Версия за печат

00056-2014-0022

BG-ХАРМАНЛИ: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ХАРМАНЛИ, пл. „Възраждане“ №1, За: инж. Лидия Николова, тел./факс 0373 83098, email ppes@harmanli.bg, Р. БЪЛГАРИЯ 6450, ХАРМАНЛИ, Тел.: 0373 82727, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: ОБЩИНА ХАРМАНЛИ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://harmanli.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://harmanli.bg/2012-01-30-07-48-30.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предотвратяване на последствията от наводненията в с. Бисер, Община Харманли, Област Хасково, чрез подобряване на системата за водоснабдяване, изграждане на система за събиране и отвеждане на отпадъчните води на с. Бисер – ПЪРВИ ЕТАП”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Бисер, Община Харманли
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на поръчката е СТРОИТЕЛСТВО с наименование „Предотвратяване на последствията от наводненията в с. Бисер, Община Харманли, Област Хасково, чрез подобряване на системата за водоснабдяване, изграждане на система за събиране и отвеждане на отпадъчните води на с. Бисер – ПЪРВИ ЕТАП” по Проект: „Предотвратяване на последствията от наводненията в с. Бисер, Община Харманли, Област Хасково, чрез подобряване на системата за водоснабдяване, изграждане на мрежа за събиране и отвеждане на отпадъчните води и ПСОВ на с. Бисер – ПЪРВИ ЕТАП”, който се осъществява с финансовата подкрепа по приоритетна ос 3 „Качеството на живот в селските райони и разнообразяване на селската икономика“ по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ на Програма за развитие на Селските Райони за периода 2007-2013г. – (ПРСР)“, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) по Договор за безвъзмездна финансова помощ №26/321/01229/27.11.2012г. Изпълнителят ще изпълнява функциите на строител по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ), като ще изпълнява дейностите описани в КОЛИЧЕСТВЕНА ТАБЛИЦА ПРЕДОСТАВЕНА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ при спазване и изпълнение на следното: т.1 Изпълнение на СМР съгласно “Инвестиционен проект” и „Технологична-строителна програма”, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените с Количествено – стойностната сметка СМР. т.2 Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на "Технически спецификации" и “Инвестиционен проект” строителни материали, елементи и продукти (в т.ч. строителни материали, включително оборудване, съоръжения, изделия, елементи, детайли, комплекти и др.), като за целта вложените материали следва да отговарят на действителните нужди за изпълнението на Строежа, независимо дали са в по-голям обем от предварително предвидените и/или не са били включени в ценовото предложение; т.3 Извършване на работи по преместване, при изпълнение на строителството, на подземни и надземни мрежи и съоръжения; т.4 Осигуряване на терени за нуждите на строителството – за временно строителство, за производствени полигони (бази) за нуждите на строителството, за складиране на материали и техника и други нужди във връзка с изпълнение на строителството, установени с Плана за безопасност и здраве (в случаите, когато същите са извън територията, върху която се изгражда Строежа) и същите терени се съгласуват с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. т.5 Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите по изпълнение на предмета на обществената поръчка, в съответствие с изискването на българското законодателство. т.6 В случаите, когато е необходимо в допълнение на инвестиционния проект извършване на проектантски работи във връзка с изграждането на Строежа, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще уведоми Възложителя за възникналата необходимост от допълнително проектиране. т.7 Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; т.8 Съставяне и надлежно водене на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на Строежа; т.9 Участие в процедурата по въвеждане на Строежа в експлоатация; т.10 Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на Строежа и въвеждането му в експлоатация; т.11 Отстраняване за своя сметка на всички дефекти, установени при предаването на Строежа и на всички възникнали дефекти след въвеждането му в експлоатация; т.12 Гаранционно поддържане и Отстраняване за своя сметка на всички дефекти на Строежа (отстраняване на Дефекти в Гаранционните срокове) т.13 Всички останали дейности, възложени на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ при условията на договора. т.14 Всички други дейности, които са необходими за изпълнението на Предмета на обществената поръчка и гаранционното поддържане на Строежа, освен ако Договорът или българското законодателство не ги възлагат изрично в задължение на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, КОНСУЛТАНТА или трето лице

