Версия за печат

02718-2014-0236

BG-град Смолян: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800328

"Южноцентрално държавно предприятие", ТП Държавно горско стопанство "Смолян", бул. България № 83, За: Васил Томов - юрисконсулт, Република България 4700, град Смолян, Тел.: 088 2243384, E-mail: dgssmolyan@ucdp-smolian.com

Място/места за контакт: ТП Държавно горско стопанство "Смолян"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.ucdp-smolian.com; www.dgssmolyan.ucdp-smolian.com.

Адрес на профила на купувача: www.ucdp-smolian.com.

Електронен достъп до информация: www.ucdp-smolian.com; www.dgssmolyan.ucdp-smolian.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване, съгласно Закона за горите

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Извършване на текущ ремонт в Административна сграда на ТП ДГС "Смолян", находяща се в к.к. Пампорово – демонтаж на врати, доставка и монтаж на пожароустойчиви врати"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на ТП ДГС "Смолян", находяща се в к.к. Пампорово /бившата сграда на ДГС "Пампорово"/
Код NUTS: BG424
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмета на обществената поръчка включва: Извършване на текущ ремонт на Административна сграда на ТП ДГС "Смолян", к.к. Пампорово, с материали осигурени от изпълнителя. Конкретните дейности и количества са подробно описани в Техническата спецификация - Приложение № 14, към настоящата документация.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45200000, 44221220

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Противопожарни врати

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейности подробно описани в Техническа спесификация - Приложение № 14 от утвърдената документация.

Стойност, без да се включва ДДС
5331.52 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

