Версия за печат

00087-2014-0110

BG-София: 21 - Юридически услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул."Московска"№33, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. " Париж " №3, стая №106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.

Електронен достъп до информация: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул."Париж" №3, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии" ул."Париж" №3, стая №106

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул."Париж" №3, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: "Обществени поръчки и концесии" ул."Париж" №3, стая №1

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул.Московска 33, фронт-офис, За: Отдел "Деловодство, архив и управление на документалните потоци" - Фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377592; 02 9377448; 02 9377203, Факс: 02 9811028

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Извършване на юридически услуги на Столична община и Столичен общински съвет по обособени позиции

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 21 (21 - Юридически услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Предвидените дейности в изпълнение на обществената поръчка ще се изпълняват на територията на Столична община, съдилищата и арбитражите в Република България, както и в международните арбитражни съдилища.
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

II.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко оператора

Брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

5

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

5

Срок на действие на рамковото споразумение в години

4

Обосноваване на рамково споразумение, чийто срок на действие надвишава максимума от седем години

По отношение процесуалното представителство на Столична община и Столичен общински съвет, срокът на рамковите споразумения може да е по-дълъг от 4 години. С оглед, развитието на делата, по които се осъществява представителство, срокът се определя до приключването на делата с влязъл в сила съдебен акт. Договори за процесуалното представителство по рамковите споразумения могат да бъдат сключвани не по-късно от 4 (четири) години, считано от датата на подписването на споразуменията.

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва предоставяне на устни и писмени юридически консултации под формата на правни анализи, експертизи и проекти на документи, включително и процесуална защита по дела, свързани с дейността на Столична община и Столичен общински съвет в рамките на предоставената й компетентност по закон и по-конкретно при изпълнение на следните функции: 1. опазване на общинското имущество, дейността на общинските предприятия, събиране на общинските данъци и такси; 2. жилищна политика и строителство; 3. устройство на територията на общината и включените в нея населени места; 4. култура, организиране на предучилищното възпитание, началното, основното и средното образование, вероизповедание, културно-историческо наследство; 5. здравеопазване и социално подпомагане; 6. благоустрояване и комунални дейности, инженерна инфраструктура; 7. транспорт и транспортна инфраструктура; 8. опазване на околната среда, зелената система и природните ресурси, земеползване и аграрна реформа; 9. развитието на спорта, отдиха и туризма от общинско значение; 10. обществен ред, защита на населението и поддържане на мобилизационна готовност; 11. административно обслужване на населението. В рамките на обществената поръчка, изпълнението на юридическите услуги се осъществява по 6 обособени позиции: 1. Юридически услуги в областта на строителството, териториалното устройство и инженерната инфраструктура; 2. Юридически услуги в областта на управление на отпадъците, опазване на околната среда; 3. Юридически услуги в областта на данъчното и финансовото право; 4. Юридически услуги в областта на обществените поръчки и концесиите; 5. Юридически услуги в областта на транспорта и транспортната инфраструктура; 6. Юридически услуги в областта на вещно право, включително държавна и/или общинска собственост; облигационно право; търговско и трудово право и информационните технологии.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79100000, 79111000, 79112000

Описание:

Юридически услуги
Юридически консултации
Юридическо представителство

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на обществените поръчки, които ще бъдат възложени за изпълнение от възложителя с конкретни договори въз основа на рамковото споразумение ще включват една или няколко от следните дейности: изготвяне на правни анализи, становища и изследвания по конкретни казуси в областта на: а) Строителство, териториално устройство и инфраструктура; б) Управление на отпадъците; в) Вещно право, включително държавна и/или общинска собственост; г) Данъчно право; д) Опазване на околната среда; е) Концесии във връзка с тълкуването и прилагането на Закона за общинската собственост, Закона за устройство на територията, Закона за устройство и застрояване на Столична община, Закона за регионалното развитие, Закона за управление на отпадъците, Закона за опазване на околната среда, Закона за приватизация и следприватизиционен контрол, Закона за насърчаване на инвестициите, Закона за държавния служител, Кодекса на труда, Закона за общинския дълг, Закона за местни данъци и такси, Закон за данъка върху добавената стойност, Закона за концесиите и на други нормативни актове, приложими от Столична община при изпълнение на предоставените й от закона функции; изготвяне на проекти на договори, по които страна е кметът на Столична община ; проучване на казуси със значителна правна сложност, възникнали по повод на жалби на юридически и физически лица до кмета на Столична община и изготвяне на аргументирани становища до кмета на общината, както и на проекти за заповеди за произнасяне по тези жалби; консултиране на проекти, финансирани със средства на ЕС или други международни организации; изготвяне на мотивирани становища по разпоредителни сделки с общинско имущество, сключвани от Столична община, и изготвяне на проекто договори; съдействие при организирането и провеждането на процедури по Закона за обществените поръчки и изготвяне на проекти на документации за участие в процедурите; изготвянето на проекти на нормативни актове на Столична община; осъществяване на процесуалното представителство на Столична община/Столичен общински съвет пред съдилища, арбитражи и други независими специализирани държавни органи по производства, по които Столична община/Столичен общински съвет е страна и други.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участникът представя за участие в откритата процедура в размер за съответната Обособена позиция както следва: Обособена позиция №1 – 2 500 (две хиляди и петстотин) лв. Обособена позиция №2 – 2 500 (две хиляди и петстотин) лв. Обособена позиция №3 – 2 500 (две хиляди и петстотин) лв. Обособена позиция №4 – 2 500 (две хиляди и петстотин) лв. Обособена позиция №5 – 2 500 (две хиляди и петстотин) лв. Обособена позиция №6 – 2 500 (две хиляди и петстотин) лв. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие, следва да бъде заверен с оригинален подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ със своя оригинален подпис и печат. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена в една от следните форми: - гаранция за участие под формата на парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; - или оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя, по образеца в Приложение № 4 от документацията за участие, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение (адвокатско съдружие), което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат, усвояват и освобождават от възложителя по реда, предвиден в чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за добро изпълнение се представя преди подписването на всеки конкретен договор от изпълнителя, определен по предвидения в рамковото споразумение ред, в размер на 1 (един) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на конкретния договор трябва да бъде представена в една от следните форми: - гаранция за изпълнение на конкретния договор под формата на парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; - или оригинал на банкова гаранция за изпъление на конкретния договор, издадена в полза на възложителя, по образеца в Приложение № 5 от документацията за участие, валидна за срока на договора. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение (адвокатско съдружие), което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнението на конкретния договор се задържа, усвоява и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора. Възложителят може да изисква от участника, определен за изпълнител, и други гаранции за изпълнението на конкретния договор, когато това е предвидено в нормативен акт. Когато възложителят предвижда и други гаранции за изпълнение на договора, той е длъжен да посочи това изискване в поканата по чл.93б, ал.3 от ЗОП. Разходите по откриването на гаранцията за участие и гаранциите за изпълнение на конкретните договори са за сметка на участника, съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на конкретните договори без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране от бюджета на Столична община. Разплащането се извършва , съгласно клаузите на Рамковите споразумения и на Проектите на договори, приложени към документацията за участие.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице преди сключване на Рамковите споразумения за съответните обособени позиции на обществената поръчка, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

