Версия за печат

00421-2014-0001

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 103195446

Далкия-Варна ЕАД, бул. Янош Хуняди 5, п.к.26, За: Тодор Николов - изп. директор, България 9020, Варна, Тел.: 052 500670, E-mail: tnikolov@dalkia.bg, Факс: 052 458214

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: http://www.dalkia.bg/bg/Dalkia-Varna-BG/.

Адрес на профила на купувача: http://www.dalkia.bg/bg/2/.

Електронен достъп до информация: http://www.dalkia.bg/bg/2/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 103195446

Далкия Варна ЕАД, бул. Янош Хуняди 5, п.к.26, За: Ростислав Йорданов - мениджър "Проекти", България 9020, Варна, Тел.: 052 554448, E-mail: ryordanov@dalkia.bg, Факс: 052 750358

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.dalkia.bg/bg/Dalkia-Varna-BG/.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 103195446

Далкия Варна ЕАД, бул. Янош Хуняди 5, п.к.26, За: Ростислав Йорданов - мениджър "Проекти", България 9020, Варна, Тел.: 052 554448, E-mail: ryordanov@dalkia.bg, Факс: 052 750358

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.dalkia.bg/bg/Dalkia-Varna-BG/.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Производство, пренос и разпределение на газ и топлинна енергия
Електрическа енергия

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 270 комплекта комуникационно оборудване, 270 комплекта комуникативно оборудване и хардуер за мениджмънт станция, работна станция и сървър, както и доставка на сървърни лицензи, придобиване и въвеждане в експлоатация на клиентски софтуер за 3000 информационни точки и лиценз за мениджмънт станция, в изпълнение на проект „Иновативна система със софтуерна платформа за мониторинг, управление, отчитане и фактуриране с модул за интернет изнесена информация за клиенти” по Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие съгласно ДБФП № BG161PO003-1.1.07-0579-C0001, с бенефициент "ДАЛКИЯ-ВАРНА" ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място на доставка на оборудването се извършва на място по Абонатни станции посочени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в документацията за участие в процедурата в гр. Варна, с изключение на сървърните лицензи и софтуер, чието получаване се извършва в Административна сграда на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в гр. Варна, бул. "Янош Хуняди" 5.
Код NUTS: BG331
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата поръчка обхваща дейностите по: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 270 комплекта комуникационно оборудване и 270 комплекта комуникативно оборудване за мониторинг, отчет и управление на абонатни станции; Доставка, монтаж, настройване и въвеждане в експлоатация на необходимото сървърно оборудване, оборудване за мениджмънт станция и работни станции със съответните им лицензи; Доставка и въвеждане в експлоатация на специализиран клиентски софтуер за мониторинг, отчет и управление на абонатни станции със съответен лиценз или право на ползване. Софтуерната платформа трябва да е напълно съвместима с предлаганото комуникативно оборудване, комуникационно оборудване, хардуер за мениджмънт станция, хардуер за сървър и хардуер за работна станция;Софтуерната платформа трябва да позволяваща пълна взаимна функционалност на оборудването и платформата.Оборудването за абонатните станции трябва да е произведено в съответствие със съответните международни и български закони, норми и разпоредби и да отговаря на съответните международни (приложими към съответното изделие/ продукт) стандарти (ISO, EN, BS или еквивалентни на тях съгласно разпоредбите на чл. 32, ал. 2 от Закона за обществените поръчки и е валидно за всички цитирани стандарти в настоящата техническа спецификация). Доставчикът трябва да посочи гаранционния срок на оборудването - предмет на поръчката. Минималният гаранционен срок за всички доставени продукти е 24 месеца. За начало на гаранционният срок се счита датата на приемо-предавателния протокол за въвеждане в нормална експлоатация. Участникът се задължава след подписването на протокола за доставка, при стоки с констатиран с протокол дефект, да замени изделието с ново, съответстващо на изискванията, отстрани недостатъците и дефектите на оборудването открити по време на пробите.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

32581000, 30210000, 38410000, 38421100, 30237100, 30236000, 48218000, 48219000, 48100000

Описание:

Оборудване за комуникация на данни
Машини за обработване на данни (хардуер)
Уреди за отчитане
Водомери
Модули и части за компютри
Различни видове компютърен хардуер
Софтуерни пакети за управление на лицензи
Други видове софтуерни пакети за мрежи
Софтуерни пакети за индустрията

