04916-2014-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
01.09.2014 10:11 ч. : | 29/08/2014 19:55 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
01.09.2014 10:11 ч. : | 29/08/2014 19:55 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Троут фарм" ЕООД, район Витоша, ул. "Иван Сусанин" 50, ет. 4, ап. 11, За: Светлана Димитрова, Република България 1000, София, Тел.: 00359 893377114, E-mail: troutfarm@mail.bg
Място/места за контакт: "Троут фарм" ЕООДИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.trout-farm.org/.
Адрес на профила на купувача: http://www.trout-farm.org/?%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB_%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
"Троут Фарм" ЕООД, гр. София, бул. "Патриарх Евтимий" 64, ет.2, ап.5 (офис Декалегес), За: Светлана Димитрова, България 1000, София, Тел.: 00359 893377114, E-mail: troutfarm@mail.bg
Място/места за контакт: "Троут Фарм" ЕООДИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.trout-farm.org/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
"Троут Фарм" ЕООД, гр. София, бул. "Патриарх Евтимий" 64, ет.2, ап.5 (офис Декалегес), За: Светлана Димитрова, България 1000, София, Тел.: 00359 893377114
Място/места за контакт: "Троут Фарм" ЕООДАдреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
"Троут Фарм" ЕООД, гр. София, бул. "Патриарх Евтимий" 64, ет.2, ап.5 (офис Декалегес), За: Светлана Димитрова, България 1000, София, Тел.: 00359 893377114
Място/места за контакт: "Троут Фарм" ЕООДДруг: Възложител по чл. 14а, ал. 3 от ЗОП(частноправен субект/търговско дружество, което не е създадено с цел задоволяване на обществени интереси ), който е бенефициент по Оперативна програма за развитие на сектор "Рибарство" 2007-2013 г., възложител по чл. 14а, ал. 3 от ЗОП
Друг: Развъждане и отглеждане на риба и други водни организми, изграждане и управление на ферми за аквакултура с цел култивиране на риба и други водни организми, преработка, складиране и търговия с риба и други водни организми
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Строително-монтажни работи - Изграждане на многофункционална ферма за култивиране на риба и други водни организми чрез използване на рециркулационна и хидропонна технологии”
Възлагане на обществена поръчка
Строително-монтажни работи - Изграждане на многофункционална ферма за култивиране на риба и други водни организми чрез използване на рециркулационна и хидропонна технологии. Дейностите по изпълнение на поръчката включват изграждането на основна сграда, склад за фураж, оранжерия за пречистване на отпадната вода след пречиствателните станции, оранжерия с хидропонна инсталация, съоръжение за обезводняване, трафопост, вана за дезинфекция на МПС, дезинфекционна пътека за хора, будка за охрана. Основната сграда представлява производствено хале със съответното оборудване за отглеждане на дъгова и морска пъстърви и европейски сом. Състои се от обслужващи и производствени помощения, в които са разположени басейни за отглеждане на риба, свързани със съответните инсталации и съоръжения за осигуряване и поддържане на най-благоприятна жизнена среда. Характерна особеност е рециркулационната система, която позволява многократното използване на водата чрез пречистването й с различни видове филтри, система за обогатяване на водата с кислород и свързващи инсталации. Обслужващите помещения – лаборатория, помещения за персонала, административен офис, са разположени в по-благоприятната южна част на сградата. Складът за фураж е свързан функционално с основната сграда чрез „топла“ връзка към източната фасада. Освен основното складово помещение за съхранение на фуражи, предвидени са миялно помещение за външен инвентар, склад за инвентар, помещение за подготовка на фуражите, хладилно складово помещение, помещение за ел. табло, закрита рампа с авторъкав за разтоварване. В северната част на комплекса са ситуирани оранжерия за пречистване на отпадната вода след пречиствателните станции, оранжерия с хидропонна инсталация, съоръжение за обезводняване. Захранването на фермата с производствена вода ще се осъществи чрез водовземане от р. Лом, за което има издадено разрешение за водовземане от Басейнова дирекция-Плевен. Вода за питейни и противопожарни нужди ще се взема чрез отклонение от преминаващ през имота водопровод Ф110. Отпадните производствени води след пречистване посредством отвеждащ тръбопровод ф200 ще се заустват в река Лом, за което има издадено разрешение за заустване от Басейнова дирекция-Плевен. Битовата канализация ще е заустена в изгребна яма в имота. Предвидено е изграждане на трафопост тип БКТП „Пастърва”, БКТП „Ферма2” и кабелна линия 20kV.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Поръчката предвижда изграждането на ферма, състояща се от: 1. Основна сграда - едноетажна с РЗП=6840.50м2, състояща се от обслужващи помещения - офис, стая за почивка, две съблекални за персонала, баня и WC, лаборатория, 9 бр. коридорa и 15 на брой производствени помещения - за различните етапи от отглеждането на пастървите и сомовете; 2. Склад за фураж - едноетажен с РЗП=438.23 м2, състоящ се от помещение за ел.табло, склад за инвентар, миялно за външен инвентар, помещение за подготовка на фураж, склад за фураж, хладилен склад, предверие и коридор; 3. Оранжерия 1 - хидропоника - едноетажна с РЗП=223.10м2, състояща се само от едно помещение; 4. Оранжерия 2-отпадна вода след пречиствателна станция - едноетажна с РЗП=289.20м2, състояща се от едно помещение с 4 басейна, всеки с дълбочина 2.5м. Поръчката включва и изграждането на: -Вътрешни инсталации на сградите - електро, ВиК, ОВК; - Вертикална планировка на терена - настилка от шестоъгълни павета 615м2, асфалтова настилка - 845м2, ограда- 560м, бетонов бордюр-540м, кабинка (будка) за охрана - 1бр., озеленяване на 5 800м2 площ; -Външно електро - състоящо се от 2 бр. БКТП 20/0,4 kV, 1бр. Трансформатор 400kVA 20/0,4kV и кабелни линии 20kV с дължина на трасето 378м; -Водовземане и заустване на води в р. Лом - състоящо се от напорен водопровод с дължина 532м, отвеждащ тръбопровод с дължина 810м, помпена станция, черпателен резервоар и шахта, водовземно съоръжение и довеждащ канал - 84 м, възстановяване праг и укрепване дъното на реката, ел. захранване на помпената станция- БКТП 200кV и захранващ кабел с дължина на трасето 530м.
