Версия за печат

00450-2014-0008

BG-Нови пазар: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931575

Община Нови пазар, Васил Левски №3, За: Боряна Кирякова, РБългария 9900, Нови пазар, Тел.: 0537 23311/415/, E-mail: npazar@icon.bg, Факс: 0537 24010

Място/места за контакт: Община Нови пазар

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.novipazar.acstre.com.

Електронен достъп до информация: www.novipazar.acstre.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Сметосъбиране и сметоизвозване на ТБО от населените места на територията на Община Нови пазар до Регионалното депо за неопасни отпадъци в гр. Шумен, кв. Дивдядово“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Нови пазар, гр.Нови пазар
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Сметосъбирането и сметоизвозването ще се извършва от 16-те населени места – гр. Нови пазар, с. Беджене, с. Мировци, с. Писарево, с. Преселка, с. Тръница, с. Памукчи, с. Ст. Михайловски, с. Сечище, с. Жилино, с. Войвода, с. Избул, с. Правенци, с. Енево, с. Зайчино ореше, с. Стан до Регионалното депо за неопасни отпадъци в гр. Шумен, кв. Дивдядово.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90500000

Описание:

Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

16-те населени места – гр. Нови пазар, с. Беджене, с. Мировци, с. Писарево, с. Преселка, с. Тръница, с. Памукчи, с. Ст. Михайловски, с. Сечище, с. Жилино, с. Войвода, с. Избул, с. Правенци, с. Енево, с. Зайчино ореше, с. Стан

Стойност, без да се включва ДДС
1807987 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка в размер на 1%. изчислен без ДДС от общата сума на обществената поръчка. Участника избран за изпълнител представя преди сключване на договора гаранцията за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора без включен ДДС Участникът избира сам формата за гаранция за участие – парична или банкова.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща на Изпълнителя стойността на конкретно извършената работа за изтекъл период от 1 /един/ месец на база реално извършена работа по приетите единични цени на услугите, след двустранно подписване на протокол за приемане на извършената работа и представяне на фактура. Плащанията се осъществяват в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след датата на всеки отчетен период.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата всеки участник, който не отговаря на посочените в настоящата документация изисквания в ЗОП и други, посочени в същата. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключвавт договор/споразумение, подписан от лицата в обединението. Споразумението/договора между лицата, участващи в обединението, следва да отговаря на следните изисквания: - Да е нотариално заверен; - Да е посочено разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, която ще се изпълнява от членовете на обединението; - Да е отразено, че всички членове носят заедно и поотделно отговорност за изпълнението на договора; Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка е длъжен да заяви в офертата си, дали при изпълнението на поръчката ще ползва подизпълнители и какъв ще бъде делът и видът на участието на подизпълнителите в изпълнението на поръчката.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма изискване

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на техническите възможности участникът следва да представи: - Списък на услугите по Образец № 7, съдържащ информация за изпълнени или изпълняващи се минимум 2 /два/ договора с предмет, сходен с предмета на поръчката, придружени с доказателство за извършена работа (препоръки за добро изпълнение или референции); - Описание на техническо оборудване по Образец № 8, съдържащо информация за наличието на минимално техническо оборудване, специализирана техника и ремонтно-складова база, необходими за изпълнение на предмета на поръчката. Към описанието, следва да бъдат приложени доказателства за начина на ползване (собствено, наето или друго). Доказателствата могат да бъдат представени под формата на копия от регистрационни талони, договори за наем/лизинг, документи, удостоверяващи наличие и разположение на складова или ремонтна база (копие от акт за собственост/договор за наем) или други релевантни документи; - Копия от сертификати за въведени системи за : управление на качеството ISO 9001:2008, управление на околната среда ISO 14001:2004, управление условията на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да притежава валидно разрешение за извършване на дейности с отпадъци, издадено по реда на Закона за управление на отпадъците (ЗУО), регистрационен документ и/или еквивалент, издаден по реда на ЗУО. В случай, че участника е чуждестранно лице, документ доказващ регистрацията от компетентните органи, съгласно националния му закон. Участникът следва да е изпълнил или да изпълнява минимум 2 /два/ договора за дейности, сходни с предмета на поръчката за последните 3 /три/ години от датата определена за краен срок за подаване на оферти. Участникът следва да разполага и докаже наличието на минимум следното техническо оборудване и специализирана техника за изпълнение на предмета на договора, както следва: - Специализирана техника: 2 /два/ броя специализирани автомобили за обслужване на съдове за битови отпадъци тип „Бобър“ 1,1 м3; - Техническо оборудване: Съдове за съхраняване на отпадъци – 780 броя контейнери тип „Бобър“ 1,1 куб.м. Съдовете следват да бъдат здрави и годни за употреба и обслужване, без дефекти, счупвания и липсващи елементи. Участникът следва да разполага с резерв на склад минимум 10% от общия брой съдове. Описаните техника и съдове могат да бъдат собственост на участника, закупени включитело по лизингов договор или наети; Участникът следва да разполага със собствена или наета подходяща база (за поддръжка, ремонт и почистване на автомобилния и контейнерен парк и специализираната техника) на територията на Община Нови пазар или на територията на друга съседна община. Участникът трябва да бъде сертифициран за системите за управление на: - Качество според международно признат стандарт ISO 9001:2008 с обхват, съобразно предмета на поръчката или еквивалент; - Околната среда според международно признат стандарт ISO 14001:2004 с обхват, съобразно предмета на поръчката или еквивалент; - Условията на труд според международно признат еквивалент OHSAS 18001:2007 с обхват, съобразно предмета на поръчката или еквивалент.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: К1 – Критерий „Предложена цена“; тежест: 40
Показател: К2 – Критерий „Мобилизационен срок за започване на работа след подписване на Договор“ ; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.08.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се заявява на тел.0537 23311/415/ или в стая 415 на общинска администрация, в случай на закупуване цената е в размер на 10.00 лв.с ДДС и се заплаща в касата на общината - информационен център всеки работен ден или по банков път : IBAN BG92FINV91508415926535, BIC FINVBGSF, код на вид плащане -447000, "Първа инвестиционна банка" клон гр.Нови пазар. Документацията се намира и на сайта на Община Нови пазар: www.novipazar.acstre.com Пълен достъп до документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е предоставен и на официалния уеб-сайт на Община Нови пазар – www novipazar.acstre.com в раздел "Профил на купувача" Заплащане на документацията не е необходимо, може да се изтегля от посочения сайт.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
03.09.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.09.2014 г.  Час: 09:00
Място

стая 307 в сградата на Община Нови пазар

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Представители на участниците, техни упълномощени представители, средствата за масова информация и представители на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.07.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