00589-2014-0011
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.06.2014 14:55 ч. : | 30/06/2014 14:50 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.06.2014 14:55 ч. : | 30/06/2014 14:50 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Перник: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Перник, пл.”Св.Иван Рилски” №1А, За: инж. Иван Искренов, Република България 2300, Перник, Тел.: 076 684234, E-mail: eurointegra@pernik.bg, Факс: 076 603890; 076 684308
Място/места за контакт: Община ПерникИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.
Адрес на профила на купувача: http://pernik.bg/obshhestveni-porchki.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изготвяне на пред-инвестиционно проучване за системата на градския транспорт и изготвяне на финансов анализ (пълен анализ разходи-ползи или финансов анализ с анализ на риска и чувствителността) на системата на градския транспорт", проект „ В подкрепа на Перник за следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/5-02/2012/021.
Възлагане на обществена поръчка
Дейност 1: Прединвестиционното проучване (накратко ПИП) ще отчита въздействието на всички мерки, предприети на територията на град Перник за управление на транспорта, включително такива, които се изпълняват със средства на бенефициента или частни инвестиции. ПИП ще съдържа достатъчна обосновка за предвидените вид на маршрутите на градския транспорт и инвестиции в инфраструктура, транспортни средства или оборудване, ще разглежда вариантни решения (сценарии) за избора им и ще докаже целесъобразността на избраната опция. Ще бъдат представени прогнозните тенденции по отношение на трафика и търсенето, както и промяната им след изпълнение на планираните инвестиции (включително прогнозни данни за допълнителния брой пътувания в резултат на интервенциите). Ще бъде изготвен транспортен модел, като неговата методология, допусканията и резултатите от него следва да бъдат описани. ПИП следва да съдържа подробен анализ на правната и институционална рамка, в която проектът ще се изпълнява и в която ще бъдат експлоатирани резултатите, както и ще предлага адекватен модел на експлоатация в пълно съответствие с разпоредбите на Регламент (ЕО) № 1370/2007 на Европейския парламент и на Съвета от 23 октомври 2007 година относно обществените услуги за пътнически превоз с железопътен и автомобилен транспорт. ПИП ще включва: Критичен анализ и преглед на общинската стратегия в градския транспорт; Възможности и методи за стимулиране на преминаване от използването на лични автомобили към градски транспорт, велосипеди и ходене пеша; Критичен преглед на съществуващия анализ на търсенето, включително прогнозните модели и проучвания на трафика и, ако е необходимо, изготвяне на нов или допълнителен анализ и прогноза по международните стандарти; Потребности от превоз на пътниците и прогнозиране на трафика; Изготвяне на ПИП по междунар. стандарти, като се отчитат и изискванията и указанията на държавата и ЕС; Определяне на техническите варианти - т.е. да се докаже иконом. обоснованост на тези инвестиции, поради което ще е нужно да се посочат и анализират алтернативни технически решения; Изготвяне на мултикритериен анализ и избор на предпочитана алтернатива; Институационен и правен анализ; Анализ на съответствието с Регламент (ЕО) № 1370/2007 на Евр.парламент и на Съвета от 23.10.07 г. относно обществените услуги за пътнически превоз с железопътен и автомобилен транспорт; Препоръки за потенциални промени в нормативните наредби в общината, отнасящи се до системата на градския транспорт и оптимизиране на трафика; Екологична оценка на проекта с отчитане на изискванията на национално ниво на ЕС. Да следва съдържанието и структурата на ПИП и финансовия анализ/АРП, изложени в Указания за изготвяне на ПИП за модернизация на градски транспорт (публикувани на страницата на ОПРР - http://www.bgregio.eu/integriran-gradski-transport/polozhitelno-vazdeystvie-ot-оperatsiyata.aspx). Дейност 2: Дейността се състои в изготвяне на: пълен АРП, (включващ икономически анализ, финансов анализ, анализ на чувствителността и анализ на риска), ако очакваната стойност на разходите на проекта е над 10 000 000 лв.Гореизброените анализи следва да отговарят на изискванията, заложени в следните документи: Ръководство за анализ на инвестиционни проекти по разходи и ползи на ЕК, Методика за изготвяне на АРП (Работен документ 4 на ЕК), за проекти финансирани със средства на ЕС, България - Общи указания за АРП за проекти, подкрепяни от КФ и ЕФРР в периода 2007-2013 г. приети с Решение на МС от 17.06.2009 г., Указания на МФ за изготвяне на АРП в транспортния сектор, Указания за изготвяне на предпроектно проучване за модернизация на градски транспорт (последните публикувани на страницата на ОПРР: http://www.bgregio.eu/integriran-gradski-transport/polozhitelno-vazdeystvie-ot-оperatsiyata.aspx) и др. приложими ръководства и указания. При актуализация на горепосочените източници, изпълнителят ще се съобрази с техните последни версии и ще направи необходимите корекции в ПИП, ФА и АРП.
