Версия за печат

00338-2014-0015

BG-Разград: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000505910

Община Разград, гр.Разград, община Разград,област Разград, бул."Бели Лом" № 37А, За: Минка Ганева - директор на Дирекция "ФД и МДТ" и Станислава Русева - гл.юрисконсулт - ОП в Дирекция "ПНО", Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618250; 084 618138, E-mail: obshtina@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: Дирекция "ФД и МДТ" и Дирекция "ПНО" в Община Разград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.razgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: www.razgrad.bg.

Електронен достъп до информация: www.razgrad.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000505910

Община Разград, гр.Разград, община Разград, област Разград, бул."Бели Лом" № 37А, За: Пламена Тодорова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213

Място/места за контакт: Деловодство на Община Разград

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Избор на банкова институция за предоставяне на дългосрочен инвестиционен банков кредит в размер на 7 000 000 лв. на Община Разград"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 6 (06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги))
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.Разград, община Разград
Код NUTS: BG324
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща избор на банкова институция за предоставяне на дългосрочен инвестиционен банков кредит в размер на 7 000 000 лв. на Община Разград с параметри, съгласно Решение № 583, по Протокол № 44 от проведено на 24.06.2014 г. заседание на Общински съвет - Разград. Посоченото решение съответства на чл.17 от Закона за общинския дълг и съдържа предвидените в ал.1, т.1 - 6 реквизити като максимален размер на дълга, валута и вид на дълга, начин на обезпечаване, условия за погасяване и максимален лихвен процент, такси, комисиони и др. Предвиденият в предмета на обществената поръчка максимален размер на дълга е предвидено да се усвоява на 2 /два/ етапа - до 3 млн. лв. през 2014 г. и до 4 млн. лв.през 2015 г. в зависимост от необходимостта на Община Разград и по предвидения в документацията на поръчката ред. Погасяването на кредита ще се осъществява съгласно погасителен план, неразделна част към договора за изпълнение на обществената поръчка, с ежемесечни вноски за главница в рамките на 120 /сто и двадесет/ месеца, считано от датата на влизане на договор в сила, за срок от 10 /десет/ години, с 0 /нула/ месеца гратисен период. През периода се изплаща и лихва, начислена върху остатъчната стойност на главницата след приспадане на погасителните вноски.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

66113000

Описание:

Услуги по предоставяне на кредит

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на обществената поръчка е определена в съответствие с разпоредбата на чл.15, ал.2, т.6 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ при максимален размер на дълга 7 млн.лв., определен с Решение № 583 по Протокол № 44 от проведено заседание на 24.06.2014 г. на Общински съвет - Разград. В цената на финансовата услуга не се включва размера на кредита. Посочената в обявлението прогнозна стойност е крайна без ДДС, в съответствие с разпоредбата на чл.46, ал.1, т.1 от ЗДДС.

Стойност, без да се включва ДДС
1979503 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