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката включва доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 1.1. Комплект комуникативно оборудване за абонатна станция с M-bus или еквивалент – водомери (за топла и за студена вода), топломер и контролер –брой 270; 1.2. Комплект комуникационно оборудване за абонатна станция с GSM/GPRS IP модем и M-Bus master или еквивалент за макс. 8 уреда; M-Bus Digital Input Modules или еквивалентни, 4 DI цифрови входове за помпи и врата; M-Bus кабел JYSTY 2x2x1.5 или еквивалент- брой 270; 1.3. Хардуер за мениджмънт станция - Tower Server, 7x24, RAID1, 2xHD 500MB, Windows 7pro или еквивалент – брой 1; 1.4. Хардуер за сървър - LX-BACnet сървър - Tower Server, 7x24, RAID1, 2xHD 500MB, Windows 7pro или еквивалент – брой 3; 1.5. Хардуер за работна станция - Tower Server, 7x24, RAID1, 2xHD 500MB, Windows 7pro или еквивалент – брой 1; 2.1. Клиентски софтуер ADP или еквивалент за 3000 информационни точки и лицензи за мениджмънт станцията – брой 1; 2.2. Сървърен лиценз - LX-BACnet или еквивалент за сървърите - License Integration M-Bus или еквивалент за 360 M-Bus или еквивалентни устройства – брой 3. Участниците представят ценово предложение, което не следва да надхвърля прогнозната стойност на поръчката, посочена в настоящото обявление. Предложения надхвърлящи прогнозната стойност на поръчката ще бъдат отстранявани от участие в процедурата.

Стойност, без да се включва ДДС
789389.37 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

90

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

А. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 7500 лева. Всеки участник сам определя вида на гаранцията за участие, като разходите за нейното внасяне /учредяване са за сметка на участника. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие може да бъде: преведена по следната банкова сметка на Възложителя -”ДАЛКИЯ - ВАРНА” ЕАД в „БНП Париба” АД: IBAN сметка: IBAN: BG19BNPA94401050008112., като в преводното нареждане изрично се посочва номера на процедурата според Регистъра на обществените поръчки, за която се представя гаранцията; представена под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 180 дни от датата на получаване на офертата. Б. Гаранцията за изпълнение е сума в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Всеки участник сам определя вида на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност най-малко за 1 (един) месец след изтичане срока на изпълнение на договора. Съгласно чл. 61 ЗОП възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Съгласно чл. 62 ЗОП Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по чл.62 ал. 1 ЗОП без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената по договора се плаща от Възложителя, както следва: Окончателно плащане в размер на 100% (сто процента) от общата стойност на договора (съгласно ценовото предложение на изпълнителя с включен ДДС) – в срок до 30 календарни дни, след приемане изпълнението на дейността по договора, отразено в приемо-предавателени протоколи по чл.3, ал.2 от договора, подписан между страните, който отразява доставката, монтажа, инсталацията, въвеждането в експлоатация на оборудването, съгласно изискванията на откритата процедура и договора и двустранен протокол за успешно приключили комплексни проби. Средствата за изпълнение на поръчката ще бъдат предоставени по проект „Иновативна система със софтуерна платформа за мониторинг, управление, отчитане и фактуриране с модул за интернет изнесена информация за клиенти” по Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”, съгласно Договор № BG161PO003-1.1.07-0579-C0001 и бенефициент „Далкия Варна” ЕАД”.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Съгласно чл.49 ППЗОП когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В случай, че обединението /определено за изпълнител/ се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Обстоятелства по чл.47, ал.2 ЗОП, наличието на които ще води до отстраняване от процедурата:Съгласно чл.47, ал.2, т.1, т. 2а (без по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл.3, ал.2 ЗОП), т.4, т.5 ЗОП вр. с ал. 3 от ЗОП, възложителят отстранява от участие в процедурата участник: който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Забележка Декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП във връзка с чл.47, ал.9 ЗОП. В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията по чл.47, ал.9 ЗОП, която е на чужд език се представя и в официален превод.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 47, ал. 8 от ЗОП – само за обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 ЗОП. 1.Съдържание на плик № 1 с надпис „Документи за подбор“: Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника. Оферта, попълнен образец от настоящата документация с посочен срок на валидно на офертата. Представяне на участника, което включва: а) Административни сведения – попълнен образец от документацията;б) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, попълнен образец от док./ за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т. 1 (без б.”е), т.2, т.3 и т.4, ал.2, т.1, т.2а, т.4, т.5 и ал.5 ЗОП. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). Документи за техническите възможности и квалификацията на участника, съгласно Раздел ІІІ.2.3 от Обявлението; Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал. 7 ЗОП(попълва се образец към док.); Информация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (попълва се образец към док.). Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, попълнен образец от настоящата документация. Продължава в Раздел VІ.3