1

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие съгласно чл. 59, ал. 2 и чл. 60 от ЗОП е определена като абсолютна сума, в размер на 53.32 лв /петдесет и три лева и тридесет и две стотинки/ – равна на 1 % от общата стойност на поръчката. Паричната сума е вносима на следната банкова сметка: IBAN: BG 88 BUIB 9888 1037 9171 00, ВIC: BUIBBGSF, „СИ БАНК ”, клон Смолян. Банковата гаранция следва да бъде издадена от банка, намираща се на територията на Република България. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да съвпада със срока на валидност на офертата. При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на поръчката за която се участва. Гаранция за изпълнение съгласно чл. 59, ал. 3 и чл. 60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на участника в размер на 3 % (три процента) от стойността на поръчката, вносима, респ. представена след като участникът бъде определен за изпълнител на поръчката. Гаранцията под формата на парична сума се внасят по банков път по сметка на ТП ДГС „Смолян”: IBAN: BG 88 BUIB 9888 1037 9171 00, ВIC: BUIBBGSF, „СИ БАНК ”, клон Смолян, а банковата гаранция – оригинал, издаден от българска или чуждестранна банка със срок на валидност – с 30 /тридесет/ дни по–дълъг от срока на договора. При представяне на гаранцията за изпълнение, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договор.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Всеки участник трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя и да притежава валиден лиценз за не по – малко от V –та категория строеж, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всяка оферта трябва да съдържа:Оферта за участие в открита процедура – /Приложение № 1/;Копие от документ за закупена документация за участие;Документ за внесена гаранция за участие – оригинал или заверено копие;Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Копие от документа за самоличност – когато участникът е физическо лице;Когато участникът е ЮЛ или ЕТ – новорегистрираните и пререгистрираните участници представят ЕИК по чл. 23 от ЗТР – надлежно заверено от участника копие за вярно с оригинала. Когато участникът е обединение – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият;Заверено копие на Удостоверение от Камарата на строителите в България за вписване в Централния професионален регистър на строителя в съответствие с изискванията на чл. 3, ал. 2 и ал. 3 от Закона за камарата на строителите, за не по – малко от V –та категория строеж, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ, ведно със заверено от участника копие на валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника и неговите подизпълнители (ако има такива) по чл. 171 от ЗУТ за строителство или еквивалентен документ за чуждестранните участници; Заверено от участника копие от валидна застраховка за професионална отговорност, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) за съответната категория, и Декларация (свободен текст), подписана от представляващия участника, със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора;Декларация от участника за обстоятелствата по чл. 47, ал. 4 от Закона за обществени поръчки – оригинал, по приложен образец в документацията /Приложение № 2/;Декларация за обстоятелствата по чл. 56, ал. 1, т. 11 от Закона за обществени поръчки – оригинал, по приложен образец в документацията /Приложение № 3/; Декларация за обстоятелствата по чл. 56, ал. 1, т. 12 от Закона за обществени поръчки – оригинал, по приложен образец в документацията – /Приложение № 4/;Декларация относно използването на подизпълнители – /Приложение № 11/;Декларация за извършен оглед на обекта, запознаване с условията за провеждане на процедурата и техническите изисквания необходими за изготвяне на предложението - оригинал, по приложен образец в документацията /Приложение № 15/;Декларация с описание за техническото оборудване, с което участника разполага за изпълнение на поръчката по чл. 51, ал. 1, т. 4 и т. 9 от ЗОП – оригинал, по приложен образец в документацията /Приложение № 13/; Ценово предложение – оригинал, по приложен образец в документацията /Приложение № 5/;Техническо предложение за изпълнение на поръчката – оригинал, по приложен образец в документацията /Приложение № 7/;Декларация за договорите със стойност, дата и клиент, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 2 от Закона за обществени поръчки с еднакъв или сходен предмет с настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните пет години или от датата на започване на дейността- /Приложение № 8/.Декларация за срока на изпълнението на поръчката – оригинал, по приложен образец в документацията /Приложение № 9/; Декларация по чл. 55, ал. 5 от Закона за обществени поръчки – оригинал, по приложен образец в документацията /Приложение № 10/; Копие от оригиналът на годишен баланс и отчет за приходите и разходите на участника за 2011г., 2012г. и 2013г., съгласно чл. 50, ал. 1, т. 2 от Закона за обществени поръчки;Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – /Приложение № 12/;Декларация за качествено изпълнение на обществената поръчка- оригинал, по приложен образец в документацията /Приложение № 16/; Други документи за доказване на техническите възможности и професионална квалификация по преценка на участника;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Копие от оригиналът на годишен баланс и отчет за приходите и разходите на участника за 2011г., 2012г. и 2013г., съгласно чл. 50, ал. 1, т. 2 от Закона за обществени поръчки – надлежно заверено от участника копие за вярно с оригинала или Декларация в свободен текст, че е публикуван на интернет страницата на Агенция по вписванията – търговски регистър. С цел доказване на финансовото състояние и стабилност на участника минималното изискване е наличието на справка – информация в свободен текст и табличен вид /ОПР и баланс/ за общия оборот и за оборота на строителство за последните три години – 2011г., 2012г. и 2013г. В случай, че са налице причини, визирани в чл. 50, ал. 2 от Закона за обществени поръчки, те трябва да бъдат изрично посочени от участника. Заверено от участника копие на валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника и неговите подизпълнители (ако има такива) по чл. 171 от ЗУТ за строителство или еквивалентен документ за чуждестранните участници.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Реализиран общ оборот от дейността за последните 3 години (2011, 2012 и 2013 г.) в размер не по-малко от 10000 лева без ДДС. Наличието на изискуемия минимален оборот следва да е виден от представената от Участника информация за общия оборот и оборота на строителството. Оборот от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката, общо за последните 3 години (2011, 2012 и 2013 г.) в размер не по-малко от 10 000 лева без ДДС. Заверено копие на валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника и неговите подизпълнители (ако има такива) по чл. 171 от ЗУТ за строителство или еквивалентен документ за чуждестранните участници – представят се: Заверено от участника копие от валидна застраховка за професионална отговорност, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) за съответната категория. Декларация (свободен текст), подписана от представляващия участника, със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Декларация за договорите със стойност, дата и клиент, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 2 от Закона за обществени поръчки с еднакъв или сходен предмет с настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните пет години или от датата на започване на дейността, включително стойностите, датите и получателите. Доказването на изпълнението на гореописаните договори се извършва с представяне на препоръка/и /писмо, референция или друг подобен документ/, указващ/и доброто изпълнение. В документа се посочват количество, стойността, датата и мястото на изпълнение. Забележка: Под сходен предмет да се разбира строителство или ремонт на жилищни и/или административни сгради.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимум един изпълнен договор, свързан с предмета на поръчката. Представя се минимум една препоръка за добро изпълнение. Заверено копие на Удостоверение от Камарата на строителите в България за вписване в Централния професионален регистър на строителя в съответствие с изискванията на чл. 3, ал. 2 и ал. 3 от Закона за камарата на строителите, за не по – малко от V –та категория строеж, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.09.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена всеки работен срещу заплащане на сумата от 5.00 лв. /пет лева/ без ДДС, в брой в касата на ТП ДГС „Смолян”, с адрес: град Смолян, бул. „България” № 83, всеки работен ден от 8:00ч. до 12:00ч. и от 13:00ч. до 16:30ч. на 05.09.2014г. или по банков път. Съгласно чл. 28, ал. 7 ЗОП при писмено поискване от заинтересованото лице, придружено с платежен документ за стойността на документацията, същата ще бъде изпратена за сметка на лицето, отправило искането на посочен от него адрес. Банковата сметка на ТП ДГС „Смолян”, на която може да бъде заплатена документацията е: IBAN: BG 88 BUIB 9888 1037 9171 00, ВIC: BUIBBGSF, „СИ БАНК ”, клон Смолян. Документацията за участие може да се предостави на заинтересованите лица и по електронен път, на посочен от тях електронен адрес, ако същата е заплатена по един от посочените начини.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
15.09.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.09.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на Териториално поделение Държавно горско стопанство „Смолян”, находяща се в град Смолян, бул. България № 83