С потенциалните изпълнители се сключват рамкови споразумения, в които не са определени всички условия и договорите за обществена поръчка се сключват при условията на чл. 93 б, ал.3 от ЗОП. Сключените рамкови споразумения, могат да бъдат използвани от всички лица, упълномощени от Кмета на Столична община да провеждат процедури по възлагане на обществени поръчки и да сключват договори за възлагане на поръчките.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Участникът трябва да отговаря на нормативноустановените изисквания в чл. 47, ал. 1, т.1 букви от „а” до „д”, т.2 и т.3 и ал. 5, както и на изискванията в чл.47, ал. 2, т.1, т.2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП. Изискванията по чл.47, ал. 1, т.1 букви от „а” до „д”, ал. 2, т.2 и т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП се прилагат за лицата, съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. При подаване на офертата участникът удостоверява отсъствието на посочените обстоятелства с декларации (по образци) За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т.2а, т.3 и т. 4 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо лице или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено е налице някое от посочените обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал. 2 от Закона за обществените поръчки. Когато участникът е обединение (адвокатско съдружие) или предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, посочените изисквания на чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, се прилагат за всички членове на обединението, съответно и за подизпълнителите. 2. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник (адв. съдружие), а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (адв. съдружие). В случай, че участникът в процедурата е обединението (адв. съдружие), документите посочени в точки ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. В случай, че участникът в процедурата ползва подизпълнители документите посочени в точки ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3 се представят от всеки от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 3. Участниците в процедурата трябва да представят: 3.1. Заверено от участника копие от документа за регистрация (за юридически лица, които не подлежат на регистрация по ЗТР) или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът е физическо лице, се прилага копие от документа за самоличност. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представят в официален превод на български език. 3.2. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците са длъжни да представят съдебно удостоверение за актуално състояние в оригинал или заверено от участника копие, издадено не по-рано от 3 (три) месеца преди датата, посочена като краен срок за подаване на офертата. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени в оригинал или заверено от участника копие, както и в официален превод на български език. 3.3. В случай, че участникът е обединение (адв. съдружие), което не е юридическо лице, изискването по т.3.1 – т.3.2. се отнасят за всички членове на обединението (адв. съдружие). 3.4. Когато участникът е обединение (адв. съдружие), което не е юридическо лице, участникът трябва да представи и оригинал или нотариално заверено копие от договора/споразумението за учредяване на обединението (адв. съдружие), съответстващ на изискванията, посочени в т.VІ.3) "Допълнителна информация" на настоящото обявление. Чуждестранните участници трябва да представят договора/споразумението за учредяване на обединението (адв. съдружие) и в официален превод.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на икономическото и финансовото си състояние, участникът трябва да представи следните документи: а) копие от отчета за приходи и разходи и от годишния счетоводен баланс за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, изготвени съгласно изискванията на законодателството на държавата, в която участникът е установен. Физическите лица – участници представят копие от годишната данъчна декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.). б) декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и за оборота от услуги сходни с предмета на поръчката (на съответната обособена позиция) за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, съгласно (по образец).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците трябва да са реализирали оборот от услуги сходни с предмета на поръчката (на съответната обособена позиция) през последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.) в зависимост от датата, на която съответният участник е учреден или е започнал дейността си, както следва: Обособена позиция №1 – не по-малко от 100 000 (сто хиляди) лв. без ДДС; Обособена позиция №2 – не по-малко от 100 000 (сто хиляди) лв. без ДДС; Обособена позиция №3 – не по-малко от 100 000 (сто хиляди) лв. без ДДС; Обособена позиция №4 – не по-малко от 100 000 (сто хиляди) лв. без ДДС; Обособена позиция №5 – не по-малко от 100 000 (сто хиляди) лв. без ДДС; Обособена позиция №6 – не по-малко от 100 000 (сто хиляди) лв. без ДДС; Сходни с предмета на поръчката са юридически услуги по изготвяне на правни становища/анализи, експертизи, процесуално представителство и други юридически услуги в областите, включени в обхвата на съответната обособена позиция. 2. В случай, че участникът представи оферта за повече от една обособена позиция, същият следва да отговаря на минималните изисквания за всяка от позициите, за които участва.