00589-2014-0015
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.09.2014 16:39 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.09.2014 16:39 ч. : | 09/09/2014 16:32 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.09.2014 16:39 ч. : | 09/09/2014 16:32 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Перник:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Перник, пл."Св. Иван Рилски" №1А, За: инж.Венелин Богев, РБългария 2300, Перник, Тел.: 076 684272, Факс: 076 603890
Място/места за контакт: отдел "Инвестиции и Екология"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.
Адрес на профила на купувача: www.pernik.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Възстановяване на общински сгради на територията на Община Перник по три обособени позиции: 1.Възстановяване сградата на училището в с.Мещица 2.Укрепване сградата на ДКЦ “Втора поликлиника” гр.Перник 3.Възстановяване на сградата на ДКЦ “Трета поликлиника”, гр.Перник
Възстановяване на общински сгради на територията на Община Перник по три обособени позиции: Об.позиция 1 “Възстановяване сградата на училището в с.Мещица – за укрепването на сградата има разработен инвестиционен проект.Ще се изпълняват фундаменти , рандбалки , колони и греди , нова тухлена зидария и стоманобетонова плоча , подмяна на покривната конструкция, довършителни вътрешни работи. Об.позиция 2: Укрепване сградата на ДКЦ “Втора поликлиника” гр.Перник – за укрепването на сградата има разработен инвестиционен проект.Ще се изпълнява общо укрепване на конструкцията и локално възстановяване на напуканите зидове , нов дървен покрив , довършителни вътрешни работи. Об.позиция 3:Възстановяване сградата на на ДКЦ “Трета поликлиника” гр.Перник – възстановителните дейности на сградата включват покривни , фасадни , вътрешни строително- ремонтни работи и мълниезащита.
45214210, 45215100, 45261900, 45443000, 45400000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
решение и обявление за поръчка
621192
28.08.2014 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
ІІІ.2.2 Икономически и финансови възможности Минимални изисквания IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Участниците трябва да докажат наличието на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер на 500 000 лв. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. Условия при отваряне на офертите Дата: 01.10.2014 г. Час: 10:00
Участниците трябва да докажат наличието на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер на 20 /двадесет/ процента от стойността на всяка отделна обособена позиция , за която подава оферта участникът , както следва: 1 - ва обособена позиция: 65 635, 8 лв. без ДДС 2- ра обособена позиция: 81 523.2 лв. без ДДС 3-та обособена позиция: 58 087.6 лв. без ДДС При участие в повече от една обособени позиции стойността на разпологаемият финансов ресурс е сбор от стойността по отделните обособени позиции. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. Условия при отваряне на офертите Дата:08.10.2014. Час:10:00
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Съгласно Документацията за участие , Раздел 3.Описание на проекта и обекта на поръчката, ІІ.2 Пълно описание на предмета на обществената поръчка - срок за изпълнение е посочено: " Срокът за изпълнение е 120 (сто и двадесет) календарни дни от датата на сключване на договора , но не по-късно от 31.12.2014г. " Отпада изискването срокът за изпълнение да е не по-късно от 31.12.2014г. В документацията за участие Раздел 5 "Образци и приложения" Приложение 15 - Техническо предложение, предвижда : " Срокът за изпълнение на поръчката не трябва да надвишава, максималния срок за изпълнение, посочен в обявлението, а именно: 120 ( сто и двадесет ) календарни дни , но не по-късно от 31.12.2014г." Отпада изискването срокът за изпълнение да не е по-късно от 31.12.2014г. В документацията за участие , Раздел 4 "Изисквания и указания за участие в процедурата и подготовка на офертата" ; ІІІ. Минимални изисквания към икономическото и финансово състояние на участниците : Участниците трябва да докажат наличието на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер на 20 /двадесет/ процента от стойността на всяка отделна обособена позиция както следва: 1 - ва обособена позиция: 65 635, 8 лв. без ДДС 2- ра обособена позиция: 81 523.2 лв. без ДДС 3-та обособена позиция: 58 087.6 лв. без ДДС При участие в повече от една обособени позиции стойността на разпологаемият финансов ресурс е сбор от стойността по отделните обособени позиции. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
09.09.2014 г.
Възложител