71210000, 71356400, 71621000
Описание:
НЕ
НЕ
Дейност 1: Предвинвестиционното проучване ще включва: - Критичен анализ и преглед на общинската стратегия в градския транспорт; - Възможности и методи за стимулиране на преминаване от използването на лични автомобили към градски транспорт, велосипеди и ходене пеша; - Критичен преглед на съществуващия анализ на търсенето, включително прогнозните модели и проучвания на трафика и, ако е необходимо, изготвяне на нов или допълнителен анализ и прогноза по международните стандарти; - Потребности от превоз на пътниците и прогнозиране на трафика; - Изготвяне на пред-инвестиционно проучване по международните стандарти, като се отчитат и изискванията и указанията на държавата и ЕС; - Определяне на техническите варианти - т.е. да се докаже икономическата обоснованост на тези инвестиции, поради което ще е нужно да се посочат и анализират алтернативни технически решения - Изготвяне на мултикритериен анализ и избор на предпочитана алтернатива. - Институационен и правен анализ; - Анализ на съответствието с Регламент (ЕО) № 1370/2007 на Европейския парламент и на Съвета от 23 октомври 2007 година относно обществените услуги за пътнически превоз с железопътен и автомобилен транспорт; - Препоръки за потенциални промени в нормативните наредби в общината, отнасящи се до системата на градския транспорт и оптимизиране на трафика; - Екологична оценка на проекта с отчитане на изискванията на национално ниво на ЕС; Дейност 2: Дейността се състои в изготвяне на: • пълен Анализ разходи-ползи, наричан накратко АРП, (включващ икономически анализ, финансов анализ, анализ на чувствителността и анализ на риска), ако очакваната стойност на разходите на проекта е над 10 000 000 лв. или • финансов анализ (наричан накратко ФА), анализ на чувствителността и анализ на риска, ако очакваната стойност на разходите на проекта е до 10 000 000 лв. Гореизброените анализи следва да отговарят на изискванията, заложени в следните документи: Ръководство за анализ на инвестиционни проекти по разходи и ползи на ЕК, Методика за изготвяне на анализ на разходите и ползите (Работен документ 4 на ЕК), за проекти финансирани със средства на ЕС, България - Общи указания за анализа на разходите и ползите за проекти, подкрепяни от Кохезионния фонд и ЕФРР в периода 2007-2013 г. приети с Решение на МС от 17.06.2009 г., Указания на Министерство на финансите за изготвяне на АРП в транспортния сектор, Указания за изготвяне на предпроектно проучване за модернизация на градски транспорт (последните публикувани на страницата на ОПРР: http://www.bgregio.eu/integriran-gradski-transport/polozhitelno-vazdeystvie-ot-оperatsiyata.aspx) и др. приложими ръководства и указания. При актуализация на горепосочените източници, изпълнителят ще се съобрази с техните последни версии и ще направи необходимите корекции в ПИП, ФА и АРП. Максимален финансов ресурс на Дейност 1 е 60 000 лв., а на дейност 2 – 15 000 лв.
