00197-2014-0026
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.08.2014 14:02 ч. : | 22/08/2014 14:01 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.08.2014 14:02 ч. : | 22/08/2014 14:01 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, бул. "Шести септември" № 250, За: инж. Невяна Божилова, инж. Донка Александрова, Р България 4006, Пловдив, Тел.: 032 605945; 032 605955, E-mail: vik_op@vik.bg, Факс: 032 635431
Място/места за контакт: Договорноправен отделИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik.bg.
Адрес на профила на купувача: http://vik.bg/public-procurement/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Вода
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Строително-монтажни работи, свързани с подмяна, ремонт и/или реконструкция на водопроводни и канализационни мрежи и съоръжения на територията на град Пловдив и област Пловдив”
Сключване на рамково споразумение
Рамково споразумение с няколко изпълнители
3
48
Строително-монтажни работи, свързани с подмяна, ремонт и/или реконструкция на водопроводни и канализационни мрежи и съоръжения на територията на град Пловдив и област Пловдив, за срок от 4 (четири) години след сключване на рамкови споразумения с класираните на първите три места участници. Може да се сключи рамково споразумение и с по-малък брой изпълнители ако не е налице достатъчен брой участници, които отговарят на критериите за подбор и/или не е налице достатъчен брой оферти, които отговарят на предварително обявените условия на възложителя.
45332000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Общото количество на възложени работи по поръчката не може да бъде определено към момента, тъй като зависи от възможностите, нуждите и преценката на Възложителя. Посочената стойност е прогнозна и не е задължителна за Възложителя.
НЕ
48
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участниците са длъжни да представят като част от офертата си гаранция за участие при условията на чл. 59, ал. 2 и чл. 60, ал. 1 ЗОП, в размер на 30 000 (тридесет хиляди) лева. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка IBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “Банка ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, или внесена в касата на “ВиК” ЕООД - Пловдив, или банкова гаранция. Когато участник в процедурата е представил банкова гаранция, същата трябва да бъде със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата му. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка IBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “Банка ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, или внесена в касата на “ВиК” ЕООД - Пловдив, или банкова гаранция, в размер на 1,5 (едно цяло и пет десети) процент от очакваната прогнозна стойност на поръчката, посочена в настоящото обявление, при условията на чл. 59, ал. 3 и чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Когато участникът определен за изпълнител представи банкова гаранция за изпълнение, същата трябва да бъде със срок на валидност, не по-кратък от срока на действието на рамковото споразумение.
Със собствени средства, в левове, по банков път. Заплащането по всеки възложен договор по настоящото рамково споразумение ще става по следната схема: авансово плащане – 20 % от стойността на конкретния договор, в срок до 10 (десет) дни след подписване на договор и представяне на фактура; окончателно плащане – 80 % от стойността на конкретния договор, до 30 (тридесет) дни след представяне на акт обр. 19, констативен приемателен протокол и фактура.
Да се създаде юридическо лице съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП.
Всеки конкретен договор за възлагане ще бъде сключван след провеждане на процедура на договаряне без обявление на основание чл. 103, ал. 2, т. 10 от ЗОП, като покани ще бъдат изпращани до всички лица, с които има сключено рамково споразумение. Изпълнителите са длъжни в срок от 5 (пет) работни дни да представят своята оферта съгласно поканата, като класирането на офертите ще се извърши съгласно съдържанието на чл. 93б, ал. 4 от ЗОП.
Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците в съответствие с чл. 50 от ЗОП - представят се следните документи: Участникът в процедурата трябва да представи банково удостоверение от обслужваща банка, че е финансово стабилен клиент, валидна към датата на откриване на процедурата, че имат достъп до кредитна линия или други финансови средства на стойност, не по-малко от 2,5 млн. лв. (два милиона и петстотин хиляди лева), за осигуряване на необходимия паричен поток за изпълнение на рамковото споразумение. Удостоверението следва да бъде издадено не по-рано от 1 /един/ месец преди подаването на офертата. Валидна полица „Застраховка за професионална отговорност" на участниците в строителството, която трябва да покрива минималната застрахователна сума за този вид строителство, определена и Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството /обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г./, придружена от декларация, че застраховката ще бъде поддържана за целия срок на рамковото споразумение, в случай че с участника бъде сключено такова; Декларация от представляващия, че за предходните 2011, 2012 и 2013 г. участникът има положителен финансов резултат за всяка една от годините.
Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на Участниците в съответствие с чл. 51 от ЗОП - да се представят: Списък на строителството (стойност, дата, обект и Възложител), изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, в т.ч договорите, с които участникът доказва съответствие с минималните изисквания на Възложителя, придружени от удостоверения за добро изпълнение. Удостоверенията за добро изпълнение трябва да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт. Този списък следва да съдържа и договори, които доказват, че участникът е изпълнил в качеството си на изпълнител минимум следните СМР – 25 000 (двадесет и пет хиляди) метра водопроводи и/или канализация или сходни. За строителство, което е сходнo с предмета на поръчката, ще се приемат строителство на водопроводи и/или топлопроводи и/или канализационни инсталации. За доказване на това изискване участниците следва да приложат: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на стороителството, И/ИЛИ б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативнитв изисквания. Удостоверенията да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, И/ИЛИ в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; Декларация-списък за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка - собствено или наето. Да се посочат точните данни за оборудването - марка и вид, година на производство, капацитетни възможности и други. В случай, че участникът ще използва наето оборудване, е необходимо да представи договори за наем, от които да е виден срок, не по-кратък от срока на поръчката. За техниката, която подлежи на регистрация следва да се приложат копия от талоните за регистрация в съответните институции – КАТ и др.; Списък на ръководните служители и техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството. Минимално изискване: Ръководител на проекта (1 бр.) – Образование „Строителен инженер”, специалност „ВиК, ХТС, или ХМС, степен „магистър” с минимум 5 (пет) години професионален опит; Ръководител на част строително-монтажни работи (1 бр.) – средно образование със специалност „строителен техник” и минимум 5 (пет) години професионален опит; Правоспособен координатор по безопасност и здраве (1 бр.) – с минимум 5 (пет) години професионален опит. За доказване на това изискване участниците трябва да представят за всяко лице: Автобиография, Копие от трудова книжка и/или референция от работодатели. Сертификат /на участника/ за внедрена система за управление на качеството в строителството ISO 9001:2008 или еквивалент – валиден към момента на подаване на офертата; Сертификат /на участника/ за Управление на околната среда ISO 14001:2004, или еквивалент – валиден към момента на подаване на офертата; Обхватът на сертификацията за всеки един от посочените по-горе сертификати да съответства на предмета на поръчката.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ОПО-1-26
НЕ
ДА
Документацията за участие се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуване на обявлението в Регистър обществени поръчки на АОП. Документацията може да бъде получена и на място, до датата посочена в обявлението, всеки работен ден от 09,00 до 16,00 часа в Административната сграда на “Водоснабдяване и канализация” ЕООД – Пловдив, бул. “Шести септември” № 250, отдел “Договорно-правен”, стая 301, срещу представяне на документ за платени невъзстановими 5 (пет) лева, без ДДС, в касата на Дружеството. Документацията може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма, за тяхна сметка, след предварително писмено заявление на факс: 032/635 431, заедно с копие от платежното нареждане за внесени невъзстановими 5 (пет) лева, без ДДС, по банкова сметка на възложителя IBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “Банка ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, реквизити за издаване на фактура, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията. Всяко заинтересовано лице може да поиска писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие до 7 (седем) дни, преди изтичането на срока за получаване на офертите. Разясненията се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача. В разясненията не се посочва информация за лицата, които са ги поискали.
Български
120
Заседателната зала на Административната сграда - Пловдив, бул. "Шести септември" 250, етаж 3
При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с изрично нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Сроковете по настоящата поръчка са съкратени, тъй като Възложителят ползва правото на чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Възложителят отстранява от участие участник за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 (т.1,4 и 5) и ал. 5 от ЗОП, който не е представил някой от документите изискуеми по чл. 56 от ЗОП, който е представил оферта неотговаряща на предварително обявените условия на Възложителя, който е представил оферта неотговаряща на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно разпоредбите на ЗОП.
22.08.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