Версия за печат

00080-2014-0031

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

Министерство на здравеопазването, пл. "Света Неделя" № 5, За: Катя Ивкова, България 1000, София, Тел.: 02 9301252, E-mail: kgecheva@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Министерство на здравеопазването

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

Електронен достъп до информация: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на копирна хартия, консумативи за офис техника и канцеларски материали за целите на административното изпълнение на проекти, BG051PO001- 5.3.02-0001-С0001 „СПРИ и се прегледай” и BG051PO001-6.2.18-0001 „Нови възможности за лекарите в България“, осъществявани с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на цялата страна в лечебни заведения, които са страни по договор за финансиране по проекта. Доставките ще се извършват след завка от страна на Възложителя, съдържаща конкретни адреси на лечебните заведения, като за всички обособени позиции: бул. „Ал. Стамболийски“ № 39, ет. 4, като по обособена позиция 4 за място на изпълнение, освен този адрес са и адресите на Регионалните здравни инспекции на територията на страната.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка се състои от четири обособени позиции: Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали по проект BG051PO001-6.2.18-0001 „Нови възможности за лекарите в България“: Обособена позиция 2: „ Доставка на канцеларски материали и копирна хартия по проект BG051PO001- 5.3.02-0001-С0001 „СПРИ и се прегледай” Обособена позиция 3: „Доставка на консумативи за офис техника – USB Flash памет - 4ГБ и тонери по проект BG051PO001-6.2.18-0001 „Нови възможности за лекарите в България“ Обособена позиция 4: „Доставка на консумативи за офис техника – CD, DVD и тонери по BG051PO001- 5.3.02-0001-С0001 „СПРИ и се прегледай”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30197640, 30197630, 30125100, 30192000

Описание:

Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Хартия за печатане
Касети с тонер
Принадлежности за офиса

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали по проект BG051PO001-6.2.18-0001„Нови възможности за лекарите в България“: 100 кашона копирна хартия А4 300 бр. класьори 8 см. 300 бр. класьори 5 см. 360 пак. джоб /100 бр. в пакет/ 80 кут. кламери малки 20 бр. телбод 70 кут. телчета 80 пак.самозалепващи индекси 80 пек. самозалепващи листчета 40 пак. маркери - 4 цвята 8 пак. борд маркери - 4 цвята 10 бр. автоматичен молив 10 кут. графити за автоматичен молив 20 бр. лентов коректор 20 бр. лепило стик 20 бр. тиксо тънко 20 бр. тиксо хартиено 20 бр. перфоратор 20 бр. антителбод 20 бр. почистващи кърпички 20 бр. гума 90 бр. папка с ластик 400 бр. папка с перфорация 450 бр. папка, картонена с машинка 800 бр. моливник 20 бр. вертикални поставки 20 бр. хоризонтални поставки 20 бр. коректор 10 бр. тънкописци 900 бр. тетрадки 20 бр. ПАД А4 20 бр. разделители - 10 цвята Обособена позиция 2: „ Доставка на канцеларски материали и копирна хартия по проект BG051PO001- 5.3.02-0001-С0001 „СПРИ и се прегледай”: 60 кашона копирна хартия 200 бр. класьори А 4, 8 см широки 225 бр. класьори А 4, 4 см широки 90 пак. разделители А4 80 пак. джобове за документи А4 по 100 бр. в пакет 180 пак. папки пластмасови с перфорация и с машинка А4 по 25 броя в пакет 19 бр. перфоратор 19 бр. телбод 18 бр. антителбод 90 кут. телчета за телбод 135 кут. кламери 47 кут. цветни кламери 47 кут. щипки за документи 18 бр. ножици 28 бр. самозалепваща лента 28 бр. лепило - сухо 26 бр. хоризонтални поставки с възможност за вертикално подреждане на поставките една върху друга 13 бр. органайзери за бюро 270 химикалки с гумирано тяло, което не позволява хлъзгане при писане 185 бр. моливи – дървени с гума 85 бр. моливи - автоматични 15 пак. текст маркери с флуоресцентни цветове 90 пак. самозалепващи листчета 94 пак. кубчета за бележки 90 пак. индекси 39 бр. падове - тетрадки Обособена позиция 3: „Доставка на консумативи за офис техника – USB Flash памет - 4ГБ и тонери по проект BG051PO001-6.2.18-0001 „Нови възможности за лекарите в България“ 40 бр. тонер касета за лазерен принтер Xerox Phaser 3124 (или еквивалент) 1100 бр. USB Flash памет - 4ГБ Обособена позиция 4: „Доставка на консумативи за офис техника – CD, DVD и тонери по BG051PO001- 5.3.02-0001-С0001 „СПРИ и се прегледай”: 226 бр. тонер касети (комплект: черни и цветни) за мултифункционално устройство HP Color LaserJet CM2320 nf MFP или ексвивалент 45 кут. (от 50 бр.) СD – R 700 MB 26 кут (от 50 бр.) DVD – R – 4.7 GB