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изграждане на канализационна мрежа Изграждане на новопроектирана канализационна мрежа в застроената територия на с. Бисер – първи етап, включващ 2 броя главни колектора с дължина 2183,56 метра и 34 броя второстепенни канализационни клона с обща дължина 6 330,63 метра - гофрирани тръби с гладка вътрешна повърхност и оребрена външна повърхност от PP SN8 за уличната канализация ф 315 мм (външни размери); 273 броя сградни канализационни отклонения Ф 200 мм – тръби от PP SN8; Съоръжения към канализационната мрежа - ревизионни шахти, Каскадни шахти (шахти с пад); Канализационна помпена станция с една работна и резервна потопени помпи; Преминаване на канализационни клонове под р. Бисерска и съществуващи стоманобетонни водостоци; Реконструкция на водопроводната мрежа Реконструкцията на водопровода ще се изпълни от полиетиленови тръби висока плътност РЕ100 за налягане 10 атм (РN10) - диаметър ф 90 мм – 5 739,29 м, диаметър ф 110 мм – 287,59 м, диаметър 125 мм – 533,81 м, диаметър 160 мм – 188,91 м. Сградни водопроводни отклонения 221 бр. с диаметър ф25 от РЕ тръби РN 10. Спирателни кранове СК PN 80 – 61 броя. Пожарни хидранти – 39 броя. Преминавания на водопровода по мост и под водостоци. Въздушници – 13 броя. Пречиствателно съоръжение за природни води - Технологичната схема на пречиствателното съоръжение за отстраняване на манган и желязо от питейната вода се състои от: •Дозаторна помпа за подаване на реагентен разтвор на NaОCl; •Съд за приготвяне на реагента и дозаторна помпа; •Контактен резервоар; •Захранващи помпи – 2 броя, работещи алтернативно; •Напорни филтри за отстраняване на манган и желязо – 2 броя, работещи паралелно; •Напорен филтър с активен въглен; •Компресор; •Резервоар за промивна вода; •Тръбопроводи; Съоръжението за пречистване на питейната вода се предвижда да бъде изградено непосредствено до помпената станция в границите на имота на помпената станция. Изграждане на пречиствателна станция за отпадни води Технологична схема на пречистването – биологичната пречиствателна станция се изработва изцяло от конструкционни полимери и е разделена на отделни части - Входно-разпределителна шахта; Биологично стъпало; Денитрификатор; Аеробен биореактор; Вграден вторичен утаител; Аеробен стабилизатор; Вграден утайкоуплътнител; Машинно помещение към биоконтейнера; Изсушителни полета; Събирателна шахта за пречистени отпадъчни води – РШ 3; Технологични комуникации – ДК – Довеждащ тръбопровод- ПЕВП 75 с обща дължина 340,00 м; Тласкател от входна шахта към Биоконтейнер - ПП 160 Дължината на всеки участък към двете биологични съоръжения е L = 7,28 m.; Тръбопровод от Биоконтейнер към РШ1 - ПП 160 с обща дължина L = 1,25 m; Тръбопровод от РШ1 и РШ2 към РШ3 - ПП 160 с обща дължина L = 4,50 m; Байпасна връзка за непречистени води към РШ3- ПП 200 с обща дължина L = 10,50 m; Площадката за ПСОВ заема площ F = 2,00 дка; Оградата на ПСОВ е предвидена от метална мрежа и колове. При входа на площадката е предвидена метална голяма врата;Озеленяване;Пътна връзка.

