Версия за печат

00041-2014-0011

BG-Ивайловград: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ИВАЙЛОВГРАД, ул. “Георги Димитров” №49, За: Виолета Недялкова, България 6570, Ивайловград, Тел.: 03661 6090; 03661 6528, E-mail: oba_ivaylovgrad@abv.bg, Факс: 03661 6022

Място/места за контакт: Община Ивайловград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ivaylovgrad.org/.

Адрес на профила на купувача: http://www.ivaylovgrad.org/index.php/obshtestveni-porychki.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ИЗРАБОТВАНЕ НА ПРОЕКТ ЗА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН НА ОБЩИНА ИВАЙЛОВГРАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр. Ивайловград
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е изработване на проект за Общ устройствен план на Община Ивайловград (ОУПО), включващ Екологична оценка (ЕО) и Оценка за съвместимост (ОС). Главните цели на Общия устройствен план на общината е да създаде териториална планова основа за нейното дългосрочно устойчиво устройствено развитие в съответствие с приетите стратегически документи за регионално развитие и със специфичните за Община Ивайловград природни, културно-исторически, туристически и други ресурси. Предвид анализа на състоянието на ресурсите и на отделните функционални системи и изведените проблеми следва заключението, че бъдещото управление на устройствените процеси на територията ще бъде ефективно и целесъобразно само ако се основава на устройствен план, обхващащ цялата територия на общината и на създадени въз основа на него цялостни подробни устройствени планове за урбанизираните територии.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71400000, 71410000

Описание:

Услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура
Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на поръчката следва да бъде извършено съгласно предоставеното от възложителя Техническо задание за разработване на Общ устройствен план на община Ивайловград. С Техническото задание се представят и основните, най-общи насоки за бъдещото развитие на града и общината, водещи до създаване на комплексно устроена и хармонична жизнена среда. Общият устройствен план на Община Ивайловград трябва да отговаря на следните общи изисквания: Доразвиване на положителните идеи и тенденции, заложени в предходни устройствени проекти и пла¬нове и други проучвания за те¬ри¬торията на общината.Пълноценно отчитане външните връзки на общи¬на¬та като стимулатор за развитие. Решаване на инфраструктурни и теренни проблеми в съответствие с целесъобразността им не само на общинско, но и на междуобщинско ниво. Формиране на комплекс от устройствени мерки, целящи създаване на условия за прео-доля¬ва¬не на съществени диспропорции между отделни части на общинската територия. Свеждане до минимум отнемането на ценни земеделски земи и земи от горския фонд за нуждите на урбанизацията и друго строително усвояване. Създаване на устройствени възможности за използване на природния и културно-историческия ресурси за развитие на отдиха и туризма, при съблюдаване режимите за опазването им.Създаване условия за развитието на социалната и техническата инфраструктури. По отношение на икономическото развитие на общината при изработването на плана се съблюдават постановките на стратегическите документи по ЗРР, отнасящи се за общинската територия. За стимулиране на публично-частното партньорство в дейностите, осигуряващи социално-икономическото развитие, да се осигурят възможности за целесъобразна реализация на поземления фонд – общинска собственост, съобразна с обществения интерес и при спазване на общите и специфични изисквания и ограничения по отношение земеползването. Предвид несъвместимостта на оценките за потребността от урбанизация, произтичаща от естествените демографски процеси, и реалното инвестиционно търсене на терени за обитаване и за стопански дейности, да се разработи и приложи адекватен подход при планиране на земеползването, респективно оразмеряване на системите на техническата и социалната инфраструктура, като се съблюдават и изискванията за устойчивост.

Прогнозна стойност без ДДС
165000 BGN
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 132000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 165000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

