Версия за печат

00118-2014-0021

BG-Сливен: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1, За: инж. Иван Манчев, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611376, E-mail: imanchev@sliven.bg, Факс: 044 662350

Място/места за контакт: Община Сливен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sliven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sliven.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Основен ремонт (рехабилитация) и реконструкция на общински пътища на територията на Община Сливен“, по три обособени позиции

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Сливен
Код NUTS: BG342
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Основен ремонт (рехабилитация) и реконструкция на общински пътища на територията на Община Сливен“, по три обособени позиции Обществената поръчка „Основен ремонт (рехабилитация) и реконструкция на общински пътища на територията на Община Сливен“, по три обособени позиции се отнася за възстановяване на експлоатационното състояние и повишаване на носимоспособността на пътни настилки и съоръжения; отводнителни мероприятия и други елементи на общинските пътища. Предметът на обществената поръчка ще се изпълнява по пътища от Общинската пътна мрежа на територията на Община Сливен по три обособени позиции, както следва: Обобособена позиция 1 1.1. Път SLV3066 Стара река – Средорек – Божевци 1.2. Път VTR1078 /ІІ-53/ , Майско – граница общ. (Елена – Сливен) – граница общ. (Сливен – Котел) - Боринци – Стрелци 1.3. Път SLV1062 вр. „Българка” – м. „Меча поляна” 1.4. Път SLV1060, /ІІІ-488, Ичера – Сливен/ - м. Меча поляна – лет. Карандила 1.5. Път SLV2061, /ІІІ-488/ Сливен – в.Българка – Раково /SLV1005/ 1.6. Път VTR1075, /ІІ-53, Елена – Стара река/- Давери – Каменари – Граница общ. (Елена – Сливен) – Божевци - /ІІ-53/ Обособена позиция 2 2.1. Път SLV1068 /ІІ-53/ Бяла – Новачево – Градско 2.2. Път SLV3067 /ІІ-53/ Бяла – Въглен Обособена позиция 3 3.1. Път SLV2081 /ІІІ-555/ Бозаджии – Чокоба - /ІІ-53/ 3.2. Път SLV2079 /ІІІ-6601/ – Самуилово – Сливен 3.3. Път JAM2110 /ІІ-53, Сливен – Ямбол/ - граница общ. (Ямбол – Тунджа) – Кабиле – граница общ. (Тунджа – Сливен) – Желю войвода - /ІІІ-5305/ 3.4. Път SLV1069 /ІІ-53, Сливен – Ямбол/ - Камен – Желю войвода – Блатец - /І-6/ 3.5. Път SLV3072 /SLV1069/ Блатец – Драгоданово - /JAM3051/. 3.6. Път SLV1112 (ІV-53421) /ІІІ-662, Баня – Твърдица/ - Сборище – Шивачево – Граница общ. (Твърдица – Сливен) – Селиминово – Чинтулово - / SLV1083/ Основните видове дейности са следните: 1. Подготвителни работи 2. Земни работи 3. Пътни работи 4. Пътни съоръжения 5. Други

