Версия за печат

01019-2014-0033

BG-Неделино: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Неделино, ул. "Александър Стамболийски" №104, За: Стоян Беширов, Евгений Велков, Република България 4990, Неделино, Тел.: 03072 8801, E-mail: oba_nedelino@abv.bg, Факс: 03072 8850

Място/места за контакт: ул. "Александър Стамболийски" №104

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nedelino.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗГРАЖДАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКА ПЪТЕКА ГР. НЕДЕЛИНО – МЕСТНОСТ „БАРЯКОВ ДОЛ” - МЕСТНОСТ „КОРИЯТА”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Неделино
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„ИЗГРАЖДАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКА ПЪТЕКА ГР. НЕДЕЛИНО – МЕСТНОСТ „БАРЯКОВ ДОЛ” - МЕСТНОСТ „КОРИЯТА”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45213316, 45233162

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по изграждане на пешеходни пътеки/алеи
Строителни работи по изграждане на пътеки за велосипедисти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Площта на землището е 43,33 км.Дължината на проектирания участък е 606м. Ширината на съществуващата пътека е 3,50м. и банкети по 0,75м (общо 5,00м.). Оста съдържа обща 16 хоризонтални криви. Колоездачната пътека ще се изгради, непосредствено до съществуваща пътека и ще бъде с ширина 1,50м и банкет 0,50-0,75м.. В зависимост от ситуационните особености, ширината на колоездачната пътека намалява. Напречния наклон е едностранен от 2,5% до 4% в зависимост от съществуващия.Настилката е асфалтобетонова. Стойността на поръчката определена в български лева без данък върху добавената стойност (ДДС), като включва стойностите за строително – ремонтните работи на обща стойност в размер до 284 707,02 лв. без ДДС и непредвидени разходи за СМР до 14 235,35 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
298942.37 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на община Неделино; б) банкова гаранция в полза на община Неделино. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участн.в процедурата е обедин., което не е юридич. лице, всеки от участн. в обедин. може да бъде наредител по банковата гаранция, съотв. вносител на сумата по гаранцията. Когато участн. избере гаранцията за участие да бъде парична сума същата следва да бъде внесена по сметка на община Неделино в Банка: "Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино банкови реквизити: Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 Ако участн. избере да представи гаранц. за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, докум., удостов. платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съотв. банка и да се представи в оригинал. Ако участн. е превел парите по електр. път (електронно банкиране), той следва да завери съотв. докум. с неговия подпис и печат.Относно изискв. за подпечатване следва да се има предвид, че касае само лицата, които по закон трябва да притежават печат. В гаранц. за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участн. кандидатства. Размера на гаранцията за участие в настоящата обществ.поръчка определен в абсолютна сума е 2 847,07 лв. При представяне на гаранция в платеж. нарежд. или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участн. ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществ. поръчка, ако не представи платеж.нареждане или банкова гаранция, както и ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидн. на офертата на участника, и че е за настоящ. обществ. поръчка. Задърж. и освобожд. на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение Задълж. за представяне на гаранция за изпълн. възниква само за участника, определен за изпълнител на обществ. поръчка. Гаранц. за изпълн. е в размер на 1 % от стойността на обществ. поръчка. Участн., определен за изпълн. на обществ. поръчка, представя банковата гаранция или платеж. документ за внесената по банков път гаранция за изпълн. на договора при неговото сключване. Гаранц. за изпълн. под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на община Неделино в Банка: "Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино банкови реквизити: Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 Ако участн., определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълн. под формата на «парична сума», платена по банков път, докум., удостов. платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съотв. банка и да се представи в оригинал. В случай че участн. е превел парите по електр. път (електронно банкиране), той следва да завери съотв. документ с подпис и печат. Относно изискв. за подпечатване следва да се има предвид, че касае само лицата, които по закон трябва да притежават печат. Когато участн. избере гаранц. за добро изпълн. да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най – малко 30 дни от изтичане срока на изпълн. на договора. При представяне на гаранция в платеж. нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията за изпълн.