03279-2014-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.06.2014 16:00 ч. : | 30/06/2014 15:50 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.06.2014 16:00 ч. : | 30/06/2014 15:50 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-СОФИЯ: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ОБЕДИНЕНО ДЕТСКО ЗАВЕДЕНИЕ № 39 "ПРОЛЕТ", Ж.К. "ОВЧА КУПЕЛ" 1 (ДО БЛОК № 513), За: Олга Сотева, БЪЛГАРИЯ 1632, СОФИЯ, Тел.: 02 9560069, E-mail: odz_prolet@abv.bg, Факс: 02 9560069
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.39odz.com..
Адрес на профила на купувача: www.39odz.com..
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Доставка на хранителни продукти по предварирелна заявка за нуждите на ОДЗ № 39 „Пролет”,
Възлагане на обществена поръчка
“Доставка на хранителни продукти по предварирелна заявка за нуждите на ОДЗ № 39 „Пролет”,
15000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Периодична доставка на хранителни продукти по предварителна заявка, подробно описани в утвърдената конкурсна документация за открита процедура. Количеството и обема на доставката е подробно описано в Техническата спесификация и утвърдената документация на интернет адреса на Възложителя- :www.39odz.com
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Кандидатът представя гаранция за участие в откритата процедура, представена като банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на ОДЗ № 39 „Пролет” или по банковата сметка на Възложителя: в „Общинска банка“ АД Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 76 SOMB 9130 3343 1392 00, определена като абсолютна сума ( чл.59, ал 2 от ЗОП). Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за участие, измежду следните възможности: - парична сума, внесена по сметката на възложителя - банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на възложителя, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Гаранцията за участие в обществена поръчка за “Доставка на хранителни продукти по предварирелна заявка за нуждите на ОДЗ № 39 „Пролет”, район „Овча купел”, Столична община , адрес гр. София -1632, ж.к. „Овча купел” 1, (до бл. 513) е в размер на 750 лв. /седемстотин и петдесет лева/. На основание чл.59 ал.3 от ЗОП, възложителят определя гаранция за изпълнение на договора – 3% от стойността на обществената поръчка. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: - парична сума, внесена по сметката на възложителя - банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на възложителя, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на изпълнение на съответната доставка. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Възложителят освобождава гаранцията за участие по реда на чл.62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се урежда в договора за възлагане на обществена поръчка.
Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява по собствен план, сметки и делегиран бюджет на ОДЗ № 39 „Пролет”, район „Овча купел”, Столична община , адрес гр. София -1632, ж.к. „Овча купел” 1, (до бл. 513) Изплащането ще се извършва след представяне на фактура за съответните доставки. От датата на издаване на фактурата започва да тече срок за плащане, който е 30 /тридесет/ дни след представяне на фактурата, съгласно изискванията ан ТЗ.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. -В случай, че участникът участва като обединение, изброените по-долу изисквания ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло, като документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. -В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че обединението/консорциума е създадено за срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка, както и че всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на обществената поръчка; чe всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на настоящата обществена поръчка; че един е водещ член от членовете на обединението/консорциума и е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума и да представлява обединението; определя лицето, което да го представлява в хода на процедурата и при изпълнение на обществената поръчка. Ако в заявлението не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) да овластят представител на обединението и да приложат това пълномощно в офертата си; -Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
При подаване на офертите за участие, участниците удостоверяват отстъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1(без буква „е” на т. 1), 2 и 3, ал.2, т. 1, 3, 4 и 5 и ал. 5 от ЗОП, наличието на които водят до отстраняване, с декларации по приложените към настоящата документация образци. Наличието на обстоятелствата по чл.47 от ЗОП, водят до отсраняване При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
200
на ОДЗ № 39 „Пролет”, район „Овча купел”, Столична община , адрес гр. София -1632, ж.к. „Овча купел” 1, (до бл. 513) – заседателна зала.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
юли-август 2015г.
юли-август 2015г.
НЕ
Възложителят осигурява пълен досъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес: www.39odz.com. до изтичане на срока за получаване на документацията. Сроковете по чл.64, ал.1 от ЗОП на основание чл.64, ал.3 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
30.06.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