19


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1320.00 (хиляда триста и двадесет) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие в процедурата. Когато участникът избере да представи гаранцията за участие в процедурата под формата на банкова гаранция, то тази гаранция трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на община Ивайловград: Банка: „ОББ“ АД - клон Ивайловград; Банков код (BIC): UBBSBGSF Банкова сметка (IBAN): BG41UBBS80023300136333 При представяне на гаранцията за участие в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично трябва да се посочи процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за платена гаранция за участие или учредена банкова гаранция в оригинал. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено едно от следните условия, а именно че е: - в полза на Община Ивайловград; - безусловна и неотменима; - със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата; - за настоящата обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Авансовото плащане към Изпълнителя е в размер до 30% (тридесет процента) от стойността на договора и се осъществява в 20 (двадесет) дневен срок от датата на получаване на авансово финансово подпомагане от страна на Министерство на инвестиционното проектиране, вследствие на подписване на договора и след представенa от Изпълнителя фактура за авансово плащане. Авансовото плащане се приспада от окончателното плащане към Изпълнителя. Междинно плащане към Изпълнителя е в размер до 50% (петдесет процента) от стойността на договора и се заплаща на изпълнителя във фаза предварителен проект на ОУПО (вкл. ЕО и ОС), в 20 (двадесет) дневен срок от датата на одобрение с решение на Националния експертен съвет по инвестиционно проектиране (НЕСИП) за приемане на Предварителен проект на ОУПО с оглед получаване на останалата част от финансовото подпомагане от МИП. Предаването на предварителния проект от изпълнителя на възложителя се извършва с подписване на двустранен приемателно-предавателен протокол, по реда на чл.9 от проекта на договор и с представенa от Изпълнителя фактура за междинно плащане. Окончателното плащане, в размер на/над 20% (двадесет процента) от стойността на договора се заплаща на изпълнителя, в 20 - дневен срок след приемане на окончателния проект на ОУПО от Общински съвет и представенa от Изпълнителя фактура за окончателно плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване по отношение правната форма на участниците.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Когато участници са обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Договорът за създаване на обединение трябва да е с нотариална заверка на подписите и да отговаря на следните изисквания: 1. Да е определено лице, което ще представлява обединението и ще подписва документите; 2. Да е описана формата на участие на всеки от съдружниците в обединението – парично участие, човешки ресурси или друго; 3. Да е отразено, че водещият съдружник е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всички съдружници; 4.Да е отразено, че всички съдружници носят заедно и поотделно отговорност за изпълнението на договора; 5. Да е отразено, че всички съдружници са длъжни да останат в обединението за целия период за изпълнение на договора; 6. Да е отразено, че не може да бъдат приемани други съдружници в обединението по време на изпълнението на договора; 7. Да е записана банковата сметка, по коята ще бъде възстановена гаранцията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка следва да отговаря на следните изисквания, съгласно Закона за обществените поръчки (ЗОП): 1.Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл.253 - 260 от Наказателния кодекс; за подкуп по чл.301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от Наказателния кодекс; за престъпление против собствеността по чл.194 - 217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл.219 - 252 от Наказателния кодекс. 2. Участникът да не е обявен в несъстоятелност. 3. Участникът да не е в производство по ликвидация или да се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове 4. Участникът да няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 5. Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си.6.Участникът да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка (по чл. 3 ал. 1) доказано от възложитела с влязло в сила съдебно решение.7. Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците.8.Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Когато участниците са юридически лица, посочените по-горе обстоятелства се декларират съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП.Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от посочените изисквания, включително изискванията по чл.47, ал.2 от ЗОП.Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания за Икономчески и финансови възможности към участниците, предвид разпоредбата на чл.50, ал.1 от ЗОП.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания за Икономчески и финансови възможности към участниците, предвид разпоредбата на чл.50, ал.1 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: • декларация – справка, съдържаща списък с изпълнен/и договор/и сходни с предмета на поръчката, общо за последните три години (считано до датата на подаване на офертата). Декларацията следва да включва наименоване на договора/ите, стойност, дата на изпълнение и получател и да бъде придружена с препоръка/и за добро изпълнение на договор/и от списъка. Препоръките трябва да посочват обхвата и обема на работа, стойността, датата на започване и приключване на работата по него и мястото на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Ако в препоръката не се съдържа цялата информация, поискана от Възложителя, участниците представят копия от приемо-предавателни протоколи и/или актове за завършване на работата. • декларация-списък с екип за изпълнение, включващ ключовите експерти, които ще отговарят и участват в изпълнението на предмета на обществената поръчка; • декларации за разположение от ключовите експерти; • декларация, посочваща образованието, професионална квалификация и професионален опит на всеки един от екпертите; • декларация за техническо оборудване с приложени документи, удостоверяващи, че участникът разполага лицензиран софтуер, в т.