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233220

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на други пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на обществената поръчка ще се изпълнява по пътища от Общинската пътна мрежа на територията на Община Сливен по три обособени позиции, както следва: Обобособена позиция 1 1.1. Път SLV3066 Стара река – Средорек – Божевци 1.2. Път VTR1078 /ІІ-53/ , Майско – граница общ. (Елена – Сливен) – граница общ. (Сливен – Котел) - Боринци – Стрелци 1.3. Път SLV1062 вр. „Българка” – м. „Меча поляна” 1.4. Път SLV1060, /ІІІ-488, Ичера – Сливен/ - м. Меча поляна – лет. Карандила 1.5. Път SLV2061, /ІІІ-488/ Сливен – в.Българка – Раково /SLV1005/ 1.6. Път VTR1075, /ІІ-53, Елена – Стара река/- Давери – Каменари – Граница общ. (Елена – Сливен) – Божевци - /ІІ-53/ Обособена позиция 2 2.1. Път SLV1068 /ІІ-53/ Бяла – Новачево – Градско 2.2. Път SLV3067 /ІІ-53/ Бяла – Въглен Обособена позиция 3 3.1. Път SLV2081 /ІІІ-555/ Бозаджии – Чокоба - /ІІ-53/ 3.2. Път SLV2079 /ІІІ-6601/ – Самуилово – Сливен 3.3. Път JAM2110 /ІІ-53, Сливен – Ямбол/ - граница общ. (Ямбол – Тунджа) – Кабиле – граница общ. (Тунджа – Сливен) – Желю войвода - /ІІІ-5305/ 3.4. Път SLV1069 /ІІ-53, Сливен – Ямбол/ - Камен – Желю войвода – Блатец - /І-6/ 3.5. Път SLV3072 /SLV1069/ Блатец – Драгоданово - /JAM3051/. 3.6. Път SLV1112 (ІV-53421) /ІІІ-662, Баня – Твърдица/ - Сборище – Шивачево – Граница общ. (Твърдица – Сливен) – Селиминово – Чинтулово - / SLV1083/ Конкретният вид и обем работа се възлага с Възлагателно писмо от възложителя, придружено с количествена сметка и срок за изпълнение. Приемането за изпълнение на дейностите, количествата и сроковете за изпълнение на СМР/СРР посочени във възлагателното писмо се извършва чрез поставяне върху възлагателното писмо от страна на Изпълнителя на надпис с текст: „Приемам поръчката”, придружен с подпис и печата на Изпълнителя и полагане на датата, удостоверяваща приемането. Възлагането се прави на база годишна програма в рамките на общата бюджетна стойност за дейността утвърдена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Последователността на възлагане става по приоритет.

