Версия за печат

00081-2014-0044

BG-Варна: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

Община Варна, бул. "Генерал Колев" 92, ет.5, За: арх. Йоана Иванова, ръководител на проект, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 820286, E-mail: techassistvarna@gmail.com, Факс: 052 820082

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.varna.bg.

Адрес на профила на купувача: www.varna.bg.

Електронен достъп до информация: www.varna.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

извършване на обследване за енергийна ефективност по реда на чл. 16 от Закона за енергийната ефективност и сертификат за актуално състояние на потреблението на енергия, издаден по реда на чл. 17 от ЗЕЕ и изготвяне на доклади за оценка на съответствието по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7/2004 г. за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради, финансирано по договор за безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/5-02/2012/011 по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г. по обособени позиции

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Варна
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Процедурата е разделена на обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: Обследване за енергийна ефективност по реда на чл. 16 от Закона за енергийната ефективност и сертификат за актуално състояние на потреблението на енергия, издаден по реда на чл. 17 от ЗЕЕ за обекти №1, 5, 6, 8 и 9, посочени в Приложение №1, неразделна част от Техническата спецификация и изготвяне на доклади за оценка на съответствието по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7/2004 г. за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради за всички обекти на интервенция в образователната инфраструктура. Обособена позиция № 2: Изготвяне на доклади за оценка на съответствието по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, изготвени по реда на Наредба № 7/2004 г. за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради за обектите на интервенция в социалната инфраструктура. Обособена позиция № 3: Изготвяне на доклад за оценка на съответствието по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, изготвен по реда на Наредба № 7/2004 г. за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради за обекта на интервенция в културната инфраструктура.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71312000

Описание:

Консултантски инженерни услуги в строителството

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Пълният обхват и детайлното дефиниране на задълженията на изпълнителя на настоящата обществена поръчка са посочени в Техническите спецификации и проекта на договор – неразделна част документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
36344 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

16.03.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, както следва: • обособена позиция 1: 300 лв. (триста лева); • обособена позиция 2: 50 лв. (петдесет лева); • обособена позиция 3: 4 лв. (четири лева); 2.1. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 2.2. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 150 (сто и петдесет) дни от датата на представяне на офертата. Срокът може да се удължава по обосновано искане на Възложителя. 2.3 Банковата гаранция за участие се изготвя по Образец № 18. 2.4. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: ОП „Инвестиционна политика“ „Централна кооперативна банка“ АД – гр. Варна BIC: CECBBGSF IBAN: BG63CECB97903324129200 2.5. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано предмета на поръчката, както и следва да бъде отбелязано обособената позиция за която е гаранцията. 2.6. Комисията изисква от участника представяне на документ за внесена гаранция за участие, при условие че същият не е представен в офертата поради пропуск. Внесената гаранция за участие е задължителен елемент от фактическия състав по подаване на оферта за участие и следва да е налице към момента на подаването на офертата. В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 3% (три процента) от стойността на договора по съответната обособена позиция.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, а именно: 3.1. Междинни плащания, в размер на 80% (осемдесетпроцента) от цената на договора по съответната обособена позиция, платимо в срок до 20 (двадесет) работни дни след приключване на дейността и подписване на приемо-предавателен протокол и издадена фактура от страна на изпълнителя, съгласно договора за възлагане на обществената поръчка. 3.2. Окончателно плащане, в размер на останалите 20% (двадесет процента) от цената на договора по съответната обособена позиция, платимо в срок до 20 (двадесет) работни дни след представяне на последния дължим доклад за оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, включени в обхвата на конкретната обособена позиция.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

СЪДЪРЖАНИЕ НА ОФЕРТАТА:ПЛИК №1: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата 2. Оферта за участие 3. Административни сведения 4. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка 5. Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката 6. Документ за регистрация на юридическото лице/документ за самоличност на физическото лице/Удостоверение за актуално състояние. 7. Документ за внесена гаранция за участие, отговаряща на изискванията на настоящата документация 8. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 5 от ЗОП и Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а - д”, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2 (за търговска дейност), 3, 4 и 5, и ал. 5 от ЗОП 9. Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка 10. Оригинал или нотариално заверено копие на споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице), съдържащо клаузите съгласно настоящата документация 11. Декларация от членовете на обединението/консорциума 12. Нотариално заверени пълномощни (оригинали) от всички участници в обединението 13. Декларация за участие/неучастие на подизпълнители 14. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв 15. Декларация за приемане на условията в проекта на договор 16. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) 17. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП Предложение за изпълнение на поръчката - Плик 2 Предлагана цена - Плик 3