120

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят определя размера на гаранцията за участие в абсолютна сума, в размер на 1 на сто от стойността на поръчката, равняваща се на 19 795.03 лв., в съответствие с разпоредбата на чл.59, ал.2 от ЗОП. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответо за изпълнение, като гаранциите се представят под формата на парична сума или банкова гаранция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: - Оригинал на Банкова гаранция за участие - по образец, Приложение № 5 към офертата; - Копие на Документ, удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, в който изрично е посочен предмета на поръчката, внесена по сметката на възложителя: IBAN BG35IORT81163300900000; BIC IORTBGSF; БАНКА ТБ "ИНВЕСТБАНК" АД, Клон Разград; - Копие на Документ, удостоверяващ внесена гаранция за участие по касов път, в който изрично е посочен предмета на поръчката, внесена на касата на Община Разград, находяща се в административната сграда на общината на адрес: гр.Разград 7200, бул."Бели Лом" № 37А, ет.4, ст.403. Задържане, усвояване и освобождаване на внесената гаранция за участие - съгласно разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. В хипотезата на чл.62а от ЗОП, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Всички разходи по гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на поръчката са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати съответните такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че техният размер да не бъде по - малък от определените в настоящия раздел размери. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията за участие са за сметка на възложителя. Участникът ще бъде отстранен от участие в поръчката, ако не представи гаранция за участие. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на поръчката, съгласно ценовото предложение на участника, определен за изпълнител на поръчката. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: - Оригинал на Банкова гаранция за изпълнение -по образец, Приложение № 13 към офертата; - Документ /оригинал или копие/, удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение на договора, в който изрично е посочен предмета на поръчката, внесена по сметката на възложителя: IBAN BG35IORT81163300900000; BIC IORTBGSF; БАНКА: ТБ "ИНВЕСТБАНК"АД, Клон Разград; - Документ /оригинал или копие/, удостоверяващ внесена гаранция по касов път за изпълнение на договора, в който изрично е посочен предмета на поръчката, внесена в касата на Община Разград, находяща се в административната сграда на Община Разград на адрес: гр.Разград 7200, бул."Бели Лом" № 37А, ет.4, ст.403. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Участникът може да представи банковата гаранция /за участие, респективно за изпълнение/ и по образец на гарантиращата банка в случай, че така издадената от банката гаранция отговаря на всички изисквания относно нейното съдържание и реквизити. Относно образците на банковите гаранции /за участие, респективно за изпълнение/, задължителни за участниците са само условията, описани в тях.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Кредитът се отпуска с краен срок на издължаване 120 /сто и двадесет месеца/, считано от датата на влизане на договора за изпълнение на обществената поръчка в сила, за срок от 10 години, с 0 /нула/ месеца гратисен период. Кредитополучателят ще издължава предоставения кредит в рамките на този срок, съгласно погасителен план с ежемесечни вноски за главница, представляващ неразделна част от договора. Погасителният план трябва да предвижда разпределение на дълга, изготвен на база равни месечни вноски по главница. Плащанията се реализират до 25-то число на съответния месец. Когато падежът е в неработен ден, плащането се извършва в първия следващ работен ден. Кредитополучателят и кредиторът приемат погасяването на кредита да се извършва по предвидената в чл.76, ал.2 от ЗЗД поредност - разноски, лихви, главница. Условията по издължаване на кредита са регламентирани в проекта на договора за изпълнение на обществената поръчка.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, възложителят не предвижда изискване за създаване на юридическо лице. Задължителен елемент от съдържанието на офертата е представяне на копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В условията на документацията на поръчката са поставени изисквания от възложителя относно съдържанието на договора за обединение, респективно има приложен образец на пълномощно относно упълномощаване на водещ партньор за целите на поръчката, в случай, че в договора за обединение не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1.В съответствие с разпоредбата на чл.49, ал.2 от ЗОП и предвид необходимостта участниците в ОП да притежават специално разрешение или да членуват в определена организация, възложителят изисква от тях да докажат наличието на такова разрешение или членство. Представянето на доказателство за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.2 и изисквано от възложителя, представлява елемент от представянето на участника, по смисъла на чл.56, ал.1, т.1, б."в" от ЗОП. Приложимото към провежданата ОП доказване е чрез Разрешение /лиценз/ за извършване на банкова дейност, издадено от БНБ - за участниците, които са банки със седалище в България или банки със седалище в чужбина, които участват чрез свой клон в страната, а участниците, които са регистрирани в чужбина представят съответни разрешения и/или регистрация за извършване на дейност, съгласно законите на държавата по регистрация на участника. 2.Съгласно решението на Общински съвет - Разград е предвидено кредита да се усвоява на два етапа до 3 млн. лв. за 2014 г. и до 4 млн. лв. за 2015 г., като конкретизиране на условията и сроковете за усвояване се съдържа в проекта на договор - част от документацията на обществената поръчка. 3.Възложителят предвижда отстраняване на участник при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. Настоящото отбелязване е в съответствие с разпоредбата на чл.47, ал.3 от ЗОП. 4.В съответствие с разпоредбата на чл.47, ал.8 от ЗОП за подизпълнителите се прилагат само изискванията по ал.1 и ал.5 на цитираната разпоредба, което изключва посочените в обявлението изисквания по ал.2 по отношение на подизпълнителите. 5.Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 или някое от посочените в обавлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, отговарящи на обявените с документацията на обществената поръчка условия. Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят оферта за участие в процедурата. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, с посочен върху плика адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: I.Плик № 1 с надпис "Документи за подбор" съдържа: 1.Оферта, изготвена в съответствие с Приложение № 1 към документацията, в оригинал, подписана и подпечатана от участника или от изрично упълномощен негов представител с нотариално заверено пълномощно. Когато участникът е обединение - от представляващия обединението; 2.Представяне на участника, което включва: 2.1.Посочване на Единен идентификационен код /ЕИК/ по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2.2.Декларация по чл.47, ал.9 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/, удостоверяваща липсата на обстоятелствата по ал.1 и ал.5 и посочените в обявлението изисквания по ал.2 на цитираната разпоредба и по чл.48, ал.2 относно липсата на обстоятелствата по ал.1, подписана от лицата, които представляват участника, изготвена по образец съгласно Приложение № 2 към офертата и 2.3.Доказателство за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.2 от ЗОП, изисквано от възложителя.Участникът прави своето представяне във вид на Административни сведения, съдържащи и информацията по чл.56, ал.1, т.1, б."а" от ЗОП - по образец, Приложение № 1 към офертата, в оригинал, подписани и подпечатани от участника, към което се прилага декларацията Приложение № 2 и съответния посочен в документацията документ за упражняване на проф.дейност - Разрешение /лиценз/ за извършване на банкова дейност, издадено от БНБ - за участниците, които са банки със седалище в България или банки със седалище в чужбина, които участват чрез свой клон в страната, а участниците, които са с регистрация в чужбина представят съответни разрешения и/или регистрация за извършване на дейност, съгласно законите на държавата по регистрация на участника; 3.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, изготвен по образец, съгласно Приложение № 3 към офертата, в оригинал;4.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице - изискванията относно представянето на документите в офертата се съдържат в разпоредбата на чл.56, ал.3 от ЗОП ; 5.Когато участникът е обединение - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и нотариално заверено изрично пълномощно за упълномощаване на един от партньорите като "представляващ обединението", който да представлява обединението в процедурата - подписано от всички участници в обединението, в оригинал и с нотариална заверка - по образец ; 6.Оригинал на банкова гаранция /по образец, Приложение № 5/ за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 7.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени в Раздел III.2.3) "Технически възможности" на настоящото обявление; 8.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП по образец, съгласно Приложение № 7 към офертата; 9.Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за подизпълнители по образец, съгласно Приложение № 8 към офертата; ............ продължава в Раздел "Допълнителна информация"