на договора. Условията и сроковете за задърж. или освобож. на гаранц. за изпълн., се уреждат с договора за възлагане на обществ. поръчка между възложителя и изпълн. Когато участн.в процедурата е обедин., което не е юрид. лице, всеки от участниците в обединен. може да бъде наредител по банк. гаранция, съотв. вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1.Строително монтажните работи предмет на настоящата обществена поръчка са част от дейностите по изпълнение на проект 21/313/00240 „ИЗГРАЖДАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКА ПЪТЕКА ГР. НЕДЕЛИНО – МЕСТНОСТ „БАРЯКОВ ДОЛ” - МЕСТНОСТ „КОРИЯТА” Община Неделино е бенифициент по проекта, по силата на сключен Договор № 21/313/00240/10.12.2013 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. (ПРСР) подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР). 2.Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. 2.1.Допустимо е авансово плащане в размер от 1 % до 50 % от ценовата оферта на Изпълнителя, в срок съгласно предложението на участника; 2.2.Окончателно плащане в размер на останалите след авансовото плащане договорени и изпълнени СМР, платимо след приемането на обекта, съгласно ЗУТ и издаване на фактура от Изпълнителя, в която се приспадне полученото авансово плащане; Срокът за плащане е съгласно предложението на участника, което следва да бъде съобразено с и определено съгласно изискванията на чл. 303а, ал. 2 от Търговския закон.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, Решението за откриване и Обявлението за обществена поръчка са изпратени от Възложителя по електронен път за публикуване до АОП в регистъра на обществените поръчки, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на адрес: www.nedelino.bg, "Профил на купувача", поради което срокът за получаване на оферти е намален с 12 /дванадесет/ дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на докум., съдържащи се в офертата, подписан от участника– чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП. 2.Оферта по образец; 3. Докум. за закупена докумен. за участие (копие); 4. Докум. за внесена гаранция за участие (оригинал на платежно нареждане или банкова гаранция) 5. Администр. сведения за участника; 6. Копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участн. е юридич. лице или едноличен търговец; копие от докум. за самоличност, когато участн. е физическо лице; Когато не е представен ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостов. за актуално състояние, което да е актуално към датата на подаване на офертата (т.е. да е издадено до 3 месеца преди датата на подаване на офертата). Чуждестр. юридич. лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или администр. орган от държавата, в която са установени, Ако участн. е обедин., докум. се представят от всяко физич. или юридич. лице, включено в обединението. 7. Деклар. за запознаване с условията в докумен. и приемане им; 8. Деклар.по чл. 47, ал. 1, т.1 (без б. «е») от ЗОП; 9. Деклар. по чл. 47, ал. 1, т.2 и т.3 от ЗОП; 10. Деклар. по чл. 47, ал. 2, т. 2 и т. 2а от ЗОП; Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на търговска дейност съгласно законодат. на държавата, в която е извършено нарушението са пречка в участието на настоящата процедура. 11. Деклар. по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП ; 12. Деклар. по чл. 47, ал. 2, т. 4 и т. 5от ЗОП; 13. Деклар. по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП; 14. Деклар. по чл. 47, ал. 5, т. 2 от ЗОП; 15. Деклар. по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП ; Органите, от които участн. могат да получат необход. информ. за задължен., свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Р България, където трябва да се извърши строителството са Агенция по заетостта и ИА „Главна инспекция по труда“; НАП 16. Декларация за участието/неучастието на подизпълн.; 17. Декларация за съгласие от подизпълн. (попълва се при наличие на такъв) - с прилож. документи от подизпълн. съгласно чл.56 ал.1 т.1, 3, 4, 5 и 10 от ЗОП; 18. Нотариално заверено споразум.за създаване на обединение / консорциум (ако участн. е обедин. / консорц.); 19. Списък на лицата в консорциума/обединението (ако участника е обедин. / консорц.); 20. Декларация от член на обединение/консорциум (ако участника е обедин. / консорц.); 21.Доказ. за иконом. и финан. състояние на участн. и технич. възмож. и/или квалиф. са посоч. съотв.в раздел ІІІ.2.2. и раздел.2.3. от обявлението. 22. Удостов. за вписване в ЦПРС за изпълн. на строеж, предмет на настоящата обществ. поръчка. В случай, че участн. е чужд. лице той може да представи валиден еквив. докум., изд. от комп. орган на държава – членка на ЕС или др. държава – страна по Споразум. за ЕИП или да докаже регистрац. си в еквив. проф. регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостов. за наличието на такава регистрация от комп. органи съгласно националния му закон. 