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на техническите си възможности и квалификация участникът трябва да представи следните документи: а) декларация по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП за изпълнени договори със същия или сходен предмет на съответната обособена позиция от обществената поръчка, изпълнени от участника през последните три години, считано до крайния срок за получаване на оферти, с посочен предмет на договора, стойност, период на изпълнение и възложителите (по образец). Към декларацията трябва да се приложат референции (препоръки) за добро изпълнение и/или съдебни решения, отговарящи на предмета на поръчката за не по-малко от 5 договора, сходни с предмета на съответната обособена позиция (посочени в списъка) или други документи, удостоверяващи изпълнението на договорите. Към съдебните решения се прилагат протоколи от съдебни заседания или други подходящи документи, чрез които да се установи, че процесуалното представителство по приложените решения е осъществявано от участника. В представените документи по преценка на участника информацията, която би могла да наруши адвокатската тайна може да бъде заличена. б) Декларация от участника, за екипа от експерти, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка (по образец). Към декларацията се прилагат документи за образованието, професионалната квалификация и опита, като дипломи, сертификати, удостоверения, за адвокатите – копие от валидна адвокатска карта, трудови, служебни и осигурителни книжки, граждански договори (с предмет, свързан с настоящата обществена поръчка), референции, декларации, публикации и всякакви други документи, от които възложителят може да установи по несъмнен начин, че членовете на екипа имат необходимия опит, съгласно изискванията за съответната обособена позиция. За адвокатите, членове на екипа на участника, се представя заверено копие от застрахователната полица за професионална отговорност за предоставяне на юридически услуги по чл.50, ал.1 от Закона за адвокатурата. в) Професионална биография на всеки експерт/адвокат, който ще участва в изпълнение на поръчката (по образец).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците трябва да докажат, че познават действащото законодателство, свързано с местното самоуправление и местната администрация, като през последните три години, считано до крайния срок за получаване на оферти, са изпълнили най-малко 5 договора със същия или сходен предмет на съответната обособена позиция от обществената поръчка. За договор със сходен предмет ще се приема договор за изготвяне на правни становища/анализи, експертизи, процесуално представителство и други юридически услуги в областите, включени в обхвата на съответната обособена позиция. 2. Участниците трябва да разполагат с екип, с достатъчно опит и професионална квалификация, за да осигурят точното, качествено и своевременно изпълнение на предмета на поръчката. 2.1. Екипът на участниците за изпълнение на обществената поръчка трябва да бъде минимум от 5 (петима) юристи, които да отговарят на следните изисквания: А) Ръководител на екипа с квалификация и професионален опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: • Висше юридическо образование; • Юридически стаж не по-малко от 10 години; • Опит в поне две от областите, включени в обхвата на съответната обособена позиция. Б) Не по-малко от 1 (един) адвокат с квалификация и професионален опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: • Висше юридическо образование; • Юридически стаж не по-малко от 10 години, от които поне 5 години като адвокат; • Опит в процесуално представителство в областта на съответната обособена позиция. В) Не по-малко от 3 (трима) експерти с квалификация и професионален опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: • Висше юридическо образование; • Юридически стаж не по-малко от 5 години; • Опит в една или повече области, включени в обхвата на съответната обособена позиция. 2.2. Всеки от предложените експерти може да има опит в повече от една от областите, включени в обхвата на съответната обособена позиция. Предложеният екип, като цяло трябва да осигури на участника експертиза във всяка от областите, включени в обхвата на съответната обособена позиция от поръчката. С един договор може да бъде доказан опит на ръководителя на екипа и/или на експерт в повече от една от посочените области, включени в обхвата на съответната обособена позиция. 2.3. Членовете на екипите - адвокати трябва да разполагат с валидна застраховка „професионална отговорност” за предоставяне на юридически услуги, съгласно чл.50, ал.1 от Закона за адвокатурата . 2.4. Ръководителят и членовете на екипа трябва да декларират, че ще бъдат на разположение за изпълнение на рамковото споразумение. 3. В случай, че участникът представи оферта за повече от една обособена позиция, същият следва да отговаря на минималните изисквания за всяка от позициите, за които участва.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Концепция и методология за изпълнение на обществената поръчка (П1) - с максимална оценка 60 точки. Оценката представлява сбора от точките по подпоказателите: П1.1 - Концепция на участника за изпълнение на обществената поръчка (максимална оценка 30 точки) и П 1.2 - Методология за изпълнение на обществената поръчка (максимална оценка 30 точки).; тежест: 60
Показател: Предложена цена за изпълнение на обществената поръчка (П2) – с максимална оценка 40 точки ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.08.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересованите лица могат да закупят документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, партер, стая №1. Крайният срок за закупуване на документацията за участие е посочен в т ІV.3.3) от настоящото обявление. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя на заинтересованото лице след представяне на платежен документ, че документацията е заплатена. Цената на документацията за участие следва да бъде внесена в касата на Столична община, намираща се на ул. "Париж" № 3, ет.2, стая № 201, с приемно време от понеделник до петък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч., а последния ден от месеца - 10.00ч. до 12.00ч., след издаване на фактура на ул. "Париж" № 3, ет.4, стая № 204. Цената на документацията за участие може да бъде преведена и по банков път по следната сметка на Столична община в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC Код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№ 6. При поискване от заинтересовано лице възложителят ще изпрати документацията за сметка, на лицето, направило искането, на посочен от него адрес, след заплащането й. Предоставен е пълен достъп до документацията за участие в процедурата на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg - Профил на купувача http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
18.08.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

