Версия за печат

00081-2014-0041

BG-Варна: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

Община Варна, бул. "Генерал Колев" 92, ет.5, За: арх. Йоана Иванова, ръководител на проекта, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 820286, E-mail: techassistvarna@gmail.com, Факс: 052 820082

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.varna.bg.

Адрес на профила на купувача: www.varna.bg.

Електронен достъп до информация: www.varna.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Организиране и провеждане на обществен форум за избор на най-добро обемно-пространствено решение и провеждане на дейности по осигуряване на публичност на Проект BG161PO001-5.3.02-0011 "В подкрепа на Варна за програмен период 2014-2020 година", финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-02/2012/011 по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Варна
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

В изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, избраният изпълнител следва да извърши следните дейности Дейност 1: „Организиране на обществен форум за избор на най-добро обемно-пространствено решение“ Дейност 2: „Провеждане на дейности по осигуряване на публичност на Проект №BG161PO001-5.3.02-0011 "В подкрепа на Варна за програмен период 2014-2020 година", финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/5-02/2012/011 по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г.”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

22462000, 79952000

Описание:

Рекламни печатни материали
Услуги, свързани с организирането на събития

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, избраният изпълнител следва да извърши следните дейности Дейност 1: „Организиране на обществен форум за избор на най-добро обемно-пространствено решение“ Дейност 2: „Провеждане на дейности по осигуряване на публичност на Проект №BG161PO001-5.3.02-0011 "В подкрепа на Варна за програмен период 2014-2020 година", финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/5-02/2012/011 по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г.” Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от изпълнителя, са посочени в техническите спецификации на одобрената документация и проекта на договор.

Стойност, без да се включва ДДС
5410 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

