Версия за печат

00421-2014-0001

BG-Варна:

РЕШЕНИЕ

Номер: 2 от 04.09.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП (секторен)

I.1) Наименование и адрес

Далкия-Варна ЕАД, бул. Янош Хуняди 5, п.к.26, За: Тодор Николов - изп. директор, България 9020, Варна, Тел.: 052 500670, E-mail: tnikolov@dalkia.bg, Факс: 052 458214

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dalkia.bg/bg/Dalkia-Varna-BG/.

Адрес на профила на купувача: http://www.dalkia.bg/bg/2/.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия
Електрическа енергия


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл.103, ал.1 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Доставки
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

Предмет на поръчката: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 270 комплекта комуникационно оборудване, 270 комплекта комуникативно оборудване и хардуер за мениджмънт станция, работна станция и сървър, както и доставка на сървърни лицензи, придобиване и въвеждане в експлоатация на клиентски софтуер за 3000 информационни точки и лиценз за мениджмънт станция, в изпълнение на проект „Иновативна система със софтуерна платформа за мониторинг, управление, отчитане и фактуриране с модул за интернет изнесена информация за клиенти” по Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие съгласно ДБФП № BG161PO003-1.1.07-0579-C0001, с бенефициент "ДАЛКИЯ-ВАРНА" ЕАД. Настоящата поръчка обхваща дейностите по: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 270 комплекта комуникационно оборудване и 270 комплекта комуникативно оборудване за мониторинг, отчет и управление на абонатни станции; Доставка, монтаж, настройване и въвеждане в експлоатация на необходимото сървърно оборудване, оборудване за мениджмънт станция и работни станции със съответните им лицензи; Доставка и въвеждане в експлоатация на специализиран клиентски софтуер за мониторинг, отчет и управление на абонатни станции със съответен лиценз или право на ползване. Софтуерната платформа трябва да е напълно съвместима с предлаганото комуникативно оборудване, комуникационно оборудване, хардуер за мениджмънт станция, хардуер за сървър и хардуер за работна станция;Софтуерната платформа трябва да позволяваща пълна взаимна функционалност на оборудването и платформата.Оборудването за абонатните станции трябва да е произведено в съответствие със съответните международни и български закони, норми и разпоредби и да отговаря на съответните международни (приложими към съответното изделие/ продукт) стандарти (ISO, EN, BS или еквивалентни на тях съгласно разпоредбите на чл. 32, ал. 2 от Закона за обществените поръчки и е валидно за всички цитирани стандарти в настоящата техническа спецификация). Доставчикът трябва да посочи гаранционния срок на оборудването - предмет на поръчката. Минималният гаранционен срок за всички доставени продукти е 24 месеца. За начало на гаранционният срок се счита датата на приемо-предавателния протокол за въвеждане в нормална експлоатация. Участникът се задължава след подписването на протокола за доставка, при стоки с констатиран с протокол дефект, да замени изделието с ново, съответстващо на изискванията, отстрани недостатъците и дефектите на оборудването открити по време на пробите.

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

Прогнозната стойност на обществената поръчка е 789 389.37 лв. без ДДС и с цел спазване на изискването да се провежда определен вид процедура по ЗОП, и за да се осигури спазване на принципите за публичност и прозрачност, и свободна и лоялна конкуренция при възлагането на поръчката, Възложителят следва да проведе открита процедура, съгласно предвидените прагове в чл. 14, ал.1, т.2 от Закона за обществените поръчки.

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: ОДОБРЯВАМ

обявлението и документацията за участие


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

На основание чл.64, ал.3 ЗОП възложителят се възползва от съкращаване на сроковете, тъй като обявлението е изпратено по електронен път, и поради обстоятелството, че от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на Интернет адрес http://www.dalkia.bg/bg/2/ (Профил на купувача).


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

04.09.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Тодор Неделчев Николов
Длъжност: изпълнителен директор на "Далкия -Варна" ЕАД