НЕ
120
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 750,00 лв. /седемстотин и петдесет лева/. Гаранция за участие се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Перник: IBAN:BG36CECB97903360879300, BIC: CECBBGSF при Банка ЦКБ АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, е част от офертата за участие в настоящата процедура (чл.56,ал.1, т.3 от ЗОП). При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2 % /два процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Перник: IBAN:BG36CECB97903360879300, BIC: CECBBGSF при Банка ЦКБ АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи/. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя, Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако Изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; При едностранно прекратяване на Договора от Възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по Договора, сумата от Гаранцията за изпълнение на договора се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяване на Договора. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от Възложителя в срок до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Финансирането е съгласно Проект „ В подкрепа на Перник за следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG 161PO001/5-02/2012/021, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/5-02/2012 „В подкрепа за следващия програмен период“, Операция 5.3“Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР“, Приоритетна ос 5:“Техническа помощ“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013. Плащането се извършва по банков път, по сметка на Изпълнителя, по следната схема: - Авансово плащане, в размер на 35 %, до 10 работни дни след сключването на договора и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; - Междинно плащане, в размер на 20%(двадесет процента), което се осъществява до 10 работни дни, след представяне на подписан приемо – предавателен протокол за одобрена от възложителя документация с разработени 3 най-добри варианта и предложение за избор на вариант за обществен градски транспорт, като при забележки се представят протокол/и за отстранените забележки/коментарии по документацията към Етап 1, и представяне на оригинални фактури от Изпълнителя. - Междинно плащане в размер 20% (двадесет процента), което се осъществява до 10 работни дни, след представяне на подписан приемо – предавателен протокол за одобрени от възложителя ПИП и неговите елементи, като при забележки се представят протокол/и за отстранените забележки /коментари по документацията към Етап 2, и представяне на оригинални фактури от Изпълнителя. - Окончателно плащане, в размер на останалата част от стойността, което се осъществява до 10 работни дни след получаване на одобрение от страна на УО на ОПРР и подписване от възложителя на приемо - предавателен протокол за изпълнението на Етап 3.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение помежду си за целите на настоящата обществена поръчка или допълнително споразумение към договор за създадено обединение за изпълнение на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението/анекса към такова споразумение задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/ консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. При участници обединения – същите трябва да представят документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият (ако тази информация липсва в представеното споразумение). След подаването на офертата не се допускат никакви промени в състава на обединението. Споразумението/анекса към споразумението за създаване на обединение се представя в оригинал или нотариално заверено копие.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Община Перник, пл. "Св. Иван Рилски" 1А - Заседателна зала - ет.1
Действията на Комисията по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с пълномощно с нотариална заверка на подписа, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи, удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Обществената поръчка се финансира по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ:BG 161PO001/5-02/2012 „В подкрепа за следващия програмен период“, Операция 5.3“Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР“, Приоритетна ос 5:“Техническа помощ“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013, Проект „ В подкрепа на Перник за следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG 161PO001/5-02/2012/021.
1. Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя www.pernik.bg от датата на изпращане на настоящото обявление, с оглед на запознаване на участниците със съдържанието й и е предоставен пълен достъп на участниците в процедурата. 2.Датата, часа и мястото за отваряне и oповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.pernik.bg, на следния линк http://pernik.bg/obshhestveni-porchki. 3. Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги.4. Оценка на техническото предложение за изпълнение на поръчката: Техническо предложение Тп с максимален брой точки 100, съдържащо два под-показателя: А1 - Програма за изпълнение на предмета на поръчката -70 т. и А2 - Организация на работата - 30 т. Финансово предложение Фп с макс. бр. точки 100. Формулата по която се изчислява „Общата оценка” за всеки участник е: (ОЦп) = (Тп*0,60) + (Фп*0,40);
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5 т.1 и ал. 6 от ЗОП.
Отдел "Правен и обществени поръчки" при Община Перник, пл. Свети Иван Рилски 1А, България 2300, Перник, Тел.: 076 684324, E-mail: eurointegra@pernik.bg, Факс: 076 684308
Интернет адрес/и:
URL: www.pernik.bg.
30.06.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