23.Деклар. за липсата на обстоятелствата по чл. 106, ал. 1, чл. 107, ал. 1 и чл. 109, ал. 2, буква „а” от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза 24. Деклар. свободен текст от участника, че е запознат, респ. незапознат с инвестиц. проект и строителната площадка и условията на строителство на място; 25. Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен 26. Нотариално заверено пълном. на лицето, упълном. да представлява участника в процедурата (оригинал). Този докум. се представя, когато лицето, подписващо докум. от офертата, не е законен представ. на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника. 27. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие на валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, съответстващ на групата и категорията на строежа, обект на поръчката, за лица регистрирани на територията на Р. България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени За участник, установен / регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. 2. Декларация от участника в свободен текст, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице документите се представят съгласно изискванията на чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.В процедурата могат да участват лица, които имат сключена „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, отговаряща на удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентна, с минимален праг на застраховката, съответстващ на обекти четвърта категория съобразно чл.137 от ЗУТ. Същата трябва да е валидна към крайната дата на подаване на офертатите, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора. Забележка: При участие на обединение изисквания се прилагат съгласно разпоредбата на чл.25, ал.8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните пет години. Списъкът съдържа обект (предмет), възложител, стойност, дата на сключване и период на изпълнение на договора. 1.1.Референции (препоръки) за добро изпълнение на най–важните строителни обекти, изброени в списъка по т.1; 2. Заверено от участника копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строеж предмет на настоящата обществ. поръчка. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от комп. орган на държава – членка на ЕС или на др. държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или да докаже регистрацията си в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 3. Списък - декларация за техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка; 4. Декларация, съдържаща списък на предложените от участника експерти. Същата трябва да бъде придружена с: 4.1. Професионални автобиографии на всеки от експертите, които доказват изисквания опит и квалификации, изготвени по образец; 4.2.Декларации, с които всеки от експертите декларира ангажираност в изпълнението на поръчката 4.3.Документи, доказващи изискуемия опит и квалификация на експертите от екипа - сертификати, копия от договори /граждански и трудови/ или копия от трудова /осигурителна книжка/, или други еквивалентни документи, доказващи по безспорен начин опита и професионалната квалификация на експерта. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице документите се представят съгласно изискванията на чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1 Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от ІІ-ва (втора) група, IV-та (четвърта) категория, по смисъла на чл.137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ. За целта, Участникът представя съответното Удостоверение за вписване, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от ПРВВЦПРС, или представя валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията на участника в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или представя декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 2. Участникът трябва да разполага със следното минимално строително оборудване: •Багер за изкопи с дълбочина до 4 м.- 1бр. •Челни товарачи – 1 бр. •Товарни автомобили / Самосвал - 2бр. Обстоятелството се декларира със Справка по член 51, ал.1, т.3 от ЗОП и се удостоверява с приложени доказателства за собственост, и/или договори за наем и/или лизинг/, респ. правното основание, на което участникът ще ползва конкретно посоченото от него оборудване за срока на изпълнение на поръчката. Да се приложат копия от контролен талон за извършен годишен технически преглед на техниката, включени в списъка на техническото оборудване, удостоверяващ тяхната изправност към датата на подаване на офертата. Кандидат или участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.Същото условие се прилагат и когато кандидат или участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица. 3.