Прогнозна стойност без ДДС
5542191.43 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

200


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 55 400 лева. Гаранцията за участие може да се внесе на каса в сградата на ОБЩИНА ХАРМАНЛИ или да се предостави по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност не по-малко от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считани от крайния срок за подаване на офертите и да е изрично посочено, че е за настоящата поръчка. Банковата гаранция за участие следва да съдържа същите или по-добри условия за Възложителя от цитираните в примерния ОБРАЗЕЦ№15 – Банкова гаранция за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка в лева IBAN: BG67FINV91503316216296, BIC: FINVBGSF, банка: „Първа инвестиционна банка” АД Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. При представяне на гаранция в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три на сто) от стойността на поръчка без включен ДДС, посочена в Ценовото предложение и се представя под формата на банкова гаранция за обезпечаване на задълженията по договора или може да бъде внесена в касата или по сметка на Възложителя. Участникът, определен за Изпълнител на поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или внесена на касата на Възложителя гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка в лева IBAN: BG67FINV91503316216296, BIC: FINVBGSF, банка: „Първа инвестиционна банка” АД Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, то тя трябва да бъде под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, която следва да съдържа същите или по-добри условия за Възложителя от цитираните в примерния ОБРАЗЕЦ№16 – Банкова гаранция за изпълнение на Договора. В банковата гаранция, трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най-малко 30 календарни дни от изтичане на срока за съобщаване и отстраняване на дефекти При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. ЗАДЪРЖАНЕ И ОСВОБОЖДАВАНЕ НА ГАРАНЦИЯТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ се уреждат в договора за поръчка

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Схемата на плащане на поръчката е съгласно отразената такава в Договора, а именно: Авансово плащане не се предвижда. Междинни плащания - ВСЯКО МЕЖДИННО ПЛАЩАНЕ ЗА СМР се извършва при реализиране на напредък в изпълнението на възложеното СМР , равняващо се на минимум 10% (десет на сто) от ЦЕНАТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР по ДОГОВОРА от предходния етап при който е заявено и получено междинно плащане до достигане максимално до 50% от ЦЕНАТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР по ДОГОВОРА Всяко Междинно плащане се разплаща в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на Акт за междинно плащане заверен от Строителния надзор ведно със съответните приложения, към него. От всяко междинно плащане се приспадат всички суми за неустойки/удръжки, дължими от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, към съответното Междинно плащане. Окончателно плащане се разплаща в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считани от датата на съставяне на Акт обр. 15. От окончателното плащане приспадат съответните суми: 1-за дейности и количества, които не са изпълнени и/или не са изпълнени със съответното качество, упоменато в договора и 2-на всички неустойки/удръжки, дължими от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Плащането на непредвидените видове работи, доказани, одобрени и остойностени по реда на РАЗДЕЛ.I.Чл.7.ал.4 и РАЗДЕЛ.I.Чл.7.ал.5 от договора се извършват с окончателното плащане по Договора