Стойност, без да се включва ДДС
92567.16 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.11.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

І. Гаранция за участие 1. Участниците трябва да представят гаранция за участие в размер: Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали по проект BG051PO001-6.2.18-0001„Нови възможности за лекарите в България“: 141, 31 лв. Обособена позиция 2: „ Доставка на канцеларски материали и копирна хартия по проект BG051PO001- 5.3.02-0001-С0001 „СПРИ и се прегледай”: 72, 36 лв. Обособена позиция 3: „Доставка на консумативи за офис техника – USB Flash памет - 4ГБ и тонери по проект BG051PO001-6.2.18-0001 „Нови възможности за лекарите в България“: 183 лв. Обособена позиция 4: „Доставка на консумативи за офис техника – CD, DVD и тонери по BG051PO001- 5.3.02-0001-С0001 „СПРИ и се прегледай”: 529 лв. 2. Гаранцията се представя в една от следните форми по избор на участника: а. безусловна и неотменима банкова гаранция – в оригинал, със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата (по образец – съгласно Приложение) или; б. парична сума, внесена по сметката на Министерство на здравеопазването, в БНБ – Централно управление, IBAN: BG21 BNBG 9661 3300 1293 01, BIC BNBG BGSD за суми в български лева. Платежното нареждане за внесената парична сума се представя в копие. ІІ. Гаранция за изпълнение на договора 1. Участникът, определен за изпълнител за съответната позиция, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три) процента от стойността на договора без ДДС. 2.Гаранцията следва да бъде представена преди сключване на договора по съответната позиция като безусловна и неотменима банкова гаранция в оригинал, издадена от банка, или парична сума внесена по сметката на Министерство на здравеопазването в БНБ – Централно управление, IBAN: BG21 BNBG 9661 3300 1293 01, BIC BNBG BGSD за суми в български лева. Гаранцията за изпълнение е със срок на валидност 60 дни след изтичане на срока за изпълнение на задълженията по договор за съответната обособена позиция, в т.ч. и на гаранционната поддръжка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането по доставките се извършва в български лева, по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на следните документи: - фактура-оригинал и две заверени копия за общата стойност на конкретната доставка. Във фактурата задължително трябва да бъде вписан следният текст: „Разходът е за сметка на проект BG051PO001- 5.3.02-0001-С0001 „СПРИ и се прегледай” / BG051PO001-6.2.18-0001 „Нови възможности за лекарите в България“. Проектът се финансира по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.” - предварителна заявка, подписана от Възложителя; - приемо-предавателен протокол, подписан от страните или от техни представители.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не поставя изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Оферта. 2. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, кандидатите или участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие или оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР). В този случай е достатъчно да се попълни и приложи декларация за регистрация по ЗТР, попълнен образец от настоящата документация. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представи в официален превод на български език. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят заверено от участника копие от документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани, документът се представя и в официален превод. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител, документът за регистрация се представя за всеки от подизпълнителите, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, документите за регистрация и/или Декларацията за регистрация по ЗТР се представят за всички членове на обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. 3.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 4.Документ, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия. 5.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б. „е“), ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП. 6. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП. 7.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие попълнен образец от настоящата документация.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител попълнен образец от настоящата документация. Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител поотделно. 8.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. 9.Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 10.Декларация по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнен образец от документацията.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Декларация, съдържаща списък на договори за услуги изпълнени от участника през последните три години, считано към датата на подаване на офертата. Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, издадена от възложителите. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. 2.Образци, описание и/или фотографски снимки на стоките, които ще се доставят – брошури, каталози, и други, предмет на обособените позиции. 3.Декларация в свободен текст, че предложените консумативи за офис техника (тонер касети) по обособени позиции №3 и №4 са нови, нерециклирани и оригинални от производителя на техниката, за която се отнасят.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът да има изпълнени през последните три години, считано към датата на подаване на офертата, най-малко три договора с предмет сходен с предмета на обособената позиция, за която кандидатства. 2. Участникът да предостави образци, описание и/или фотографски снимки на стоките, които ще се доставят – брошури, каталози, и други, предмет на обособените позиции. За сходни с предмета на поръчката доставки за обособените позиции се считат следните дейности: По обособени позиции № 1 и № 2: доставки на канцеларски материали и копирна хартия; По обособени позиции № 3 и № 4: доставки на консулативи за офис техника. 3. Предложените консумативи за офис техника (тонер касети) по обособени позиции №3 и №4 следва да бъдат нови, нерециклирарин и оригинални. За сходни с предмета на поръчката доставки за обособените позиции се считат следните дейности: По обособени позиции № 1 и № 2: доставки на канцеларски материали и копирна хартия; По обособени позиции № 3 и № 4: доставки на консулативи за офис техника. Кандидатите следва да имат предвид и това, че трябва да предоставят писмо от производителя, че предложените консумативи за офис техника (тонер касети) по обособени позиции № 3 и № 4 са нерециклирани, оригинални от производителя на техниката, за която се отнасят. При изготвянето на офертата си, кандидатите следва да имат предвид това, че доставките в рамките на обособена позиция № 4, ще бъдат извършвани на адрес бул. „Ал. Стамболийски” № 39 и в централните офиси на регионалните здравни инспекции на територията на страната, като адресите ще бъдат конкретизирани във всяка от заявките на възложителя.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 045 - 074840 от 05.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.07.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

