00712-2014-0010
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.08.2014 13:06 ч. : | 19/08/2014 12:29 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.08.2014 13:06 ч. : | 19/08/2014 12:29 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Поморие: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Поморие, ул. "Солна" № 5, За: инж. Кунчо Гайдов, РБългария 8200, Поморие, Тел.: 0596 23052, E-mail: zam.kmet_Gaydov@pomorie.org, Факс: 0596 23052
Място/места за контакт: Община ПомориеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://pomorie.bg/..
Адрес на профила на купувача: http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach/..
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"РЕКОНСТРУКЦИЯ И МОДЕРНИЗАЦИЯ НА РИБАРСКО ПРИСТАНИЩЕ- ГР. ПОМОРИЕ"
Възлагане на обществена поръчка
Реконструкция и модернизация на Рибарско пристанище- гр. Поморие, което включва извършване на СМР в съществуващо Рибарско пристанище - гр. Поморие. Предвижда се реконструкция и модернизация на съоръженията на рибарския пристан за превръщането му в рибарско пристанище с достатъчен капацитет на пристанищните съоръжения. За реализирането на тази цел е необходимо създаването на подходящи условия за защитени пристани за швартоване и техническо обслужване на плавателните съдове, разтоварване на уловите, осигуряване производство на лед, възможности за съхранение на уловите, осъществяване на контрол и окачествяване, места за провеждане на търгове за първа продажба, изграждане на подходящи санитарни зони, организиране на транспорт и др. Предмета на поръчката включва следните подобекти: Подобект 1: „Пристанищни съоръжения“; Подобект 2: „Площадкови Електро и ВиК мрежи“; Подобект 3: „Сграда за рибна борса и административно обслужване“; Подобект 4: „Сграда за ремонтни работилници“;
45241000, 45000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предвижда се да се извършат строително-монтажни работи в съществуващо Рибарско пристанище - гр. Поморие, съгласно одобрен инвестиционен проект, като реализацията на проекта предвижда извършване на рехабилитационни мероприятия и ново строителство. Предмета на поръчката обхваща извършване на СМР по изпълнение на І етап, обособен съгласно издадено разрешение за строеж, допълнено със Заповед № РС -16/17.04.2014г. на министъра на регионалното развитие, а именно: І етап: Подобекти „Пристанищни съоръжения – западен мол от профил 0 до профил 5, „Сграда ремонтни работилници“, „Сграда за рибна борса и административно обслужване“ и „Площадкови Електро и ВиК мрежи“; Подобект 1: Пристанищни съоръжения, в т.ч.:1. Източен ограден вълнолом с обща дължина L=505.93 м, съставен от четири фунционални зони: - зона А с хелинг за рибарски лодки; зона В; зона С и зона D;2. Западен предпазен мол-буна (частично до профил е-5) – изградено като каменно-насипна буна със защита от скални блокове 1500-4000 кг. с обща дължина LЕ=182.15, с пристан за малки рибарски кораби тип „Сейнер” – до 5 бр. от страна „акватория” и дължина на кейовия фронт от 91.88 м;3.Крайбрежна насипна територия с хелинг за рибарски лодки 36 бр. с дължина на хелинга от 111.64 м, с кей за рибарски лодки – дължина от 96.70 м. и/или два рибарски пирса, с оперативна дължина за швартоване от 2х150 м. и приставане на общо 72 бр. рибарски лодки; 4. Пристанищна акватория – обща оперативна площ 23 267 м2 по линията на швартоване на плавателните съдове; 5. Подходен навигационен канал – ширина 30 м. и минимална навигационна дълбочина -5,00 м, съоръжен с плаващи ограничителни буйове и входна веха;6. Навигационно оборудване – два входни светлика (бакон), плаващи навигационни буйове, входни вехи, наутофон. Пристанищната акватория условно е разделена на: вътрешна зона (акватория) - за швартоване на малки рибарски кораби, катери и рибарски лодки с обща площ от ~17 267 м2; зона за маневриране и швартоване на разчетния кораб тип „Балтик” с обща площ ~6 000 м2 и външна зона (подходен навигационен канал) от 12291,58 м2 за безопасен подход и транспортна връзка на маневриращите кораби - влизащи и излизащи от рибарското пристанище.Двете зони са фунционално свързани, преливат една в друга и осигуряват осъществяването на маневрите при подхождане, приставане, престой и отплаване на рибарските кораби, катери и рибарски лодки. Предвижда се изпълнение на защита от изкуствени бетонови елементи тип “Accropode”® или еквивалент. Подобект 2: Площадкови електро и ВиК мрежи:1. ВиК на площадката.2. Ел. на площадката. Подобект 3:Сграда за рибна борса и административно обслужване с части: „Архитектура” и „Конструкции”; „Сградно ел.”; „Сградно ВиК”; ОВК; Технология. Предвижда се ново строителство - сграда, оформена като самостоятелна обществена единица със самостоятелен вход, стоманобетонова конструкция с външни ограждащи стени керамични тухли с топлоизолация от вън. Полезна площ на сградата 453,410 m;Полезен обем на сградата 1 367,773 m;Обща брутна площ на сградата 486,203 m;Общ брутен обем на сградата 1 651,779 m; Подобект 4: Сграда за ремонтни работилници с части: „Архитектура” и „Конструкции”; „Сградно ел.”; „Сградно ВиК”; ОВК. Предвижда се ново строителство - сграда, оформена като самостоятелна обществена единица със самостоятелен вход, стоманобетонова конструкция с външни ограждащи стени керамични тухли с топлоизолация от вън. Полезна площ на сградата 87,500 m; Полезен обем на сградата 253,750 m; Обща брутна площ на сградата 97,417 m; Общ брутен обем на сградата 337,265 m
НЕ
30.06.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 92 000 лв. (деветдесет и две хиляди лева). Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция. Вида и формата на гаранцията се избира от участника. Ако гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на парична сума, следва да бъде платена по следната банкова сметка на Община Поморие: IBAN: BG 10 IORT 7378 3317 0001 03; BIC: IORT BGSF; Банка: „Инвестбанк” АД, клон Бургас. Банковата гаранция за участие трябва да бъде неотменима и безусловна. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за участие се представя отново при условията и реда на чл. 62а ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора. Представя се при сключването му под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.; при банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 2 (два) месеца, след датата на приключване на договора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на договора. Когато Участникът или избрания изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за авансово плащане. Размерът на гаранцията за авансово плащане е равен на 2% от предлагания от избрания за изпълнител участник процент (%) на аванса, според ценовото му предложение от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за авансово плащане се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Представените образци на банкови гаранции в документацията за участие са задължителни за участниците само по отношение на условията, описани в тях.