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква създаването на юридическо лице, когато участникът е определен за изпълнител и е обединение Общи изисквания, към обединението/сдружението/консорциума В случай че участникът участва като обединение/сдружение/консорциум, договорът, допълнителното споразумение или анекса между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания: - Да е посочен Възложителя и предмета на обществената поръчка, за която се обединяват; - Да е определен представляващ обединението; - Да е отразено, че всички съдружници носят солидарна отговорност за изпълнението на договора; - Разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите - Да е отразено, че не може да бъдат приемани други съдружници в обединението по време на изпълнението на договора. - Да е определено наименованието на участника Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. Съгласно Чл.55, ал.5 от ЗОП Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Съгласно Чл.55, ал.6 от ЗОП В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Съгласно Чл.55, ал.7 от ЗОП Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в една и съща обществена поръчка. Когато състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. В случай че участника избран за изпълнител на поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той следва да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписване преди сключването на договора за поръчката. Съгласно Чл.25, ал.8 от ЗОП При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по Чл.49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: Съгласно Чл.56, ал.3, т.1 от ЗОП документите по Чл.56, ал.1, т.1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; Съгласно Чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП документите по Чл.56, ал.1, т.1, буква "в" и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП; Съгласно Чл.56, ал.3, т.3 от ЗОП декларация по Чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги Общи изисквания, към Подизпълнителите Съгласно Чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП в офертата на участниците следва да съдържа видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. Съгласно Чл.56, ал.2 от ЗОП С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на под-изпълнители.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Административни изисквания Съгласно изискванията на чл. 47, ал.1, т.1, букви „а-д”, т.2 и т.3 и ал.5, т.1 и т.2 от Закона за обществени поръчки, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: 1) Осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: а) Престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс б) Подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс в) Участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс г) Престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс д) Престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс 2) Участника - дружеството, което е: а) Обявено в несъстоятелност б) В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове в) Сключело договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси г) Свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация Съгласно изискванията на чл.56, ал.1, т.6 от Закона за обществени поръчки, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: 1) Участникът е: а) свързано лице с друг участник в настоящата обществена поръчка, съгласно Чл.55, ал.7 от ЗОП б) свързано лице с лице участвало, като външен експерт по чл.8, ал.7 от ЗОП при подготовката на документацията за настоящата обществена поръчка Съгласно изискванията на чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: 1) Участникът – Дружеството е: а) регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. б) свързано с лица, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим 2) Участникът - дружеството не попада в: а) изключенията на чл.4, от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Забележка: 1) За обстоятелствата по 47, ал.1, т.1, букви „а-д”, т.2 и т.3 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, то на основание Чл.47, ал.9 от ЗОП е достатъчно подаване на една декларация подписана от лицата, които го представляват. 2) Когато участникът предвижда участието на подизпълнители, то съгласно Чл.47, ал.8 от ЗОП изискванията по 47, ал.1, т.1, букви „а-д”, т.2 и т.3 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. 3) Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, декларациите по 47, ал.1, т.1, букви „а-д”, т.2 и т.3 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП на основание Чл.56, ал.3, т.1 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице включено в обединението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. удостоверениe от банкa; 2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.
Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с Необходим финансов ресурс за осигуряването на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 1 000 000 лева (един милион лева).. Забележка: 1) В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице на основание Чл.25, ал.8 от ЗОП, минималното изискване трябва да бъде изпълнено от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Копие на удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверението да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт. Участникът може да докаже техническите си възможности и квалификация с всеки друг документ описан в Чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП. Копия на Сертификати или еквивалентен документ удостоверяващи за внедрени и действащи системи ISO 9001;2008 и ISO 14001;2004 или еквивалентни по смисъла на Чл.53, ал.4 от ЗОП, като всички системи да са с обхват строителство Декларация списък (по образец на участниците) на Ключовите експерти (инженерно-технически персонал) в който е посочено, придобитото образование и степен, професионалния опит, заемана длъжност и наименование на обекти в които е вземано участиена при тяхното изпълнение. Забележка: 1) Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите доказващи технически възможности и квалификация на основание Чл.25, ал.8 и Чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. 2) Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай че документите доказващи технически възможности и квалификация са на чужд език на основание Чл.56, ал.4 от ЗОП се представят и в превод. 3) Възложителят и Комисията за провеждане на процедурата, ще приемат, че участникът ще има на разположение ресурсите на трети лица, при предоставяне на обвързващи документи между тях или при предоставяне на ОБРАЗЕЦ№13 – Декларация за съгласие, подписан и когато е приложимо и подпечатан от всяко едно от третите лица, което е ангажирано в обществената поръчка и е посочено в офертата от участника, че ще предоставят своя ресурс Всеки Участник може да докаже регистрацията си в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка
Минимални изисквания: Участника, трябва да е изпълнил минимум 1 (един) обект сходен с предмета на поръчка през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата (под сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира обект на който е осъществявано строителство - изграждане и/или реконструкция на Пречиствателна станция за отпадни води и/или линейна техническа инфраструктура, обслужваща водоснабдяване и/или канализация). Участникът трябва да е вписван в Централния професионален регистър на строителя за извършване на дейности от ЧЕТВЪРТА ГРУПА строежи за ВТОРА КАТЕГОРИЯ или по висока категория. Участникът трябва да има внедрени от акредитиран орган следните системи: Система за управление на качество ISO 9001;2008 и Система за управление на околната среда ISO 14001;2004 или еквивалентни по смисъла на Чл.53, ал.4 от ЗОП, като всички системи да са с обхват строителство Участникът трябва да разполага през целия период на изпълнение, с технически лица (инженерно-технически персонал) за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на строителството, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ, а именно: т.1 Ръководител на проект – технически правоспособно лице по смисъла на Чл.163а, ал.2 от ЗУТ; да има има опит като ръководител Проект или Строеж на минимум един обект, на който е изпълнявано строителство по изграждане и/или реконструкция на линейна техническа инфраструктура - Водопровод и/или Канализация и/или Пречиствателна станция за отпадни води. т.2 Технически ръководител – да има завършено образование с придобита образователна степен средно специално с квалификация „Водно строителство“ или висше с квалификация „ВиК” или еквивалентно; да има опит като Технически ръководител на минимум един обект, на който е изпълнявано строителство по изграждане и/или реконструкция на линейна техническа инфраструктура - Водопровод и/или Канализация и/или Пречиствателна станция за отпадни води. т.3 Координатор по безопасност и здраве – да има минимум 3 години опит на тази позиция. т.4 Отговорник по качеството – да има минимум 3 години опит, в контрол на качеството при изпълнение на СМР. т.5 Отговорник по опазване на околна среда – да има минимум 3 години опит в контрол по опазване на околната среда при изпълнение на СМР. Забележка: 1) Участникът доказва регистрацията си в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен, или представя декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. 2) В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице на основание по Чл.25, ал.8 от ЗОП, минималното изискване трябва да бъде изпълнено от един или повече от участниците в обединението. Изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност 3) Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, участникът следва да представи доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица, съгласно Чл.51а от ЗОП
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: КО – Комплексната оценка на офертата на участника се изчислява по формулата: КО = П1 + П2; [КО – Комплексна оценка] = [П1 – „Консумация на ел. енергия в лв./година”] + [П2 – Ценова оценка]. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката и е с максимална стойност от 100 точки. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Относителни тегла на показателите за оценяване: П1 – „Консумация на ел. енергия в лв./година” = 30 точки, максимална стойност; П2 – Ценова оценка = 70 точки, максимална стойност; тежест: 100
Показател: П1 – „Консумация на ел. енергия в лв./година”, която е с максимална стойност от 30 точки и се изчислява по формулата П1 = (Е1/Е2)х30. Е1 - означава предложената от между всички Участниците най-ниска стойност на консумация на ел. енергия в лв./година; Е2 - означава предложената от Участника стойност на консумация на ел. енергия в лв./година; тежест: 30
Показател: П2 – Ценова оценка, която е с максимална стойност от 70 точки, които се формират, като най-ниско предложената цена от между всички участници се дели на предложената цена на съответния разглеждан участник и получения резултат - частно се умножи по 70, а именно: П2 = (Цmin/Ц1)x 70; [П2 – Ценова оценка] = ([Цmin – минимално предложена цена]/[Ц1 – Предложена цена]) x 70; Цmin – минимално предложена цена – означава Минимално предложената цена за изпълнение на поръчката от между всички допуснати участници; Ц1 – Предложена цена – означава предложената цена за изпълнение на поръчката на оценявания участник/оценяваната оферта; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 588097 от 26.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.09.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.09.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.09.2014 г.  Час: 10:00
Място