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В съответствие с разпоредбата на чл.50 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в настоящата обществена поръчка

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години /2011 г., 2012 г. и 2013 г./, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга - по образец, Приложение № 6 към офертата. При обединения – документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците да имат опит в изпълнението на услуги, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, като имат изпълнени за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, една или повече еднакви или сходни услуги по предоставяне на кредити. Навсякъде в документацията под "сходни с предмета на обществената поръчка" следва да се разбира осъществяване на дейности по предоставяне на кредити За покриване на минималното изискване се вземат предвид само услуги по предоставяне на кредити, които вече са усвоени, а не в стадий на усвояване. При подизпълнители – изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При обединения – изискването се доказва от един или повече от участниците в обединението.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Технически показатели /ТП/ включващи подпоказатели Размер на обезпечението в процент спрямо размера на кредита и Срок за предоставяне на кредита с относителна тежест в комплексната оценка 15%, от които 10 относно обезпечението и 5 за техническия показател срок за предоставяне на кредита; тежест: 15
Показател: Финансови показатели включващи като подпоказатели - Размер на фиксирания годишен лихен процент по главницата на кредита, Размер на таксите и комисионните по кредита и Надбавка над лихвения процент при просрочие на главницата с относителна тежест в комплексната оцека - 85%, разпределени съответно 60, 15 и 10 по отделните финансови показатели, посочени по - горе по реда на тяхното изброяване; тежест: 85
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.09.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
04.09.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.09.2014 г.  Час: 10:00
Място