1. Авансово плащане в размер на максимум 30% от общата цена по договора, без ДДС като точният размер ще бъде според офертата на избрания за изпълнител участник. Сумата е платима в срок до 30 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс и оригинална фактура. 2. Междинни плащания - в общ размер до 20% от стойността на договора, без ДДС - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица и от подизпълнителя/ите (ако е приложимо) акт за приемане на изпълнените строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответен/съответни етапи от инвестиционния проект и линейния план - график; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; и в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от акта; 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинните плащания - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа, предмет на сключения договор, удостоверено със съставянето на: а) Констативен акт Образец 15, съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; б) окончателен приемо-предавателен протокол, подписан от страните и от подизпълнителя/ите (ако е приложимо); в) доказателства от Изпълнителя, че на подизпълнителя/ите са заплатени всички работи, за които е сключен договор за подизпълнение и са приети по реда на предходната буква „б“ и по реда на буква „а“ на предходната точка 2 (ако е приложимо) и г) представяне на оригинална фактура.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с извършване на строително-монтажни работи, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 4. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
зала в сградата на Община Поморие, град Поморие, ул. "Солна" 5.
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проекта е финансиран по Оперативна програма за развитие на сектор „Рибарство” (2007–2013г.), приоритетна ос 3, мярка 3.3 „Инвестиции за реконструкция и модернизация на рибарски пристанища, кейови места за разтоварване и покрити лодкостоянки”, финансирана от Европейския фонд за рибарство (ЕФР)
Продължение на раздел ІІІ.2.1.)" Изискуеми документи и информация": 12.Декл. по чл.56, ал.1,т.8 от ЗОП за участие на подизп.,ако се предвиждат такива (по обр.);13.Декл.за съгласие за участие като подизпълнител (по обр.);14. Декл. за липса на обстоят. по 47,ал.1,т.1,б.«а»-"д",т.2,3 и 4 и ал. 5 от ЗОП–представя се от подизп. (по обр.)-ако е приложима;15.Декл. по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП (по обр.).Органите,от които участниците могат да получат необходимата инф. за задълженията,свързани със закрила на заетостта и условията на труд,които са в сила в РБългария са Агенция по заетостта и Изп.агенция „Главна инспекция по труда“.Когато участникът е Обединение,което не е юр.лице декл. се представя само за участниците в Обед.,които ще изпълняват дейности,свързани със строителство;16.Декл. за приемане на усл. в проекта на договор по чл. 56,ал.1,т.12 от ЗОП (по обр.);17.Изрично,нотариално заверено пълномощно на лицето,което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (тогава,когато у-кът не се представлява от лицата,които имат право на това,съгласно неговата регистрация или договора за създаване на обединението;ПЛИК №2 „Предложение за изпълнение на поръчката“,включващо: Техническо предложение,вкл. и срок за изпълнение на поръчката,ведно с Приложенията към него (по обр.).Към техн. предложение,ако е приложимо,участника прилага декл. по чл.33,ал.4 от ЗОП;ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цена", включващо:Ценово предложение(по обр.) и прилож.,в т.ч. попълнена КСС.Представените образци в документацията за участие и условията, описани в тях са задълж. за участниците,с изключение на образците на банкови гаранции,които са зад. само по отношение на условията,описани в тях.Всички документи,извън изрично посочения по т.6 в раздел ІІІ.2.1.)" Изискуеми документи и информация" ,ако са представени на чужд език,следва да са придружени и с превод на бълг. език. Продължение на раздел ІІІ.2.3. "Технически възможности", дясна колона: 3.Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008–система за управление на качеството или еквив. или др. доказателства за еквив. мерки за осигуряване на качеството,с предметен обхват в областта на строит. 4.Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 14001:2004-система за управление на околната среда или еквив. или др. доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда,с предметен обхват в областта на строит. При участие на обединения,които не са юр. лица,съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Документацията е безплатна и ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя-Община Поморие,профил на купувача от момента на публикуване на обявлението и решението до изтичане на срока за получаване на документацията за участие от настоящото обявление.Възложителят изпраща разясненията на зададените въпроси по време на процедурата до всички лица,които са получили документация за участие и са посочили адрес за кореспонденция,без да отбелязва в отговора лицето,направило запитването.Разяснението се прилага и към документацията,която предстои да се предоставя на други участници.Разясненията се публикуват и на Интернет страницата,на която е публикувана документацията за участие. Сроковете са намалени на основание чл.64,ал.3 ЗОП със 7 дни,тъй като настоящото обявление е изпратено по електронен път,и с още 5 дни,тъй като от датата на публикуване на настоящото обявление в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в настоящото обявление е посочен Интернет адрес-http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach/,на който тя може да бъде намерена. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини:по пощата,по факс,по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП
19.08.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