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят няма изисквания за икономически и финансови възможности на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на доставките или услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата (попълва се образец), с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга. В случаите по т. 1 доказателството за извършената доставка или услуга, може да се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата (арг. чл.51, ал.4 ЗОП).Минимално изискване: 1. Участникът да има опит в реализирани доставки или услуги, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, общо за последните три години до крайната дата за получаване на оферти. Допуска се дейностите да са включени в предметите на различни доставки или услуги, изпълнени от съответния участник. Забележка: За сходни с предмета на поръчката доставки или услуги се считат - доставките, монтажът и въвеждане в експлоатация на комплект комуникационно оборудване, комуникативно оборудване и хардуер за мениджмънт станция, работна станция и сървър; както и доставките на сървърни лицензи, придобиване и въвеждане в експлоатация на клиентски софтуер за информационни точки и лиценз за мениджмънт станция. 2. Сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството, в съответствие с чл. 53 ЗОП - БДС EN ISO 9001:2008 (или еквивалент). Минимално изискване: 2. Участникът следва да представи сертификати, издадени от акредитирани лица за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на: 2.1. дейността на участника със стандарт БДС EN ISO 9001:2008 (или еквивалент) за внедрена система за управление на качеството; Забележка: независимите лица трябва да са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата:3.1. списък на членовете на екипа за изпълнение на поръчката; 3.2. професионални автобиографии на предвидените за изпълнението на поръчката инженерно-технически лица; 3.3. декларации за ангажираност, подписани от предвидените за изпълнението на поръчката ръководни и инженерно-технически лица. Минимално изискване: Участникът следва да разполага с квалифициран екип за изпълнение на поръчката - лица, които извършват техническото ръководство и технически правоспособни експерти, отговорни за изпълнението на поръчката. Участникът трябва да докаже, че има на разположение най-малко: Продължава в Раздел VІ.3

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: срок за изпълнение; тежест: 20
Показател: гаранционен срок; тежест: 20
Показател: време за реакция при гаранционно обслужване; тежест: 20
Показател: цена; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.10.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
15.10.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.10.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на "Далкия-Варна" АД в гр.Варна, ул. бул. Янош Хуняди 5

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето /след представяне на лична карта/.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Средствата за изпълнение на поръчката ще бъдат предоставени по проект„Иновативна система със софтуерна платформа за мониторинг, управление, отчитане и фактуриране с модул за интернет изнесена информация за клиенти” по Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие съгласно ДБФП № BG161PO003-1.1.07-0579-C0001, с бенефициент "ДАЛКИЯ-ВАРНА" ЕАД

VI.3) Допълнителна информация

продължение от Раздел ІІІ.2.1.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, (без б. „е“), т. 2 и т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП от подизпълнителите, попълнен образец от док. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора, попълнен образец от настоящата документация. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнен образец от настоящата документация. 2. Съдържание на плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”:Техническо предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП – трябва да бъде изготвено съобразно образеца от настоящата документация, при съблюдаване на пълното описание на обекта на поръчката и Техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката – документи и образци, поставени в ПЛИК №2, съгласно документацията. - Техническа оферта на участника в процедурата: гаранционен срок; време за реакция при гаранционно обслужване; срок за изпълнение на поръчката /включващ доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на стоката – предмет на поръчката/; приложение: Спецификация на техническите характеристики на предложеното оборудване, софтуер и лицензи - изготвя се от участника; Оригинални каталози (проспект, брошура) от производителите, съдържащи пълни данни за оферираната апаратура, софтуер и лицензи – предмет на поръчката /без цени/; Заверени от участника копия на документи, издадени от съответния производител на предлаганото оборудване, с превод на български език, удостоверяващи, обстоятелството, че предлаганото оборудване е ново и неупотребявано (възложителят допуска и представянето на декларация - свободен текст).3. Съдържание на плик № 3 с надпис „Предлагана цена”. - ценовото си предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП, попълнен образец от настоящата документация. Цената за изпълнение на доставката по настоящата обществена поръчка следва да бъде предложена в лева, без включен ДДС и с включен ДДС. Продължение от Раздел ІІІ.2.3.1. Обучени за сервиз и сертифицирани от производителя на съответното оборудване сервизни специалисти – минимум двама;- правоспособен инженер „ топлоенергетик” (или еквивалентна спец.) – минимум един; -правоспособен инженер „топлотехника” (или еквивалентна спец.)– минимум един; инженер - компютърен специалист или инженер по автоматика или автоматизирано управление на технологичните процеси – минимум един. Заб.: Най-малко един от предложените специалисти да притежават доказан опит при изграждане на подобни проекти и/или системи; 2. Експерти, притежаващи опит в доставката, въвеждане в експлоатация и гаранционното обслужване на клиентски софтуер за информационни точки и лиценз за мениджмънт станция;-правоспособен инженер „топлоенергетик” (или еквивалентна спец.)– минимум един; -правоспособен инженер „топлотехника” (или еквивалентна спец.) – минимум един; инженер - компютърен специалист или инженер по автоматика или автоматизирано управление на технологичните процеси – минимум един. Забележка: Най-малко един от предложените специалисти да притежават доказан опит при изграждане на подобни проекти и/или системи.Забележка: С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. При участие на обединения, посочените по-горе документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Забележка: Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл. 120, ал. 5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.09.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