Версия за печат

04746-2014-0001

BG-ГОДЕЧ: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000757562

НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ ХРИСТО БОТЕВ, ГР.ГОДЕЧ , ОБЩИНА ГОДЕЧ, ОБЛАСТ СОФИЙСКА, УЛ.АСЕН ЗЛАТАРОВ 8, За: РОСИЦА ИВАНОВА ТОДОРОВА, БЪЛГАРИЯ 2240, ГОДЕЧ, Тел.: 0729 22289, E-mail: rivanova.nu_god@abv.bg

Място/места за контакт: ГОДЕЧ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://nuhrbotev-godech.com/.

Адрес на профила на купувача: http://nuhrbotev-godech.com/.

Електронен достъп до информация: http://nuhrbotev-godech.com/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставки

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Начално училище Христо Ботев - гр.Годеч, ул.Асен Златаров 8
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на готови закуски и приготвяне и доставка на готов топъл обяд за учениците в НУ Христо Ботев - гр.Годеч, община Годеч

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на готова храна за закуска и обяд на учениците от НУ Христо Ботев - гр.Годеч, община Годеч по две обособени позиции: Позиция №1 Доставка на обяд от 16/09/2014 до 31/05/2015. Прогнозния брой за срока на договора е 160 дни. Позиция №2 Доставка на закуски от 16/09/2014 до 31/05/2015. Прогнозен брой учебни дни е 160

Стойност, без да се включва ДДС
69264 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Начало

16.09.2014 г. 

Завършване

31.05.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Не се изискват депозити

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Няма условия

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Приготвяните и доставени от изпълнителя храни да включват храни в необходимите количества, видове, съдържание, начин на приготовление и съхранение в пълно съответствие на всички приложими нормативни актове, както и на утвърденото меню за съответната седмица. Изпълнението на поръчката /доставянето на готовата храна за закуска и обяд/ трябва да бъде в съответствие с изискванията на ЗХ, подзаконовите нормативни актове, съгласно условията за участие в документацията на Профила на купувача

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма изисквания

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Няма изисквания

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Прибягване към поетапна процедура за постепенно намаляване на броя на обсъжданите решения или на договаряните оферти

НЕ

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена; тежест: 70
Показател: Разнообразие на предлагана храна; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.09.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.09.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Място

гр.Годеч, ул.Асен Златаров 8

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Краен срок за подаване на жалба 15/09/2014

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.08.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на топъл обяд
1) Кратко описание

Доставка на топъл обяд

2) Общ терминологичен речник (CPV)

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети

3) Количество или обем

56160

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
56160 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 16.09.2014 г. , Дата за завършване: 31.05.2015 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на закуска
1) Кратко описание

Доставка на закуска

2) Общ терминологичен речник (CPV)

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети

3) Количество или обем

13104

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
13104 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 16.09.2014 г. , Дата за завършване: 31.05.2015 г.