Прогнозна стойност без ДДС
1950000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие.Г-цията се предст. в една от следните форми:а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;б) банкова г-ция в полза на Възлож.У-кът сам избира формата на г-цията за уч.Когато у-к в процедурата е обединение,което не е юридическо лице,всеки от съдружниците в него може да бъде наредител по банковата г-ция,съответно вносител на сумата по г-цията.При избор на гаранция за участие-пар. сума,то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN BG61FINV91503316216501,BIC: FINVBGSF в Банка „Първа инвестиционна банка” АД, клон Сливен.Ако участникът избере да представи г-цията за участие под формата на «парична сума»,платена по банков път,документът,удостоверяващ платената г-ция,следва да бъде копие,заверено от участника.Ако участникът е превел парите по ел. път (електронно банкиране),той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат.В г-цията за у-е следва да бъде посочен предмета на поръчката и обособената позиция.Гар. за у-е за всяка обособена позиция е в размер на:ОП1–3750,00лв.;ОП2–2050,00лв.;ОП3–3950,00лв.За всяка об. поз. се представя отделна г-ция за уч.В случай, че участникът представя банкова гаранция,то същата трябва да бъде неотменима и безусловна.Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Сливен или упълномощено от него длъжностно лице.Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 кален. дни след изтичане на срока на валидност на офертата.Банковите р-ди по откриването на гаранциите са за сметка на участниците.Разходите по евентуалното им усвояване-за сметка на възложителя.Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така,че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП.2.Гаранция за изпълнение.Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка.Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна-да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три процента) от прогнозната стойност на всяка обособена позиция на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение.Участникът,определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: IBAN BG61FINV91503316216501,BIC: FINVBGSF в Банка „Първа инвестиционна банка” АД, к-н Сливен.Ако уч.,определен за изпълнител,избере да представи гаранцията за изп. под формата на «парична сума», платена по банков път,документът,удостоверяващ платената г-ция,следва да бъде заверено от у-ка копие.В случай че у-кът е превел парите по ел. път (електронно банкиране),той следва да завери съответния документ с подпис и печат.Когато у-к в проц. е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да бъде наредител по банковата г-ция, съответно вносител на сумата по г-цията.Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение, условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с д-ра за възлагане на об. поз на общ. пор. Възложителят освобождава гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията ще се извършват от целева субсидия от Републиканския бюджет за капиталови разходи и със средства от общинския бюджет. Възложителят ще заплти аванс 40 % от стойността на договора с ДДС, за всяка обособена позиция на обществената поръчка, след подписване на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия и за който не са налице някое от обстоятелствата визирани в чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 2. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице някое от обстоятелствата визирани в чл. 47, ал. 1, т. 1, б.”а” до б. „д”, т. 2, т. 3, т. 4, ал. 2, т. 1 и т. 5 от ЗОП. 3.В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) представят заверено копие на документ - споразумение или договор.Съдържанието и изискването към документа се съдържат в документацията за участие. В случай, че участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, всеки един от участниците трябва да отговаря на описаните по-горе административни изисквания по ЗОП.Съгласно чл. 56, ал. 4 от ЗОП, когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 11, които са на чужд език, се представят и в превод.4.Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, административните изисквания по Закона за обществените поръчки, посочени в чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до б. „д”, т. 2, т. 3, т. 4 и ал. 5 от ЗОП, се прилагат и за подизпълнителите.Всеки участник трябва да докаже регистрацията си в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен регистър, в държавата в която е установен или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон.Регистрацията в Централния професионален регистър следва да е с обхват на вписване втора група, IІІ категория.Участниците, установени в друга държава - членка на Европейския съюз, могат да представят еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени.Всяка оферта трябва да съдържа отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва:Плик № 1 с надпис: „Документи за подбор”. В него се поставят документите и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, т. 8 и т. 11 - 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, съобразно указанията на Възложителя.Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”. В него се поставя техническото предложение и ако е приложимо – декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена”. В плика се поставя ценовото предложение на участника, изготвена по образеца от настоящата документация и анализите на предложените единични цени.Всяка оферта трябва да съдържа:1.1.Съдържание на плик № 1 с надпис „Документи за подбор”:1.1.1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.1.1.2. Оферта–Обр.№1, съд.:Представяне на участника,което включва:1.1.2.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;1.1.2.2.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП-по обр.,1.1.2.3.Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП, посочени в т.1 от II.Изисквания към участниците, от документацията за участие.Продължава в "Допълнителна информация".
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение/я от банка.
Минимални изисквания: 1.Всеки участник следва да има финансов ресурс, за всяка обособена позиция както следва: 1.1.За обособена позиция 1 – 200 000,00 лева (двеста хиляди лева) 1.2.За обособена позиция 2 – 200 000,00 лева (двеста хиляди лева) 1.3.За обособена позиция 3 – 200 000,00 лева (двеста хиляди лева) Съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Съгласно чл. 51а участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата (по образец), а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2.Декларация посочваща образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на ръководните служители на участника (ръководител обект и технически ръководител), включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата или строителството - свободна форма; 3.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка – по образец. 4. Данни за собствени или наети технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, които участникът ще използва за извършване на строителството - свободна фопма; 5. Сертификат ISO 9001:2008, който удостоверява съответствието на участника със стандарти за система за управление на качеството.
Минимални изисквания: 1.Всеки участник трябва да притежава признат опит в строителството и да е изпълнил поне 1 (едно) строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката. Забележка: Строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката е основен ремонт, рехабилитация и реконструкция на пътна мрежа. 2.Ръководните служители - ръководител обект и технически ръководител трябва да притежават висше образование с квалификационна степен „бакалавър”, в областта на строителството и професионален опит в строителството най-малко 3 години. 3.Участникът следва да разполага с техническо оборудване за изпълнение на обособените позиции на обществената поръчка, включващо следните машини: Багер с кофа до 2 м3 - 2 бр., Челен товарач - 2 бр., Автомобил (самосвал) 10т. и повече - 4 бр., Грейдер - 1 бр., Водоноска с помпа - 1 бр., Валяк гумено бандажен за земни работи (тип VV-100) - 1 бр., Пътна фреза - 1 бр., Валяк бандажен 8-12 т. с вибрации - 2 бр., Валяк бандажен с вибрации 2-3 т - 2 бр., Асфалтополагач - 2 бр., Гудронатор - 1 бр., Фугорезач - 2 бр., Мобилен компресор с пневматични принадлежности - 1 бр., Пикап до 3т (Бус) - 1 бр., Агрегат за ток - 1 бр.,Трамбовка – ръчна пневматична - 1 бр, Автокран до 10 т. - 1 бр. Забележка: Горепосочените машини могат да бъдат собствени и/или наети, и/или на лизинг и/или за ползване.Забележка: Участникът следва да разполага с един комплект от горепосоченото техническо оборудване независимо за колко обособени позиции ще подаде оферта - една, две или за трите обособени позиции. 4.Всеки участник трябва да разполага с технически лица, включително и лице/а отговарящо/и за контрола на качеството. 5.Всеки участник трябва да съответства на система за управление на качеството, което се удостоверява със Сертификат ISO 9001:2008. Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по горепосочената серия европейски стандарт от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Съгласно чл. 51а участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Подготвителни работи; тежест: 4,20
Показател: Земни работи; тежест: 12,00
Показател: Пътни работи; тежест: 60,45
Показател: Пътни съоръжения; тежест: 15,95
Показател: Други; тежест: 7,40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.08.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.08.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

