Версия за печат

00078-2014-0007

BG-гр. Стражица: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стражица, гр. Стражица, ул. "Дончо Узунов" № 5, За: Боряна Добрева, РБългария 5150, гр. Стражица, Тел.: 06161 4309, E-mail: strazhitsa@mbox.is-bg.net, Факс: 06161 2568

Място/места за контакт: Началник отдел "Регионално развитие"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://strazhitsa.com.

Адрес на профила на купувача: http://strazhitsa.com/htm/pkn.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строителство по изпълнение на обект: „Подмяна на уличен водопровод на път ІІІ – 4082 „Чешма – Кесарево” от републиканска пътна мрежа в участъка през с. Кесарево, община Стражица”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Стражица
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката включва дейности по подмяна на съществуващия стоманен водопровод и азбестоциментови водопроводи по трасето на път ІІІ – 4082 „Чешма – Кесарево” от републиканска пътна мрежа в участъка през с. Кесарево. Диаметърът е съобразен със съществуващите в момента улични водопроводи. Новият водопровод ще се положи успоредно на съществуващия. При преминаването му по моста над р. Стара река ще се използва съществуващото трасе, намиращо се в северния тротоар. За целта са предвидени РЕ тръби ф140 мм и топлоизолация. Свързването на тръбите ще се изпълни на заварка със специална машина за заваряване на този вид тръби. Новият водопровод ще има връзка с всички съществуващи странични клонове с нови спирателни кранове. Предвидени са дванадесет надземни пожарни хидранта. След монтажа на спирателните и пожарни кранове, същите ще се реперират и ще се поставят табелки с данни на подходящите места. Старият водопровод ще се изолира с цел недопускане на течове. Предвидено е сградните водопроводни отклонения да се подменят до началото на парцелите /включително и тротоарните спирателни кранове/ и от двете страни на улицата. За целта ще се използват тръби ф25 – ф63 в съответствие със съществуващите сградни отклонения. Полагането на тръбите ще става върху ситна сипица или пясък, предварително подравнен до нивелетната кота и тръбите да легнат върху нея без допълнителни напрежения и с необходимия наклон. Засипването на тръбата ще е с пясък до 30 см над темето на тръбата. Обемът и видовете СМР, предмет на поръчката са съгласно техническа спецификация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни и разпределителни проводи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строително монтажните работи се състоят в изкоп за полагане на водоповода, доставка и полагане на тръби, направа на сградните отклонения и възстановяване на настилката, съгласно техническа спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
585316.59 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в размер на 5 000.00 /пет хиляди/ лева. Участникът сам избира формата на предоставяне на гаранцията за участие, като може да избира между следните възможности: -Парична сума, внесена по банкова сметка на Община Стражица: IBAN: BG59STSA93003301503056, BIC: STSABGSF - "Банка ДСК" ЕАД, клон Стражица. -Банкова гаранция за срока на валидност на предложението - 120 /сто и двадесет/ календарни дни, считано от датата, определена като краен срок за получаване на офертите. В случай на необходимост, участникът поема ангажимент да удължи впоследствие срока на гаранцията, съгласно инструкциите на Възложителя, с оглед осигуряване на нейната валидност до избора на изпълнител на настоящата поръчка. Банковата гаранция трябва да е неотменима и безусловна, изготвена съгласно образеца, представен в документацията за участие. За валидна ще се приема и банкова гаранция, изготвена по задължителен образец на банката издател. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.В документа за гаранция за участие, задължително да е изписано името на поръчката. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция, или ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Стражица, срок на валидност 120 /сто и двадесет/ дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, и че е за настоящата обществена поръчка. 2. Гаранция за изпълнение на договора – 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС, представена в една от следните форми: -парична сума, внесена по банкова сметка IBAN: BG59STSA93003301503056, BIC: STSABGSF - "Банка ДСК" ЕАД, клон Стражица; -банкова гаранция за срока на договора, увеличен с 60 /шестдесет/ дни. Гаранцията за изпълнение се представя от Изпълнителя при подписване на договора, като в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Служи за обезпечение на отговорността на изпълнителя при неизпълнение на обществената поръчка. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Стражица и че е със срок на валидност най-малко 60 (шестдесет) дни след приключване изпълнението на договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е осигурено от Предприятието за управление на дейностите по опазване на околната среда към Министерство на околната среда и водите от държавния бюджет за 2014 г. Заплащането на строителните и монтажни работи, предмет на настоящата обществена поръчка, ще се извършва по следната схема на плащане: а) Междинни плащания - стойността на изпълнени и приети СМР, но не повече от 80 /осемдесет/ % от стойността на договора. За размера на сумата на искането за междинно плащане по договора се прилага фактура с приложени документи, съгласно Правилник за изпълнение и предаване на строително-монтажните работи, в съответствие с Наредба № 2/2003 г. и Наредба № 3/2003 г.; протокол за обема извършена работа, съответстваща на разходите, подписан от инвеститорски контрол и одобрен от директора на РИОСВ – Велико Търново. Заплащането се извършва в срок до 5 работни дни от получаване на средствата от ПУДООС. б) Окончателното плащане е сумата равна на разликата между стойността на договора между Възложител и Изпълнител, и получените суми от междинни плащания. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от Изпълнителя суми, за стойността с която надвишават гаранцията за добро изпълнение. Окончателно плащане се извършва след представяне на Протокол образец 16. За размера на сумата при искане за окончателно плащане по договора Изпълнителят прилага фактура с приложени документи, съгласно Правилник за изпълнение и предаване на строително-монтажните работи, в съответствие с Наредба № 2/2003 г. и Наредба № 3/2003 г.; протокол за обема извършена работа, съответстваща на разходите, подписан от инвеститорски контрол и одобрен от директора на РИОСВ – Велико Търново. Заплащането се извършва в срок до 5 работни дни от получаване на средствата от ПУДООС.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Ако участникът е обединение не се изисква създаването на юридическо лице.В случай, че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата.В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка.Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението сключват споразумение за обединение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че:(а) всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора;(б) представляващият обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението;(в) всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора;(г) съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата.В споразумението за обединение участниците трябва да определят (упълномощят) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника.В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка.Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК „№ 1 С НАДПИС „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР" 1) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника по образец; 2) Писмо към офертата - по образец; 3) Административни сведения - по образец;4) Декларация, за запознаване с условията на обществената поръчка–по образец; 5) Регистрационни документи на участника: •Документ за регистрация или посочване на ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец – копие, заверено с подпис и печат на лицето определено по регистрация да представлява дружеството (за юридическо лице, което е регистрирано в България);•удостоверение за актуално състояние (за юридическо лице), издадено от съответния административен орган по регистрация на участника (Агенция по вписванията за юридическо лице, регистрирано в България) – представя се само в случаите, когато участникът – юридическо лице или ЕТ не е представил ЕИК. Документът следва да бъде издаден не по-късно от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата ; •документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП да са в официален превод на български език, а еквивалента на удостоверение за актуално състояние – в превод;• документа за самоличност (копие) за участник - физическо лице;•Документ за данъчна регистрация (копие) и БУЛСТАТ /ЕИК (копие) и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (копие);6) Документ за закупена документация за обществена поръчка - копие; 7) Документ за внесена гаранция за участие - оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие /по образец на документацията или по утвърден такъв на банката издател/;8) Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47,ал.1, т. 1, б "а","б", "в","г","д", ал. 2, т. 5 и ал. 5, т.1 от ЗОП - по образец;9) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а – „първо предложение”, т. 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП -по обр.От участие в процед.се отстранява участник,за който е налице,което и да е от следните обстоят. по чл.47,ал.1,т.1,б."а","б","в","г","д", т.2 и т.3,ал.2,т.1,т.2а-първо предложение,т.3,т.4 и т.5 и ал.5,т.1 и т.2 от ЗОП.