Версия за печат

00081-2014-0041

BG-Варна:

РЕШЕНИЕ

Номер: 2337 от 14.07.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Варна, бул. "Генерал Колев" 92, За: арх. Йоана Иванова, ръководител на проекта, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 820286, E-mail: techassistvarna@gmail.com, Факс: 052 820082

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.varna.bg.

Адрес на профила на купувача: www.varna.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Организиране и провеждане на обществен форум за избор на най-добро обемно-пространствено решение и провеждане на дейности по осигуряване на публичност на Проект BG161PO001-5.3.02-0011 "В подкрепа на Варна за програмен период 2014-2020 година", финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-02/2012/011 по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г.

II.3) Кратко описание на поръчката

В изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, избраният изпълнител следва да извърши следните дейности Дейност 1: „Организиране на обществен форум за избор на най-добро обемно-пространствено решение“ Дейност 2: „Провеждане на дейности по осигуряване на публичност на Проект №BG161PO001-5.3.02-0011 "В подкрепа на Варна за програмен период 2014-2020 година", финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/5-02/2012/011 по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г.”

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

22462000, 79952000

Описание:

Рекламни печатни материали
Услуги, свързани с организирането на събития

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 2173 от 30.06.2014 г. 
III.2) Референтен номер на досието, издаден от възлагащия орган/възложителя

Обявлението и документацията по обществената поръчка са одобрени с Решение 2173/30.06.2014г. на Кмета на община Варна

III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-613366
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2014/S 128 - 229050 от 08.07.2014 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 81-2014-41
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

613366

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

30.06.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Вместо:

За участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участниците представят гаранция за участие в размер на 50 (петдесет) лева. Гаранцията за участие може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, то срокът на валидност на същата следва да бъде със срок на валидност на офертата или не по-малко от 150 (сто и петдесет) календарни дни от датата, определена като краен срок за представяне на оферти. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: - Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 62 от ЗОП. - Гаранцията за участие в процедурата се задържа, когато участникът обжалва решението на възложителя – до решаване на спора. Гаранцията за участие се освобождава след влизане в сила на решението във връзка с обжалването, независимо от изхода на спора. - В случаите по предходната точка ако е необходимо удължаване на срока на валидност на гаранцията и участникът откаже да я удължи – Възложителят има право да усвои сумата по гаранцията при себе си – до решаване на спора. - Гаранцията за участие се усвоява в следните случаи: - участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; - участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. - Гаранциите на отстранените участници се освобождават от Възложителя в срок от 5 (пет) работни дни, след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител. В същия срок, но след изтичане на срока на обжалване на решението за прекратяване се освобождават гаранциите на всички участници при прекратяване на поръчката за възлагане на обществената поръчка. - Гаранциите на класираните на първо и второ място участници се освобождават след сключването на договор за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. - Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато участникът избере гаранцията да бъде представена под формата на парична сума, същата следва се внесе по следната сметка: ОП „Инвестиционна политика“ „Централна кооперативна банка“ АД – гр. Варна BIC: CECBBGSF IBAN: BG63CECB97903324129200 В случай на избор на участника за изпълнител на настоящата обществена поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка.

Да се чете:

За участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участниците представят гаранция за участие в размер на 50 (петдесет) лева. Гаранцията за участие може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, то срокът на валидност на същата следва да бъде със срок на валидност на офертата или не по-малко от 150 (сто и петдесет) календарни дни от датата, определена като краен срок за представяне на оферти. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: - Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 62 от ЗОП. - Гаранцията за участие в процедурата се задържа, когато участникът обжалва решението на възложителя – до решаване на спора. Гаранцията за участие се освобождава след влизане в сила на решението във връзка с обжалването, независимо от изхода на спора. - В случаите по предходната точка ако е необходимо удължаване на срока на валидност на гаранцията и участникът откаже да я удължи – Възложителят има право да усвои сумата по гаранцията при себе си – до решаване на спора. - Гаранцията за участие се усвоява в следните случаи: - участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; - участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. - Гаранциите на отстранените участници се освобождават от Възложителя в срок от 5 (пет) работни дни, след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител. В същия срок, но след изтичане на срока на обжалване на решението за прекратяване се освобождават гаранциите на всички участници при прекратяване на поръчката за възлагане на обществената поръчка. - Гаранциите на класираните на първо и второ място участници се освобождават след сключването на договор за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. - Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато участникът избере гаранцията да бъде представена под формата на парична сума, същата следва се внесе по следната сметка: ОП „Инвестиционна политика“ „Централна кооперативна банка“ АД – гр. Варна BIC: CECBBGSF IBAN: BG63CECB97903324129200 В случай на избор на участника за изпълнител на настоящата обществена поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение се освобождава в в пълен размер в срок до 20 (двадесет) работни дни след приемане на извършената работа и след извършване на окончателното плащане, в случай че изпълнението е точно, качествено и отговаря на изискванията на Възложителя

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Вместо:

За участие в процедурата, по отношение на участниците, в т.ч. всеки един от членовете на обединението и подизпълнителите не следва да са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” – „д”, т. 2 и т. 3, ал. 2 , т. 1, 3, и 5, и ал. 5 от ЗОП, за което се представят декларации, образец № 3 и 4 от лицата, посочени в забележката на съответния образец.При наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, 3 и 5, у-кът ще бъде отстранен съгласно чл. 47, ал.3. СЪДЪРЖАНИЕ НА ОФЕРТАТА: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата 2. Оферта за участие 3. Административни сведения ІІ. ДОКУМЕНТИ ЗА РЕГИСТРАЦИЯ 4. Копие от документ за регистрация на участника или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или документ за самоличност, когато е физическо лице; 5. Документ за регистрация на чуждестранните юридически лица 6. Документ за самоличност 7. Споразумение за създаване на обединение, което не е юридическо лице 8 Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. . 47, ал. 1, т. 1, б. „а” – „д”, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, 3 и 5 и ал. 5 от ЗОПот ЗОП 9 Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв 9.1. Документ удостоверяващ наличието на гаранция за участие в процедурата ДРУГИ ДОКУМЕНТИ 10 Декларация за приемане на условията в проекта на договор съгласно приложение 7 11 Н-но заверено пълномощно-само в случаите когато един или повече документи в офертата не са подписани от съответния представляващ. 12.Декларация-чл. 56,ал.11 от ЗОП-образец 11 13. Предложение за изпълнение на поръчката - Плик 2 14. Предлагана цена - Плик 3 Офертата се подава в запечатан, непрозрачен плик, съдържащ три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: плик № 1 (Документи за подбор); плик № 2 (Предложение за изпълнение на поръчката - съдържащ техническата оферта на участника, изготвена по Образец № 9) и плик № 3 (Предлагана цена-образец № 10). Всеки плик съдържа един оригинал на хартиен нос. На общия плик се изписва наименованието на ОП и координати на у-ка.

Да се чете:

За участие в процедурата, по отношение на участниците, в т.ч. всеки един от членовете на обединението и подизпълнителите не следва да са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а - д”, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3, и 5, и ал. 5 от ЗОП, за което се представят декларации, образец № 3, 4, 4а и 4б от лицата, посочени в забележката на съответния образец.При наличие на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а - д", т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 5, и ал. 5 от ЗОП, у-кът ще бъде отстранен съгласно чл. 47, ал.3 от ЗОП. СЪДЪРЖАНИЕ НА ОФЕРТАТА: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата 2. Оферта за участие 3. Административни сведения ІІ. ДОКУМЕНТИ ЗА РЕГИСТРАЦИЯ 4. Копие от документ за регистрация на участника или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или документ за самоличност, когато е физическо лице; 5. Документ за регистрация на чуждестранните юридически лица 6. Документ за самоличност 7. Споразумение за създаване на обединение, което не е юридическо лице 8 Декларации за липсата на обстоятелствата по ччл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а - д", т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 5, и ал. 5 от ЗОП 9 Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв 9.1. Документ удостоверяващ наличието на гаранция за участие в процедурата ДРУГИ ДОКУМЕНТИ 10 Декларация за приемане на условията в проекта на договор съгласно приложение 7 11 Н-но заверено пълномощно-само в случаите когато един или повече документи в офертата не са подписани от съответния представляващ. 12.Декларация-чл. 56,ал.11 от ЗОП-образец 11 13. Предложение за изпълнение на поръчката - Плик 2 14. Предлагана цена - Плик 3 Офертата се подава в запечатан, непрозрачен плик, съдържащ три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: плик № 1 (Документи за подбор); плик № 2 (Предложение за изпълнение на поръчката - съдържащ техническото предложение за изпълнение на поръчката на участника, изготвено по Образец № 9) и плик № 3 (Предлагана цена-образец № 10). Всеки плик съдържа един оригинал на хартиен нос. На общия плик се изписва наименованието на ОП и координати на у-ка.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

VI.3) Допълнителна информация

Вместо:

Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участник: който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП, в т.ч., но не само: който не отговаря на критериите за подбор или на друго условие за участие в процедурата, съгласно настоящата документация или не е доказал съответствието си с тези изисквания; за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а - д”, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2 (за търговска дейност), 3, 4 и 5, и/или ал. 5 от ЗОП ; който не е заверил по надлежния ред представените с офертата документи, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. за когото е налице някое друго обстоятелство, изрично посочено като основание за отстраняване Сроковете по настоящата обществена поръчка са определени на основание чл. 64, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП.

Да се чете:

Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участник: който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП, в т.ч., но не само: който не отговаря на критериите за подбор или на друго условие за участие в процедурата, съгласно настоящата документация или не е доказал съответствието си с тези изисквания; за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а - д", т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 5, и ал. 5 от ЗОП ; който не е заверил по надлежния ред представените с офертата документи, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. за когото е налице някое друго обстоятелство, изрично посочено като основание за отстраняване (1) За всяко заседание на Комисията по настоящата обществена поръчка, за което ЗОП позволява на участниците да присъстват, последните ще могат да получат информация в сайта на община Варна www.varna.bg, рубрика "Обществени поръчки - профил на купувача", обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП. (2) В изпълнение на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП датата, часът и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени в сайта на община Варна www.varna.bg, рубрика "Обществени поръчки - профил на купувача", в съобщение, обозначено с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП, най-късно в деня, предхождащ деня на отваряне на ценовите оферти. (3) Пълната документация по настоящата обществена поръчка е публикувана на сайта на община Варна http:// www.varna.bg/, рубрика "Обществени поръчки - профил на купувача", в папка, обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП. (4) Всички решения по чл. 27а от ЗОП, както и променената документация, в случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, съобщения, включително отговори по поискани от участниците разяснения, ще бъдат публикувани на сайта на община Варна http:/www.varna.bg, рубрика "Обществени поръчки - профил на купувача", в папка, обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП. Сроковете за провеждане на процедурата са определени на основание чл. 64, ал.2 и ал.3 от ЗОП. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд са: Национална агенция за приходите, Национален осигурителен институт, Агенция по заетостта, Инспекция по труда.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
24/07/2014 17:00
Да се чете:
07/08/2014 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на искания документи и достъп до документи

Вместо:
14/07/2014 17:00
Да се чете:
28/07/2014 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на офертите

Вместо:
25/07/2014 15:00
Да се чете:
08/08/2014 11:00
V.9) Друга допълнителна информация:

Всички промени в обявлението са отразени и в документацията за участие и приложенията към нея - образци и проект на договор


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

14.07.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Иван Николаев Портних
Длъжност: Кмет на Община Варна, чрез арх. Йоана Иванова Иванова - Ръководител на проект №BG161PO001-5.3.02-001, съгласно Заповед №1858/05.06.2014г.