01605-2014-0033
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.09.2014 11:25 ч. : | 12/09/2014 11:15 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.09.2014 11:25 ч. : | 12/09/2014 11:15 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" № 3, За: инж. Ирена Лозанова; Даниела Гочева, Р. България 1080, София, Тел.: 0884 280913; 0884 366244, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки" при "Холдинг БДЖ" ЕАД ; отдел "Обща администрация" при "БДЖ- Пътнически превози" ЕООДИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.
Адрес на профила на купувача: www.bdz.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на хартии, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника, за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД. Обществената поръчка е разделена на 2 /две/ обособени позиции: - обособена позиция №1 – "Доставка на хартия, хартиени изделия, канцеларски материали за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД "; - обособена позиция №2 – "Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД".
Възлагане на обществена поръчка
„Доставка на хартии, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника, за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД. Обществената поръчка е разделена на 2 /две/ обособени позиции: - обособена позиция №1 – "Доставка на хартия, хартиени изделия, канцеларски материали за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД "; - обособена позиция №2 – "Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД".
22000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Количествата са подробно описани по видове в Спецификация на Възложителя за обособена позиция 1 - Приложение №I и Спецификация на Възложителя за обособена позиция 2 -Приложение №II от документацията за участие.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие се представя поотделно за всяка обособена позиция, в размер определен от Възложителя, както следва: 1.1. за обособена позиция №1 - 765 лв.; 1.2. за обособена позиция №2 - 818 лв., със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата, представена в една от следните форми: а) Парична сума – внася се по сметка на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД – ОББ, клон Св. София IBAN BG57 UBBS 80021052226520; б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД, съгласно приложен образец към документацията за участие, Приложение №8. Позволено е да се ползва и образец на банката, но изискването за неотменяемо плащане следва да съществува. *Допустимо е гаранциите за участие в определения от Възложителя размер, да се представят с един документ за отделните обособени позиции, само когато гаранцията е представена, като парична сума (депозит), внесена по посочената сметка на Възложителя /в случай на участие за повече от една обособена позиция/. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: «Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП с предмет: „Доставка на хартии, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника, за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД за обособена/и позиция/и №...... /изписва се номера на обособената позиция и стойността на гаранцията за съответната обособена позиция, за която участникът представя оферта/. 2. Гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора/рите без ДДС, със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичане срока на действие. Гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума или банкова гаранция и се представя от участника/участниците определен/и за изпълнител/и. Условията по задържането, усвояването и освобождаването на Гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор.
Условията и срок на плащане: Плащането ще се извършва в лева по банков път, в предложен от участника срок: не по-малко от 25 дни и не повече от 30 дни, след доставката и представяне на необходимите документи /оригинална фактура и приемо-предавателен протокол за извършена доставка, подписан от упълномощени лица на двете страни, който да включва точно описание на позициите, каталожен номер, количество и стойност съгласно Спецификациите/.
Когато определеният за изпълнител е обединение на физически и / или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския Закон.
Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника по чл.50, ал.1 или ал.2 от ЗОП - документ по преценка на участника.
1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършена доставка. 2. Когато участникът не е производител, представя заверено копие на оторизационно писмо или друг документ от производителя, удостоверяващи права за представителство и търговия на територията на цялата страна. 3. Сертификати за качество по EN ISO и/или еквивалентен, удостоверяващи, че предлаганите хартия, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника са годни за ползване по предназначение и отговарят на приложимите в Р. България стандарти за качество, и/или приложимите европейски и/или международни стандарти. 4. Участниците следва да представят в плика с офертата и 1 брой каталог на предлаганите от тях артикули. Каталогът се представя в отделен запечатан плик.
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Горепосочената цена се заплаща, в случай че някое лице поиска документацията да му бъде изпратена от Възложителя, за сметка на същото лице, съгласно чл.28, ал.7 от ЗОП. Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр.София, ул.Иван Вазов №3, ет.2, стая 219 или по банков път по сметка на възложителя - "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД в лева в Банка ОББ, клон "Света София", IBAN : BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF и се получава в деловодството, всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа.
Български
150
ул."Иван вазов" № 3, 1080 гр.София, "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД
Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл. 68, ал. 3,4 и 5 от ЗОП и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП - при спазване на установения режим за достъп да сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
1. На основание чл.14, ал.3, т.2 във връзка с чл.45в, ал.2, т.6, б."б" от ЗОП са приложени опростените правила за провеждане на обществени поръчки, поради което срока за получаване на оферти е намален на 32 дни. 2. Цялата документация за участие в обществената поръчка е достъпна на електронната страница: http://bdz.bg, раздел Проекти и търгове, Обществени поръчки и търгове.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Информация относно крайния срок: чл. 120, ал. 5 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Бълария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
12.09.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
"Доставка на хартия, хартиени изделия, канцеларски материали за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД ", съгласно Спецификация на Възложителя
22000000
Описание:
съгласно Спецификация на Възложителя
"Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД ", съгласно Спецификация на Възложителя
22000000
Описание:
съгласно Спецификация на Възложителя