От разпоредбата на чл.47,ал.2 е изключено обстоят. по чл.47,ал.2,т.2 от ЗОП,което Възложит. не оппределя като изискв.;10)Декларация за участието на подизпълнители с инф-я относно вида на работите, които подизпълнителите ще извършват и дела на тяхното участие - по образец;11) Декларация за съгласие от подизпълнител за участие в процедурата-по обр.;12) Декларация от членовете на обединението/консорциума - по образец;13) Декларация за приемане на условията в проекта на договор - по обр.;14) Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за актуална регистрация);15) При участник обединение, което не е юридическо лице – Договор/споразумение за създаване на обединението; 16) Заверено копие от Удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя и валиден талон към него за изпълняване на строително-монтажни работи за строежи четвърта група, строежи от трета категория – строежи по чл. 137, ал. 1, т.3, буква „б” от ЗУТ – елементи на техническата инфрастр.,хидротехнич.,хидромелиоративни и др.мрежи,съоръж.и инсталации; Документи, доказващи изискванията за финансови и икономически възможности на участника в поле ІІІ.2.2;Документи, доказващи изискв.за технически възможности в поле ІІІ.2.3;5. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 С НАДПИС „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА“, съдържащ: Техническо предложение и срок за изпълнение на поръчката по образец. Представя се и на ел. носител. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3 С НАДПИС „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА“ " трябва да съдържа попълнен обр. Предлагана цена за изпълнение на поръчката и Единични анализни цени за всички видове строителни работи включени в КСС.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация за оборота от сходни строителни дейности на участника за последните 3 (три) приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Забележка: Под „строителни дейности, сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират строителни дейности по изграждане на обекти от четвърта група, трета категория строежи, съгласно чл. 137, ал.1, т.3, буква „б” от ЗУТ – «елементи на техническата инфраструктура, хидротехнически, хидромелиоративни мрежи, съоръжения и инсталации». За сходни ще се приемат и изпълнението на обекти от по-висока категория в областта на водоснабдяването и канализацията. 2. Справка за приходите на строителните предприятия по видове строителни дейности за всяка една от последните три приключени финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването по настоящата точка се отнася за обединението като цяло. При наличие на подизпълнители, изискването се прилага съответно според процентното участие на подизпълнителите, като стойността на оборота за трите години се умножава по процента на участие на подизпълнителите. 4.Копие на валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ относно лицето, което ще изпълнява проектирането и относно лицето, което ще извършва строителството или еквивалентен документ за чуждестранни участници. В случай на участник - обединение, изискването по настоящата точка се отнася за всички членове на обединението, подлежащи на задължително застраховане. При наличие на подизпълнители, които ще извършват строителни дейности, изискването се отнася и за тях.
Минимални изисквания: 1. Реализиран оборот от СМР, сходни с предмета на поръчката, общо за последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) в размер не по-малък от 1 000 000 /един милион/ лева без ДДС. 2.Валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ на Участниците в строителството или еквивалентен документ за целия срок на договора, покриваща минималната застрахователна сума от 200 000 /двеста хиляди/ лева, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ. В случай, че срокът на застраховката изтича в периода на валидност на офертата, Участникът, респективно всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението/консорциума трябва да декларират, че ще удължат срока и.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка по член 51, ал.1, т. 2 от ЗОП за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, през последните 5 години, считано до датата, определена като краен срок за получаване на оферти. Справката трябва да е придружена от заверени копия на референции за включените в справката договори. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета на договора, периода на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването по настоящата точка се отнася за обединението като цяло. 2.Справка по член 51, ал.1, т.4 от ЗОП - Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, придружен със следните документи за всеки от работниците: • автобиографии на предложените специалисти • заверени копия на документи, удостоверяващи образованието, квалификацията и опита на предложения екип. Опитът се удостоверява с копия от трудови книжки, списък на изпълнените договори, и др. При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването по настоящата точка се отнася за обединението като цяло. 3. Заверено копие на удостоверение и/или сертификат и/или лиценз за притежавани от участника система за управление на качеството ISO 9001:2008 и системи за управление на околната среда ISO 14001:2004 , както и други доказателства за въведени еквивалентни мерки за осигуряване качеството или за опазване на околната среда.