00056-2014-0022
Технически редакции | ||
26.08.2014 14:53 ч. : | 26/08/2014 14:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.08.2014 14:53 ч. : | 26/08/2014 14:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-ХАРМАНЛИ: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ОБЩИНА ХАРМАНЛИ, пл. „Възраждане“ №1, За: инж. Лидия Николова, тел./факс 0373 83098, email ppes@harmanli.bg, Р. БЪЛГАРИЯ 6450, ХАРМАНЛИ, Тел.: 0373 82727, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525
Място/места за контакт: ОБЩИНА ХАРМАНЛИИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://harmanli.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://harmanli.bg/2012-01-30-07-48-30.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Предотвратяване на последствията от наводненията в с. Бисер, Община Харманли, Област Хасково, чрез подобряване на системата за водоснабдяване, изграждане на система за събиране и отвеждане на отпадъчните води на с. Бисер – ПЪРВИ ЕТАП”
Възлагане на обществена поръчка
Обект на поръчката е СТРОИТЕЛСТВО с наименование „Предотвратяване на последствията от наводненията в с. Бисер, Община Харманли, Област Хасково, чрез подобряване на системата за водоснабдяване, изграждане на система за събиране и отвеждане на отпадъчните води на с. Бисер – ПЪРВИ ЕТАП” по Проект: „Предотвратяване на последствията от наводненията в с. Бисер, Община Харманли, Област Хасково, чрез подобряване на системата за водоснабдяване, изграждане на мрежа за събиране и отвеждане на отпадъчните води и ПСОВ на с. Бисер – ПЪРВИ ЕТАП”, който се осъществява с финансовата подкрепа по приоритетна ос 3 „Качеството на живот в селските райони и разнообразяване на селската икономика“ по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ на Програма за развитие на Селските Райони за периода 2007-2013г. – (ПРСР)“, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) по Договор за безвъзмездна финансова помощ №26/321/01229/27.11.2012г. Изпълнителят ще изпълнява функциите на строител по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ), като ще изпълнява дейностите описани в КОЛИЧЕСТВЕНА ТАБЛИЦА ПРЕДОСТАВЕНА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ при спазване и изпълнение на следното: т.1 Изпълнение на СМР съгласно “Инвестиционен проект” и „Технологична-строителна програма”, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените с Количествено – стойностната сметка СМР. т.2 Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на "Технически спецификации" и “Инвестиционен проект” строителни материали, елементи и продукти (в т.ч. строителни материали, включително оборудване, съоръжения, изделия, елементи, детайли, комплекти и др.), като за целта вложените материали следва да отговарят на действителните нужди за изпълнението на Строежа, независимо дали са в по-голям обем от предварително предвидените и/или не са били включени в ценовото предложение; т.3 Извършване на работи по преместване, при изпълнение на строителството, на подземни и надземни мрежи и съоръжения; т.4 Осигуряване на терени за нуждите на строителството – за временно строителство, за производствени полигони (бази) за нуждите на строителството, за складиране на материали и техника и други нужди във връзка с изпълнение на строителството, установени с Плана за безопасност и здраве (в случаите, когато същите са извън територията, върху която се изгражда Строежа) и същите терени се съгласуват с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. т.5 Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите по изпълнение на предмета на обществената поръчка, в съответствие с изискването на българското законодателство. т.6 В случаите, когато е необходимо в допълнение на инвестиционния проект извършване на проектантски работи във връзка с изграждането на Строежа, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще уведоми Възложителя за възникналата необходимост от допълнително проектиране. т.7 Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; т.8 Съставяне и надлежно водене