Отварянето на офертите ще се извърши в часа и датата посочени в Обявлението, в сградата на ОБЩИНА ХАРМАНЛИ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при отварянето на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект: „Предотвратяване на последствията от наводненията в с. Бисер, Община Харманли, Област Хасково, чрез подобряване на системата за водоснабдяване, изграждане на мрежа за събиране и отвеждане на отпадъчните води и ПСОВ на с. Бисер – ПЪРВИ ЕТАП”, който се осъществява с финансовата подкрепа по приоритетна ос 3 „Качеството на живот в селските райони и разнообразяване на селската икономика“ по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ на Програма за развитие на Селските Райони за периода 2007-2013г. – (ПРСР)“, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) по Договор за безвъзмездна финансова помощ №26/321/01229/27.11.2012г.

VI.3) Допълнителна информация

Плик “1” – “Документи за подбор” – (съдържанието на Плик „1“ се сканира и предоставя и на Оптичен носител CD или DVD - 1бр. на който е записано в цифров вид в PDF формат), който да съдържа следната информация, документи и попълнени образци: ОБРАЗЕЦ№1 – Писмо, към Офертата; ОБРАЗЕЦ№2 – Административни сведения; ОБРАЗЕЦ№3 – Декларация за Единен идентификационен код ИЛИ удостоверение за актуално състояние (за юридическо лице или едноличен търговец, което е регистрирано в България); Копие на документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); Копие на документ за самоличност (копие) за участник - физическо лице; Договор за създаване на обединение и при наличие на анекси/допълнения към Договора, същите се прилагат Пълномощни от всички членове на обединението, упълномощаващи едно лице да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението ОБРАЗЕЦ№4 – Декларация за запознаване и приемане условията на обществената поръчка и действащото законодателство; ОБРАЗЕЦ№5 – Декларация за запознаване и приемане на условията в проекта на договора и техническите спецификации ОБРАЗЕЦ№6 – Декларация за липсата на обстоятелствата по Чл. 47, ал.1, т.1, букви „а-д”, т.2 и т.3 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП; ОБРАЗЕЦ№7 – Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от Закона за обществените поръчки; ОБРАЗЕЦ№8 – Декларация по Закона за защита на личните данни; ОБРАЗЕЦ№9 – Декларация за спазване на изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд ОБРАЗЕЦ№10 – Декларация за използването или не използването на подизпълнител/и ОБРАЗЕЦ№11 – Декларация от подизпълнител ОБРАЗЕЦ№12 – Декларация по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици ОБРАЗЕЦ№13 – Декларация за съгласие Участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: удостоверениe от банкa; годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен ОБРАЗЕЦ№14 – Декларация за Списъка на основните договори; Копие на удостоверения за добро изпълнение. Участникът може да докаже техническите си възможности и квалификация с всеки друг документ описан в Чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП. Участникът трябва да е вписван в Централния професионален регистър на строителя за извършване на дейности от ЧЕТВЪРТА ГРУПА строежи за ВТОРА КАТЕГОРИЯ или по висока категория. Копия на Сертификати или еквивалентен документ удостоверяващи за внедрени и действащи системи ISO 9001;2008 и ISO 14001;2004 или еквивалентни по смисъла на Чл.53, ал.4 от ЗОП, като всички системи да са с обхват строителство Декларация списък (по образец на участниците) на Ключови експерти (инженерно-технически персонал) в който е посочено, придобитото образование и степен, професионалния опит, заемана длъжност и наименование на обекти в които е вземано участиена при тяхното изпълнение ОБРАЗЕЦ№15 – Банкова гаранция за участие Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на платежен документ, когато гаранцията е паричен депозит ПЛИК “2” – “Предложение за изпълнение на поръчката” - ОБРАЗЕЦ№17 – Техническо Предложение за изпълнение на поръчката и същият ОБРАЗЕЦ записан и предоставен и на Оптичен носител CD или DVD - 1бр. в цифров вид в DOC или DOCX формат, а графичната му част (графика) в PDF формат – (образеца на хартиения носител не се сканира, за да бъде предоставен в цифров вид) ПЛИК “3” – “Предлагана цена” - ОБРАЗЕЦ№18 – Ценово предложение и Оптичен носител CD или DVD - 1бр. на който е записан в цифров вид в XLS или XLSX формат остойностена от участника КОЛИЧЕСТВЕНА ТАБЛИЦА ПРЕДОСТАВЕНА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

ОБЖАЛВАНЕ Обжалването се извършва по реда на чл.120, ал. 5, т.1 и ал.6 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