Версия за печат

00022-2014-0010

BG-Асеновград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" 9, За: Айтен Салим, Република България 4230, Асеновград, Тел.: 0331 20238, E-mail: obstina@assenovgrad.com, Факс: 0331 65156

Място/места за контакт: гр. Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" 9

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.assenovgrad.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Реконструкция и модернизация на общински пазар /стар пазар/ Асеновград”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Основно място на изпълнение: гр. Асеновград
Код NUTS: BG42
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предмет на настоящата поръчка е реконструкция и модернизация на общински пазар /Стар пазар/, в УПИ ІІ-109, общински пазар кв.21 по плана на Асеновград. Преобладаващата търговска единица е щандова маса и самостоятелни павилиони за промишлени стоки, хранителни стоки и закусвални. Реализацията на проекта ще стане поетапно, в зависимост от осигурените средства ще се определят отделните етапи. За това са въведени подобекти, които заедно с изпълнена на 100 % инфраструктура - ел и вк, ще могат да функционират самостоятелно.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно КС.

Прогнозна стойност без ДДС
4636999.28 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

10


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 40 000 лева (четиридесет хиляди лева). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по сметка на Община Асеновград или може да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, в което изрично се посочва обществената поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка: Банка: Банка"Инвестбанк"АД IBAN: BG 54 IORT 73753304000003 BIC: IORTBGSF Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. Разходите по евентуалното усвояване на гаранцията са за сметка на Възложителя. Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата Обществена поръчка, ако не представи гаранция за участие. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1 % от стойността на обществената поръчка без вкл. ДДС. Условията за задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор/договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се осъществява съгласно условията заложени в проекто договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора и че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че възложителят е поставил изискване за създаване на юридическо лице, когато спечелилият участник е обединение/ консорциум, споразумението трябва да съдържа клаузи за създаване на юридическо лице, ако бъде определен за изпълнител на обществената поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Офертата (Приложение №1) задължително съдържа: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал). Документи, удостоверяващи правосубектност, а именно:1. Заверено от участника копие (или нотариално заверен препис) на удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър (ЗТР) 2. Удостоверение за актуално състояние.3. Документ за регистрация по БУЛСТАТ 4. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) - представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител; 5. Декларация по чл. 47, ал.1, т.1 и ал.2, т.2 от ЗОП- (Приложение № 4); 6. Декларация по чл. 47, ал.1, т.2 и т.3 и ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП (оригинал)- (Приложение № 5/; 7. Декларация по чл. 47, ал. 5, т.1 от ЗОП- (Приложение № 6); 8. Декларация по чл. 47, ал. 5, т.2 от ЗОП- (Приложение № 7); 9. Документ за закупена документация за участие (копие); 10. Оригинал на документ банкова гаранция за участие със срок на валидност на офертата или оригинал на документ за внесена гаранция; 11. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива - Приложение № 16 + декларация за съгласие за участие като подизпълнител (оригинал) - Приложение № 17; 12. Декларация по образец (Приложение № 8) заедно с: Копие на годишния баланс за предходните три години (2011 г. 2012г. и 2013г.) и Копие на годишния финансов отчет за приходите и разходите за предходните три години (2011 г. 2012г. и 2013г.);13.Застраховка за професионална отговорност- съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ; 14.Справка- декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка за последните 5 години - по образец (Приложение № 9); 15. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители за предходната година по образец (Приложение № 10) и удостоверение от НАП, издадена не по-рано от един месец от подаване на офертата - Приложение № 18 и копие на документи, удостоверяващи образование, трудов стаж и професионална квалификация на тези лица;17. Описание на техническото оборудване и механизация, използвано от кандидата и подизпълнителя, ако е предвиден такъв - Приложение №19; 18. Копие от удостоверението за регистрация и валиден талон съгласно Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя -първа група, четвърта категория и/или ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право;19. Сертификати, удостоверяващи въвеждането на следните системи: ISO 9001:2008 за управление на качеството или еквивалентен; ISO 14001:2004 за управление на околната среда или еквивалентен; SA 8000:2007 за Социална отговорност или еквивалентен;20. Непопълнен, само подписан и подпечатан проект на договор- (Приложение № 11); 21. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 за приемане на условията на проекта на договор - (Приложение№ 12) 22. Административни сведения за участника (Приложение№ 21)23. Декларация за запознаване с обекта ( Приложение№ 20)24. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена труда- (Приложение № 14)Всички листи и документи да са надлежно номерирани, подписани и подпечатани от упълномощеното лице представляващо фирмата участник, и сканирани на 1 (един) файл в формат PDF.Техническо предложение - Приложение № 3 Този документ задължително се поставя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис «Предложение за изпълнение на поръчката». Предлагана цена за изпълнение на поръчката– в оригинал. (Приложение № 2). Този документ задължително се поставя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис «Предлагана цена», и името на участника, поставен в плика с офертата.Попълнените количествени сметки /Приложение № 23/ и Анализни цени се поставят в плика „Предлагана цена”.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларация по образец (Приложение № 8) ; 2. Копие на годишния баланс за предходните три години (2011 г. 2012г. и 2013г.) 3. Копие на годишния финансов отчет за приходите и разходите за предходните три години (2011 г. 2012г. и 2013г.) 4. Копие от застраховката за професионална отговорност- съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Уточнение: Документите се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от посочените подизпълнители. Когато участникът е обединение, минималните изисквания се прилагат общо за обединението, а документите се представят от участниците, чрез които обединението доказва съответствие с минималните изисквания.