00627-2014-0004
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.08.2014 12:17 ч. : | 22/08/2014 12:12 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.08.2014 12:17 ч. : | 22/08/2014 12:12 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Смядово: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Смядово, пл. "Kняз Борис I" №2, За: Иван Кюркчиев, Р България 9820, Смядово, Тел.: 05351 2130, E-mail: obshtina_smiadovo@abv.bg, Факс: 05351 2226
Място/места за контакт: Заместник кметИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.smyadovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.smyadovo.bg/bg/profil_kupuvacha.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Строително-монтажни работи по проект „Подмяна на улично осветление в Община Смядово с енергоспестяващо” по Договор №27/322/01082 от 06.12.2013г. по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони”
Възлагане на обществена поръчка
Строително-монтажни работи по проект „Подмяна на улично осветление в Община Смядово с енергоспестяващо” по Договор №27/322/01082 от 06.12.2013г. по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони”със следните под-обекти: - подмяна на уличното осветление в гр.Смядово; - подмяна на част от уличното осветление и кабелната мрежа за УО в с.Риш; - подмяна на част от уличното осветление и кабелната мрежа за УО в с.Янково; - подмяна на част от уличното осветление и кабелната мрежа за УО в с.Веселиново; - подмяна на част от уличното осветление и кабелната мрежа за УО в селата: с.Александрово, с. Кълново, с. Ново Янково, с.Жълъд, с.Бял Бряг, Черни Връх.
45310000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
- подмяна на уличното осветление в гр.Смядово; - подмяна на част от уличното осветление и кабелната мрежа за УО в с.Риш; - подмяна на част от уличното осветление и кабелната мрежа за УО в с.Янково; - подмяна на част от уличното осветление и кабелната мрежа за УО в с.Веселиново; - подмяна на част от уличното осветление и кабелната мрежа за УО в селата: с.Александрово, с. Кълново, с. Ново Янково, с.Жълъд, с.Бял Бряг, Черни Връх.Конкретния обем на дейностите които ще се извършат са посочени в изготвените от страна на Община Смядово инвестиционни проекти, публикувани на профила на купувача http://www.smyadovo.bg/bg/profil_kupuvacha
НЕ
15.07.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 15 300 лв. (петнадесет хиляди и триста лева). Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (по образец на банката) или парична сума, внесена по сметка на община Смядово: BIC: STSABGSF, IBAN: BG49STSA93003381001138, БАНКА: „ДСК” ЕАД, клон Смядово. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция по образец на банката, която я издава или парична сума, внесена по сметка на община Смядово: BIC: STSABGSF, IBAN: BG49STSA93003381001138, БАНКА: „ДСК” ЕАД, клон Смядово.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Смядово и със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на изпълнение на договора.Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Участникът определен за Изпълнител на настоящата обществена поръчка, заплаща гаранцията за участие и/или изпълнение, чрез превод или внасяне по платежна сметка, в случай, че стойността и е равна на или надвишаваща 15 000 (петнадесет хиляди лева) лв., съгласно изискванията на чл. 3, ал. 1, т. 1 от Закона за ограничаване на плащанията в брой. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение се задържа: за компенсиране на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за разходи, направени за отстраняване на констатирани недостатъци, свързани с предмета на договора, както и за вреди; за удържане на неустойки, по договора; при прекратяване на договора по вина на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; за разходи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за отстраняване на недостатъци в строително-монтажните работи, констатирани след датата на завършване.
Заплащането на цената по договор ще се извърши, съгласно договорените условия по следната схема: 1. Авансово плащане – до 20 % от договорната сума от общата цена на договора с включен ДДС. Авансът се изплаща еднократно в срок от 10 (десет) календарни дни от подписване на анекс към Договора за безвъзмездна финансова помощ подписан между Разплащателната агенция и Община Смядово след одобряване на проведената процедура и получаване на уведомително писмо от Разплащателна агенция към ДФ „Земеделие” за съгласуване на проведената процедура и на база издадена фактура, съгласно Закона за счетоводството. Сумата на аванса ще се приспада пропорционално от всяко едно от следващите плащания до окончателното разплащане. 2. Междинни плащания, съгласно договора – до 50 % от договорната сума, платими в срок до 30 календарни дни, при наличие на: подписани от ИЗПЪЛНИТЕЛ, ВЪЗЛОЖИТЕЛ и КОНСУЛТАНТ протокол за изпълнените СМР (Акт Обр. 19), сметка обр. 22 и оригинална фактура на изпълнителя по действителни количества СМР и ценообразуване, съгласно чл. 4, ал. 4 от настоящия договор. Междинните плащания се извършват до 50 % от стойността за цялостно изпълнение на строително монтажните работи. 3. Окончателно плащане – останалите 50 % от договорната сума, след издаване на проформа фактура и възстановяване на средствата от ДФ Земеделие на база подадена заявка за безлихвен заем, съгласно ПМС № 59 от 11 март 2011 г. за условията и реда за отпускане на безлихвени заеми на общините от централния бюджет за финансиране на разходи за окончателни плащания по одобрени проекти по Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г.
Обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, които водят до отстраняване на участника в процедурата са следните: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Следва да се има в предвид, че за целите на тази процедура под професия или дейност следва да се разбира изпълнение на СМР; 3. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 5. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Комисията предлага на възложителя да отстрани от процедурата всеки участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.Комисията пристъпва към отстраняване на участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка, след прилагане на разпоредбите на чл. 68,ал. 8 и 9 от ЗОП.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие се публикува в профила на купувача - Община Смядово в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението. Всеки участник може сам да си я изтегли от посоченото по-горе место. Възложителя ще предостави документацията на всяко лице, поискало това, като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи участника следва да заплати цената на документацията. Плащането може да да се извърши в касата на община Смядово, гр.Смядово, пл. "Княз Борис I" № 2, от 9:00 часа до 16:00 часа, всеки работен ден или по банков път, на следната сметка на община Смядово: Банка: „ДСК” ЕАД, клон СМЯДОВО,IBAN: BG 81STSA93008497639400,BIC: STSABGSF, код за вид плащане: 447000
Български
180
Заседателната зала в Общинска администрация Смядово
Участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Дейностите, предмет на поръчката се осъществява в рамките на проект: „Подмяна на улично осветление в Община Смядово с енергоспестяващо” , финансиран по Договор №27/322/01082 от 06.12.2013г. по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони”
На основание чл.64, ал.3 от ЗОП, срокът за получаване на офертите от 52 дни се намалява със седем дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път и с още пет дни, тъй като от датата на изпращане на обявлението в електронен вид, възложителят осигурява пълен достъп до документацията по елетронен път на интернет страницата си - http://www.smyadovo.bg/bg/profil_kupuvacha Показателя техническа оценка се формира от следните подпоказатели: Работна програма, включваща предлаган подход за изпълнение на поръчката, последователност и взаимообвързаност на предлаганите дейности,предложение за изпълнение на ключовите моменти при изпълнение на СМР, свързани с постигането на целите на договора и очакваните резултати. Обяснителна записка, включваща предложение за изпълнение на предмета на поръчката, включително предвиждани технологии за изпълнение (съобразно Техническата спецификация и инвестиционния проект). Технически и функционални характеристики на влаганите материали, както и организацията, която участникът като евентуален изпълнител ще приложи и процедури за контрол с цел качественото и навременно изпълнение на поръчката и обяснение на потенциалните предпоставки (допускания) и рискове, които могат да възникнат и да окажат влияние върху изпълнението на договора. Обменът на информация в процедурата може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението;3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.
22.08.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