на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на Строежа; т.9 Участие в процедурата по въвеждане на Строежа в експлоатация; т.10 Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на Строежа и въвеждането му в експлоатация; т.11 Отстраняване за своя сметка на всички дефекти, установени при предаването на Строежа и на всички възникнали дефекти след въвеждането му в експлоатация; т.12 Гаранционно поддържане и Отстраняване за своя сметка на всички дефекти на Строежа (отстраняване на Дефекти в Гаранционните срокове) т.13 Всички останали дейности, възложени на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ при условията на договора. т.14 Всички други дейности, които са необходими за изпълнението на Предмета на обществената поръчка и гаранционното поддържане на Строежа, освен ако Договорът или българското законодателство не ги възлагат изрично в задължение на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, КОНСУЛТАНТА или трето лице
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
Изграждане на канализационна мрежа Изграждане на новопроектирана канализационна мрежа в застроената територия на с. Бисер – първи етап, включващ 2 броя главни колектора с дължина 2183,56 метра и 34 броя второстепенни канализационни клона с обща дължина 6 330,63 метра - гофрирани тръби с гладка вътрешна повърхност и оребрена външна повърхност от PP SN8 за уличната канализация ф 315 мм (външни размери); 273 броя сградни канализационни отклонения Ф 200 мм – тръби от PP SN8; Съоръжения към канализационната мрежа - ревизионни шахти, Каскадни шахти (шахти с пад); Канализационна помпена станция с една работна и резервна потопени помпи; Преминаване на канализационни клонове под р. Бисерска и съществуващи стоманобетонни водостоци; Реконструкция на водопроводната мрежа Реконструкцията на водопровода ще се изпълни от полиетиленови тръби висока плътност РЕ100 за налягане 10 атм (РN10) - диаметър ф 90 мм – 5 739,29 м, диаметър ф 110 мм – 287,59 м, диаметър 125 мм – 533,81 м, диаметър 160 мм – 188,91 м. Сградни водопроводни отклонения 221 бр. с диаметър ф25 от РЕ тръби РN 10. Спирателни кранове СК PN 80 – 61 броя. Пожарни хидранти – 39 броя. Преминавания на водопровода по мост и под водостоци. Въздушници – 13 броя. Пречиствателно съоръжение за природни води - Технологичната схема на пречиствателното съоръжение за отстраняване на манган и желязо от питейната вода се състои от: •Дозаторна помпа за подаване на реагентен разтвор на NaОCl; •Съд за приготвяне на реагента и дозаторна помпа; •Контактен резервоар; •Захранващи помпи – 2 броя, работещи алтернативно; •Напорни филтри за отстраняване на манган и желязо – 2 броя, работещи паралелно; •Напорен филтър с активен въглен; •Компресор; •Резервоар за промивна вода; •Тръбопроводи; Съоръжението за пречистване на питейната вода се предвижда да бъде изградено непосредствено до помпената станция в границите на имота на помпената станция. Изграждане на пречиствателна станция за отпадни води Технологична схема на пречистването – биологичната пречиствателна станция се изработва изцяло от конструкционни полимери и е разделена на отделни части - Входно-разпределителна шахта; Биологично стъпало; Денитрификатор; Аеробен биореактор; Вграден вторичен утаител; Аеробен стабилизатор; Вграден утайкоуплътнител; Машинно помещение към биоконтейнера; Изсушителни полета; Събирателна шахта за пречистени отпадъчни води – РШ 3; Технологични комуникации – ДК – Довеждащ тръбопровод- ПЕВП 75 с обща дължина 340,00 м; Тласкател от входна шахта към Биоконтейнер - ПП 160 Дължината на всеки участък към двете биологични съоръжения е L = 7,28 m.; Тръбопровод от Биоконтейнер към РШ1 - ПП 160 с обща дължина L = 1,25 m; Тръбопровод от РШ1 и РШ2 към РШ3 - ПП 160 с обща дължина L = 4,50 m; Байпасна връзка за непречистени води към РШ3- ПП 200 с обща дължина L = 10,50 m; Площадката за ПСОВ заема площ F = 2,00 дка; Оградата на ПСОВ е предвидена от метална мрежа и колове. При входа на площадката е предвидена метална голяма врата;Озеленяване;Пътна връзка.
НЕ
200
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 55 400 лева. Гаранцията за участие може да се внесе на каса в сградата на ОБЩИНА ХАРМАНЛИ или да се предостави по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност не по-малко от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считани от крайния срок за подаване на офертите и да е изрично посочено, че е за настоящата поръчка. Банковата гаранция за участие следва да съдържа същите или по-добри условия за Възложителя от цитираните в примерния ОБРАЗЕЦ№15 – Банкова гаранция за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка в лева IBAN: BG67FINV91503316216296, BIC: FINVBGSF, банка: „Първа инвестиционна банка” АД Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. При представяне на гаранция в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три на сто) от стойността на поръчка без включен ДДС, посочена в Ценовото предложение и се представя под формата на банкова гаранция за обезпечаване на задълженията по договора или може да бъде внесена в касата или по сметка на Възложителя. Участникът, определен за Изпълнител на поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или внесена на касата на Възложителя гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка в лева IBAN: BG67FINV91503316216296, BIC: FINVBGSF, банка: „Първа инвестиционна банка” АД Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, то тя трябва да бъде под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, която следва да съдържа същите или по-добри условия за Възложителя от цитираните в примерния ОБРАЗЕЦ№16 – Банкова гаранция за изпълнение на Договора. В банковата гаранция, трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най-малко 30 календарни дни от изтичане на срока за съобщаване и отстраняване на дефекти При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. ЗАДЪРЖАНЕ И ОСВОБОЖДАВАНЕ НА ГАРАНЦИЯТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ се уреждат в договора за поръчка
Схемата на плащане на поръчката е съгласно отразената такава в Договора, а именно: Авансово плащане не се предвижда. Междинни плащания - ВСЯКО МЕЖДИННО ПЛАЩАНЕ ЗА СМР се извършва при реализиране на напредък в изпълнението на възложеното СМР , равняващо се на минимум 10% (десет на сто) от ЦЕНАТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР по ДОГОВОРА от предходния етап при който е заявено и получено междинно плащане до достигане максимално до 50% от ЦЕНАТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР по ДОГОВОРА Всяко Междинно плащане се разплаща в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на Акт за междинно плащане заверен от Строителния надзор ведно със съответните приложения, към него. От всяко междинно плащане се приспадат всички суми за неустойки/удръжки, дължими от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, към съответното Междинно плащане. Окончателно плащане се разплаща в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считани от датата на съставяне на Акт обр. 15. От окончателното плащане приспадат съответните суми: 1-за дейности и количества, които не са изпълнени и/или не са изпълнени със съответното качество, упоменато в договора и 2-на всички неустойки/удръжки, дължими от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Плащането на непредвидените видове работи, доказани, одобрени и остойностени по реда на РАЗДЕЛ.I.Чл.7.ал.4 и РАЗДЕЛ.I.Чл.7.ал.5 от договора се извършват с окончателното плащане по Договора
Не се изисква създаването на юридическо лице, когато участникът е определен за изпълнител и е обединение Общи изисквания, към обединението/сдружението/консорциума В случай че участникът участва като обединение/сдружение/консорциум, договорът, допълнителното споразумение или анекса между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания: - Да е посочен Възложителя и предмета на обществената поръчка, за която се обединяват; - Да е определен представляващ обединението; - Да е отразено, че всички съдружници носят солидарна отговорност за изпълнението на договора; - Разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите - Да е отразено, че не може да бъдат приемани други съдружници в обединението по време на изпълнението на договора. - Да е определено наименованието на участника Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. Съгласно Чл.55, ал.5 от ЗОП Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Съгласно Чл.55, ал.6 от ЗОП В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Съгласно Чл.55, ал.7 от ЗОП Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в една и съща обществена поръчка. Когато състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. В случай че участника избран за изпълнител на поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той следва да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписване преди сключването на договора за поръчката. Съгласно Чл.25, ал.8 от ЗОП При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по Чл.49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: Съгласно Чл.56, ал.3, т.1 от ЗОП документите по Чл.56, ал.1, т.1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; Съгласно Чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП документите по Чл.56, ал.1, т.1, буква "в" и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП; Съгласно Чл.56, ал.3, т.3 от ЗОП декларация по Чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги Общи изисквания, към Подизпълнителите Съгласно Чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП в офертата на участниците следва да съдържа видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. Съгласно Чл.56, ал.2 от ЗОП С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на под-изпълнители.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
НЕ
Български
180
Отварянето на офертите ще се извърши в часа и датата посочени в Обявлението, в сградата на ОБЩИНА ХАРМАНЛИ
Право да присъстват при отварянето на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Проект: „Предотвратяване на последствията от наводненията в с. Бисер, Община Харманли, Област Хасково, чрез подобряване на системата за водоснабдяване, изграждане на мрежа за събиране и отвеждане на отпадъчните води и ПСОВ на с. Бисер – ПЪРВИ ЕТАП”, който се осъществява с финансовата подкрепа по приоритетна ос 3 „Качеството на живот в селските райони и разнообразяване на селската икономика“ по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ на Програма за развитие на Селските Райони за периода 2007-2013г. – (ПРСР)“, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) по Договор за безвъзмездна финансова помощ №26/321/01229/27.11.2012г.
