00265-2014-0126
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.09.2014 13:37 ч. : | 17/09/2014 13:29 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.09.2014 13:37 ч. : | 17/09/2014 13:29 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: Покупка
Доставки
"Мини Марица - Изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: По техническите въпроси: инж.Емил Колев - инженер-механик; Въпроси по процедурата: Росица Димитрова - Експерт "Търговия", Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3068/; 00359 41783305/3109/, E-mail: r_dimitrova@marica-iztok.com, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: О.П.„Механичен”, отдел "Търговски"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.
Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
"Мини Марица-изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура отдел „Търговски”, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел „Търговски”Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
"Мини Марица-изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура отдел „Търговски”, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел „Търговски”Проучване и добив на въглища или други твърди горива
НЕ
Доставка на зъб кован с наварка за багери SRs 2000
Предмет на процедурата е доставката на зъб кован с наварка за багери SRs 2000 (SAP №2*13114), изработен по предоставената от Възложителя конструктивна документация - чертеж №530.131.749:000-1ТКН ММИ и „Технически изисквания за изработка на зъб лопатка (SRs 2000) - изковка” за зъб кован с наварка. Всички условия за изпълнение на поръчката са описани в документацията за участие.
43613100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
4 800 броя
НЕ
НЕ
6
Гаранцията за участие е 4000 лева или равностойността в евро. Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Разплащането ще се извършва по банков път, както следва: - Възложителят заплаща цената на доставените зъби (без остатъка), до 30 (тридесет) календарни дни след датата на всяка доставка, срещу представяне на двустранно подписан приемо-предавателен протокол и оригинална фактура за дължимата стойност. - Ако Възложителят не върне на Изпълнителя остатъците на използваните зъби в срок до 30 дни след определения в договора срок, същият ги заплаща на Изпълнителя по банков път, по предложената по процедурата цена.
ДА
При изпълнение на договора, Възложителят ще връща на Изпълнителя остатъците от зъбите - след използването им в производството. Остатъците трябва да се върнат до 4 (четири) месеца след изтичане на крайният срок за изпълнение на договора. В случай, че Възложителят не върне някои от остатъците от зъбите (опашките), той ги заплаща на Изпълнителя по цена, предложена от него по процедурата. В ценовите си оферти участниците трябва да посочат: - цена на 1 (един) зъб: …………… лв без ДДС, която се получава като сбор от:. - цена на 1 (един) зъб без остатък (опашка): …………… лв без ДДС - цена на остатъка (опашка) на 1 (един) зъб: …………... лв без ДДС Общата стойност на офертата се образува на база предложена цена на 1 (един) зъб и общото заявено количество зъби по процедурата.
1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП. 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива. 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 7. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 8. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.
Не се изискват.
Участниците, които са само доставчици, да представят оторизационно писмо (удостоверяващо право за търговия) от производителя или търговско представителство на производителя - удостоверява се със заверено копие на документа (писмо, договор, пълномощно или др.), придружено с превод на български език. Производителите на зъбите да са сертифицирани по ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват, включващ и производство на механични изделия /доказва се с копия на сертификата, с превод на български език/.
Открита
НЕ
реф.№138/2014г.
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
Български
150
Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
НЕ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
17.09.2014 г.