Версия за печат

00028-2014-0023

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на регионалното развитие, ул. "Св.Св. Кирил и Методий" № 17-19, За: Лилия Спасова, Р. България 1202, София, Тел.: 02 9405474, E-mail: LSpasova@mrrb.government.bg, Факс: 02 9405474

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mrrb.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mrrb.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Регионално развитие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ Извършване на вътрешен строителен ремонт в централна сграда на Министерство на регионалното развитие, ремонт на хидроизолация покрив конферентна зала и на окачена фасада - покрив атриум“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Административната сграда на МРР гр. София.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е: „ Извършване на вътрешен строителен ремонт в централна сграда на Министерство на регионалното развитие, ремонт на хидроизолация покрив конферентна зала и на окачена фасада - покрив атриум“ и включва три етапа на изпълнение: Първи етап: 1. Хидроизолация на покрив над брифинг зала - 5-ти етаж; 2. Подмяна на уплътнения по окачена фасада – покрив атриум; 3. Ремонтни работи по фасади – блок „А” на МРР. Втори етап: 1. Ремонт и подмяна на осветителни тела – блок „А” и блок „В” на МРР. Трети етап: 1. Бояджийски работи – първи етап – офиси със сменена дограма; 2. Бояджийски работи – втори етап – офиси със сменена дограма; 3. Бояджийски работи в офиси без сменена дограма. Изпълнението на етапите включва следните видове работи и дейности както следва: Демонтаж и монтаж на подгряваща покривна система, демонтаж на воронки, демонтаж на хидроизолация, демонтаж обшивка от еталбонд със запазване за повторен монтаж, демонтаж и монтаж на участък от окачена фасада, направа на нова циментова замазка за наклони в участък под машини за вентилация, доставка и полагане на хидроизолация – първи пласт и втори пласт, предварително почистване и обезмасляване на окачената фасада на атриума и елементите към нея, почистване на фуга от силикон, демонтаж на фибрановия пълнеж, демонтаж и монтаж на алуминиев стъклодържател, полагане на фасаден силикон „Даукорнинг“ или еквивалентни, смяна на компрометиран гумен уплътнител на стъклодържателя почистване на фасадна облицовка от врачански камък - пясъкоструйно (хидробластиране), замонолитване на отвори ф20 - ф40 в облицовка от врачански камък и гранит и други спомагателни дейности; Доставка и монтаж на осветителни тела, дросели, куплунги, стартери, автоматични прекъсвачи, кабелни канали, и други материали и други спомагателни дейности; Частична подмяна на окачен растерен таван в компрометирани участъци, изчукване на компрометирана мазилка, изкърпване на компрометирана мазилка, шпакловка по мазилката, възстановяване на мазилка "бонтаил", доставка полагане на латексов грунд, събиране пренасяне и извозване на отпадъци в чували и др.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45400000

Описание:

Довършителни строителни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Цялостно изпълнение на строително-ремонтните работи съгласно Техническата спецификация и количествената сметка, част от документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
235000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по IBAN BG 24 BNBG 9661 3300 1663 01 BNBGBGSD. Гаранцията за участие е в размер на 2200,00 /две хиляди и двеста/ лева. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от представляващия търговското дружество на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на оферта на участника. Гаранцията за изпълнение следва да бъде с валидност до 30 работни дни след окончателното изпълнение на договора. Валидността на гаранцията за участие е определена в обявлението или в образеца на офертата от документацията за участие. Участниците на обслужващата ги банка, стига тя да съдържа цялата необходима информация. могат да представят и банкова гаранция по образец. Възложителят ще освобождава гаранцията за изпълнение пропорционално на извършените и и приети строително-ремонтни работи.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по договора се извършват ежемесечно както следва: 1. 90% от сумата на извършените в предходния месец строително-ремонтни работи в срок от 10 (десет) работни дни срещу представени: 1.1. Приемо-предавателен протокол за изпълнените СРР в предходния месец. 1.2. Отчет за действително извършени разходи за изпълнение на СМР, подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ (по образец на МРР). 1.3. Искане за плащане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ (по образец на МРР). 1.4. Акт за изплащане на извършени дейности, подписан и одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ (по образец на МРР). 1.5. Оригинална фактура, на стойност равна на стойността на Акта по т.1.4. 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ задържа 10% от стойността от всяко плащане по т.1. до окончателното плащане по реда на т. 2. 3. Окончателно плащане, включващо сумата за извършените в последния месец СРР и задържаните 10% (десет процента) по т.2 се изплаща в срок от 10 (десет) работни дни след представяне на следните документи: 3.1. Двустранно подписан протокол за окончантелното приемане на СРР. 3.2. Отчет за действително извършени разходи за изпълнение на СМР, подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ (по образец на МРР). 3.3. Искане за плащане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ (по образец на МРР). 3.4. Акт за изплащане на извършени дейности, подписан и одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ (по образец на МРР). 3.5. Оригинална фактура, на стойност равна на стойността на Акта по т.3.4.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица не се изисква създаване на юридическо лице при подаване на оферта за участие в процедурата. Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът представя: 1.Представяне на участника включващо: Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен *Документите. се представят за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП: Участникът трябва да докаже регистрация в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ за изпълнение на отделни видове СМР, посочени в КИД-2008, позиция "Строителство" /т. 41, т.43.3 и т.43.9/, вписани по чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ. Възложителят ще приеме всеки документ за регистрация на участника в ЦПРС от първа група. Документите се представят за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението 2. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 3.Декларация за липсата на свързаност по чл. 55, ал. 7 от ЗОП. 4. Декларация за приемане условията в проекта на договора. 5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП. 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП. 7. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. 8. Декларация за оглед на обекта. 9. Декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП поставена в Техническото предложение. 10. Документ за внесена гаранция за участие. 11. Доказателства за финасовото и икономическосъстояние и технически възможности и/или квалификация. След представяне на допълнителни документи по чл. 68, ал.8 и 9 отЗОП и прегледа им, от участие в процедурата се отстранява участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; за когото са налице обстоятелства по чл. 47,ал.9, (е обявен в несъстоятелност, е в производство по ликвидация, има задължения по смисъла на чл. 162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен ; се намира в открито производство по несъстоятелност и не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите по смисъла на чл. 740 от ТЗ; е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки, е осъден с влязла в сила присъда /освен ако няма реабилитация/ за престъпление по чл.136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл.172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; е свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; е сключвал договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.; който е представил оферта, която не отговаря на предварителните условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП; за когото е установено по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение от банка за достъп до гарантирана неотменима кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства от участника – издадено не по-рано от 1 (един) месец преди датата на отваряне на офертите в настоящата процедура - оригинал; * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, документите по т.1 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Размер на разполагаем финансовия ресурс – 70000,00 / седемдесет хиляди/ лева. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, горепосоченото изискване се прилага за обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършеното строителство. * Под строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката се разбира: изпълнение на строително –монтажни работи/строително-ремонтни работи на сгради. Доказателството за извършеното строителство се представя като: Посочване на публични регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключено изпълнението, мястото и вида на строителството, или Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат информация за стойността, датата, на която е приключено изпълнението, мястото, вида и обема на строителството и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт, или Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Сертификат за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 (или еквивалентен) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката. * Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството 3. Списък на техническите лица, които отговарят за изпълнение на предмета на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, документите по т. 8.6 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. ** В случай, че участникът отговаря на изискванията на възложителя за технически възможности и/или квалификация чрез възможностите на едно или повече трети лица, освен документите, определени от възложителя по-горе за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на тези трети лица.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, най-малко на пет обекта. 2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката. 3. При изпълнението на дейностите по СМР, участникът следва да разполага с минимум със следните технически лица: Технически ръководител: Образование и квалификация - завършено висше образование, степен „магистър”, квалификация строителен инженер специалност „ССС” или еквивалентна или строителен техник със средно образование с четиригодишен курс на обучение със специалност „Строителство и архитектура“ или еквивалентна. Да има опит като технически ръководител на минимум два строителни обекта. Експерт - контрол на качеството: Образование и квалификация - завършено висше образование степен „магистър” с квалификация „строителен инженер“, да има най-малко 2 (две) години стаж на длъжност, свързана с контрол на качеството при изпълнение на СМР и да притежава удостоверение/сертификат за вътрешен одитор по качество или еквивалентен документ. Експерт - координатор по безопасност и здраве, който да има най-малко 2 (две) години стаж на длъжност Координатор по безопасност и здраве и да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентен документ. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, горепосочените изисквания се прилагат за обединението като цяло.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически показател; тежест: 60
Показател: Финансов показател; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

06-14-082

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.08.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.08.2014 г.  Час: 11:00
Място

Министерство на регионалното развитие

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете за получаване на оферти са намалени с 12 дни поради наличие на обстоятелства по чл. 64, ал.3 от ЗОП. Процедурата се провежда по чл. 14, ал 3, т. 2 - по опростени правила. Прогнозната стойност посочена в раздел II 2.1 да се счита за максимална стойност на поръчката. Документацията за участие в настоящата обществена поръчка /техническа спецификация, проект на договор и образци на документи/ е безплатна и достъпна под номер 06-14-082 в профила на купувача в електронната страница на МРР.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1, жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП, като срокът за обжалване на решението тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Правна" при Министерство на регионалното развитие., ул. "Св.Св. Кирил и Методий" № 17-19, Р.България 1202, София, Тел.: 02 9405562

Интернет адрес/и:

URL: www.mrrb.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.07.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