Плик “1” – “Документи за подбор” – (съдържанието на Плик „1“ се сканира и предоставя и на Оптичен носител CD или DVD - 1бр. на който е записано в цифров вид в PDF формат), който да съдържа следната информация, документи и попълнени образци: ОБРАЗЕЦ№1 – Писмо, към Офертата; ОБРАЗЕЦ№2 – Административни сведения; ОБРАЗЕЦ№3 – Декларация за Единен идентификационен код ИЛИ удостоверение за актуално състояние (за юридическо лице или едноличен търговец, което е регистрирано в България); Копие на документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); Копие на документ за самоличност (копие) за участник - физическо лице; Договор за създаване на обединение и при наличие на анекси/допълнения към Договора, същите се прилагат Пълномощни от всички членове на обединението, упълномощаващи едно лице да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението ОБРАЗЕЦ№4 – Декларация за запознаване и приемане условията на обществената поръчка и действащото законодателство; ОБРАЗЕЦ№5 – Декларация за запознаване и приемане на условията в проекта на договора и техническите спецификации ОБРАЗЕЦ№6 – Декларация за липсата на обстоятелствата по Чл. 47, ал.1, т.1, букви „а-д”, т.2 и т.3 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП; ОБРАЗЕЦ№7 – Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от Закона за обществените поръчки; ОБРАЗЕЦ№8 – Декларация по Закона за защита на личните данни; ОБРАЗЕЦ№9 – Декларация за спазване на изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд ОБРАЗЕЦ№10 – Декларация за използването или не използването на подизпълнител/и ОБРАЗЕЦ№11 – Декларация от подизпълнител ОБРАЗЕЦ№12 – Декларация по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици ОБРАЗЕЦ№13 – Декларация за съгласие Участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: удостоверениe от банкa; годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен ОБРАЗЕЦ№14 – Декларация за Списъка на основните договори; Копие на удостоверения за добро изпълнение. Участникът може да докаже техническите си възможности и квалификация с всеки друг документ описан в Чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП. Участникът трябва да е вписван в Централния професионален регистър на строителя за извършване на дейности от ЧЕТВЪРТА ГРУПА строежи за ВТОРА КАТЕГОРИЯ или по висока категория. Копия на Сертификати или еквивалентен документ удостоверяващи за внедрени и действащи системи ISO 9001;2008 и ISO 14001;2004 или еквивалентни по смисъла на Чл.53, ал.4 от ЗОП, като всички системи да са с обхват строителство Декларация списък (по образец на участниците) на Ключови експерти (инженерно-технически персонал) в който е посочено, придобитото образование и степен, професионалния опит, заемана длъжност и наименование на обекти в които е вземано участиена при тяхното изпълнение ОБРАЗЕЦ№15 – Банкова гаранция за участие Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на платежен документ, когато гаранцията е паричен депозит ПЛИК “2” – “Предложение за изпълнение на поръчката” - ОБРАЗЕЦ№17 – Техническо Предложение за изпълнение на поръчката и същият ОБРАЗЕЦ записан и предоставен и на Оптичен носител CD или DVD - 1бр. в цифров вид в DOC или DOCX формат, а графичната му част (графика) в PDF формат – (образеца на хартиения носител не се сканира, за да бъде предоставен в цифров вид) ПЛИК “3” – “Предлагана цена” - ОБРАЗЕЦ№18 – Ценово предложение и Оптичен носител CD или DVD - 1бр. на който е записан в цифров вид в XLS или XLSX формат остойностена от участника КОЛИЧЕСТВЕНА ТАБЛИЦА ПРЕДОСТАВЕНА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
ОБЖАЛВАНЕ Обжалването се извършва по реда на чл.120, ал. 5, т.1 и ал.6 ЗОП.
26.08.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