Версия за печат

00514-2014-0029

BG-с. Минерални бани: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Минерални бани, бул. "Васил Левски" № 3, За: Петя Григорова Малинова, Република България 6343, с. Минерални бани, Тел.: 003593722 2020, E-mail: mb_tenders@abv.bg, Факс: 003593722 2260

Място/места за контакт: община Минерални бани

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mineralnibani.eu.

Адрес на профила на купувача: www.mineralnibani.eu.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строителен надзор по смисъла на чл. 166 от ЗУТ върху изпълняваните строително-монтажни и възстановителни работи на обект: „Изпълнение на СМР за аварийно възстановяване на участък от общински път HKV 1125 (Караманци-Винево) от км 1+370 до км 1+770, с прилежащите му съоръжения“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: с. Караманци, с. Винево
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В изпълнение на възлагането, Изпълнителят следва да извърши строителен надзор по смисъла на чл. 166 от ЗУТ върху изпълняваните строително-монтажни и възстановителни работи на обект: „Изпълнение на СМР за аварийно възстановяване на участък от общински път HKV 1125 (Караманци-Винево) от км 1+370 до км 1+770, с прилежащите му съоръжения“, който се изразява в осъществяване на контрол, съгласно ЗУТ, относно: а/ законосъобразно започване на строежа; б/ спазване изпълнението на видовете работи, съобразно изискванията на ЗУТ; в/ изпълнение на строежа, съобразно одобрения инвестиционен проект и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническата спецификация за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството; г/ спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; д/ контрол върху качеството на влаганите материали и други продукти, в съответствие с изискванията на стандартите, посочени в техническата спецификация за изпълнение на строежа; е/ съставяне на необходимата строителна документация; ж/ недопускане увреждането на трети лица и имоти вследствие на строителството; з/ достоверност на данните в изготвените протоколи и актове.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
29419.9 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 294-У История / Обособена позиция №: / Заглавие:Строителен надзор по смисъла на чл. 166 от ЗУТ върху изпълняваните строително-монтажни и възстановителни работи на обект: „Изпълнение на СМР за аварийно възстановяване на участък от общински път HKV 1125 (Караманци-Винево) от км 1+370 до км 1+770, с прилежащите му съоръжения“
V.1) Дата на сключване договора
08.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.07.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ГАРАНТ-ИНВЕСТ” АД, ЕИК 108014907, ул. „Волга” № 4, РБългария 6600, гр. Кърджали, Тел.: 0361 65171

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 29419.9 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.08.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Община Минерални бани открива процедура на договаряне без обявление във връзка с възникнала необходимост от предприемане на неотложни действия поради настъпване на изключителни обстоятелства. В следствие на обилните валежи от 22 до 25 април 2014 г., „Демерджи дере“ в близост до язовир „Родопи“ е компрометирано, при което се получава разлив върху общински път между селата Караманци и Винево, Община Минерални бани, в участък от пътя с водосток. Последният е разрушен и движението по пътя е спряно. Лек автомобил с четирима пътника, семейство, е отнесен в „Демерджи дере“. Всички превозвани с автомобила загиват. Разрушени и отнесени от водната стихия са крилата и бетонов праг на водостока. Подкопани и износени са основите на пътното платно. Общината следва да предприеме неотложни мерки по възстановяване на пътя, водостока и моста в района и действия по корекция на „Демерджи дере“. Продължава от т. 5.1. Мотиви за избора на процедура Ето защо е наложително, спешно да се възстанови пътя, съоръженията и корекция на дерето, като освен строителството, е необходимо да бъде избран Изпълнител, притежаващ професионална квалификация, практически опит и експертиза в областта на извършване на консултантска услуга по смисъла на чл. 166 от ЗУТ – осъществяване на строителен надзор по време на изпълнение на строително-монтажните работи на обекта, предмет на настоящата обществена поръчка Във връзка с горното, считам, че са на лице изключителни обстоятелства, последиците от които не могат да бъдат преодолени при спазване на сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или на процедура на договаряне с обявление. Възникналите обстоятелства отговарят на дефиницията: “изключителни обстоятелства” съгласно § 1, т. 8 от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки, а именно природно бедствие, което непосредствено застрашава живота и здравето на хората и околната среда. Необходимостта от бързото преодоляване на последиците от валежите и високата вероятност от нови такива води до невъзможност да бъдат спазени сроковете за провеждане на открита процедура, ограничена процедура или процедура на договаряне с обявление.