Залата в сградата на Община Сливен, стая 17

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от "ІІІ.2.1.Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри":1.1.3.При участници обединения–заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението–и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;1.1.4.Ориг. на банкова гар. за участие или копие от документа за внесена гар. под формата на парична сума;1.1.5.Док. за иконом. и фин. състояние по чл.50 от ЗОП,посочени от възложителя в обявлението за общ.поръчка и в т.2 от II.Изисквания към участниците, от док;1.1.6.Док. за технич. възможности и/или квалифик. по чл.51 от ЗОП,посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка и в т.3 от II.Изисквания към уч., от док;1.1.7.Д-ция за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55,ал.7 от ЗОП, както и за липса на обст. по чл.8,ал.8,т.2 от ЗОП-свободна форма;1.1.8.Видовете работи от предмета на поръчката,които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители и писмено съгласие от подизпълнителите-своб. форми;1.1.9.Д-ция,че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд-своб. ф-ма; Заб.:На основ. чл.28,ал.5 от ЗОП Възлож. посочва,че у-те могат да получат необходимата информация за задълженията,свързани с данъци и осигуровки,закрила на заетостта и условията на труд,които са в сила в РБългария и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:Национална агенция по приходите:Информационен телефон на НАП-0700 18 700; интернет адрес:www.nap.bg.Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:Министерство на труда и социалната политика:Интернет адрес:http://www.mlsp.government.bg,София1051, ул.Триадица №2,тел:8119 443.Понятието „минимална цена на труда” следва да се разбира по смисъла на §1,т.12 от ДР към ЗОП,а именно: минималният размер на заплащане на работната сила, определен като минимален месечен размер на осигурителен доход по дейности и групи професии съгласно,чл.8,т.1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване за съответната година.1.1.10.Д-ция за приемане на условията в проекта на договор-по обр.;1.1.11.Друга информация, посочена в обявлението или в докум. за участие;1.1.12.Нот. заверено пълномощно на лицето,упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата,които имат право на това, съгласно докум. му за регистрация).1.2.Съд. на плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”.1.2.1. Техническо предложение за изпълнение на обособената позиция, на обществената поръчка-по обр.№7, съгласно чл.56,ал.1,т.7 от ЗОП,включващо и срок за изпълнение,към което,ако е приложимо,се прилага д-ция по чл.33,ал.4 от ЗОП.1.3.Съд. на плик № 3 „Предлагана цена”- Ценово предложение за об. позиция на обществената поръчка, съгласно чл.56,ал.1,т.10 от ЗОП,поп. по Обр.№8 към докум. с приложени анализи на единичните цени.Заб:Участникът прилага отделни запечатани пликове №2 и №3 за всяка об.поз, за която подава оферта.Пликове №2 и №3,за всяка об. поз, НЕ СЕ ЗАПЕЧАТВАТ В ОБЩ П-К №2 И ОБЩ П-К №3,А СЕ ПОСТАВЯТ САМОСТОЯТЕЛНО В ОБЩИЯ ПЛИК.Ако уч. не спазят това изискване ще бъдат отстранени от уч. в процедурата. Продължение от ІV.2.1." Критерий за оценка на офертите"-подпоказателите и тяхната тежест са посочени в документ. за участие.Документ. за уч. е безплатна,публикувана е на интернет адреса на Възлож:www.sliven.bg–Профил на купувача и ще бъде достъпна до датата и часа посочени в Р-л ІV.3.3 от Обявлението за пор.Прогнозната стойност на обществената поръчка попада в приложното поле на чл.14,ал.3,т.1 от ЗОП,прогнозната с-т е по-ниска от 2640000,00 лева без ДДС,поради което възлож. прилага,предвидените в ЗОП опростени правила при провеждане на процед.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.07.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Основен ремонт (рехабилитация) и реконструкция на общински пътища на територията на Община Сливен“, по три обособени позиции, обособена позиция 1
1) Кратко описание