ч. за Географски информационни системи (ГИС) за периода на изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: Участниците в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка следва да имат минимум един изпълнен договор за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка. Под “услуги, с предмет, сходен с предмета на поръчката” следва да се разбира: изработване на концепция и/или схема за пространствено развитие и/ или общ устройствен план и/или цялостен ПУП - ПРЗ (план за регулация и застрояване на населено място) и/ или интегриран план за градско възстановяване и развитие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, това изискване се отнася общо (кумулативно) за обединението. Договори в процес на изпълнение не се приемат. За доказване на горепосоченото, участникът представя Списък на договорите, с посочване на стойностите, датите и получателите.2.4.2. Участникът следва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката, който включва най – малко посочените експерти на следните позиции: Експерт 1 - Ръководител екип – висше образование, "магистър", специалност "Архитектура" или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността и минимум 5 години опит в областта на устройственото планиране; Експерт 2 - висше образование, "магистър", специалност "Архитектура" или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит в областта на устройственото планиране и опазването на културното наследство, вписан в публичния регистър по чл. 165 от Закона за културното наследство;Експерт 3 – висше образование"магистър", специалност „Екология” или еквивалентна, с професионален опит по специалността не по-малко от 5 години и опит в изготвянето на анализи за състоянието, проблемите и перспективите по отношение на: опазване на води, въздух, почви и защита от шум и/или, повишаване качествата на градската среда и/или, управление на зелени системи и/или, енергийна ефективност и възобновяеми източници и/или, предотвратяване и отстраняване на екологични щети и/или, управление на отпадъците и/или, ЕО и/или, ОВОС;Експерт 4 - висше образование, специалност „Икономика”, „Икономо-география” или еквивалентна, с минимум 5 годишен професионален опит по специалността;Експерт 5 – висше образование, "магистър", инженер със специалност „Транспортно строителство” или еквивалентно, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 годишен професионален опит в планирането и проектирането на транспортно-комуникационни системи;Експерт 6 - висше образование, с "магистър", инженер със специалност „Водоснабдяване и канализация” или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността;Експерт 7 - висше образование, "магистър", инженер със специалност Електроинженерство” или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността;Експерт 8 - експерт по оценка за съвместимост - висше образование "магистър" в някоя от специалностите в професионално направление „биологически науки”, с минимум 5 години професионален опит по специалността.Експерт 9 - висше образование "магистър", специалност "Геология" или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността; Експерт 10 – висше образование "магистър", специалност "Геодезия" или еквивалент, с пълна проектантска правоспособност с минимум 5 години професионален опит по специалността, опит в областта на ГИС; Експерт 11 - висше образование "магистър", специалност "Ландшафтен архитект " или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността; 2.4.3. Участникът трябва да разполага с лицензиран софтуер, в т.ч. за Географски информационни системи (ГИС) за периода на изпълнение на поръчката. Продължава в раздел VI.3).......
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 70
Показател: Ценово предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.10.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 48 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят няма изискване документацията за участие да се получава на място. Документацията може да се изтегли от профила на купувача www.ivaylovgrad.org, раздел обществени поръчки. При поискване от заинтересованото лице Възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. срещу заплащане в касата на Общината на цена в размер на 48 лв. (четиридесет и осем лева), с ДДС или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка BG15UBBS80028413873205, BIC UBBSBGSF, вид плащане 448007, в „ОББ“ АД - клон Ивайловград, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.10.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.10.2014 г.  Час: 11:00
Място

Община Ивайловград, заседателна зала 307

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномошени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

...... Продължава от раздел "VI.2.3) минимални изисквания"...... * В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, посоченото минимално изискване се прилага за обединението (консорциума). Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочените по-горе. Когато участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя списък на експертите, като притежаваните от тях специалности и правоспособност следва да съответстват на изискуемите или да са еквивалентни, съобразно законодателството на държавата, в която е придобил образователно-квалификационната си степен и специалност конкретния експерт.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02988 4070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02980 7315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съобразно чл.120 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата, пред Комисия за защита на конкуренцията, относно тяхната законосъобразност, вкл. за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението,документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата.Срокът за обжалване е както следва: - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна - в срок от 10 дни; - от получаване на решението за класиране на участниците - в срок от 10 дни. Сроковета започват да текат от датата на уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено- от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