00038-2014-0029
Технически редакции | ||
28.08.2014 15:24 ч. : | 28/08/2014 15:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.08.2014 15:24 ч. : | 28/08/2014 15:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Габрово: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Габрово, пл.Възраждане №3, За: Я. Здравкова, РБългария 5300, Габрово, Тел.: 066 818382, E-mail: zdravkova@gabrovo.bg, Факс: 066 809371
Място/места за контакт: Община ГабровоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на дребно офис оборудване за нуждите на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет”
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата процедура е доставка на дребно офис оборудване, по вид и количества, съгласно техническата спецификация, за нуждите на Община Габрово, второстепенни разпоредители с бюджет и програми финансирани от ЕС, по предварителна писмена заявка в срок и на място, съгласно заявката.
30197000, 30197630, 30192000, 30192700, 30194000, 30199230, 30237410, 30237460
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Прогнозният максимален разполагаем финансов ресурс за дейността, предмет на настоящата обществена поръчка е до 120 000 лв. (сто и двадесет хиляди лева) без ДДС или 144 000 лв. (сто четиридесет и четири хиляди лева) с ДДС. Пълният обхват на дейностите (по вид и количество) е съгласно Техническа спецификация, приложение към документацията за участие.
НЕ
31.12.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранциите за участие и изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Гаранцията за участие е в р-р на 1200 лв. При избор на гаранция за участие - парична сума, тя следва да се внесе по банков път по сл. сметка: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец №16 на Банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Габрово или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите, посочен в Обявлението за обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа в следните случаи: когато участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; ако участникът обжалва решението на Възложителя – до решаване на спора с влязло в сила решение; когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Гаранциите за участие се освобождават, както следва: на отстранените участници - в срок пет работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на Изпълнител; на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договор за обществената поръчка; на останалите класирани участници – в срок пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител; при прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от прогнозната стойност на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най – малко 30 дни от датата на приключване на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец №15
Плащането ще се извършва от всеки един от разпоредителите с бюджет при условията на договора. За извършените доставки за изтеклия календарен месец, изпълнителят издава на всяка една от Структурите, включени в Приложението към техническата спецификация оригинални данъчни фактури до 3-то число на месеца, следващ отчетния. Стойността на издадените фактури, се заплащат чрез превод на дължимите суми по посочена от изпънителя банкова сметка, в срок до 30 дни след представянето на фактурите.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя - www.gabrovo.bg. Профил на купувача: http://www.gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166. Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в Деловодството на Община Габрово на адрес: гр. Габрово, пл. “Възраждане” №3, всеки работен ден между 8:15 ч. и 17:00 ч. или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е посочена в обявлението и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Общината или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в Обявлението за обществената поръчка. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.
Български
90
Заседателната зала на 3-ти етаж в Община Габрово
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
7. Договор за създаване на обединение за участие в настоящата ОП (когато участникът е обединение, което не е ЮЛ) – Договорът за създаване на обединение за участие в настоящата ОП, следва да бъде с нотариална заверка на подписите и да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен и анекс към първоначално сключения договор. Анексът следва да бъде представен в оригинал или в нотариално заверено копие. 8. Декл. от членовете на обединението/консорциума (Обр. № 6) - ако е приложима. 9. Декл., че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – (Обр. №7) 10. Декл., че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката – (Обр. № 8); 11. Декл. за приемане на условията в проекта на договор (Обр. № 10); 12. Доказателства за икономическите и финансови възможности 13. Доказателства за техническите възможности - списък на доставките (обр. 12) и доказателства за изв. доставки 14. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП - Обр. № 11. 15. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (Обр. №9). *** В случай, че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларация Образец № 9 не се попълва и не се прилага. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” Техн. предлн, включващо и срок за изпълнение, следва да бъде изготвено по обр. от настоящата докн (Обр. №13), при съблюдаване на технн изискванията и условията за изпълнение.Към Техническото предложение се прилага и декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП /свободен текст/ - ако е приложима. Плик №3 „Предлагана цена”- Ценовата оферта се подготвя от участника на хартиен носител (Образец № 14), а приложението към нея - обр. 14.1 на хартиен и електронен носител. При изготвяне на офертата всеки Участник трябва да се придържа точно към условията, обявени от Възложителя на обществената поръчка, посочени в настоящата документация. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка Участник, за когото са налице обстоятелствата на чл. 47, ал. 2, т. 1-5 от ЗОП. !!! Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока от 40 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електроне път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070
28.08.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