Версия за печат

00110-2014-0025

BG-Тервел: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тервел, ул."Св.Св.Кирил и Методий" №8, За: Сали Исмаил Феим, Р.България 9450, Тервел, Тел.: 0898 447846, E-mail: tervel2000@yahoo.com, Факс: 05751 2391

Място/места за контакт: ул."Св.Св.Кирил и Методий" №8,стая №204

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tervel.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tervel.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на горива за автомобилите на община Тервел, звената към нея и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към община Тервел, по следните обособени позиции: 1.1. бензин А-95 Н;1.2. бензин А-96; 1.3. дизелово гориво;1.4.Газ пропан бутан".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: В търговските обекти на изпълнителя, на територията на гр. Тервел и/или на територията на цялата страна.
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата поръчка е периодични доставки на бензин А-95 Н , бензин А-96 , дизелово гориво и газ пропан-бутан за автомобилите на община Тервел, звената към нея и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към община Тервел, на всички бензиностанции на изпълнителя по настоящата обществена поръчка на територията на Община Тервел и/или на цялата страна.Участниците следва да предлагат зареждане на колонки в търговски обекти, предлагащи всичките видове горива, предмет на настоящата поръчка на територията цялата страна.Бензиностанциите да имат работно време 7 дни в седмицата и 24 часа в денонощието. Обектите (бензиностанциите) на участниците трябва да са включени към система за безналично картово разплащане чрез електронни карти и регистриране на заредените горива.Допустимо е използване на лимитна карта на хартиен носител само за заредения газ пропан-бутан. Електронните карти следва да бъдат издавани безвъзмездно и община Тервел да не заплаща месечни такси за обслужване на картите и такси за транзакции и покупки. Участниците следва да предвидят и да съобразят тези условия в ценовата си оферта. Картите за безналично разплащане следва да бъдат издадени по регистрационни номера на автомобилите на община Тервел и да позволяват закупуването на договорените горива от всеки приносител на картата, но само по отношение на автомобила, на чийто регистрационен номер е издадена картата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09000000, 09132000, 09134200, 24100000

Описание:

Нефтопродукти, горива, електричество и други енергоизточници
Бензин
Дизелово гориво
Газове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставката на горива включва следните прогнозни количества горива, които Възложителя определя за срок от една година по обособени позици: 1. За обособена позиция №1- 14 200 литра бензин А-95 Н;2. За обособена позиция №2- 17200 литра бензин А-96; 3. За обособена позиция №3- 70000 литра дизелово гориво, за обособена позиция 4 - 6 500 л. газ пропан-бутан.

Прогнозна стойност без ДДС
235550 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията следва да бъде представена в една от следните форми: банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка на Община Тервел: IBAN: BG44UNCR96603327005216, BIC: UNCRBGSF, към „Уни Кредит Булбанк”, клон - Добрич, офис - Тервел. Гаранцията за участие е в размер на: За Обособена позиция №1 - 300 лв. ( триста лева) За Обособена позиция №2- 350 лв. (триста и петдесет лева) За Обособена позиция №3- 1000 лв. (хиляда лева), за обособена позиция №4 - 70 лв. Когато е учредена банкова гаранция, тя трябва да е със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата – 90 дни. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.3.Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 5. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник:5.1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;5.2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка.6. Когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея.7. Възложителят освобождава гаранциите за участие на:7.1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител;7.2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.7.3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.7.4. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.8.Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка при подписване на договора.8.1 Гаранция за изпълнение на договора е 3 % от стойността договора, съгласно ценовото предложение на изпълнителя, представляващо неразделна част от договора. 8.2. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава един месец след приключване на срока за изпълнение на договора.Възложителят може да задържи гаранцията по т.1, в случай,че договорът бъде развален преди изтичането на договорения срок поради лошо изпълнение или напълно неизпълнение на задълженията от страна на изпълнителя,доказано по съответния ред.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането по изпълнение на обществената поръчка ще се извършва със средства от общинския бюджет , след издаване на фактура за извършения разход и в срок най-късно до 30 дни след издаване на фактурата.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се поставя такова изискване.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 47, ал. 1 от ЗОП, възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, който е: 1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК;б) подкуп по чл. 301 - 307 от НК;в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК;г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК;д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК;2. обявен в несъстоятелност;3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.Съгласно чл. 47, ал. 2 от ЗОП, възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, който: 1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 8. Всяка оферта трябва да съдържа: 8.1. копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; 8.2. при участник обединение, което не е юридическо лице - Договор за създаване на обединението, в който е предвидено разпределението на отговорностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката и е посочен представляващият обединението;8.3. документ за гаранция за участие;8.4. доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците по чл. 50, ал. 1 от ЗОП,посочени в обявлението за обществена поръчка;8.5 доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51,ал.1 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка;8.6 декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП по образец на възложителя – (Образци 4 , 5 и 6);8.7 техническо предложение за изпълнение на поръчката (Образец №2) ;8.8 подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие – по образец на участника;8.9 предлагана цена (Образец № 3);8.10. декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец №10);8.11. Оферта (Образец №1);8.12. друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие – в настоящата поръчка тази информация е: 8.12.1. Административни сведения за участника – по образец на участника;8.12.2. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв(Образец №8); 8.12.3.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация);8.13. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.9. При участник обединение, което не е юридическо лице:9.1. документите по т. 8.1 и 8.6 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението;9.2. документите по 8.4 и 8.5. се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. информация за оборота от сходни на предмета на поръчката дейности за последните три приключили финансови години (2011,2012,2013), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – (Приложение 7 а); Под „сходни на предмета на поръчката дейности” следва да се разбират дейности по продажба на течни горива и газ в колонки за зареждане на МПС.
Минимални изисквания: 1.Оборотът на дейностите , които са сходни на предмета на поръчката общо за последните три години (2011, 2012 и 2013 г), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си според официалните си счетоводни документи да не е по-малко от(без ДДС) : За Обособена позиция 1: бензин А-95 Н - 30 000 лв За Обособена позиция 2: бензин А-96 - 35 000 лв. За Обособена позиция 3 :дизелово гориво - 150 000 лв; За Обособена позиция 4: газ пропан-бутан - 7 000 лв. Под „сходни на предмета на поръчката дейности” следва да се разбират дейности по продажба на течни горива и газ в колонки за зареждане на МПС. При участие на подизпълнители, изискванията ще се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 3.1. списък на основните договори за сходни на предмета на поръчката дейности, изпълнени от участника през последните три години,считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите – по образец, съгласно - Приложение № 7. Списъкът задължително следва да е придружен с препоръки за добро изпълнение за всеки договор. Всяка препоръка трябва да съдържа информация за възложителя, получателя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване на договора и крайна дата, на която е приключило изпълнението, както и дали услугата е изпълнена професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Под „сходни на предмета на поръчката дейности” следва да се разбират дейности по продажба на течни горива и газ в колонки за зареждане на МПС. 3.2. заверено копие от сертификат по стандарт ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството или еквивалент съгласно изискванията на чл.53, ал.4 от ЗОП, с обхват на сертификация в обхвата на предмета на настоящата обществена поръчка.
Минимални изисквания: 3.1. Участникът в процедурата следва да е изпълнил поне 1 (един) договор с предмет сходен с предмета на поръчката за последните три години считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, придружен от препоръка за добро изпълнение. Под „сходни на предмета на поръчката дейности” следва да се разбират дейности по продажба на течни горива и газ в колонки за зареждане на МПС. 3.2.Участникът следва да притежава валиден сертификат по стандарт ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството или еквивалент съгласно изискванията на чл.53, ал.4 от ЗОП, с обхват на сертификация сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. При участие на подизпълнители, изискванията ще се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена на предложението; тежест: 40
Показател: Стойност на отстъпката за един литър гориво в лева; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.07.2014 г.  Час: 09:00
Място

зала 209,Община Тервел.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура е по чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП. Срокът по чл. 64, ал. 1, от ЗОП е намален с 12 дни, съгл. чл. 64, ал. 3 от ЗОП - Обявлението е изпратено по електронен път .

