Версия за печат

01059-2014-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130036366

Специализирана болница за активно лечение на деца с онкохематологични заболявания - София ЕООД, ул. Бяло море № 8, За: адв. Анелия Стойновска - юрист, България 1836, София, Тел.: 02 9307034; 0882 460794, E-mail: a.stoynovska@abv.bg, Факс: 02 9307045

Място/места за контакт: София, ул. Бяло море № 8

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.sbaldohz.com..

Електронен достъп до информация: http://www.sbaldohz.com..

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Периодични доставки на лекарствени продукти за лечение на онкологични заболявания, заплащани от НЗОК, съгласно Спецификация, по заявка на Възложителя “СБАЛДОХЗ-СОФИЯ” ЕООД. Посочените в списъка количества са ориентировъчни и не пораждат за Възложителя задължение да ги закупи в пълен обем. Участниците могат да подават предложение както за всички обособени позиции от списъка, така и само за отделни обособени позиции.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
болнична аптека по местоседалище на Възложителя в град София, ул. Бяло море № 8, Административно тяло, 1-ви етаж
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

доставка на лекарства за онкологични заболявания

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
577099.22 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: единична предложена цена за обособена позиция; тежест: 65
Критерий: качество; тежест: 35
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

03/2014

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 101 - 176426 от 27.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 6 / Обособена позиция №: 24 / Заглавие на обособената позиция: Изпълнителят ще доставя обявените количества за обособени позиции с №№ 24, 40, 41, 42, 43, 58, 68, 69 и 70 от Спецификацията - предмет на поръчката.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.08.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Фармнет АД с ЕИК 202513217, местност Япаджа № 6, България 1839, София, Тел.: 02 9421736; 0887 673672, E-mail: lridjalska@pharmnet.bg, Факс: 02 9421717

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 166000.31 BGN с ДДС 20%
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 7 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: Изпълнителят ще доставя обявените количества за обособени позиции с №№ 3, 4, 6, 9, 12, 13, 17, 25, 35, 38, 45, 53 и 62 от Спецификацията - предмет на поръчката.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.08.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Медекс ООД с ЕИК 131268894, ул. Самоковско шосе № 2Л, Търговски комплекс Боила, ет. 5, България 1138, София, Тел.: 02 4833362;02 9175545; 02 9175552, E-mail: office@medex.bg, Факс: 02 9175538

Интернет адрес/и:

URL: www.medex.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 286822 BGN с ДДС 20%
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 8 / Обособена позиция №: 18 / Заглавие на обособената позиция: Изпълнителят ще досатвя обявените количества за обособени позиции с №№ 18, 19 и 60 от Спецификацията - предмет на поръчката.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.08.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Алта Фармасютикълс ЕООД, бул. Българя, Бизнес център Абакус, ет. 2, България 1619, София, Тел.: 02 8549701, E-mail: zop@altaph.eu, Факс: 02 9532622

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 124276.91 BGN с ДДС 20%
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 тече от получаването на окументацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1) жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2) документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3) документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3. Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице. В срока по чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В случаите по чл. 120, ал. 5, т. 1, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.09.2014 г.