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Участниците трябва да са реализирали общ оборот от СМР за последните три години /2011, 2012 и 2013 г./ не по-малък от 15 000 000 /петнадесет милиона / лева, в зависимост от датата на която са учредени или за започнали дейността си. 2. Участниците трябва да са реализирали оборот от СМР сходни с предмета на поръчката през последните три години /2011, 2012 и 2013 год./ не по-малък от 7 000 000/седем милиона / лева. *Под сходни дейности следва да се разбират дейности, свързани с ремонт, реконструкция и изграждане на сгради с обществено предназначение. При участие на обединение или консорциум, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението/консорциума. Когато участникът предвижда подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изскванията се прилагат съобразно дела и вида на участието им. Тези изисквания се доказват с декларация по образец (Приложение № 8) и се представя: 3. Участниците трябва да притежават застраховка за професионална отговорност- съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Това обстоятелство се доказва с Копие от застраховката за професионална отговорност- съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Справка- декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка за последните 5 години (2009, 2010, 2011, 2012 и 2013 г.) придружени от препоръка/и, надлежно оформени с издател и лице за контакт, като в тях трябва да се посочат стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания - по образец (Приложение № 9). 2.Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители за предходната година по образец (Приложение № 10) и удостоверение от НАП, издадена не по-рано от един месец от подаване на офертата. 3.Списък-декларация на тези лица- Приложение № 18 и копие на документи, удостоверяващи образование, трудов стаж и професионална квалификация на тези лица. 4.Описание на техническото оборудване и механизация, използвано от кандидата и подизпълнителя, ако е предвиден такъв- Приложение №19. 5.Копие от удостоверението за регистрация и валиден талон съгласно Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Чуждестранни участници представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националните им закони. 6.Сертификати, удостоверяващи въвеждането на следните системи: - ISO 9001:2008 за управление на качеството или еквивалентен; - ISO 14001:2004 за управление на околната среда или еквивалентен; - SA 8000:2007 за Социална отговорност или еквивалентен; Сертификатите следва да са с обхват на отговарящ на предмета на поръчката. Всички документи трябва да са в оригинал или ако са копия те трябва да са заверени (когато са ксерокопия) с гриф "Вярно с оригинала", подписа на лицето/та, представляващи кандидата и свеж печат. Когато кандидатът или участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл.47, ал. 1 и 5 и посочените в обявлението изисквания по ал. 2 се прилагат и за подизпълнителите.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Участниците следва да са изпълнили или да са участвали в изпълнението на минимум 1 (един) договор с предмет сходен с предмета на поръчката на стойност 3 600 000 /три милиона и шестстотин хиляди/ лева с вкл. ДДС, а именно с предмет ремонт, реконструкция и изграждане на сгради с обществено предназначение за последните три години /2011, 2012 и 2013г./ в зависимост от датата, на която са учредени или са започнали дейността си. 2.Участниците трябва да имат средносписъчен състав за предходната година не по- малко от 30 (тридесет) лица. 3. Участниците трябва да имат на разположение правоспособни техническите лица, които ще участват в изпълнението на договора, включително такива отговарящи за контрола на качеството и квалифицирани специалисти. 4. Участникът, следва да осигури техническо оборудване и механизация – собствено или наето за изпълнение предмета на обществената поръчка – Приложение №19. 5. Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите -първа група, четвърта категория и/или ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право. 6. Участниците трябва да притежават валидни сертификати, удостоверяващи въвеждането на следните системи: - ISO 9001:2008 за управление на качеството или еквивалентен; - ISO 14001:2004 за управление на околната среда или еквивалентен; - SA 8000:2007 за Социална отговорност или еквивалентен; Сертификатите следва да са с обхват на отговарящ на предмета на поръчката. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, посоченото минимално изискване за технически възможности и квалификация на участниците важи за обединението като цяло, съгл. чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При участие чрез подизпълнители, минималното изискване важи за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение - П1; тежест: 40
Показател: Ценово предложение - П2; тежест: 60
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2014/S 041 - 067230 от 27.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.07.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 10 лв. без ДДС или 12 лв. с ДДС. Закупуване от сградата на Община Асеновград. Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това на адрес: Република България, Област Пловдив, Община Асеновград, град Асеновград, пл. „Акад. Николай Хайтов“ № 9, след заплащането й в касата на Възложителя, намираща се на същия адрес. б. Закупуване на документация за участие по банков път. Извършва се, както следва: Заплащането на документацията за участие се извършва по банков път по сметка в лева: Банка: Банка"Инвестбанк"АД IBAN: BG 50 IORT 73758404020000 BIC: IORTBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
04.08.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.08.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на община Асеновград, зала 305

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да прсъстват представители на участниците, на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията за участие е предоставен на интернет адрес на Възложителя: www.assenovgrad.com. Проектът се намира в сградата на Община Асеновград, в стая 401 - инж. Атанас Тошев.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Асеновград, гр. Асеновград, пл. "Акад. Н. Хайтов" 9, Лице за контакт: Айтен Салим, Република България 4230, гр. Асеновград, Тел.: 0331 20283, E-mail: obstina@assenovgrad.com, Факс: 0331 65156

Интернет адрес/и:

URL: www.assenovgrad.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