Столична община, ул. "Московска" №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.4 и ал.5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти. В изпълнение на чл.69а, ал.3 от ЗОП датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg (Ппрофил на купувача) най-късно в деня предхождащ този на отваряне на ценовите оферти.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Когато участникът е обединение (адвокатско съдружие) , което не е юридическо лице, съдружниците в обединението (адвокатското съдружие) трябва да сключат договор/споразумение за участие в откритата процедура. В този договор/споразумение съдружниците са длъжни да определят всеки съдружник в обединението (адвокатското съдружие) какви дейности ще извършва при изпълнение на обществената поръчка. Договорът/споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: • съставът на обединението (адвокатското съдружие) няма да се променя след подаването на офертата и всички членове на обединението (адвокатското съдружие) са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; • обединението (адвокатското съдружие) е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка; • обединението (адвокатското съдружие) е упълномощило член, който има право да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението (адвокатското съдружие), и отговоря за оперативното управелние при изпълнение на обществената поръчка; Участниците в обединението (адвокатското съдружие) трябва да определят и посочат в договора или в отделно пълномощно лице/а, което ще представлява обединението (адвокатското съдружие) при изпълнението на обществената поръчка. 2. Възложителят сключва рамковото споразумение за съответната обособена позиция с класираните на първите пет места участници и определени за потенциални изпъл¬нители след като: • представят документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и посочените в обявлението обстоятелства по ал. 2, т. 1, 2, 3 и 5 от ЗОП ( в т. ч. и удостоверения за липса на задължения към държавата и към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс – удостоверение от НАП за липса на задължения и удостоверение за липса на задължения към община – за Столична община издадено от Дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”). Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал.2 от ЗОП представя документи, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. • представят заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение (адвокатско съдружие) в съответствие с изискването по чл.49 от Правилника за прилагане на ЗОП, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. Ако обединението се състои от чуждестранни лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