Предметът на обществената поръчка ще се изпълнява по пътища от Общинската пътна мрежа на територията на Община Сливен. Обобособена позиция 1 включва: 1. Път SLV3066 Стара река – Средорек – Божевци 2. Път VTR1078 /ІІ-53/ , Майско – граница общ. (Елена – Сливен) – граница общ. (Сливен – Котел) - Боринци – Стрелци 3. Път SLV1062 вр. „Българка” – м. „Меча поляна” 4. Път SLV1060, /ІІІ-488, Ичера – Сливен/ - м. Меча поляна – лет. Карандила 5. Път SLV2061, /ІІІ-488/ Сливен – в.Българка – Раково /SLV1005/ 6. Път VTR1075, /ІІ-53, Елена – Стара река/- Давери – Каменари – Граница общ. (Елена – Сливен) – Божевци - /ІІ-53/ Основните видове дейности са следните: 1. Подготвителни работи 2. Земни работи 3. Пътни работи 4. Пътни съоръжения 5. Други

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

3) Количество или обем

Предметът на обществената поръчка ще се изпълнява по пътища от Общинската пътна мрежа на територията на Община Сливен. Обобособена позиция 1 включва: 1. Път SLV3066 Стара река – Средорек – Божевци 2. Път VTR1078 /ІІ-53/, Майско – граница общ. (Елена – Сливен) – граница общ. (Сливен – Котел) - Боринци – Стрелци 3. Път SLV1062 вр. „Българка” – м. „Меча поляна” 4. Път SLV1060, /ІІІ-488, Ичера – Сливен/ - м. Меча поляна – лет. Карандила 5. Път SLV2061, /ІІІ-488/ Сливен – в.Българка – Раково /SLV1005/ 6. Път VTR1075, /ІІ-53, Елена – Стара река/- Давери – Каменари – Граница общ. (Елена – Сливен) – Божевци - /ІІ-53/ Конкретният вид и обем работа се възлага с Възлагателно писмо от възложителя, придружено с количествена сметка и срок за изпълнение. Приемането за изпълнение на дейностите, количествата и сроковете за изпълнение на СМР/СРР посочени във възлагателното писмо се извършва чрез поставяне върху възлагателното писмо от страна на Изпълнителя на надпис с текст: „Приемам поръчката”, придружен с подпис и печата на Изпълнителя и полагане на датата, удостоверяваща приемането. Възлагането се прави на база годишна програма в рамките на общата бюджетна стойност за дейността утвърдена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Последователността на възлагане става по приоритет.

Прогнозна стойност, без ДДС
750000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2015 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Основен ремонт (рехабилитация) и реконструкция на общински пътища на територията на Община Сливен“, по три обособени позиции, обособена позиция 2
1) Кратко описание

Предметът на обществената поръчка ще се изпълнява по пътища от Общинската пътна мрежа на територията на Община Сливен по три обособени позиции. Обособена позиция 2 включва: 1. Път SLV1068 /ІІ-53/ Бяла – Новачево – Градско 2. Път SLV3067 /ІІ-53/ Бяла – Въглен Основните видове дейности са следните: 1. Подготвителни работи 2. Земни работи 3. Пътни работи 4. Пътни съоръжения 5. Други