Участникът следва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката назначени по трудов договор или по граждански договор: •“Технически ръководител” – да има минимум 2 (две) години стаж на позиция Технически ръководител на обект; •Физическо лице, което ще изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве, притежаващо валидно Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент по отношение на чуждестранните лица; Представят се копия от трудови/граждански договори. Образованието и професионалния опит се доказват чрез дипломи и сертификати за придобити квалификации, опит и стажа по специалността се доказват с копия от трудови и/или осигурителни книжки. Представя се копие от Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент по отношение на чуждестраните лица; Забележка: При участие на обединение изисквания се прилагат съгласно разпоредбата на чл.25, ал.8 от ЗОП.При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение; 1.1Техн. последов.на строител. процеси-60; 1.2. Управление на риска-40; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 10
Показател: Ценово предложение ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 12лв. с вкл. ДДС. Документацията за участие може да бъде получена в деловодството на община Неделино с административен адрес: област Смолян, община Неделино, град Неделино, ул. „ Александър Стамболийски” № 104 всеки работен ден от 8.00 до 17:00 часа. Крайният срок за получаване на документацията е най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена в деловодството на община Неделино, или банкова сметка на община Неделино BG 10 IABG 74918401090600, „Интернешънъл Асет Банк” АД -офис Неделино, код/параграф за плащане 447000.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.07.2014 г.  Час: 15:00
Място

Гр. Неделино, ул."Александър Стамболийски" 104 в Заседателната зала на общинска администрация, ет.2.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представители на участника се допускат след удостоверяване на самоличност и представяне на съответното пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Община Неделино е бенифициент по проект, по силата на сключен Договор № 21/313/00240/10.12.2013 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. (ПРСР) подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от Раздел ІІІ.2.1) Съдържание на плик № 2 1.Технич. предлож. към офертата, съдържащо като минимум изискуемата по образец информация, както и следните задълж. съставни части: 1.1. Технол. последов. на строителните процеси, която да съдържа като минимум, но да не се ограничава със следните елементи: -Описание на отделните етапи на изпълн. на поръчката; -Описание на видовете СМР и тяхната последов. на изпълн; -Организация и подход на изпълнение 1.2. Линеен график и график за разпр. на работната ръка, която да съдържа като минимум, но да не се ограничава със следните елементи: - Линеен график - График на работната ръка 1.3. Управление на риска, която да съдържа като минимум, но да не се ограничава със следните елементи: - Идентиф. на възможните рискове и предпоставки за качествено и навременно изпълн. на предмета на поръчката; - Степен на въздействие върху изпълн. при възникването на риска; - Мерки за недопускане/ предотвратяване на риска; - Мерки за преодоляване на риска. 1.4. Срок за изпълнение на поръчката в кал.дни, в който следва да бъдат предвидени и дни за неблагоприятни климатични условия при изпълнение на СМР. Срокът общо за изпълнение на поръчката не трябва да надвишава 6 (шест) месеца. Срокът за изпълнение на поръчката следва да бъде посочен в цяло число в календарни дни. 1.5. Срок на отложено плащане в кал. дни 1.6. Гаранционни срокове за отделните видове строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. Участниците трябва да предложат гаранционни срокове за изпълнените строителни работи, които не могат да бъдат по-кратки от предвидените в Наредба № 2 от 31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоражения и строителни обекти, издадена от Министерството на регионалното развитие и благоустройството. 2. Парафиран на всяка страница от участн. проект на договор за възлагане на обществ. поръчка; 3. Съдържание на плик № 3 3.1. Попълнено Ценово предложение. Подготвя се от участника на хартиен носител в 1 оригинал; Други условия: Изисквания по чл. 47, ал, 2 от ЗОП – наличието на посочените обстоятелства са основания за отстраняване на участник, съгласно чл.47, ал.3 от ЗОП, а именно: а) който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; б) който е лишен от правото да упражнява търговска дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, в) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; г) който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община Неделино и общината където е регистриран участникът, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; д) който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; е) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице по реда и условията на чл. 120, ал .5, т.1 и ал.6 от ЗОП. На обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