16.04.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участниците представят гаранция за участие в размер на 50 (петдесет) лева. Гаранцията за участие може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, то срокът на валидност на същата следва да бъде със срок на валидност на офертата или не по-малко от 150 (сто и петдесет) календарни дни от датата, определена като краен срок за представяне на оферти. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: - Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 62 от ЗОП. - Гаранцията за участие в процедурата се задържа, когато участникът обжалва решението на възложителя – до решаване на спора. Гаранцията за участие се освобождава след влизане в сила на решението във връзка с обжалването, независимо от изхода на спора. - В случаите по предходната точка ако е необходимо удължаване на срока на валидност на гаранцията и участникът откаже да я удължи – Възложителят има право да усвои сумата по гаранцията при себе си – до решаване на спора. - Гаранцията за участие се усвоява в следните случаи: - участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; - участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. - Гаранциите на отстранените участници се освобождават от Възложителя в срок от 5 (пет) работни дни, след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител. В същия срок, но след изтичане на срока на обжалване на решението за прекратяване се освобождават гаранциите на всички участници при прекратяване на поръчката за възлагане на обществената поръчка. - Гаранциите на класираните на първо и второ място участници се освобождават след сключването на договор за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. - Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато участникът избере гаранцията да бъде представена под формата на парична сума, същата следва се внесе по следната сметка: ОП „Инвестиционна политика“ „Централна кооперативна банка“ АД – гр. Варна BIC: CECBBGSF IBAN: BG63CECB97903324129200 В случай на избор на участника за изпълнител на настоящата обществена поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Междинни плащания, в размер на 80 (осемдесет) процента от цената на на всяка от посочените по-горе дейности – в срок до 20 дни след приемане на изпълнението на съответната дейност, за която има посочена единична цена, и представяне от страна на изпълнителя на надлежно оформена фактура. 2. Окончателно плащане в размер на 20 % (двадесет процента) – в срок до 20 дни след след приключване на последната от дейностите и приемане на окончателния доклад за изпълнение на договора и надлежно издадена фактура от изпълнителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За участие в процедурата, по отношение на участниците, в т.ч. всеки един от членовете на обединението и подизпълнителите не следва да са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” – „д”, т. 2 и т. 3, ал. 2 , т. 1, 3, и 5, и ал. 5 от ЗОП, за което се представят декларации, образец № 3 и 4 от лицата, посочени в забележката на съответния образец.При наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, 3 и 5, у-кът ще бъде отстранен съгласно чл. 47, ал.3. СЪДЪРЖАНИЕ НА ОФЕРТАТА: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата 2. Оферта за участие 3. Административни сведения ІІ. ДОКУМЕНТИ ЗА РЕГИСТРАЦИЯ 4. Копие от документ за регистрация на участника или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или документ за самоличност, когато е физическо лице; 5. Документ за регистрация на чуждестранните юридически лица 6. Документ за самоличност 7. Споразумение за създаване на обединение, което не е юридическо лице 8 Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. . 47, ал. 1, т. 1, б. „а” – „д”, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, 3 и 5 и ал. 5 от ЗОПот ЗОП 9 Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв 9.1. Документ удостоверяващ наличието на гаранция за участие в процедурата ДРУГИ ДОКУМЕНТИ 10 Декларация за приемане на условията в проекта на договор съгласно приложение 7 11 Н-но заверено пълномощно-само в случаите когато един или повече документи в офертата не са подписани от съответния представляващ. 12.Декларация-чл. 56,ал.11 от ЗОП-образец 11 13. Предложение за изпълнение на поръчката - Плик 2 14. Предлагана цена - Плик 3 Офертата се подава в запечатан, непрозрачен плик, съдържащ три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: плик № 1 (Документи за подбор); плик № 2 (Предложение за изпълнение на поръчката - съдържащ техническата оферта на участника, изготвена по Образец № 9) и плик № 3 (Предлагана цена-образец № 10). Всеки плик съдържа един оригинал на хартиен нос. На общия плик се изписва наименованието на ОП и координати на у-ка.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Справка за оборота от сходни дейности за последните три приключени финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), по Образец № 5 В случай че участникът е учреден или е започнал дейност през някоя от последните три финансово приключили години и не може да представи информация за специфичния оборот за последните три финансово приключили години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за специфичен оборот от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл.56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5 и 11 на чл.56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За участие в настоящата поръчка, участникът следва да докаже оборот от сходни дейности – организиране на събития, и/или изработка и доставка на рекламни и печатни материали, и/или изработване и доставка на билбордове, и/или рекламни дейности, за последните три приключени финансови години, в размер на 10 000 (десет хиляди) лева. В случай, че участникът е обединение или консорциум, което не е ЮЛ, изискването се прилага за обединението/консорциума, като цяло. При използване на подизпълнители, изискването се прилага и за тях, съобразно дела на тяхното участие. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл.56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5 и 11 на чл.56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък – декларация за основните договори за изпълнение на сходни договори през последните три години, по Образец № 6 2. Референции за добро изпълнение за всеки от договорите в списъка, съдържащи информация относно предмет на договора, период на изпълнение, изпълнени дейности, стойност и потвърждение за успешно и качествено изпълнение. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл.56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5 и 11 на чл.56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За участие в настоящата поръчка, участникът следва да докаже изпълнение на минимум 1 (един) договор, изпълнен през последните три години, до момента на подаване на офертата за участие в процедурата, за изпълнени сходни дейности, съгласно посоченото по-горе – организиране на събития, и/или изработка и доставка на рекламни и печатни материали, и/или изработване и доставка на билбордове, и/или рекламни дейности. В случай, че участникът е обединение или консорциум, което не е ЮЛ, изискването се прилага за обединението/консорциума, като цяло. При използване на подизпълнители, изискването се прилага и за тях, съобразно дела на тяхното участие. При използване на подизпълнители, изискването се прилага и за тях, съобразно дела на тяхното участие. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл.56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5 и 11 на чл.56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 146 - 253971 от 30.07.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
24.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.07.2014 г.  Час: 15:00
Място

гр. Варна, 9000, бул. „Ген. Колев" №92, ет.5, Общинско предприятие "ИНВЕСТИЦИОННА ПОЛИТИКА" при Община Варна

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/5-02/2012 "В подкрепа за следващия програмен период", приритетна ос 5 „Техническа помощ”, операция 5.3. „Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участник: който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП, в т.ч., но не само: който не отговаря на критериите за подбор или на друго условие за участие в процедурата, съгласно настоящата документация или не е доказал съответствието си с тези изисквания; за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а - д”, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2 (за търговска дейност), 3, 4 и 5, и/или ал. 5 от ЗОП ; който не е заверил по надлежния ред представените с офертата документи, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. за когото е налице някое друго обстоятелство, изрично посочено като основание за отстраняване Сроковете по настоящата обществена поръчка са определени на основание чл. 64, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