Версия за печат

01411-2014-0001

BG-Пловдив: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 115756766

Басейнова дирекция за управление на водите в Източнобеломорски район с център Пловдив, ул."Янко Сакъзов" №35, За: Мария Бабукчиева, Виктория Бозукова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 604722; 032 604750, E-mail: purn_earb@abv.bg, Факс: 032 604721

Място/места за контакт: Басейнова дирекция за управление на водите в Източнобеломорски район с център Пловдив

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://earbd.org/.

Адрес на профила на купувача: http://earbd.org/indexdetails.php?menu_id=423.

Електронен достъп до информация: http://earbd.org/indexdetails.php?menu_id=423.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изготвяне на карти на районите под заплаха от наводнения и карти на районите с риск от наводнения в Източнобеломорски район на басейново управление на водите”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България, Източнобеломорски район за басейново управление на водите, съгласно чл.152, ал.1, т.3 от Закона за водите
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е изготвяне на карти на районите под заплаха от наводнения по чл.146е от Закона за водите и карти на районите с риск от наводнения по чл.146ж от Закона за водите за Източнобеломорски район на басейново управление на водите, което включва извършване на необходимите геодезични измервания, хидроложки изследвания, хидравлично моделиране и създаване на 1D и 2D хидродинамични модели, оценка на заплахата от наводнения и оценка на риска от наводнения, както и създаване на геобази данни и определяне на несигурността. За съставянето на Картите, като резултат от настоящата обществена поръчка, ведно с всички дейности, необходими за изготвянето им, следва да се спазят изискванията на Директива 2007/60/ЕС /Директива за наводненията/, Закона за водите /ЗВ/ и Методиката за оценка на заплахата и риска от наводнения, съгласно изискванията на Директива 2007/60/ЕС.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71354100, 71353100, 71353000, 71351920, 71354400, 90711100

Описание:

Услуги на цифровата картография
Хидрографски методи и заснемане
Топографо-геодезични измервания и заснемания
Услуги в областта на океанографията и хидрологията
Изготвяне и обновление на хидрографски карти
Оценка на рисковете и опасностите за цели, различни от тези на строителството

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмет на настоящата обществена поръчка е изготвяне на карти на районите под заплаха от наводнения по чл.146е от Закона за водите и карти на районите с риск от наводнения по чл.146ж от Закона за водите за Източнобеломорски район на басейново управление на водите, което включва извършване на необходимите геодезични измервания, хидроложки изследвания, хидравлично моделиране и създаване на 1D и 2D хидродинамични модели, оценка на заплахата от наводнения и оценка на риска от наводнения, както и създаване на геобази данни и определяне на несигурността. Картите на районите под заплаха от наводнения и картите на районите с риск от наводнения се изготвят за определените райони със значителен потенциален риск от наводнения (РЗПРН) за Източнобеломорски район, които са 31бр с обща дължина на реките, които попадат в РЗПРН 1078км.

Стойност, без да се включва ДДС
1666666 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

