Версия за печат

00814-2014-0016

BG-Враца: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Враца, ул. Стефанаки Савов № 6, За: Полина Кръстева - Гл. юрисконсулт - за условията по процедурата; арх. Данаил Дилков - за техническата част, Република България 3000, Враца, Тел.: 092 622400; 092 665441, E-mail: rozalinageorgieva@b-trust.org, Факс: 092 623061

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vratza.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.vratza.bg/?category=18.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изготвяне на работни проекти за основен ремонт/реконструкция/обновяване на детски градини

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр. Враца
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изготвяне на работни проекти за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на сградите и обновяване на двора на детските заведения: ЦДГ „Дъга”, ЦДГ „Щастливо детство”, ЦДГ „Европейчета”, ОДЗ „Детски свят”, ОДЗ „Единство, творчество, красота”, ОДЗ „Българче”, ОДЗ „Звънче”, ОДЗ „Зора”, ОДЗ „Радост” и ОДЗ „Знаме на мира” в град Враца.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 71320000

Описание:

Архитектурно проектиране
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Работните проекти (за всяко детско заведение) трябва да съдържат следните части: - Геодезическа - Архитектурна; - Конструктивна; - Електро; - ВиК; - Отопление и вентилация; - Паркоустройство и благоустройство; ; - Пожарна Безопасност; - Организация и изпълнение на строителството; - Сметна документация (Количествени сметки по отделните части).

Прогнозна стойност без ДДС
28000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Съгласно чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП Възложителят не изисква гаранция за участие. 2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 5 (пет) % от стойността на обществената поръчка без ДДС, внесена или учредена преди подписването на договора. Банковата гаранция за изпълнение следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор и да е със срок на валидност - не по-кратък от 30 дни след изтичане Срока на изпълнение. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора. Паричната сума се внася по банковата сметка на Община Враца: IBAN: BG36STSA93003300146537; BIC: STSABGSF, Банка ДСК ЕАД.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е по проект „Община Враца – с готовност за изпълнение на проекти през следващия програмен период”, ДБФП № BG161PO001/5-02/2012/010. Заплащането на услугата, предмет на настоящата обществена поръчка ще се извърши съгласно условията на проекта на договора – авансово и окончателно, както следва: 1. Авансово плащане, в размер на 50 % (петдесет процента) от цената на договора с ДДС, преведено по банков път по сметката на Изпълнителя, след представяне на фактура от страна на Изпълнителя. 2. Окончателно плащане, след окончателното приемане на проекта от Възложителя (без забележки) и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. От окончателното плащане се приспадат всички неустойки, обезщетения и др. дължими от Изпълнителя суми. Всички плащания се извършват в лева (BGN), в 30 дневен срок от датата на представяне на фактурите.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят, на основание чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП, изисква при подписване на договора, участникът, определен за изпълнител, да представи заверени копия на: 1. Валидна застрахователна полица за професионална отговорност на проектанта – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие с чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ), с общ лимит на отговорността, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. 2. Удостоверения за пълна проектантска правоспособност (по съответната част), за 2014 г., на всички проектанти, които ще отговарят за извършването на услугата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, съдържащ три отделни запечатани непрозрачни плика: І. ПЛИК № 1 „Документи за подбор”: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. (Приложение № 1); 2. Оферта (Приложение № 2), включваща представяне на участника, с посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.; 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б. „e”), т. 2, т. 3 и т. 4, и ал. 5 от ЗОП (оригинал) – (Приложение № 3); 4. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 5. Доказателства за технически възможности, посочени в Раздел III.2.3) от настоящото обявление; 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП, за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (оригинал) – (Приложение № 6); 7. Когато предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на обществената поръчка, участникът трябва да посочи: видовете работи от предмета поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (Приложение № 7). Всеки от предвидените подизпълнители следва да представи: 7.1. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Приложение № 8) и 7.2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б. „e”), т. 2, т. 3 и т. 4, и ал. 5 от ЗОП (Приложение № 3); 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (оригинал) – (Приложение № 9); 9. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. ІІ. ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (оригинал) – Приложение . № 10; ІІІ. ПЛИК № 3 „Предлагана цена”: 1. Ценово предложение (оригинал) - (Приложение № 4). Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП и посочените в обявлението и документацията, съобразно условията на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б. „е”), 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5.за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (Приложение № 4). 2. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на услугата (Приложение № 5).
Минимални изисквания: 1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участниците трябва да имат успешно изпълнени минимум 2 (два) договора за услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка (изготвяне на работен инвестиционен проект за изграждане/ ремонт/реконструкция на подобни сгради). Важно! Доказателствата за извършените услуги се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Участниците трябва да разполагат с правоспособни проектанти по всички части на проекта, които: 2.1. Да притежават пълна проектантска правоспособност по съответната част. 2.2. Да имат опит в проектирането на поне 3 обекта с подобен на настоящата поръчка предмет. Наличието на обстоятелства по т. 2 се посочва в Списъка на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството (Приложение № 5). Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Съгласно чл. 230 от ЗУТ инвестиционните проекти се изработват от проектанти - физически лица, които притежават съответната техническа и проектантска правоспособност. Чужденци и граждани на държави - членки на Европейския съюз, или на други държави - страни по Споразумението за Европейското икономическо пространство, на които е призната професионалната квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации, могат да извършват дейности по проектиране, в обхвата на квалификацията си при условията на Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

03-2014-093

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.09.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.09.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.09.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Община Враца, етаж 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Враца, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „Община Враца – с готовност за изпълнение на проекти през следващия програмен период”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., Приоритетна ос 5: „Техническа помощ”, Операция 5.3 Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/5-02/2012 „В подкрепа на следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/5-02/2012/010.

VI.3) Допълнителна информация

1. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на официалната интернет страница на Община Враца - www.vratza.bg, раздел „Профил на купувача” (03-2014-093). Разяснения по документацията и съобщения във връзка с процедурата също ще се публикуват в „Профил на купувача”. 2. Обменът на информация в настоящата процедура ще се извършва по електронен път, при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис, а при невъзможност - по факс.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка, както и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата подлежат на обжалване по реда на част четвърта, глава 11 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