Версия за печат

00087-2014-0106

BG-София: 14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Цекова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: dtzekova@sofia.bg, Факс: 02 9377504

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул."Московска" №33, За: Фронт-офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377592, Факс: 02 9810653

Място/места за контакт: Фронт-офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Вътрешно почистване на административни сгради на Столична община по обособени позиции: 1. Сгради, ползвани от адимнистрацията на Столична община; 2. Административни сгради на обекти "Инсталация за биологично третиране на площадка "Хан Богров” и "Депо за неопасни отпадъци "Садината.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 14 (14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Обособена позиция 1 № Административна сграда Адрес Приблизителна квадратура 1 Цяла сграда ул. „Московска” 31-33 6 950 кв.м 2 Цяла сграда ул. „Московска” 41 550 кв.м 3 Три етажа ул. „Оборище” 44 2 300 кв.м 4 Цяла сграда ул. „Бенковски” 12 2 600 кв.м 5 Цяла сграда ул. „11-ти август” 4 500 кв.м 6 Цяла сграда ул. „Париж” 1 1 100 кв.м 7 Цяла сграда ул. „Париж” 3 1 000 кв.м 8 Цяла сграда ул. „Париж” 5 1 300 кв.м 9 Три етажа ул. „Славейков” 6 800 кв.м 10 Един етаж ул. „Славейков” 4 400 кв.м 11 Три етажа бул.”Ломско шосе” 2А 1 600 кв.м 12 Три етажа плюс пристройка ул. „Сердика” 5 4 110 кв.м Обособена позиция 2 Депо за неопасни отпадъци "Садината” – София, Столична община, с.Яна, местност "Садината” Инсталация за биологично третиране на площадка "Хан Богров” - София, Столична община, с.Горни Богров, местност "Мало ливаде”
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обект на настоящата обществена поръчка е вътрешно почистване на административни сгради на Столична община.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90911200

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно посоченото в документацията

Стойност, без да се включва ДДС
482000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

І. Гаранция за участие в открита процедура Вътрешно почистване на административни сгради на Столична община по обособени позиции: Обособена позиция1. Сгради, ползвани от администрацията на Столична община - 3 500 (три хиляди и петстотин) лева; Обособена позиция 2. Административни сгради на обекти "Инсталация за биологично третиране на площадка "Хан Богров” и "Депо за неопасни отпадъци "Садината - 1 320 (хиляда триста и двадесет) лева, представена в една от следните форми: I.1. Парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 91303333008301 BIC - SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" №6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или I.2 Банкова гаранция за срока на валидност на предложението /оригинал/. II. Гаранция за изпълнение, в размер на 2% от стойността на договора без ДДС, в една от следните форми: II.1. Парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 3300 830 BIC - SОMBBGSF,Общинска банка, клон Врабча, ул. Врабча №6 на името на Столична община, дирекция "Финанси", или II.2. Банкова гаранция за срока на договора /оригинал/. Гаранцията за изпълнение се представя в момента на сключване на договора за обществена поръчка. След изтичане на срока на сключения договор за възлагане на обществена поръчка Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране: Обособена позиция 1 - от бюджета на Столична община; Обособена позиция 2 - от бюджета на ОП "СПТО" Плащане - съгласно клаузите на Проекта за договор, приложен към документацията.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение, изброените изисквания в раздел III. т. 2 и 3 ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно. В случай, че Участникът участва като обединение, участниците в обединението трябва да сключат писмено споразумение. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни солидарно за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. В споразумението за създаване на обединение трябва ясно да бъде посочено разпределението на дейностите при изпълнението на обществената поръчка, като същото следва да се съобрази при представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата и за срока на договора. Когато обединението е регистрирано по БУЛСТАТ преди датата на подаване на офертата, участникът представя копие от удостоверението за регистрация по БУЛСТАТ. Участниците в процедурата трябва да представят: 1.Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, издадено не повече от 1 (един) месец преди датата на отваряне на офертите. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законния/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. 2. Информация за подизпълнителите, която съдържа: - списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива. Списъкът се включва в попълнения образец на оферта Образец №1 от Документацията за участие в процедурата, и съдържа наименованието на подизпълнителите, видовете дейности, които ще изпълняват и дела на тяхното участие. - декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката съгласно Образец №2 от Документацията за участие в процедурата. От участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 буква "а" - "д", т.2 и т.3 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП.От участие се отстранява и участник за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.2,т.1,т.2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП. Когато участникът е обединение или предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията на чл.47, ал.1, т.1 буква "а" - "д", т.2 и т.3 , ал. 2 т.1,т.2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, се прилагат за всички членове на обединението, съответно и за подизпълнителите. Други обстоятелства, наличието на които е основание за отстраняване на участниците: Офертата не е изготвена на български език и приложените документи не отговарят на изискванията на чл.56, ал.4 от ЗОП, освен ако не бъде отстранено след уведомяване от страна на Комисията за провеждане на процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване, че участникът отговаря на изискванията се представят следните документи: -Справка за оборота от изпълнените договори за услуги, сходни с предмета на поръчката за 2011, 2012 и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участниците са регистрирани/пререгистрирани в Търговския регистър, воден от Агенцията по вписванията, и същите са обявили годишния си финансов отчет в Търговския регистър по силата на чл. 40 от Закона за счетоводството, представянето на изисканите документи за доказване на икономическото и финансовото им състояние не е необходимо.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът в процедурата: - за обособена позиция 1 следва да е реализирал оборот от сходни с предмета на поръчката услуги общо за последните три години (2011, 2012 и 2013г.) минимум 150 000 лв. без ДДС; - за обособена позиция 2 – няма финансови изисквания Сходни с предмета на поръчката са услугите, свързани с вътрешно почистване на всички сгради за обществено ползване. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за реализирани приходи се отнасят общо за обединението като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за реализирани приходи ще бъдат прилагани към подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: Обособена позиция 1 1. Списък с най-малко 2 договора с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години, считано до крайния срок за получаване на офертите по настоящата обществена поръчка, включително стойностите, датите и възложителите, придружени от препоръки за добро изпълнение на посочените в списъка договори. 2. Професионална автобиография на супервайзъра, копие на диплома за завършено образование. Доказателство за ангажираността на супервайзъра за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, граждански договор, декларация за съгласие и др.) Когато участникът няма сключен трудов договор с лицето, което ще отговаря за качественото изпълнение на услугата, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в изпълнението и е запознат с условията и изискванията на поръчката. 3. Списък-декларация на техниката, с която участникът разполага за изпълнение на поръчката. Представят се заверени от участника копия на фактури за закупуване на техника. В случай, че техническото оборудване не е собственост на участника, в офертата се представят и доказателства, че същото ще бъде на разположение за срока на изпълнение на поръчката (договори за наем или за лизинг). 4. Копие на валиден сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008г. или еквивалент. 5. Копие на валиден сертификат за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004г. или еквивалент. 6. Копие на валиден сертификат за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007г. или еквивалент. Обособена позиция 2 Участниците следва да представят списък с най-малко 1 договор с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години, считано до крайния срок за получаване на офертите по настоящата обществена поръчка, включително стойностите, датите и възложтелите, придружени от препоръки за добро изпълнение на посочените в списъка договори.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: Обособена позиция 1 1. Участниците следва да са изпълнили най-малко 2 договора с предмет, сходен с предмета на поръчката за последните 3 (три) години, включително до крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, това изискване се отнася общо за обединението като цяло. 2. Участникът следва да има на разположение минимум 1 супервайзър, с минимум завършено средно образование, който ще отговаря за качественото изпълнение на услугата. 3. Наличие на техника за изпълнение на поръчката. Участникът следва да има най- малко: - 5 (пет) прахосъбиращи машини, - 3 (три) праховодосъбиращи машини, - 2 (два) подопочистващи автомата, - 2 (две) еднодискови машини за основно почистване на настилки, - 2 (две) водосъбиращи машини двумоторни със съответния брой дозиращи устройства. 4. Участникът да е внедрил система за управление на качеството EN ISO 9001:2008г. или еквивалентна с обхват включващ дейности, свързани с предмета на поръчката. 5. Участникът да е внедрил система за управление на околната среда EN ISO 14001:2004 или еквивалентна с обхват включващ дейности, свързани с предмета на поръчката. 6. Участникът да има внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд EN OHSAS 18001:2007 или еквивалентна с обхват включващ дейности, свързани с предмета на поръчката. Обособена позиция 2 Участниците следва да са изпълнили най-малко 1 договор с предмет, сходен с предмета на поръчката за последните 3 (три) години, включително до крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, това изискване се отнася общо за обединението като цяло.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.08.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие, с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул. "Париж" №3, партер, стая №1, след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.2, стая №204 и запалащане в касата на ул. "Париж" №3, ет.2, стая №201. Касата е с работно време от понеделник до петък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до16.00ч.; всеки последен ден от месеца - 10.00ч. до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 От датата на публикуване на обявлението в електронния регистър на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
12.08.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр.София, ул. "Париж" №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях лица на участниците в процедурата, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.4 и 5 от ЗОП. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg, най-късно в деня, предхождащ този на отваряне на ценовите оферти.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възможно е повторно възлагане на услугата на същия изпълнител чрез процедура на договаряне при условията на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

1.На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка. 2. Решенията на Възложителите се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. 3. На обжалване подлежат и действия или бездействия на Възложителя, с които се възпрепятства достъпа или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на Възложителя по издаване на решенията по чл.120, ал. 1 от ЗОП. 4. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1). изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2). получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3). публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз. 5.Срокът за обжалване на решението по т. 4.1) тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1). жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2). документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3). документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 6. Жалбата по т. 3. се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. 7. Жалба може да се подава от - всяко заинтересовано лице - в случаите по т.4, 1), т.4, 3), т.5 и т.6. - всеки заинтересован участник - в случаите по т. 4, 2) и т.6. 8. В срока по т. 4,1) жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. 9. В случаите по т. 4.,1) и т. 4.,3), когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в „Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.. 10. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.07.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Вътрешно почистване на сградите, ползвани от администрацията на Столична община
1) Кратко описание

Вътрешно почистване на сградите, ползвани от администрацията на Столична община

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90911200

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
350000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Вътрешно почистване на административните сгради на обекти: „Инсталация за биологично третиране на площадка „Хан Богров”и „Депо за неопасни отпадъци „Садината”
1) Кратко описание

Вътрешно почистване на административните сгради на обекти: „Инсталация за биологично третиране на площадка „Хан Богров”и „Депо за неопасни отпадъци „Садината”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90911200

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
132000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24