НЕ
180
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на Възложителя. Уч-кът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие ("ГУ"), съответно за изпълнение. Когато уч-кът или избраният изпълнител е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдруж-те в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на ГУ - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по IBAN: BG29 CECB 9790 10D0 9591 00, ЦКБ, BIC: CECBBGSF. ГУ е в размер на 53 000 лева. Възложителят до решаване на спора ще задържи ГУ на уч-к в процедура за възлагане на ОП, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят ще усвои ГУ независимо от нейната форма, когато уч-к: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за ОП. Възложителят освобождава ГУ на:1. отстранените уч-ци в срок 5 раб.дни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител;2. класираните на първо и второ място уч-ци - след сключване на дог. за ОП, а на останалите класирани уч-ци - в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на ОП гаранциите на всички уч-ци ще бъдат освободени в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на реш. за прекратяване. Възложителят ще освобождава ГУ без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако с влязло в сила решение КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на ОП от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена, отново да представят ГУ. Уч-ик, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.Гаранцията за изпълнение ("ГИ") е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от представляващия търговското дружество на Възложителя. Валидността на ГУ следва да бъде не по-малко от 10 дни след изтичане срока на валидност на оферта на участника. ГИ следва да бъде с валидност най-малко 45 работни дни след окончателното изпълнение на договора. Допустими са и банкови гаранции по образец на съответната банка, само ако същата съдържа цялата изискуема информция и условия. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на ГИ се уреждат в дог. за възлагане на ОП. Поради това, че дог. за ОП може да се изпълнява на етапи, възложителят допуска частично освобождаване на ГИ, съответстващо на изпълнената и приета част от предмета на обществената поръчка. Когато избраният за изпълнител участник избере да внесе ГИ по банков път това следва да стане по следната сметка, посочена и по-горе - IBAN: BG29 CECB 9790 10D0 9591 00, ЦКБ, BIC: CECBBGSF. Уч-кът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане (ГАП) в следната форма: Банк. гаранция в полза на Възложит. ГАП трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложит. Банк. разходи по откриването на гаранц. са за сметка на Уч-ка. Размерът на ГАП е равен на 100 % от сумата на аванса. Условия за задърж. и освобож. - в договора.
Предвиждат се: 1. Авансово плащане в размер 50% от цената на договора без ДДС в срок до 30 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс, която гаранция гарантира 100 % от предоставения аванс, и предоставяне на оригинална фактура. 2. Междинно плащане в общ размер до 40 % от стойността на договора, без ДДС, след приспадане от него на 50% (процента аванс, платен по т.1) - в срок до 30 календарни дни, след: а) съставянето на Констативен акт Образец 14, съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (Наредба№ 3/31.07.2003 г.); б) подписан от упълномощените по договора лица и от подизпълнителя/ите (ако е приложимо) акт за приемане на изпълнените строително-монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответния етап от инвестиционния проект и линейния график; в) и представяне на оригинална фактура от Изпълнителя за съответната стойност от акта. 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от Възложителя работи, извършени от Изпълнителя и сумите по авансовото и междинно плащания - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане от Възложителя и съответните държавни/общински органи на възложената работа, предмет на настоящия договор и: а) въвеждането в експлоатация на обекта/обектите, удостоверено с издаването на Разрешение за ползване, съответно Удостоверение за въвеждане в експлоатация; б) съставянето на окончателен приемо-предавателен протокол, подписан от страните и от подизпълнителя/ите (ако е приложимо); в) доказателства от Изпълнителя, че на подизпълнителя/ите са заплатени всички работи, за които е сключен договор за подизпълнение и са приети по реда на предходната буква „б“ и по реда на буква „а“ на предходната точка 2 (ако е приложимо); и г) предоставяне на оригинална фактура. В случаите, когато при приемането на работата Изпълнителят представи на Възложителя доказателства, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя, Възложителят извършва окончателното плащане по договора за настоящата обществена поръчка, за който има сключени договори за подизпълнение, без да получи от Изпълнителя, посочените в предходното изречение доказателства.
Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица не се изисква създаване на юридическо лице при подаване на оферта за участие в процедурата, както и когато избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
гр. София, бул. "Патриарх Евтимий" 84, ет. 2, ап. 5 (офис Декалегес)
Отвярянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и предстаители на средтствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп в сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Обществената поръчка с предмет „Строително-монтажни работи - Изграждане на многофункционална ферма за култивиране на риба и други водни организми чрез използване на рециркулационна и хидропонна технологии” е част от изпълнението на проект по Оперативна програма „Рибарство” 2007 – 2013 г.
Сроковете за получаване на оферти са намалени поради наличие на обстоятелства по чл. 64, ал. 3 ЗОП, съответно със 7 и 5 дни. Указание 3 от поле III.2.1 относно изискванията за вписване в ЦПРС:1. За производствената сграда - Първа група, четвърта категория - чл. 5, ал. 6, т.1.4.2. от ПРВВЦПРС 2. За БКТП и кабели 20 кV - Трета група, трета категория - чл.5, ал.6, т.3.3 от ПРВВЦПРС; 3. ВиК отклонение, водовземане и заустване - Четвърта група, трета категория - чл.5, ал.6, т.4.3.1. от ПРВВЦПРС Указание 4 от поле III.2.1 относно източниците на иноф-я: Органите, от които участниците могат да получат необх. инфо-я за зад-ята, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд са НАП; НСИ; НОИ; МОСВ и съответните му регионални инспекции; ИА „Главна инспекция по труда“ и Агенция по заетостта, и двете към МТСП. Документацията е безплатна. Възл-ят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес: http://www.trout-farm.org/?%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB_%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0, в раздел "Профил на купувача". Всички разяснения по документация ще бъдат публикувани на същият интернет адрес. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Комуникацията и действията на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид.Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка; чрез куриерска служба; по факс; по електронен път при условията и по реда на ЗЕДЕП и чрез комб-ция от тези средства. Реш-ята на възл-ля, за които той е длъжен да уведоми участниците, и док-те, които се прилагат към тях се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на ЗЕДЕП. Макс.-ят срок за изпълнение на поръчката е 180 кал. дни, а мин-ят реален такъв е 150 кал. дни. Предложения, които са над 180 кал. дни или по-кратки от 150 кал. дни ще бъдат предложени за отстраняване от процедурата. Мин-те гаран-ни срокове на изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти за конкретния строеж съгл. чл. 20, ал. 4, т. 1, 3, 4 и 7 от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. са: - т. 1. за всички видове новоизпълнени строителни конструкции на сгради и съоръжения, включително и за земната основа под тях - 10 г. (120 кал. месеца);- т. 3. за хидроизолационни, топлоизолационни, звукоизолационни и антикорозионни работи на сгради и съоръжения в неагресивна среда - 5 г. (60 кал. месеца), а в агресивна среда - 3 години (36 месеца);- т. 4. за всички видове строителни, монтажни и довършителни работи (подови и стенни покрития, тенекеджийски, железарски, дърводелски и др.), както и за вътрешни инсталации на сгради, с изключение на работите по т. 1 и 3 - 5 г. (60 кал. месеца) и- т. 7. за преносни и разпределителни проводи (мрежи) и съоръжения към тях на техническата инфраструктура - 8 г. (96 кал. месеца). Макс-те реални гаранционни срокове на изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти за конкретния строеж, според възложителя, са посочените срокове, увеличени макс. два пъти или както следва:- т. 1: 240 кал. мес;- т. 3: 120 кал. мес. в неагресивна среда и 72 кал. мес. в агресивна среда;- т. 4: 120 кал. мес. и- т. 7: 192 кал. мес. Предл-я относно гаранц-те срокове, които са под мин-ия срок, определен с наредбата и над макс-ия срок според възложителя, ще бъдат предложени за отстраняване от процедурата. Предложената цена за изпълнение на поръчката не трябва да надвишава определената прогнозна стойност на ОП. Отделните предложени от участниците единични цени/стойности по всяка една позиция в КСС не трябва да надвишават пределните цени/стойности, които са одобрени от УО на ОПРСР и са посочени в КСС приложение 6.1 от Док-ята. Предложения, които не отговарят на тези условия ще бъдат отстранени от процедурата
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП Жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП, като срокът за обжалване на решението тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП.
29.08.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