Зала № 102 на административната сграда на Община Разград, на адрес: гр.Разград 7200, бул."Бели Лом" № 37А, ет.1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с нотариално заверено пълномощно, даващо право за това /оригинал или заверено от участника копие/, което след своето представяне се предава на възложителя и става неразделна част от документацията на обществената поръчка.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

10.Декларация за приемане на условията в проекта на договор по образец, съгласно Приложение № 9 към офертата; 11.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, по образец, Приложение № 10 към офертата; 12.Изрично нотариално заверено пълномощно /оригинал или заверено от участника копие/ относно лицето/ата упълномощени за подписване на офертата и приложенията към нея, в случай, че същата не е подписана от законния представител на участника. 13.Декларация по образец - Приложение № 11 към офертата - ако участникът бъде избран за изпълнител, при подписване на договора ще представи съответен валиден документ за доказване правото за упражняване на професионална дейност, съгласно чл.49, ал.2 от ЗОП. II.Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя техническото предложение по образец към документацията на поръчката и ако е приложимо - декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП - по приложен към документацията образец, Приложение № 12 към офертата; III.Плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника, по изготвен от възложителя и приложен към документацията образец. Извън Плик № 3 с надпис "Предлагана цена" не трябва да е посочена и да се съдържа никаква информация от ценовите предложения на участниците. Мотиви на възложителя по чл.5, ал.4 от ЗОП за определения от възложителя срок за възлагане на ОП до 10 години: Предварително е извършена оценка на кредитоспособността на общината относно възможния лимит за кредит и срока за погасяването му. Годишният размер на плащанията по дълга за всяка отделна година не може да превишава 15% от средногодишния размер на собствените приходи и общата изравнителна субсидия за последните три години. За Община Разград този размер е 1 841 761 лв. Освен този лимит, общината следва да оцени и възможностите си за погасяване на дълга, което не трябва да е за сметка на финансовата стабилност на общината. На база на изчисление на условно постоянни приходи и разходи за местни дейности, е определен размер на дълга от 7 000 000 лв. и срок за погасяване от 10 години. Обявлението е изпратено за публикация с електронен подпис по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие на интернет адрес на Възложителя: www.razgrad.bg и в допълнение в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, поради което на основание чл.64, ал.3 от ЗОП, срокът за подаване на оферти ще бъде намален от 52 на 40 дни, както са и определени с настоящото обявление. Документацията за участие се публикува в профила на купувача на адрес: www.razgrad.bg. Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се получава на място и предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи възложителят не изисква от лицата заплащането на документацията, респективно не посочва цена в настоящото обявление. Посочените с настоящото обявление критерии за оценка на офертите и тяхната тежест, представлява тежестта общо като % на техническите показатели, респективно на финансовите такива за оценка на депозираните оферти. Относителната тежест на всеки отделен показател, респективно точни указания за определяне на оценката по всеки покозател, се съдържа в Методика за определяне на комплексната оценка на офертата, част от документацията на обществената поръчка и задължителен нейн реквизит в съответствие с разпоредбата на чл.28, ал.1, т.7 от Закона за обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Обжалването е регламентирано в Глава единадесета "Обжалване" на Закона за обществените поръчки /ЗОП/, като срока за подаване на жалба е определен в чл.120, ал.5 на ЗОП, включен в посочената по - горе глава единадесета.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.07.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