1. Всяко решение на Възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване по реда на Глава единадесета от ЗОП. 2. Решенията на Възложителите се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. 3. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпа или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл.120, ал. 1 от ЗОП. 4. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1). изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2). получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 5. Срокът за обжалване на решението по т.4. 1). тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1). жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2). документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3). документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 6. Жалбата по т.3. се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. 7. Жалба може да се подава от a. всяко заинтересовано лице - в случаите по т.4, 1), т.5. и т.6. b. всеки заинтересован участник - в случаите по т.4, 2) и т.6. 8. В срока по т.4,1) жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. 9. В случаите по т.4,1), когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в „Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. 10. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.07.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Юридически услуги в областта на строителството, териториалното устройство и инженерната инфраструктура
1) Кратко описание

Юридически услуги в областта на строителството, териториалното устройство и инженерната инфраструктура в т.ч: Юридически консултации, отнасящи се до строителство, териториално устройство, вещно право, включително държавна и/или общинска собственост; Юридически консултации, отнасящи се до проекти, финансирани от фондове на ЕС в областта на строителството, териториалното устройство и инженерната инфраструктура. Нормотворчество разработване на проекти на общински нормативни актове и на проекти за изменение и допълнение на общински нормативни актове и/или хармонизиране с българското законодателство и с правото на Европейския съюз в областта на строителството и териториалното устройство и инженерната инфраструктура. Процесуално представителство по дела, отнасящи се до оспорване на индивидуални, общи и нормативни, административни актове уреждащи строителство, териториално устройство и инженерна инфраструктура.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79111000, 79112000

Описание:

Юридически консултации
Юридическо представителство

3) Количество или обем

Дейностите, които ще бъдат възложени за изпълнение с конкретни договори въз основа на рамковото споразумение, са посочени в Спецификацията за участие в настоящата процедура.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

С потенциалните изпълнители се сключва рамково споразумение, в което не са определени всички условия и договорите за обществена поръчка се сключват при условията на чл. 93 б, ал.3 от ЗОП




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Юридически услуги в областта на управление на отпадъците, опазване на околната среда
1) Кратко описание

Юридически услуги в областта на управление на отпадъците, опазване на околната среда в т.ч: Юридически консултации, отнасящи се до управление на отпадъците, до опазване на околната среда; Юридически консултации, отнасящи се до проекти, финансирани от фондове на ЕС в областта на управление на отпадъците, опазване на околната среда. Нормотворчество разработване на проекти на общински нормативни актове и на проекти за изменение и допълнение на общински нормативни актове и/или хармонизиране с българското законодателство и с правото на Европейския съюз в областта на управление на отпадъците, опазване на околната среда. Процесуално представителство по дела, отнасящи се до оспорване на индивидуални, общи и нормативни, административни актове отнасящи се до управление на отпадъците, до опазване на околната среда.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79111000, 79112000

Описание:

Юридически консултации
Юридическо представителство

3) Количество или обем

Дейностите, които ще бъдат възложени за изпълнение с конкретни договори въз основа на рамковото споразумение, са посочени в Спецификацията за участие в настоящата процедура.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

С потенциалните изпълнители се сключва рамково споразумение, в което не са определени всички условия и договорите за обществена поръчка се сключват при условията на чл. 93 б, ал.3 от ЗОП




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Юридически услуги в областта на данъчното и финансовото право
1) Кратко описание

Юридически услуги в областта на данъчното и финансовото право в т.ч: Юридически консултации, отнасящи се до данъчното и финансовото право. Юридически консултации, отнасящи се до проекти, финансирани от фондове на ЕС в областта на данъчното и финансовото право. Нормотворчество разработване на проекти на общински нормативни актове и на проекти за изменение и допълнение на общински нормативни актове и/или хармонизиране с българското законодателство и с правото на Европейския съюз в областта на данъчното и финансовото право. Процесуално представителство по дела, отнасящи се до оспорване на индивидуални, общи и нормативни, административни актове, отнасящи се до данъчното и финансовото право.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79111000, 79112000

Описание:

Юридически консултации
Юридическо представителство

3) Количество или обем

Дейностите, които ще бъдат възложени за изпълнение с конкретни договори въз основа на рамковото споразумение, са посочени в Спецификацията за участие в настоящата процедура.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

С потенциалните изпълнители се сключва рамково споразумение, в което не са определени всички условия и договорите за обществена поръчка се сключват при условията на чл. 93 б, ал.3 от ЗОП




Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Юридически услуги в областта на обществените поръчки и концесиите
1) Кратко описание