8

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата. Представя се като парична сума, внесена по банков път (банкова сметка на БДУВИБР-Пловдив: УниКредит Булбанк, IBAN: BG09UNCR75273355383438, BIC: UNCRBGSF) или безусловна и неотменяема банкова гаранция за съответната сума. Ако участникът представя банкова гаранция за участие нейната валидност следва да бъде не по-малка от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата му. Гаранцията за участие е в размер на 16 000 лева. 2. Гаранция за изпълнение - представя се като парична сума, внесена по банков път (банкова сметка на БДУВИБР-Пловдив: УниКредит Булбанк, IBAN: BG09UNCR75273355383438, BIC: UNCRBGSF) или банкова гаранция и е в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключване на договора от определения за изпълнител участник и е със срок на валидност до приключване на изпълнението на договора. Възложителят задържа гаранцията за участие на участник в процедура, който обжалва решението за определяне на изпълнител до решаване на спора. Възложителят ще усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Средствата за изпълнение на поръчката са предоставени по Проект № DIR-51211229-1-171 „Разработване на планове за управление на риска от наводнения”, финансиран по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO005/12/1.20/02/29 по Приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в населени места с над 2000 е.ж. и в населени места под 2000 е.ж., попадащи в градски агломерациионни ареали” на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” Плащанията ще се извършват последователно по следната схема: авансово, междинни и окончателно плащане: 1. Авансово плащане в размер на 20 (двадесет) % от стойността на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) дни след подписването на договора и представяне на фактура в оригинал от Изпълнителя. 2. Междинно плащане в размер на 30 (тридесет) % от стойността на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) дни след приемане на встъпителния и първия междинен доклад, ведно с приложенията към тях, без забележки и представяне на фактура в оригинал от Изпълнителя. 3. Междинно плащане в размер на 30 (тридесет) % от стойността на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) дни след приемане на втория междинен доклад, ведно с приложенията към него, без забележки и представяне на фактура в оригинал от Изпълнителя. 4. Окончателно плащане в размер на 20 (двадесет) % от стойността на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) дни след окончателното приемане на резултатите от обществената поръчка, включително финалния доклад и всички приложения към него, без забележки и представяне на фактура в оригинал от Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица; При подаване на офертата участникът трябва да представи договор за учредяване на обединението, а преди сключване на договора данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ. В случай, че обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Договор за създаване на обединение трябва да бъде представено от Участника в заверено копие. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; - изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на всички членове на обединението; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. - срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчка. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, следва да бъде представен и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обстоятелства, наличието на които водят до отстраняване на участника от участие в процедурата: 1. Наличието на обстоятелства, визирани в чл.47, ал.1, т.1, б. „а“, „б“, „в“, „г“ и „д“, т.2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т.2а/първо предложение/, т. 4 и т.5 и ал.5 от ЗОП; 2. Непредставянето на изискуемите документи според изискванията на възложителя, посочени в конкурсната документация, след прилагане на разпоредбите на чл. 68, ал. 8 и 9 ЗОП. Съгласно чл. 24, ал. 4 ППЗОП документите, които участниците представят по чл. 68, ал. 9 ЗОП, могат да удостоверяват и факти, настъпили след крайния срок за подаване на оферти; 3. Несъответствие на предложението със заданието и изискванията на Възложителя. Ако участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, представените документи трябва да отговарят на изискванията на чл.48, ал.1 във връзка с ал.3, ал. 4 и ал. 5 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, които ще водят до отстраняване на участниците са: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Съгласно изискванията на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, в процедури за възлагане на обществени поръчки, не могат да участват пряко или косвено юридически лица регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен в случаите на чл. 4 от посочения закон.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

