти NemoQ”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, ЦУ на НАП
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти" в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 „Абонаментна поддръжка на „Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти EtiQ Teller” и Обособена позиция № 2 „Абонаментна поддръжка на „Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти NemoQ”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72514000

Описание:

Услуги по управление на компютърни системи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
355212 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 045 - 075449 от 05.03.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 118 - 210178 от 21.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 148 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Абонаментна поддръжка на „Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти EtiQ Teller”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.08.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ДАНА БЪЛГАРИЯ” ООД, ЕИК 131183725, ул. Владайска река № 8, ет. 3, България 1510, София, Тел.: 02 9367083

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 337500 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 333684 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 149 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Абонаментна поддръжка на „Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти NemoQ”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.08.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ДАНА БЪЛГАРИЯ” ООД, ЕИК 131183725, ул. Владайска река № 8, ет. 3, България 1510, София, Тел.: 02 9367083

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 21600 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 21528 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът по обособена позиция 1 се сключва за срок от 36 месеца от датата на сключване. Договорът по обособена позиция 2 се сключва за срок от 36 месеца от датата, следваща датата на изтичане на срока/прекратяване на действащия към момента договор със същия предмет, в случай че договорът се сключи преди настъпване на някое от посочените обстоятелства, за което ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще бъде уведомен. За изпълнението на дейностите, предмет на договорите по всяка от обособените позиции на четиримесечие страните подписват отчети/доклади, съдържащи обобщената информация от изпълнените Заявки за сервиз за всяка от териториалните дирекции/офиси на НАП, както и информация за изпълнените дейности по поддръжка, съставени на база получени от териториалните дирекции/офиси на НАП, приемо-предавателни протоколи за извършената работа, подписани от определените лица. След изтичане на срока за поддръжка на системите, страните подписват окончателни отчети/доклади удостоверяващи цялостното изпълнение по договорите. Плащането по договорите се извършва в лева по банков път, от ЦУ на НАП, на 9 равни четиримесечни вноски, по банкова сметка, посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на основание издадена фактура и отчет/доклад за извършените услуги за съответния четиримесечен период и приемо-предавателни протоколи за извършената работа, подписани от координатора по договорите. Плащането се извършва в срок до 30 дни от изпълнението на посочените обстоятелства, като първото плащане ще бъде през 2014 г., при наличие на условия за това.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.09.2014 г.