00265-2014-0104
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.06.2014 14:03 ч. : | 30/06/2014 13:55 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.06.2014 14:03 ч. : | 30/06/2014 13:55 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: Детективски и охранителни услуги
Услуги
"Мини Марица-изток"ЕАД, ул."Георги Димитров"№13, За: Румяна Вълева - главен експерт търговия; за технически въпроси - Станислав Стойков, ръководител сектор отдел "Сигурност", Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3114/; 00359 41783305/3056/, E-mail: r_valeva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел "Търговски", отдел "Сигурност"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.
Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
"Мини Марица-изток"ЕАД, ул."Георги Димитров"№13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура отдел "Търговски", Р България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: стая№ 609, етаж 6, регистратура на отдел "Търговски"Проучване и добив на въглища или други твърди горива
НЕ
Извършване на пропускателен режим и денонощна въоръжена физическа охрана на имущество и обекти на „Мини Марица-изток“ЕАД.
Извършване на пропускателен режим и денонощна въоръжена физическа охрана на имущество и обекти на „Мини Марица-изток“ЕАД. Обектите са описани в документацията за участие.
79713000
Описание:
Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.
ДА
НЕ
Охраната в обектите на „Мини Марица-изток”ЕАД следва да се извършва с: - за обособена позиция №1 - 141 охранители и 10 броя МПС с висока проходимост, - за обособена позиция №2 – 100 охранители и 8 броя МПС с висока проходимост, - за обособена позиция №3 – 104 охранители и 5 броя МПС с висока проходимост.
НЕ
НЕ
48
Гаранцията за участие е: за обособена позиция №1 – 100 000 лв; за обособена позиция №2 – 80 000 лв; за обособена позиция №3 – 70 000 лв, или равностойността им в евро. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността му, определена към датата на решението на възложителя за определяне на изпълнител и срок на валидност 49 месеца след сключване на договор. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева - IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05 на "Първа инвестиционна банка"АД; BIC: FINV BGSF или по банкова сметка в евро - IBAN:BG63 KORP 9220 1400 1649 01 на "Корпоративна търговска банка"АД - клон Раднево; BIC: KORP BGSF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.
Плащането за извършените услуги става по банков път, въз основа на представен от Изпълнителя одобрен от Възложителя месечен доклад. Фактурата се представя до 5-то число на следващия месец за извършените през предходния месец услуги. Възложителят извършва плащането до 30 календарни дни след представянето на утвърден от Възложителя месечен доклад.
Документацията за участие не съдържа класифицирана информация. Класифицирана информация ще се предоставя на участника/ците определен/и за изпълнител след сключване на договор за възлагане на обществена поръчка. Схема за класификация на етапите е приложена към документацията за участие. 1.Кандидатите да притежават актуално удостоверение за сигурност, с право да обработват и съхраняват класифицирана информация в своите помещения, съгласно изискванията на ЗЗКИ - доказва се с нотариално заверено копие на удостоверението за сигурност. 2. Кандидатите да имат разрешение от ДАНС за достъп до класифицирана информация с ниво на класификация „Поверително“ на управителите на кандидата – доказва се с нотариално заверено копие на разрешението. В случай, че се предвижда използването на подизпълнители, те също следва да отговарят на условията по т.1 и т.2, съответно да се представят документи, удостоверяващи тези обстоятелства.
Всеки кандидат представя в заявлението си: •Списък на документите, съдържащи се в заявлението, подписан от кандидата. •Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато кандидатът е юридическо лице или едноличен търговец. Копие от документа за самоличност, когато кандидатът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени в официален превод на български език. •Декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.1 т.1, 2 и 3 от ЗОП – по приложени в Документацията образци. •Декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП. •Декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, 2, и 3 от ЗОП. •Декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.4, 5 и 6 от ЗОП. Образци на декларациите са приложени в Документацията. •При участници – обединения - документ за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на заявлението/офертата до окончателното изпълнение на поръчката. •Декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите и представляващите обединението за целите на поръчката. •Не може да участва в процедурата за обществена поръчка българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.2 т. 1, 2, 3, 4, 5 и 6 от ЗОП •Декларация за подизпълнителите, които ще участват в изпълнението на поръчката, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие •Декларация за приемане на условията в проекта на договор. •Декларация за извършен оглед на обектите – за всяка обособена позиция за която кандидатът подава заявление. •Документите по чл.87, ал.1 от ЗОП описани в обявлението и документацията.