Сертификатите да са с обхват на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка.При участници-обединения, сертификати трябва да се представят от всеки участник в обединението, който ще извършва строителни дейности.Ако участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал.1, т.1,4,5,6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.За участници, регистрирани извън Република България, всички документи трябва да бъдат преведени на български език.
Минимални изисквания: 1. Реализирани един или повече договори, сходни с предмета на поръчката за последните пет години, считано от датата определена, като краен срок за получаване на оферти, като задължително договорът/те, с които се доказва този критерий за подбор трябва да са придружени с препоръки за добро изпълнение. 2.Участникът да разполага с квалифициран и опитен инженерно–технически състав, включително координатор по безопасност и здраве и отговорник за контрола на качеството. Инженерно–техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните условия: • за ръководителя на обекта – да има инженерно образование, специалност ВиК, ХТС или ХМС и минимум 5 години професионален опит в строителството; • 2 броя технически ръководители – да имат минимум завършено образование, съгласно изискванията на чл. 163а от ЗУТ, като задължително единият технически ръководител е със специалност Геодезия или ВиК. Техническите ръководители да имат минимум 5 години професионален опит, изпълнени минимум 2 обекта, сходни с предмета на поръчката; Под „строителни дейности, сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират строителни дейности по изграждане на обекти от четвърта група, трета категория строежи, съгласно чл. 137, ал.1, т.3, буква „б” от ЗУТ – «елементи на водоснабдителните и канализационните мрежи, хидротехнически и хидромелиоративни мрежи, съоръжения и инсталации». За сходни ще се приемат и изпълнението на обекти от по-висока категория в областта на водоснабдяването и канализацията. • за координатора по безопасност и здраве в строителството – да има удостоверение „Координатор по безопасност и здраве в строителството”, издадено от акредитирана организация – учебно заведение или ЦПО, и минимум 2 години опит като координатор на строителни обекти по ЗЗБУТ. • отговорник за контрола на качеството. 3. Участникът да има внедрени системи за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен и системи за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен, както и други доказателства за въведени еквивалентни мерки за осигуряване качеството или опазване на околната среда.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Предложена цена - K1 ; тежест: 40 %
Показател: Срок за изпълнение на поръчката - K2 ; тежест: 10 %
Показател: Техническо предложение за изпълнение на СМР- K3=/Т1+Т2/, къдетоТ1 е оценката на подпоказателя „Организация и технологична последователност на строителните процеси”с максимален брой точки 60 а Т2 е оценката на подпоказателя „Управление на риска”с максимален брой точки 40.; тежест: 50 %

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.08.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 14.4 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата следва да бъде внесена в касата на Община Стражица, ул."Дончо Узунов" №5 от 8:00 часа да 17:00 часа всеки работен ден или по банков път на следната сметка на Община Стражица: "Банка ДСК" ЕАД, клон Стражица IBAN: BG55STSA93008401101200, BIС: STSABGSF, код вид плащане 447000.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.08.2014 г.  Час: 13:30
Място

гр. Стражица,ул. "Дончо Узунов" № 5, сградата на общинска администрация, зала етаж ІІІ.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел, които могат да се легитимират и докажат това си качество, съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Упълномощен представител на участник се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и след представяне на специално издадено за целта пълномощно /може и да не е нотариално заверено/.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл. 64 от ЗОП, срокът от 52 дни е намален до 40 дни, във връзка с това, че обявлението е изпратено по електронен път - намалението е със 7 дни и с още 5 дни, защото от датата на публикуване на обявлението, възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие на Интернет адреса на възложителя, посочен в раздел І.І: http://strazhitsa.com/pnk.htm

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията в сроковете по чл. 120, ал. 5,т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http:/www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