Версия за печат

00265-2014-0102

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Красимира Георгиева - експерт търговия, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3626/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Търговски"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура отдел "Търговски", Република България 6260, Раднево, Тел.: 041783305 3323, E-mail: nina.mihajlova@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Търговски" - регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура отдел "Търговски", Република България 6260, Раднево, Тел.: 041783305 3323, E-mail: nina.mihajlova@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Търговски" - регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на резервни части за вагон тип FALS.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: DDP складова база на Възложителя – отдел „Логистика и контрол”, град Раднево, съгласно Инкотермс 2010;
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на резервни части за вагон тип FALS по две обособени позиции, съгласно техническа спецификация на възложителя в документацията за участие, както следва: Обособена позиция №1: Доставка на колоос моноблок ф 920 за вагон тип FALS. Обособена позиция №2: Доставка на талига товарна БТ-6/У25С. Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно Приложение Б от настоящото Обявление

Прогнозна стойност без ДДС
129800 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие по Обособена позиция №1 е в размер на 700,00 лева или равностойността в евро. Гаранцията за участие по Обособена позиция №2 е в размер на 500,00 лева или равностойността в евро. Гаранцията за изпълнение на договор е в размер на 3 % от стойността му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе в една от следните банки: Сметка в лева: Банка - Първа Инвестиционна Банка, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05, BIC: FINV BGSF. Сметка в евро: Банка – „Корпоративна търговска банка”АД - клон Раднево, IBAN: BG63 KORP 9220 1400 1649 01, BIC: KORP BGSF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Условията на плащане са както следва: За обособена позиция 1: до 30 (тридесет) календарни дни след датата на доставка, по банков път, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представена фактура-оригинал. За обособена позиция 2: до 30 (тридесет) календарни дни след датата на доставка, по банков път, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представена фактура-оригинал.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

няма

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки Участник представя в офертата си: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. – Актуално състояние или Единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. - копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; - документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България). 3. *При участници обединения - Документ за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението. * Т.3 е в свободен текст и представлява писмено споразумение. 3а. При участници обединения – Декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите и представляващите обединението за целите на поръчката – по приложен в документацията за участие образец. 4. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, т.1, по чл.47, ал.2, т.2 и по чл.47, ал.5 от ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец. 5. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 и по чл. 47, ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП – представя се декларация по приложен към документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, 2 и 3 от ЗОП се отстранява от участие. 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора и общите условия към него. 7. Документите по чл.56 от ЗОП описани в обявлението и документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Не се изискват.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф.№ 093/2014г.-ЗОП.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.07.2014 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител, всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 13:00 до 15:30 часа в Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609, след представяне на бланка с данните на участника (адрес по регистрация, адрес за кореспонденция, телефон, факс) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: „Първа Инвестиционна Банка”АД по сметка в лева: IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05 и BIC: FINV BG SF или в „КТБ”АД по сметка в евро: IBAN: BG63 KORP 9220 1400 1649 01, BIC: KORP BG SF. По желание на участника изразено в писмена форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация могат да бъдат изпратени чрез куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: точен адрес за кореспонденция, за фактурата - наименование и адрес на получателя, материално-отговорно лице, ДДС № и банкови сметки. Всички разходи по получаването на документите са за сметка на участника.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.08.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.08.2014 г.  Час: 10:30
Място

управление на "Мини Марица-изток" ЕАД, град Раднево 6260, ул. "Георги Димитров" №13, партер, зала 2.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

съгласно ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Информация за датата и часа на публичното оповестяване на ценовите предложения на участниците ще бъде публикувана в профила на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 и следващите от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на колоос моноблок ф 920 за вагон тип FALS.
1) Кратко описание

Доставка на колоос моноблок ф 920 за вагон тип FALS, съгласно техническа спецификация на възложителя в документацията за участие. Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

12 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
70800 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на талига товарна БТ-6/У25С.
1) Кратко описание

Доставка на талига товарна БТ-6/У25С, съгласно техническа спецификация на възложителя в документацията за участие. Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

10 броя.

Прогнозна стойност, без ДДС
59000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60