00265-2014-0107
Технически редакции | ||
![]() |
||
13.08.2014 16:09 ч. : | 13/08/2014 16:03 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
13.08.2014 16:09 ч. : | 13/08/2014 16:03 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Мини Марица-изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: въпроси по процедурата - инж.Георги Дамянов, по техническите въпроси - инж.Дичо Нончев, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3110/;0417 83305/3016/, E-mail: georgi.damianov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел "Търговски", отдел "ПТО"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
"Мини Марица-изток"ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура отдел „Търговски”, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел „Търговски”Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
"Мини Марица-изток"ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура отдел „Търговски”, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел „Търговски”Проучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Извършване на автотранспортни услуги – превоз на товари с автосамосвали в рудник „Трояново-1”
Възлагане на обществена поръчка
Извършване на автотранспортни услуги – превоз на товари с 6 броя автосамосвали с товароносимост от 10 до 20 тона в рудник „Трояново-1”.
60100000 (MD03)
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
6 броя автосамосвали.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е парична сума или банкова гаранция в размер на 2500,00 (две хиляди и петстотин) лева или евровата им равностойност. Представя се в заявлението на кандидата и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на заявленията. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 8 000 (осем хиляди) лева. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранциите са парична сума, тя се внася по сметка на Възложителя: в лева - „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF; в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Единичните цени, по които Възложителят ще заплаща на Изпълнителя разстояния по-големи от 1 км, се определят по следната методика на база предложената от изпълнителя цена „Ц1” за 1 тон/км: - от 1 до 3,0 км – 0,68*Ц1км, лв без ДДС за тон/км; - от 3,1 до 5,0 км – 0,60*Ц1км, лв без ДДС за тон/км; - от 5,1 до 7,0 км – 0,54*Ц1км, лв без ДДС за тон/км; - от 7,1 до 10,0 км – 0,49*Ц1км, лв без ДДС за тон/км; - от 10,1 до 15,0 км – 0,43*Ц1км, лв без ДДС за тон/км; - над 15,1 км – 0,40*Ц1км, лв без ДДС за тон/км; - разстояния до 1 км се смятат за 1 км. Цената за 1 час престой на транспортните средства, заплащана от Възложителя, е 6,50 лв без ДДС и не подлежи на промяна по време на изпълнение на договора. За незаявените от възложителя МПС-та не се заплаща престой. Фактурира се в последния календарен ден на текущия месец. Фактурата се представя до 5-то число на следващия месец за извършените през предходния месец услуги. Разплащането ще се извършва по банков път, до 30 (тридесет) дни след представяне на следните документи от изпълнителя: - утвърден от Възложителя месечен доклад; - оригинална фактура за дължимата стойност; Срокът за плащане започва да тече от датата на последно представеният документ.
Срок за изпълнение на договора - 12 месеца считано от датата на подписването му или до изчерпване на сумата от 294 000.00 лв., в зависимост от това, кое събитие ще настъпи първо. Изпълнението на договора е по заявка на Възложителя. Изпълнителят е длъжен до 24 часа след получаване на заявката от рудник „Трояново-1” да се яви за изпълнението й. Заявката се изпраща по факс, с писмо или при спешна необходимост се предава по телефон. Възложителят допуска разлика в товароносимостта ± 10%. При фактурирането за автосамосвали с товароносимост над 20 тона до 22 тона ще се взема предвид товароносимост 20 тона. При фактурирането за автосамосвали с товароносимост под 10 тона до 9 тона ще се взема предвид фактическата товароносимост. Възложителят не се ангажира с ежедневно и непрекъснато използване на договорените автосамосвали.
Не се изискват.
Кандидатите да разполагат с минимум 6 броя автосамосвали. Доказва се с Декларация за техническо оборудване, с което разполага кандидата за изпълнение на обществената поръчка по образец на Възложителя съдържаща информация за рег. номер, товароносимост, техническа изправност. Същата се придружава от: свидетелство за регистрация на превозното средство, част І или свидетелство за регистрация на МПС от стар тип, копия на удостоверения за преминал годишен технически преглед. Ако автосамосвалите не са собствени, кандидатът представя декларация от третото лице, за съгласие за предоставяне на ресурса на кандидата за времето на изпълнение на поръчката и декларация, че ще ползва ресурсите на трето лице. Изисква се автосамосвалите да са с товароносимост от 10 до 20 тона. Възложителят допуска разлика в товароносимостта ± 10%.
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне
НЕ
реф.№ 70/2014
НЕ
НЕ
Български
Управлението на дружеството, партер, заседателна зала
Кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на заявленията.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки кандидат писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
13.08.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