Юридически услуги в областта на обществените поръчки и концесиите в т.ч: Юридически консултации, отнасящи се до обществени поръчки и концесии; Нормотворчество разработване на проекти на общински нормативни актове и на проекти за изменение и допълнение на общински нормативни актове и/или хармонизиране с българското законодателство и с правото на Европейския съюз в областта на обществените поръчки и концесиите. Процесуално представителство по дела, отнасящи се до оспорване на индивидуални, общи и нормативни, административни актове отнасящи се до обществени поръчки и концесии.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79111000, 79112000

Описание:

Юридически консултации
Юридическо представителство

3) Количество или обем

Дейностите, които ще бъдат възложени за изпълнение с конкретни договори въз основа на рамковото споразумение, са посочени в Спецификацията за участие в настоящата процедура.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

С потенциалните изпълнители се сключва рамково споразумение, в което не са определени всички условия и договорите за обществена поръчка се сключват при условията на чл. 93 б, ал.3 от ЗОП




Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Юридически услуги в областта на транспорта и транспортната инфраструктура
1) Кратко описание

Юридически услуги в областта на транспорта и транспортната инфраструктура в т.ч: Юридически консултации, отнасящи се до транспорт и транспортна инфраструктура. Юридически консултации, отнасящи се до проекти, финансирани от фондове на ЕС в областта на транспорта и транспортната инфраструктура. Нормотворчество разработване на проекти на общински нормативни актове и на проекти за изменение и допълнение на общински нормативни актове и/или хармонизиране с българското законодателство и с правото на Европейския съюз в областта на транспорт и транспортна инфраструктура. Процесуално представителство по дела, отнасящи се до оспорване на индивидуални, общи и нормативни, административни актове отнасящи се до транспорт и транспортна инфраструктура.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79111000, 79112000

Описание:

Юридически консултации
Юридическо представителство

3) Количество или обем

Дейностите, които ще бъдат възложени за изпълнение с конкретни договори въз основа на рамковото споразумение, са посочени в Спецификацията за участие в настоящата процедура.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

С потенциалните изпълнители се сключва рамково споразумение, в което не са определени всички условия и договорите за обществена поръчка се сключват при условията на чл. 93 б, ал.3 от ЗОП




Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Юридически услуги в областта на вещно право, включително държавна и/или общинска собственост; облигационно право; търговско и трудовото право и информационните технологии
1) Кратко описание

Юридически услуги в областта на вещно право, включително държавна и/или общинска собственост; облигационно право; търговско и трудовото право и информационните технологии, в т.ч: Юридически консултации, отнасящи се до строителство, териториално устройство, вещно право, включително държавна и/или общинска собственост. Юридически консултации относно създаването и развитието на нормативното осигуряване на информационните технологии в Столична община. Юридически консултации отнасящи се до организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки, касаещи информационните технологии, сграден фонд, инфраструктура и административно обслужване. Нормотворчество разработване на проекти на общински нормативни актове и на проекти за изменение и допълнение на общински нормативни актове и/или хармонизиране с българското законодателство с правото на Европейския съюз в областта на местното самоуправление, вещното право, облигационното право, трудовото право, търговското право и административното право. Процесуално представителство по дела, отнасящи се до оспорване на индивидуални, общи и нормативни административни актове, уреждащи строителство, териториално устройство и инфраструктурата. Процесуално представителство по дела, свързани с вещно право Процесуално представителство по дела, свързани с административното право. Процесуално представителство по дела, свързани с уреждане на трудово-правни спорове.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79111000, 79112000

Описание:

Юридически консултации
Юридическо представителство

3) Количество или обем

Дейностите, които ще бъдат възложени за изпълнение с конкретни договори въз основа на рамковото споразумение, са посочени в Спецификацията за участие в настоящата процедура.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

С потенциалните изпълнители се сключва рамково споразумение, в което не са определени всички условия и договорите за обществена поръчка се сключват при условията на чл. 93 б, ал.3 от ЗОП