Версия за печат

00038-2014-0029

BG-Габрово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл.Възраждане №3, За: Я. Здравкова, РБългария 5300, Габрово, Тел.: 066 818382, E-mail: zdravkova@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на дребно офис оборудване за нуждите на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата процедура е доставка на дребно офис оборудване, по вид и количества, съгласно техническата спецификация, за нуждите на Община Габрово, второстепенни разпоредители с бюджет и програми финансирани от ЕС, по предварителна писмена заявка в срок и на място, съгласно заявката.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197000, 30197630, 30192000, 30192700, 30194000, 30199230, 30237410, 30237460

Описание:

Дребно офис оборудване
Хартия за печатане
Принадлежности за офиса
Книжарски стоки
Чертожни принадлежности
Пощенски пликове
Компютърна мишка
Компютърни клавиатури

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозният максимален разполагаем финансов ресурс за дейността, предмет на настоящата обществена поръчка е до 120 000 лв. (сто и двадесет хиляди лева) без ДДС или 144 000 лв. (сто четиридесет и четири хиляди лева) с ДДС. Пълният обхват на дейностите (по вид и количество) е съгласно Техническа спецификация, приложение към документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
120000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранциите за участие и изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Гаранцията за участие е в р-р на 1200 лв. При избор на гаранция за участие - парична сума, тя следва да се внесе по банков път по сл. сметка: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец №16 на Банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Габрово или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите, посочен в Обявлението за обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа в следните случаи: когато участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; ако участникът обжалва решението на Възложителя – до решаване на спора с влязло в сила решение; когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Гаранциите за участие се освобождават, както следва: на отстранените участници - в срок пет работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на Изпълнител; на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договор за обществената поръчка; на останалите класирани участници – в срок пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител; при прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от прогнозната стойност на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най – малко 30 дни от датата на приключване на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец №15

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва от всеки един от разпоредителите с бюджет при условията на договора. За извършените доставки за изтеклия календарен месец, изпълнителят издава на всяка една от Структурите, включени в Приложението към техническата спецификация оригинални данъчни фактури до 3-то число на месеца, следващ отчетния. Стойността на издадените фактури, се заплащат чрез превод на дължимите суми по посочена от изпънителя банкова сметка, в срок до 30 дни след представянето на фактурите.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик №1 “Документи за подбор” представя се отделно за всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта. 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (в оригинал) или от изрично упълномощен негов представител. 2. Обща Оферта – попълва се Образец №1; Пояснение: Когато участникът в процедурата е обединение, офертата се попълва и подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението, съгласно договорът, който се изисква по-горе в указанията за участие в настоящата процедура. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 4. Представяне на участника: 4.1.Посочване единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; /свободен текст/ Пояснение: В случай, че участникът е обединение документите се представят за всяко физическо или ЮЛ, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. 4.2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, буква „а“- „д“, т. 2, т. 3 и т.4, ал. 2, т.1- т.5 и ал. 5 от ЗОП (Обр. №2). В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва от лицата, които го представляват. В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията/ите, които са на чужд език се представя/т и в официален превод на български език. 4.3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, буква „а“ и ал. 2, т.2, т.4 и т. 5 от ЗОП (Обр.№3). В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията/ите, които са представени на чужд език се представя/т и в официален превод на български език. 4.4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал1, т. 1, буква „а“- „д“, т.2- т.4 и ал. 5 от ЗОП (Обр. №4) – Декларацията се попълва само от подизпълнители. *** В случай, че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларация Обр. № 4 не се попълва и не се прилага. 5. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума по следната сметка на Възложителя: Банка: „ДСК” ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Гаранцията за участие е в размер на 1 200 лв. (хиляда и двеста лева). В нареждането за плащане следва да бъде записано следното основание:„Доставка на дребно офис оборудване за нуждите на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет” 6. Декл. по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП, съдържаща посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предл. на подизп. и съответстващия на тези работи дял в проценти от ст. на ОП, и предвидените подизпълнители (Обр. №5). Продължава в раздел VI.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Минималното изискване се доказва с: 1. Удостоверие от банка, издадено не по-рано от един месец преди крайния срок за подаване на офертите (оригинал) Или 2. Заверено копие на годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 3. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. 4. Документите по т. 2 и т.3 не се представят, когато участникът представи Декларация (свободен текст), че са публикувани в публичен регистър в Република България, като участникът посочва в същата Декларация информация за органа, който поддържа регистъра. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
Минимални изисквания: Участникът следва да разполага за изпълнение на поръчката с финансов ресурс в размер на: 30 000лв. (тридесет хиляди лева) без ДДС. Забележки: При участие на Обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималното изискване се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за икономически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целта трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Минималното изискване се доказва със: - Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка - Обр. № 12; - Доказателство за извършените доставка под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
Минимални изисквания: Участникът следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е извършил минимум 2 /две/ доставки, еднакви или сходни с предмета на поръчката. За „доставки, сходни с предмета на поръчката”, възложителят ще приема доставки на: дребно офис оборудване - хартия, канцеларски материали, офис принадлежности и други артикули, включени в обхвата на техническата спецификация Забележки: При участие на Обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималното изискване се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целта трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.09.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя - www.gabrovo.bg. Профил на купувача: http://www.gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166. Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в Деловодството на Община Габрово на адрес: гр. Габрово, пл. “Възраждане” №3, всеки работен ден между 8:15 ч. и 17:00 ч. или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е посочена в обявлението и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Общината или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в Обявлението за обществената поръчка. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.09.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.09.2014 г.  Час: 10:30
Място

Заседателната зала на 3-ти етаж в Община Габрово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

7. Договор за създаване на обединение за участие в настоящата ОП (когато участникът е обединение, което не е ЮЛ) – Договорът за създаване на обединение за участие в настоящата ОП, следва да бъде с нотариална заверка на подписите и да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен и анекс към първоначално сключения договор. Анексът следва да бъде представен в оригинал или в нотариално заверено копие. 8. Декл. от членовете на обединението/консорциума (Обр. № 6) - ако е приложима. 9. Декл., че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – (Обр. №7) 10. Декл., че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката – (Обр. № 8); 11. Декл. за приемане на условията в проекта на договор (Обр. № 10); 12. Доказателства за икономическите и финансови възможности 13. Доказателства за техническите възможности - списък на доставките (обр. 12) и доказателства за изв. доставки 14. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП - Обр. № 11. 15. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (Обр. №9). *** В случай, че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларация Образец № 9 не се попълва и не се прилага. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” Техн. предлн, включващо и срок за изпълнение, следва да бъде изготвено по обр. от настоящата докн (Обр. №13), при съблюдаване на технн изискванията и условията за изпълнение.Към Техническото предложение се прилага и декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП /свободен текст/ - ако е приложима. Плик №3 „Предлагана цена”- Ценовата оферта се подготвя от участника на хартиен носител (Образец № 14), а приложението към нея - обр. 14.1 на хартиен и електронен носител. При изготвяне на офертата всеки Участник трябва да се придържа точно към условията, обявени от Възложителя на обществената поръчка, посочени в настоящата документация. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка Участник, за когото са налице обстоятелствата на чл. 47, ал. 2, т. 1-5 от ЗОП. !!! Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока от 40 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електроне път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