като плащането трябва да бъде извършено по сметка на Министерство на здравеопазването – Банка: БНБ Централно управление, BIC: BNBG BGSD, IBAN: BG83 BNBG 9661 3000 1293 01 или в касата на Министерство на здравеопазването, като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката. Документацията за участие може да се заявява предварително на тел. 02 9301 461. Документацията се получава всеки работен ден от 9,00 часа до 17,00 часа на адрес - гр. София - 1000, пл. „Света Неделя” № 5, ст. 211 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
24.07.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.07.2014 г.  Час: 14:00
Място

Министерство на здравеопазването

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, съгласно разпоредбата на чл. 68, ал. 3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Поръчката е във връзка с проект BG051PO001- 5.3.02-0001-С0001 „СПРИ и се прегледай” и проект BG051PO001-6.2.18-0001 „Нови възможности за лекарите в България“, осъществявани с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз”

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят използва съкратените срокове, като се възползва от правната възможност на чл.64, ал.2 и ал. 3 от ЗОП. За сходни с предмета на поръчката доставки за обособените позиции се считат следните дейности: По обособени позиции № 1 и № 2: доставки на канцеларски материали и копирна хартия; По обособени позиции № 3 и № 4: доставки на консумативи за офис техника. Кандидатите следва да имат предвид и това, че трябва да предоставят писмо от производителя, че предложените консумативи за офис техника (тонер касети) по обособени позиции № 3 и № 4 са нерециклирани, оригинални от производителя на техниката, за която се отнасят. При изготвянето на офертата си, кандидатите следва да имат предвид това, че доставките в рамките на обособена позиция № 4, ще бъдат извършвани на адрес бул. „Ал. Стамболийски” № 39 и в централните офиси на регионалните здравни инспекции на територията на страната, като адресите ще бъдат конкретизирани във всяка от заявките на възложителя. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б) обявен в несъстоятелност. в) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; д) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; е) има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; ж) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; з) при които лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с Възложителя или със служители, на ръководна длъжност в неговата организация; и) които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; й) за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, а именно: е дружество, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим или свързано с него лице.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на канцеларски материали по проект BG051PO001-6.2.18-0001„Нови възможности за лекарите в България“
1) Кратко описание

В рамките на обособената позиция, кандидатите следва да извършат доставка на канцеларски материали и копирна хартия по проект BG051PO001-6.2.18-0001„Нови възможности за лекарите в България“.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30197640, 30197630

Описание:

Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Хартия за печатане

3) Количество или обем

100 кашона копирна хартия А4 300 бр. класьори 8 см. 300 бр. класьори 5 см. 360 пак. джоб /100 бр. в пакет/ 80 кут. кламери малки 20 бр. телбод 70 кут. телчета 80 пак.самозалепващи индекси 80 пек. самозалепващи листчета 40 пак. маркери - 4 цвята 8 пак. борд маркери - 4 цвята 10 бр. автоматичен молив 10 кут. графити за автоматичен молив 20 бр. лентов коректор 20 бр. лепило стик 20 бр. тиксо тънко 20 бр. тиксо хартиено 20 бр. перфоратор 20 бр. антителбод 20 бр. почистващи кърпички 20 бр. гума 90 бр. папка с ластик 400 бр. папка с перфорация 450 бр. папка, картонена с машинка 800 бр. моливник 20 бр. вертикални поставки 20 бр. хоризонтални поставки 20 бр. коректор 10 бр. тънкописци 900 бр. тетрадки 20 бр. ПАД А4 20 бр. разделители - 10 цвята

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
14131 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.11.2014 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на канцеларски материали и копирна хартия по проект BG051PO001- 5.3.02-0001-С0001 „СПРИ и се прегледай”
1) Кратко описание

В рамките на обособена позиция № 2, кандидатите следва да имат предвид, че следва да бъде извършена доставка на канцеларски материали и копирна хартия по проект BG051PO001- 5.3.02-0001-С0001 „СПРИ и се прегледай”.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30197640, 30197630

Описание:

Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Хартия за печатане

3) Количество или обем

60 кашона копирна хартия 200 бр. класьори А 4, 8 см широки 225 бр. класьори А 4, 4 см широки 90 пак. разделители А4 80 пак. джобове за документи А4 по 100 бр. в пакет 180 пак. папки пластмасови с перфорация и с машинка А4 по 25 броя в пакет 19 бр. перфоратор 19 бр. телбод 18 бр. антителбод 90 кут. телчета за телбод 135 кут. кламери 47 кут. цветни кламери 47 кут. щипки за документи 18 бр. ножици 28 бр. самозалепваща лента 28 бр. лепило - сухо 26 бр. хоризонтални поставки с възможност за вертикално подреждане на поставките една върху друга 13 бр. органайзери за бюро 270 химикалки с гумирано тяло, което не позволява хлъзгане при писане 185 бр. моливи – дървени с гума 85 бр. моливи - автоматични 15 пак. текст маркери с флуоресцентни цветове 90 пак. самозалепващи листчета 94 пак. кубчета за бележки 90 пак. индекси 39 бр. падове - тетрадки

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
7236.16 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 21.09.2014 г. 



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на консумативи за офис техника – USB Flash памет - 4ГБ и тонери по проект BG051PO001-6.2.18-0001 „Нови възможности за лекарите в България“
1) Кратко описание

В рамките на обособена позиция № 3 кандидатите следва да имат предвид, че трябва да бъде извършена доставка на консумативи за офис техника (USB Flash памет - 4ГБ и тонери) по проект BG051PO001-6.2.18-0001 „Нови възможности за лекарите в България“.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100, 30192000

Описание:

Касети с тонер
Принадлежности за офиса

3) Количество или обем

40 бр. тонер касета за лазерен принтер Xerox Phaser 3124 (или еквивалент) 1100 бр. USB Flash памет - 4ГБ

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
18300 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.11.2014 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Тонер касетите следва да са нови нерециклирани, оригинални от производителя на техниката, за която се отнасят.




Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на консумативи за офис техника – CD, DVD и тонери по BG051PO001- 5.3.02-0001-С0001 „СПРИ и се прегледай”:
1) Кратко описание

Кандидатите следва да имат предвид, че в рамките на обособена позиция № 4 следва да бъде извършена доставка на консумативи за офис техника (CD, DVD и тонери) по BG051PO001- 5.3.02-0001-С0001 „СПРИ и се прегледай”.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100, 30192000

Описание:

Касети с тонер
Принадлежности за офиса

3) Количество или обем

226 бр. тонер касети (комплект: черни и цветни) за мултифункционално устройство HP Color LaserJet CM2320 nf MFP или еквивалент 45 кут. (от 50 бр.) СD – R 700 MB 26 кут (от 50 бр.) DVD – R – 4.7 GB

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
52900 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 21.09.2014 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Тонер касетите следва да са нови нерециклирани, оригинални от производителя на техниката, за която се отнасят. При изготвяне на офертата си, кандидатите следва да имат предвид, че място за доставките по обособена позиция 4 ще бъде Министерство на здравеопазването на адрес бул. „Ал. Стамболийски” № 39 и централните офиси на регионалните здравни инспекции на територията на страната, като адресите ще бъдат конкретизирани във всяка от заявките на възложителя.