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

1. На обжалване подлежи всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. 2. Решенията по т. 1 се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. 3. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 3.1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 3.2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3.3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз. 4. Срокът за обжалване на решението т.3.1. тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 4.1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 4.2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 4.3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 5. Жалбата срещу действие или бездействие се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. 6. Жалба може да се подава от: 6.1. всяко заинтересовано лице - в случаите по чл. 120, ал. 4, т. 1, 2 и 5, ал. 5 и 6 от ЗОП; 6.2. всеки заинтересован участник - в случаите по чл. 120, ал. 4, т. 4 и ал. 6 от ЗОП. 7. В срока за обжалване жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9087315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на Бензин А-95 Н за автомобилите на община Тервел, звената към нея и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към община Тервел.
1) Кратко описание

Предмет на настоящата поръчка е периодични доставки на бензин А-95 Н за автомобилите на община Тервел, звената към нея и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към община Тервел, на всички бензиностанции на изпълнителя по настоящата обществена поръчка на територията на Община Тервел и/или на цялата страна.Участниците следва да разполагат с развита търговска мрежа за горива на територията цялата страна, предлагащи всичките видове горива, предмет на настоящата поръчка. Бензиностанциите да имат работно време 7 дни в седмицата и 24 часа в денонощието. Обектите (бензиностанциите) на участниците трябва да са включени към система за безналично картово разплащане чрез електронни карти и регистриране на заредените горива.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09132000

Описание:

Бензин

3) Количество или обем

Доставката включва прогнозно количество бензи А-95 Н - 14 200 литра.

Прогнозна стойност, без ДДС
31950 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на Бензин А-96 за автомобилите на община Тервел, звената към нея и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към община Тервел.
1) Кратко описание

Предмет на настоящата поръчка е периодични доставки на бензин А-96 за автомобилите на община Тервел, звената към нея и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към община Тервел, на всички бензиностанции на изпълнителя по настоящата обществена поръчка на територията на Община Тервел и/или на цялата страна.Участниците следва да разполагат с развита търговска мрежа за горива на територията цялата страна, предлагащи всичките видове горива, предмет на настоящата поръчка. Бензиностанциите да имат работно време 7 дни в седмицата и 24 часа в денонощието. Обектите (бензиностанциите) на участниците трябва да са включени към система за безналично картово разплащане чрез електронни карти и регистриране на заредените горива.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09132000

Описание:

Бензин

3) Количество или обем

Доставката включва прогнозно количество бензи А-96 - 17200 литра.

Прогнозна стойност, без ДДС
38700 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на дизелово гориво за автомобилите на община Тервел, звената към нея и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към община Тервел.
1) Кратко описание

Предмет на настоящата поръчка е периодични доставки на дизелово гориво за автомобилите на община Тервел, звената към нея и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към община Тервел, на всички бензиностанции на изпълнителя по настоящата обществена поръчка на територията на Община Тервел и/или на цялата страна.Участниците следва да разполагат с развита търговска мрежа за горива на територията цялата страна, предлагащи всичките видове горива, предмет на настоящата поръчка. Бензиностанциите да имат работно време 7 дни в седмицата и 24 часа в денонощието. Обектите (бензиностанциите) на участниците трябва да са включени към система за безналично картово разплащане чрез електронни карти и регистриране на заредените горива.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09134200

Описание:

Дизелово гориво

3) Количество или обем

Доставката включва прогнозно количество дизелово гориво 70000 литра.

Прогнозна стойност, без ДДС
157500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на газ пропан-бутан за автомобили на Община Тервел
1) Кратко описание

Доставка на колонка за зареждане в търговски обект на газ пропан-бутан за автомобили на Община Тервел.Допустимо е използване на лимитна карта на хартиен носител.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24000000

Описание:

Химически продукти

3) Количество или обем

6500 л. газ пропан бутан годишно

Прогнозна стойност, без ДДС
7400 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12