І. Общи изисквания към участниците:І.1.Участници могат да бъдат български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от ЗОПи поръчки и обявените изисквания от Възложителя в документацията и на изискванията на чл.47,ал.1,т.1,б.„а“,„б“,„в“,„г“ и „д“,т.2,т.3 и т.4,ал.2,т.1,т.2а/първо предложение/, т.4 и т.5 и ал.5 от ЗОП и чл. 3, т.8 и чл. 5, т.3, б. „а“ от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен в случайте на чл.4 от посоченият закон;І.2.Участниците са длъжни да съблюдават сроковете и документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка;І.3. Разходите, свързани с изготвянето и подаването на офертите са за сметка на участника;І.4. Участниците се представляват от ръководителите си или от лица, изрично нотариално упълномощени за участие в процедурата;ІІ. Всеки участник следва да представи следните документи и информация:1. Единен идентификационен код по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2.Декларация по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“, „б“, „в“, „г“ и „д“, т.2, т.3 и т 4, ал.2, т.1, т.2а/първо предложение/, т.4 и т.5 и ал.5 от ЗОП за участника.3.При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.4.Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП: 4.1.Доказателство /удостоверениe от банкa и/или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен за необходим финансов ресурс в размер на 820 000 лева без ДДС; 5.Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл.51отЗОП: 5.1.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга; 5.2.Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, които участникът ще използва при изпълнение на обществената поръчка; 5.3.Декларация за разположение на експерт; 5.4.Професионална автобиография; 6.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума.7. Декларация за приемане на условията в проекта на договор.8.Декларация за неразгласяване на информация. 9.Декларация за автономност на офертата. 10.Декларация по чл. 56,ал.1,т.8 от ЗОП.11.Декларация за съгласие от подизпълнител/и.12. Декларация по чл.47,ал.1,т.1,б. „а“, „б“, „в“, „г“ и „д“, т.2,т.3 и т. 4 и ал.5 от ЗОП за подизпълнителя/ите. 13.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3,т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.14.Декларация етични клаузи.15.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.106,ал.1, чл.107,ал.1 и чл.109от Регламент (ЕО,Евратом) №966/2012 на Съвета на ЕС.16.Оферта по образец; 17.Техническо предложение/запечатано в Плик №2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката",ведно с декларацията по чл. 33,ал.4 от ЗОП свободен текст, по преценка на участника /;18.Финансова оферта /запечатана в Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”/;19.Нотариално заверено пълномощно, когато участникът се представлява от пълномощник;20.Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Доказателство /удостоверениe от банкa и/или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен за необходим финансов ресурс в размер на 820 000 лева без ДДС. Възложителят няма да изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България иучастникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. В случай на обединение, всички доказателства, посочени в точка 1 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- Участниците следва да имат финансов ресурс в размер на 820 000 лева без ДДС. Когато Участникът е обединение, се приема сумарно финансовия ресурс на всички участници в обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга; За услуги с еднакъв или сходен предмет ще се считат услуги по хидравлични анализи и хидродинамично моделиране с разработване на 1D и 2D модели. 2. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, които участникът ще използва при изпълнение на обществената поръчка; 3. Декларация за разположение на експерт; 4. Професионална автобиография на всеки от предложените експрети. В случай на обединение, всички доказателства, посочени в точки 1, 2, 3 и 4 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- Участникът следва да е изпълнил минимум една услуга с еднакъв или сходен предмет през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Когато Участникът е обединение, се приемат сумарно изпълнените услуги от всички членове в обединението. - Участнитък следва да има на свое разположение екип, състоящ се минимум от следните експерти: 1. Ръководител на екипа – експерт по моделиране и картиране на наводнения и/или хидравлични изчисления, с опит за хидродинамично моделиране и ГИС и опит като ръководител на екип; • Образование - висше образование, магистър по хидрология, хидротехника или еквивалентна специалност; • Професионална квалификация – ГИС; • Професионален опит – минимум 10г. опит в областта на моделиране и картиране на наводнения и/или хидравлични изчисления и минимум 1г. опит на ръководна позиция. 2. Експерт по геодезия – експерт с опит по геодезични измервания, трансформации и картографски услуги; • Образование – висше, магистър по геодезия и картография/ или еквивалентна специалност; • Професионален опит – минимум 5г. опит в областта на геодезични измервания и картографски услуги. 3.Експерт по хидрология – експерт с опит в хидроложки проучвания, анализи и оценки; • Образование - висше, магистър по хидрология, хидротехника или еквивалентна специалност; • Професионален опит – минимум 5г. опит в областта на хидроложки проучвания, анализи и оценки. 4. Експерт по хидродинамично моделиране – експерт с опит в хидравлично моделиране с 1D и 2D модели; • Образование – висше, магистър по хидротехника или еквивалентна специалност; • Професионален опит – минимум 5г. опит в областта на хидродинамично моделиране с 1D и 2D модели и свързаните с тях изчисления и работа с цифрови модели нна терена. 5. Експерт по ГИС и картография - експерт с опит в ГИС, създаване, обработване и анализ на географска и геобазирана информация, геобази данни и карти. • Образование – висше, магистър по специалност ГИС и картография, география, геодезия и картография, хидро-инженерна или информационни технологии или еквивалентна специалност; • Професионална квалификация – ГИС; • Професионален опит – минимум 5г. опит в областта на ГИС системи свързан със създаване, обработка и анализ на ГИС и база-данни и работа с цифрови модели на терена. Изпълнението на това минимално изискване се доказва от участника с Декларация за разположение на експерт и Професионална автобиография. Не е възможно едно и също лице да заема едновременно две експертни позиции.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка, формирана от следните подпоказатели: Геодезични измервания -тежест - 20т.; Хидроложки изследвания (данни) - тежест -30т.; Хидравлични изследвания и създаване на хидродинамични модели и заплаха от наводнения -тежест - 30т.; ГИС, Бази данни и карти на заплахата и на риска- тежест - 20т.;; тежест: 80
Показател: Цена; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 123 - 219256 от 01.07.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.10.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13.10.2014 г.  Час: 11:00
Място

Басейнова дирекция за управление на водите в Източнобеломорски район с център Пловдив, гр.Пловдив, ул."Янко Сакъзов" №35

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на БДУВИБР-Пловдив.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Средствата за изпълнение на поръчката са предоставени по Проект № DIR-51211229-1-171 „Разработване на планове за управление на риска от наводнения”, финансиран по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO005/12/1.20/02/29 по Приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в населени места с над 2000 е.ж. и в населени места под 2000 е.ж., попадащи в градски агломерациионни ареали” на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”

VI.3) Допълнителна информация

С оглед спазване на изискването на чл. 64, ал. 3 от ЗОП обявлението се изпраща по електронен път, а от датата на публикуването му на страницата на АОП се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет адрес: http://earbd.org/indexdetails.php?menu_id=423

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП, жалби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.08.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