Когато кандидатът предвижда участие на подизпълнители, документи се прилагат съгласно чл.56, ал.2 и чл.119ж, ал.1 т.1 и т.2 от ЗОП
Изискуеми документи по чл.50, ал.1 т.1 и т.3 от ЗОП. Кандидатите да притежават застрахователен сертификат, удостоверяващ наличие на валидна и действаща застрахователна полица за застраховане на отговорността спрямо трети лица на фирмата при извършване на професионална дейност с лимит минимум 600 000 (шестстотин хиляди) лева за едно събитие и 3 500 000 (три милиона и петстотин хиляди) лева годишен агрегат – доказва се с копие на сертификата. Кандидатите да имат сключена валидна застраховка „гражданска отговорност” към трети лица при вреди от използване на огнестрелно оръжие – доказва се със заверено копие на застраховката. Кандидатите да са реализирани общ оборот от охранителни услуги, през последните 3 (три) години /2011 г., 2012 г. и 2013 г./ не по – малко от: - за обособена позиция №1 – 7 000 000 лв, - за обособена позиция №2 – 4 000 000 лв, - за обособена позиция №3 – 4 000 000 лв, без ДДС. Доказва се с информация за общия оборот от охранителните услуги, по образец в документацията за участие, и заверени копия на годишни финансови отчети, в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че кандидат подаде заявление за участие за повече от една обособена позиция, изискуемият минимален оборот от охранителни услуги за трите години се получава респективно като сума от изискуемите минимални обороти за всяка от позициите за които е подал заявление.
Когато кандидатът предвижда участие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Изискуеми документи по чл.51, ал.1, т.1, т.3, т.6, т.7, т.8, т.9 и т.12 от ЗОП. 1. През последните пет години /2009, 2010, 2011 г., 2012 г. и 2013 г./ кандидатите следва да имат минимум два изпълнени/изпълнявани договора за въоръжена охрана на стратегически обект по смисъла на ПМС № 181/20.07.2009г. - доказва се със списък на договорите включващ дати, стойност и получатели, придружен с препоръки за добро изпълнение 2. Да са вписани в регистъра воден от Комисия за защита на лични данни, като администратори на личн иданни - докадна се с копие на документа; 3. Да притежават валидно разрешение за радиочестота с регионално покритие, издадено от Комисия за регулиране на съобщенията за осъществяване на електронни съобщения по реда на Закона за електронните съобщения – доказва се с копие на разрешението; 4. Кандидатите, съобразно отделните обособени позиции, следва да имат създадени териториални структури в съответните области на страната, в които Възложителя има обекти – доказва се с декларация, придружена със списък с адресите на представителствата, длъжностни лица за контакт, телефони и регистрационни номера и вида на автомобилите обслужващи съответните структури. 5. Да разполагат с изграден Оперативен национален център, който да осигурява контрол върху изпълняваната услуга, чрез внедрена GPS система за контрол над мобилните и автопатрулните екипи в реално време и при възникнал инцидент по места да осигурят реакция на допълнителни сили за реагиране /автопатрули/, както и да има възможност за денонощен отдалечен видеомониторинг в охраняваните обекти на Възложителя – доказва се с декларация. 7. Да имат възможността да осигурят на служителите си униформено облекло с отличителни знаци на фирмата, лични идентификационни карти, помощни и технически средства за мобилни радиовръзки между отделните охранителни постове на разрешени от Комисията за регулиране на съобщенията честоти - доказва се с декларация. 8.Да са осигурили необходимото обучение на охранителния състав в акредитирано учебно заведение – доказва се с копие от лиценз на акредитирано учебно заведение и нотариално заверено копие на договор с такъв, удостоверяващ че кандидатът е осигурил обучение на охранителния персонал в лицензиран от Националната агенция за професионално образование и обучение учебен център. 9. Да имат сертификати за внедрени системи за управление на качество издадени от акредитирани организации за сертификация: ISO 9001:2008, информационна сигурност ISO/IEC 27001:2005, здраве и безопасност при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалентни – доказва се с копие на сертификатите. 10. Да отговарят на изискванията на Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД) – доказва се копие на лиценз за извършване на охранителна дейност на територията на страната, съгласно ЗЧОД. 11. Да декларират, че трудовата заетост на персонала им, зает с охраната на обектите ще бъде в съответствие с трудовото и данъчно-осигурително законодателство и ще организират работата и смените на охранителите, съгласно разпоредбите на „Наредбата за работното време, почивките и отпуските” – декларация свободен текст.
4. За последните три години кандидатите следва да имат средно годишен брой работници и служители, включително ръководните служители, не по-малко от: - за обособена позиция №1 - 200, - за обособена позиция №2 – 150, - за обособена позиция №3 – 150, със сключени трудови договори на територията на страната – доказва се с декларация и удостоверение /в оригинал/ от НАП за актуалното състояние на трудовите договори на служителите на кандидата, издадено в рамките на не повече от един месец преди датата на решението за откриване на настоящата процедура. В случай, че кандидат подаде заявление за участие за повече от една обособена позиция, изискуемият минимален брой служители се получава респективно като сума от изискуемият брой служители за всяка от позициите за които е подал заявление. 6. Да разполагат с патрулни автомобили за изпълнение на охранителна дейност не по-малко от: об. позиция №1 – 10 броя, об.позиция №2 – 8 броя, об. позиция №3 – 5 броя,доказва се с декларация от кандидата за патрулните автомобили, с които разполага за изпълнение на охранителната дейност, придружена с копия на регистрационни талони за МПС, договори за лизинг и/или друг релевантен документ, доказващ правото да ползва автомобилите. Декларацията се представя за всяка обособена позиция.
