Версия за печат

00265-2014-0106

BG-Раднево: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 833017552

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Виолета Тотева - Експерт търговия, отдел "Търговски", Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3023/, E-mail: v_toteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Търговски"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.

Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Нина Михайлова, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: nina.mihajlova@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: стая №609, ет.6, регистратура на отдел "Търговски"

I.2) Основна дейност

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Предоставяне на инвестиционен кредит за финансиране на обекти/позиции от Инвестиционната програма на „Мини Марица-изток” ЕАД” с общ лимит 50 160 000 лв".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 6 (06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги))
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
"Мини Марица-изток"ЕАД гр.Раднево
Код NUTS: BG344
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на процедурата е получаването на инвестиционен кредит, разделен на пет обособени позиции, при следните общи условия за всички позиции: - вид на кредита: обезпечен инвестиционен кредит. Обeзпечение по кредита е особен залог върху обектите от Инвестиционната програма на възложителя, описани в Приложение към документацията за участие. - гратисен период за усвояване на средствата: 24 месеца/ 2 години от датата на първото усвояване, след сключен договор. - срок за връщане (погасяване на кредита): 96 месеца/ 8 години след изтичане на гратисният период, съгласно погасителен план. Краен срок за погасяване на всички дължими суми по кредита (главница, лихви, евентуално наказателни лихви, неустойки и разноски): 10 (десет) години от датата на първото усвояване, след сключване на договора.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

66113000

Описание:

Услуги по предоставяне на кредит

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
13012340 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

120

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е: за обособена позиция №1 - 10 000 лева; за обособена позиция №2-20 000 лева; за обособена позиция №3 - 25 000 лева; за обособена позиция №4 - 23 000 лева; за обособена позиция №5 - 30 000 лева, или равностойността им в евро. Представя се в заявлението на кандидата и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на заявленията. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG 40BNPA 94401420015010, BIC: BNPA BGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

За ползвания кредит, Възложителят заплаща на Изпълнителя годишна лихва върху фактически ползваните суми по кредита. Лихвата се начислява ежедневно върху дебитното салдо по заемната сметка на Възложителя и е платима ежемесечно на 20 – то число на съответния месец. В случаите, когато този ден е неработен, лихвата е дължима на първия следващ работен ден. Лихвата се изчислява на база 360 (триста и шестдесет) дни годишно и начислява върху непогасената част от кредита до пълното му погасяване. През 24-месечния гратисен период на усвояване на средствата Възложителят заплаща на Изпълнителя годишна лихва за фактически ползваните суми по кредита. След изтичане на този период, за останалия период на кредита, Възложителят заплаща на Изпълнителя, главница и лихви за фактически ползваните суми. Заплащането им става с намаляващи вноски (равни части от главницата).

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

няма

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Заявлението на всеки кандидат трябва да съдържа: 1. Представяне на кандидата, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Кандидат, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 и 2 - Кандидатите в процедурата трябва да са регистрирани и лицензирани за извършване на банкова дейност в страна от Европейския съюз (ЕС). Доказва се с копие на лиценз и заповед, издадени от БНБ, когато кандидати в процедурата са банки със седалище в Р. България или банки със седалище в чужбина, които участват в настоящата процедура чрез свой клон в страната. Кандидатите, които са с регистрация в чужбина представят лиценз от съответната лицензираща институция, съгласно законите на държавата по регистрация на участника. 4. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият.Освен договора, кандидатът да представи декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 5. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат в съответствие с чл.55, ал.7. 6. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 8. Документите по чл.87 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 9. Към заявлението се прилагат и изискванията на чл.56, ал.2 - 5 от ЗОП. 10. Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението, подписан от кандидата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма изисквания

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Няма изисквания.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

реф. № 108/2014 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02.09.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
12.09.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.09.2014 г.  Час: 11:00
Място

Управлението на Дружеството, партер, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на заявленията

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс. Критерият за оценка е най-ниска цена (цена на кредита) формирана на база годишната лихва по кредита - годишен EURIBOR плюс надбавка и размера на наказателния лихвен процент за просрочено плащане /главница и/или лихва/.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и следващи от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.08.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Финансиране на: „Изграждане на обекти по Международен фонд ”Козлодуй”
1) Кратко описание

Финансиране на: „Изграждане на обекти по Международен фонд ”Козлодуй” с общ лимит до 3 900 000,00 лв. без ДДС. Включва: 1. "Рехабилитация на главните трансформаторни подстанции и изграждане на нови мобилни такива, заедно с прилежащите разпределителни устройства и свързващо оборудване за повишаване на електрозахранването от 6кV до 20кV за рудници "Трояново север" и "Трояново 3".- с общ лимит до 2 600 000 лева. 2. Проектиране, доставка и монтаж на съоръжения и оборудване на он-лайн контрол на натоварването на лентовите транспортьори и багерите в ММИ ЕАД - с общ лимит до 1 300 000 лева.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

66113000

Описание:

Услуги по предоставяне на кредит

3) Количество или обем

Общ лимит на кредита 3 900 000 лева

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1011725 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 120



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Финансиране на: „Доставка и монтаж на многокофов багер с производителност 1200 м3/ч за вътрешно насипище Rs 2000”
1) Кратко описание

Финансиране на: „Доставка и монтаж на многокофов багер с производителност 1200 м3/ч за вътрешно насипище Rs 2000 с общ лимит до 9 600 000,00 лв. без ДДС.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

66113000

Описание:

Услуги по предоставяне на кредит

3) Количество или обем

Общ лимит на кредита - 9 600 000 лева

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
2490400 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 120



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Финансиране на: ”Рехабилитация на тежко минно – технологично оборудване”
1) Кратко описание

Финансиране на: ”Рехабилитация на тежко минно – технологично оборудване с лимит с общ лимит до 11 100 000,00 лв. без ДДС. Обектите са посочени в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

66113000

Описание:

Услуги по предоставяне на кредит

3) Количество или обем

Общ лимит на кредита 11 100 000,00 лева.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
2879525 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 120



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Финансиране на: „Доставка на технологична механизация”
1) Кратко описание

Финансиране на: „Доставка на технологична механизация с общ лимит до 10 560 000,00 лв.без ДДС. Обектите са подробно описани в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

66113000

Описание:

Услуги по предоставяне на кредит

3) Количество или обем

Общ лимит на кредита 10 560 000 лева

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
2739440 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 120



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Финансиране на: „Доставка и гаранционна поддръжка на булдозери 320-360 к.с. - 15 бр.”
1) Кратко описание

Финансиране на: „Доставка и гаранционна поддръжка на булдозери 320-360 к.с. - 15 бр. с общ лимит до 15 000 000,00 лв.без ДДС”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

66113000

Описание:

Услуги по предоставяне на кредит

3) Количество или обем

Общи лимит на кредита 15 000 000 лева

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
3891250 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 120