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично. Участниците могат да присъстват при отваряне на офертите лично или чрез упълномощен представител, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на участниците и техните представители не е задължително. Комисията обявява по подходящ начин датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, при което право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване. При отваряне на ценовите оферти комисията оповестява предлаганите цени. В изпълнение на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, участниците в процедурата ще бъдат уведомени писмено за датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти на посочения от тях адрес за кореспонденция или факс или електронна поща.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от поле III.2.1. от настоящото обявление: Забележка: Представените образци /приложения/ в документацията за участие и условията описани в тях са задължителни за участниците, с изключение на образците на банковите гаранции. Ако офертата не е представена по приложените образци /приложения/, Възложителят има право да отстрани участника, поради несъответствие на офертата с изискванията на документацията за участие. Общият плик съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор” и наименование на участника, в който се поставят документите по т. 3.1 – 3.12, т. 3.16, т. 3.17. – т. 3.19 и т. 3.21. от настоящата документация. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” и наименование на участника, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката /т. 3.14, т. 3.16 и т. 3.20 от настоящата документация/. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” и наименование на участника, в него се поставя - документа по т. 3.13 от настоящата документация, съдържащ ценовото предложение на участника, изписано цифром и словом. Забележка: В общия плик извън Пликовете с № 1, № 2 и № 3 не трябва да има каквито и да е самостоятелни приложения или документи. Върху „ОБЩИЯ ПЛИК“ се посочва името на участника, адреса за кореспонденция на участника, телефон, факс и e-mail. Комуникацията с участника ще се осъществява посредством посочените от участника адрес за кореспонденция, телефон, факс и/или e-mail, като няма да се изисква изрично потвърждаване от Възложителя и/или участника за получаване на волеизявлението. Изписва се наименованието на процедура: "За участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Извършване на текущ ремонт в Административна сграда на ТП ДГС "Смолян", находяща се в к.к. Пампорово – демонтаж на врати, доставка и монтаж на пожароустойчиви врати". Върху общия плик не се поставят никакви други обозначения и не се полагат никакви други фирмени печати и знаци. След като участниците са посочили електронен адрес, обменът на информация между възложителя и съответния участник ще бъде осъществяван по електронен път. За уведомленията до участника, изпращани на посочения от него електронен адрес възложителят няма да изисква потвърждение за получаването им и ще бъде прилаган чл. 8, ал. 1, изр. 1 от Закона за електронния документ и електронния подпис.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.08.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