Когато кандидатът предвижда участие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Когато кандидатът предвижда участие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
НЕ
НЕ
Договаряне
НЕ
НЕ
реф.№ 102/2014
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
български
НЕ
НЕ
Цената на документацията е 5.00 лева без ДДС. Документацията се получава от кандидата или негов представител, всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 13:00 до 15:30 часа в Регистратурата, ет.6, стая 609, след представяне на бланка с данните на кандидата (адрес по регистрация, адрес за кореспонденция, телефон, факс) и фактура за закупена документация. Краен срок за закупуване 25.07.2014 г. до 15: 00 часа. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: „Първа Инвестиционна Банка”АД по сметка в лева: IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05 и BIC: FINV BG SF или в „КТБ”АД по сметка в евро: IBAN: BG63 KORP 9220 1400 1649 01, BIC: KORP BG SF. По желание на кандидата, изразено в писмена форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация могат да бъдат изпратени чрез куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: точен адрес за кореспонденция, за фактурата - наименование и адрес на получателя, материално-отговорно лице, ДДС № и банкови сметки. Всички разходи по получаването на документите са за сметка на кандидата. На етап участие в процедурата: Всеки кандидат задължително извършва оглед на обектите. Лицата, които ще извършват оглед на обекта/ите, съгласуват предварително датата и часа с отдел „Сигурност“ - управление. За целта следва да изпратят предварителна заявка на факс: 0417/ 8 33 63. Телефон за контакт – 0417/ 8 33 05, вътр.: 30 56, ръководител сектор отдел „Сигурност” Станислав Стойков. В заявката се посочва фирмата, трите имена на лицето определено за извършване на огледа с данни по лична карта, имейл, факс и телефон за обратна връзка. Заявки за оглед се подават не по-късно от 10 дни преди датата за подаване на заявлението. Отварянето на заявленията за участие ще се извърши публично на 05.08.2014 г. от 13:30 часа в заседателна зала на дружеството партер. След сключване на договор: За работа на обектите се изисква издаване на допуск за работа в стратегически обекти от значение за националната сигурност за всеки член от екипа на кандидата. Разрешение за допуск за работа в стратегически обекти - издава се от ДАНС. На основание чл. 40, т. 2 от ППЗДАНС на Участника, определен за изпълнител на поръчката, се издава Разрешение за допуск за работа в стратегически обекти за извършване на конкретно възложена задача. За получаване на разрешение за работа е необходимо Изпълнителят да представи необходимите документи в отдел „Сигурност”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП
Комисия за защите на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
30.06.2014 г.
Извършване на пропускателен режим и денонощна въоръжена физическа охрана на територията на рудник“Трояново 1“ с.Трояново, контактен проводник и ж.п.релси от гара Раднево –Разпределителна –гара Ковачево, отдел “Логистика и контрол".
79713000
Описание:
141 охранители и 10 броя МПС с висока проходимост. Изискваните от възложителя брой охранители и МПС-та са минимални. Описанието на предмета на поръчката е към момента на обявяване на процедурата. Всеки кандидат, след извършен оглед на обекта може да предложи собствена схема на организация на охраната /постове, маршрути, персонал/.
Извършване на пропускателен режим и денонощна въоръжена физическа охрана на територията на рудник „Трояново-север“ с. Ковачево.
79713000
Описание:
100 охранители и 8 броя МПС с висока проходимост. Изискваните от възложителя брой охранители и МПС-та са минимални. Описанието на предмета на поръчката е към момента на обявяване на процедурата. Всеки кандидат, след извършен оглед на обекта може да предложи собствена схема на организация на охраната /постове, маршрути, персонал/.
Извършване на пропускателен режим и денонощна въоръжена физическа охрана на територията на рудник „Трояново 3 с.Медникарово, ПС“Старозагорски минерални бани" с.Старозагорски минерални бани, ПС “Несебър“ гр.Несебър.
79713000
Описание:
104 охранители и 5 броя МПС с висока проходимост. Изискваните от възложителя брой охранители и МПС-та са минимални. Описанието на предмета на поръчката е към момента на обявяване на процедурата. Всеки кандидат, след извършен оглед на обекта може да предложи собствена схема на организация на охраната /постове, маршрути, персонал/.