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

3) Количество или обем

Предметът на обществената поръчка ще се изпълнява по пътища от Общинската пътна мрежа на територията на Община Сливен по три обособени позиции. Обособена позиция 2 включва: 1. Път SLV1068 /ІІ-53/ Бяла – Новачево – Градско 2. Път SLV3067 /ІІ-53/ Бяла – Въглен Конкретният вид и обем работа се възлага с Възлагателно писмо от възложителя, придружено с количествена сметка и срок за изпълнение. Приемането за изпълнение на дейностите, количествата и сроковете за изпълнение на СМР/СРР посочени във възлагателното писмо се извършва чрез поставяне върху възлагателното писмо от страна на Изпълнителя на надпис с текст: „Приемам поръчката”, придружен с подпис и печата на Изпълнителя и полагане на датата, удостоверяваща приемането. Възлагането се прави на база годишна програма в рамките на общата бюджетна стойност за дейността утвърдена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Последователността на възлагане става по приоритет.

Прогнозна стойност, без ДДС
410000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2015 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция "Основен ремонт (рехабилитация) и реконструкция на общински пътища на територията на Община Сливен“, по три обособени позиции, обособена позиция 3
1) Кратко описание

Предметът на обществената поръчка ще се изпълнява по пътища от Общинската пътна мрежа на територията на Община Сливен по три обособени позиции. Обособена позиция 3 включва: 1. Път SLV2081 /ІІІ-555/ Бозаджии – Чокоба - /ІІ-53/ 2. Път SLV2079 /ІІІ-6601/ – Самуилово – Сливен 3. Път JAM2110 /ІІ-53, Сливен – Ямбол/ - граница общ. (Ямбол – Тунджа) – Кабиле – граница общ. (Тунджа – Сливен) – Желю войвода - /ІІІ-5305/ 4. Път SLV1069 /ІІ-53, Сливен – Ямбол/ - Камен – Желю войвода – Блатец - /І-6/ 5. Път SLV3072 /SLV1069/ Блатец – Драгоданово - /JAM3051/. 6. Път SLV1112 (ІV-53421) /ІІІ-662, Баня – Твърдица/ - Сборище – Шивачево – Граница общ. (Твърдица – Сливен) – Селиминово – Чинтулово - / SLV1083/ Основните видове дейности са следните: 1. Подготвителни работи 2. Земни работи 3. Пътни работи 4. Пътни съоръжения 5. Други

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

3) Количество или обем

Предметът на обществената поръчка ще се изпълнява по пътища от Общинската пътна мрежа на територията на Община Сливен по три обособени позиции. Обособена позиция 3 включва: 1. Път SLV2081 /ІІІ-555/ Бозаджии – Чокоба - /ІІ-53/ 2. Път SLV2079 /ІІІ-6601/ – Самуилово – Сливен 3. Път JAM2110 /ІІ-53, Сливен – Ямбол/ - граница общ. (Ямбол – Тунджа) – Кабиле – граница общ. (Тунджа – Сливен) – Желю войвода - /ІІІ-5305/ 4. Път SLV1069 /ІІ-53, Сливен – Ямбол/ - Камен – Желю войвода – Блатец - /І-6/ 5. Път SLV3072 /SLV1069/ Блатец – Драгоданово - /JAM3051/. 6. Път SLV1112 (ІV-53421) /ІІІ-662, Баня – Твърдица/ - Сборище – Шивачево – Граница общ. (Твърдица – Сливен) – Селиминово – Чинтулово - / SLV1083/ Конкретният вид и обем работа се възлага с Възлагателно писмо от възложителя, придружено с количествена сметка и срок за изпълнение. Приемането за изпълнение на дейностите, количествата и сроковете за изпълнение на СМР/СРР посочени във възлагателното писмо се извършва чрез поставяне върху възлагателното писмо от страна на Изпълнителя на надпис с текст: „Приемам поръчката”, придружен с подпис и печата на Изпълнителя и полагане на датата, удостоверяваща приемането. Възлагането се прави на база годишна програма в рамките на общата бюджетна стойност за дейността утвърдена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Последователността на възлагане става по приоритет.

Прогнозна стойност, без ДДС
790000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2015 г.