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Информация за оборота за последните три приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Валидна застраховка „Професионална отговорност”, по реда на чл. 171 от ЗУТ. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот за предходните три приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си, както следва: • обособена позиция 1: 60 000 лв. (шестдесет хиляди лева); • обособена позиция 2: 10 000 лв. (десет хиляди лева); • обособена позиция 3: 1 000 лв. (хиляда лева); Забележка: В случай, че участник участва за повече от една обособена позиция, ще се счита за изпълнено, ако участникът покрива по-високата от изискуемите стойности, т.е. без да се сумират. 2. 1.2. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност”, по реда на чл. 171 от ЗУТ. В случай на изтичане на срока на валидност на представената застраховка преди влизане в сила на решението на възложителя за избор на изпълнител на настоящата обществена поръчка, Възложителят си запазва правото да изисква допълнително документ, доказващ сключването на нова застраховка. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката следва да бъде еквивалентна, но сключена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Валидността на застраховката следва да покрива срока за валидност на офертата. В случай че участникът е обединение или консорциум, което не е ЮЛ, изискването се прилага за всеки от членовете на обединението/консорциума, които ще изпълняват дейности, свързани с услугата. При използване на подизпълнители, изискването се прилага и за тях. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът по ал. 1, т. 1 на чл.56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5 и 11 на чл.56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. При използване на подизпълнители, изискването се прилага и за тях, съобразно дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на договорите за изпълнение на сходни дейности, изпълнени през последните три години (Образец № 13), придружен от препоръки за добро изпълнение. В случай, че договорът е изпълняван в обединение и препоръката е издадена на обединението – изпълнител по договора, следва да се представи копие от договора за разпределение на дейностите между членовете на обединението, от който категорично да е видно кои са конкретните дейности, изпълнявани от съответния участник/член на обединение/подизпълнител в настоящата процедура, както и стойността на съответните изпълнявани дейности. Забележка: В случай, че участник участва за повече от една обособена позиция, при съставянето на офертата си може да представи един списък за всички обособени позиции, като е достатъчно същия да докаже опит при изпълнението през последните три години до крайния срок за подаване на офертите, на минимум един договор за сходни дейности, за обособени позиции 2 и 3 и един договор по обособена позиция 1. 2. Копие от валиден лиценз/достоверение, издадено от Министъра на регионалното развитие и благоустройството на основание чл. 167, ал. 1 от ЗУТ за изготвяне на комплексни доклади за оценка на съответствието и/или упражняване на строителен надзор. Участниците – чуждестранни лица, представят копие от документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 3. Участниците по обособена позиция № 1 копие от удостоверение за вписване в регистъра на лицата, извършващи обследване за енергийна ефективност и сертифициране на сгради, воден от Агенцията по енергийна ефективност. 4. декларация в свободен текст от участника. 5. Списък на ключовите и неключовите експерти, , които участникът ще използва при изпълнението на поръчката, с приложени: Копия от дипломи – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност. Трудови/служебни/осигурителни книжки/граждански договори/референции – за доказване на общия професионален опит; Копия от сключените граждански или трудови договори за възлагане на оценката за съответствие и разрешение за строеж - за доказване на професионален опит като като лице, упражняващо строителен надзор и/или изготвящо доклади за съответствие на инвестиционни проекти. Алтернативно, възложителят приема референции, удостоверения от възложители на строителен надзор и други подходящи документи.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата, участникът следва да докаже опит при изпълнението през последните три години, до момента на подаване на офертата за участие в процедурата, на поне един договор за: • Обследване за енергийна ефективност и издаване на сертификат за актуално състояние на потреблението на енергия – само по отношение на обособена позиция № 1. • Изготвяне на доклад за оценка на съответствието по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ,. 2. Участникът следва да притежава валиден лиценз/достоверение, издадено от Министъра на регионалното развитие и благоустройството на основание чл. 167, ал. 1 от ЗУТ за изготвяне на комплексни доклади за оценка на съответствието и/или упражняване на строителен надзор. Участниците – чуждестранни лица, представят копие от документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 3. Участниците по обособена позиция № 1 следва да бъдат вписани по надлежния ред в регистъра на лицата, извършващи обследване за енергийна ефективност и сертифициране на сгради, воден от Агенцията по енергийна ефективност, както и да отговарят на изискванията на чл. 23 от ЗЕЕ, при спазване на приложимата нормативна уредба в областта. 4. Участниците по обособена позиция № 1 следва да не са участвали или да не участват пряко или посредством наетия от тях персонал при проектирането, изграждането и експлоатацията на някой от обектите, за които извършват обследване и да не са участвали в изпълнението на мерки за повишаване на енергийната му ефективност, като това обстоятелство се доказва с декларация в свободен текст от участника. 5. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата, участникът следва да осигури за изпълнението на поръчката ключови експерти и специалисти, които да отговарят на изискванията на Възложителя, както следва: 3.1. Ръководител проект: Да притежава висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър”, с професионална квалификация „строителен инженер”. Да притежава не по-малко от 3 години професионален опит в извършването на обследвания за енергийна ефективност и издаването на сертификати за актуално състояние на потреблението на енергия – само по отношение на обособена позиция № 1 Да притежава не по-малко от 3 години професионален опит в упражняването на строителен надзор и/или изготвянето на доклади за съответствие на инвестиционни проекти. 3.2. Ключови експерти: Електро инженер и ОВиК инженер. да имат завършено висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна по съответната инженерна специалност Да притежават не по-малко от три години професионален опит в извършването на обследвания за енергийна ефективност и издаването на сертификати за актуално състояние на потреблението на енергия - само по отношение на обособена позиция № 1 Да притежават не по-малко от три години професионален опит в упражняването на строителен надзор и/или изготвянето на доклади за съответствие на инвестиционни проекти. При необходимост участникът може да предложи и екип от неключови експерти: Неключовите експерти следва да имат завършено висше образование с квалификационна степен магистър или еквивалентна по съответната специалност. С оглед ангажираността и спецификата на задълженията на експертите по отделните обособени позиции, допустимо е един и същи експерт да бъде предложен, респективно да участва в изпълнението на повече от една обособена позиция в обществената поръчка.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 146 - 253971 от 30.07.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
28.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.07.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. Варна, 9000, бул. „Ген. Колев" №92, ет.5, Общинско предприятие "ИНВЕСТИЦИОННА ПОЛИТИКА" при Община Варна

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/5-02/2012 "В подкрепа за следващия програмен период", приритетна ос 5 „Техническа помощ”, операция 5.3. „Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участник: който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП, в т.ч., но не само: който не отговаря на критериите за подбор или на друго условие за участие в процедурата, съгласно настоящата документация или не е доказал съответствието си с тези изисквания; за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а - д”, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2 (за търговска дейност), 3, 4 и 5, и/или ал. 5 от ЗОП ; който не е заверил по надлежния ред представените с офертата документи, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. за когото е налице някое друго обстоятелство, изрично посочено като основание за отстраняване Сроковете по настоящата обществена поръчка са определени на основание чл. 64, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обследване за енергийна ефективност по реда на чл. 16 от Закона за енергийната ефективност и сертификат за актуално състояние на потреблението на енергия, издаден по реда на чл. 17 от ЗЕЕ за обект 1, 5, 6, 8 и 9 от Приложение 1 към техническите спецификации на обществената поръчка и изготвяне на доклади за оценка на съответствието по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7/2004 г. за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради за всички обекти на интервенция в образователната инфраструктура
1) Кратко описание

Обследване за енергийна ефективност по реда на чл. 16 от Закона за енергийната ефективност и сертификат за актуално състояние на потреблението на енергия, издаден по реда на чл. 17 от ЗЕЕ за обект 1, 5, 6, 8 и 9 от Приложение 1 към техническите спецификации на обществената поръчка и изготвяне на доклади за оценка на съответствието по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7/2004 г. за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради за всички обекти на интервенция в образователната инфраструктура

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71312000

Описание:

Консултантски инженерни услуги в строителството

3) Количество или обем

Пълният обхват и детайлното дефиниране на задълженията на изпълнителя на настоящата обществена поръчка са посочени в Техническите спецификации и проекта на договор

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
30894 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изготвяне на доклади за оценка на съответствието по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, изготвени по реда на Наредба № 7/2004 г. за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради за обектите на интервенция в социалната инфраструктура.
1) Кратко описание

Изготвяне на доклади за оценка на съответствието по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, изготвени по реда на Наредба № 7/2004 г. за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради за обектите на интервенция в социалната инфраструктура.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71312000

Описание:

Консултантски инженерни услуги в строителството

3) Количество или обем

Пълният обхват и детайлното дефиниране на задълженията на изпълнителя на настоящата обществена поръчка са посочени в Техническите спецификации и проекта на договор

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
5000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Изготвяне на доклад за оценка на съответствието по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, изготвен по реда на Наредба № 7/2004 г. за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради за обекта на интервенция в културната инфраструктура.
1) Кратко описание

Изготвяне на доклад за оценка на съответствието по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, изготвен по реда на Наредба № 7/2004 г. за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради за обекта на интервенция в културната инфраструктура.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71312000

Описание:

Консултантски инженерни услуги в строителството

3) Количество или обем

Пълният обхват и детайлното дефиниране на задълженията на изпълнителя на настоящата обществена поръчка са посочени в Техническите спецификации и проекта на договор

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
450 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване