00081-2014-0032
Технически редакции | ||
27.06.2014 16:46 ч. : | 27/06/2014 16:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.06.2014 16:46 ч. : | 27/06/2014 16:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Варна: Покупка
Доставки
Община Варна, бул."Генерал Колев" № 92, ет. 5, За: Станимира Колева, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 820830; 052 820839, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846
Място/места за контакт: ОП "Инвестиционна политика"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.varna.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.varna.bg/.
Електронен достъп до информация: http://www.varna.bg/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Доставка чрез покупка на хранителни продукти за нуждите на Община Варна, социалните услуги в общността и специализираните институции – второстепенни разпоредители с бюджет, по обособени позиции“.
Обявлението обхваща обществена поръчка
При изпълнение на поръчката следва да се доставят месо, месни продукти, риба, рибни продукти /охладени и замразени/ и яйца, мляко и млечни продукти, хляб, хлебни продукти и тестени изделия, бакалски стоки и пакетирани захарни изделия, пресни плодове и зеленчуци, плодови и зеленчукови консерви и замразени зеленчуци за социалните услуги в общността и специализираните институции към Община Варна.
15111200, 15112130, 15113000, 15131700, 15511500, 15530000, 15541000, 15551310, 15831200, 15851000, 15871110, 15872200, 15872400, 03142500, 15810000, 15612120, 15860000, 03311000, 15115100, 15511100, 15812100, 15411200, 15332290, 03222000, 03221000, 15331170, 15131000, 15833000, 15982000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
При изпълнение на поръчката следва да се доставят хранителни продукти и напитки с ориентировъчни количества,посочени в чл. 2 от документацията за участие за всяка обособена позиция поотделно.
НЕ
НЕ
36
(1) Гаранциите за участие и изпълнение на настоящата обществена поръчка се представят в една от следните форми: 1. депозит на парична сума по сметка на Възложителя или 2. неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя. (2) Участниците/изпълнителят избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. (3) Гаранциите за участие за всяка обособена позиция, определени при спазване на изискванията на чл.59, ал.2 от ЗОП и представени като парична сума или банкова гаранция са както следва: 1. За Обособена позиция №1: 11 666.00 лева 2. За Обособена позиция №2: 9 291.00 лева 3. За Обособена позиция №3: 6 458.00 лева 4. За Обособена позиция №4: 4 833.00 лева 5. За Обособена позиция №5: 5 416.00 лева 6. За Обособена позиция №6: 3 833.00 лева (4) Внасянето на гаранцията за участие под формата на депозит на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. (5) При условие, че участникът представи банкова гаранция за участие, същата следва да съдържа всички права на Възложителя по чл.61, ал. 2 от ЗОП и изрично разписани в чл.15, ал. 2 от настоящите условия. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти. (6) На основание чл.59 ал.3 от ЗОП, възложителят определя гаранция за изпълнение на всеки договор в размер на 2% (два процента) от стойността на договора за всяка обособена позиция, които следва да се внесат от спечелилия за съответната обособена позиция участник по сметка на възложителя или да представи банкова гаранция преди подписването на договора. (7) Внасянето на гаранцията за изпълнение под формата на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. (8) Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договор, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след датата на изпълнение на договора. (9) Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. *Забележка: Банковите гаранции за участие и изпълнение следва да са адресирани до Община Варна,Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– гр. Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5.
Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от бюджета на община Варна и бюджетите на второстепенните разпоредители с бюджет за съответната бюджетна година: д.545 – Социален учебно-професионален център; д.524 – Домашен социален патронаж; д.540 – Дом за стари хора „Гергана”; д.541 - Дом за възрастни с физически увреждания, Параграф 10-11. Заплащането ще се извършва въз основа на предлагана единична цена за хранителните продукти, образувана по следния начин: Към базовата цена, съгласно информационен бюлетин на „САПИ“ ООД, отразяващ цени на едро на хранителни продукти във Варненска област за предходния месец се добавя процентът надценка и се получава крайната цена, която възложителят ще изплаща на изпълнителя за съответните хранителни продукти. Заплащането ще се извършва от съответната социална услуга в общността/специализирана институция - второстепенен разпоредител с бюджет въз основа на приемо-предавателен протокол и издадена оригинална фактура за всяка една доставка на база формираните цени от информационен бюлетин на „САПИ” ООД, отразяващ цени на едро на хранителни продукти във Варненска област за предходния месец и увеличени с процента надценка /съгласно офертата на участника, определен за Изпълнител/ и на база стокова разписка и търговски документ. Заплащането на конкретната доставка /фактура/ ще се извърши в рамките на тридесет календарни дни по банков път. Изпълнителят предоставя на Второстепенните разпоредители с бюджет информационен бюлетин на „САПИ” ООД до пето число на месеца.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице към офертата се представя копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на действие на договора.
1. Списък с документи, съдържащи се в офертата за всяка обособена позиция поотделно, подписан от участника. 2. Административни сведения за участника - попълнен и подписан образец за всяка обособена позиция поотделно. 3. Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в официален превод на български език. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представи в официален превод на български език. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител/и, документът за регистрация/ ЕИК, се представя за всеки от подизпълнителите. Когато участникът в процедурата е обединение, документите за регистрация/ЕИК се представят за всеки от участниците в обединението. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, в този случай се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, подписан от лицата в обединението и задължително да посочва представляващия обединението. Документът за създаване на обединението следва ясно да описва видовете дейности, които ще изпълнява всеки член на обединението, както и дела им. Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. 4. Документ за внесена гаранция за участие за всяка обособена позиция поотделно – заверено копие от платежен документ или оригинал на банковата гаранция за участие. 5. Декларация №1 за получена документация за участие – попълнен образец. 6. Декларация №2 за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „a-д“, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 7. Декларация № 3 за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и ал. 5, т.2 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 8. Декларация №4 - относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – попълнен образец за всяка обособена позиция поотделно. 9. Декларация №5 – във връзка с чл.58 от ЗОП – попълнен образец. 10. Декларация №6 за приемане клаузите на проекто-договора за всяка обособена позиция поотделно.
1. Справка-декларация за реализирания специализиран оборот, свързан с предмета на съответната обособена позиция общо за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Справката следва да съдържа пълно описание на извършваните дейности, вкл. стойностите, датите и получателите.
1. Участниците следва да притежават специализиран оборот от доставки, свързани с предмета на обособената позиция общо за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.), който следва да не е по-малък от: Обособена позиция 1: 1 166 666.67 лв. без вкл. ДДС. Обособена позиция 2: 929 166.67 лв. без вкл. ДДС. Обособена позиция 3: 645 833.33 лв. без вкл. ДДС. Обособена позиция 4: 483 333.33 лв. без вкл. ДДС. Обособена позиция 5: 541 666.67 лв. без вкл. ДДС. Обособена позиция 6: 383 333.33 лв. без вкл. ДДС. * За сходни с предмета на обособената позиция се приемат доставки на хранителни продукти, съгласно описаните в настоящата документация за съответната обособена позиция.
1. Списък на основните договори за доставки, свързани с предмета на обособената позиция, изпълнени през последните три години, към датата определена като краен срок за подаване на оферти, включително стойностите, датите и получателите, придружен от минимум една препоръка за добро изпълнение, кореспондираща с договор от списъка; 2. Списък в свободен текст на собствени или наети за срока на договора специализирани транспортни средства, придружен с копия на документи (талони и/или договори за наем, за лизинг и др.подобни). Валидни удостоверения за регистрация на транспортните средства със специално предназначение, издадени от съответната ОДБХ (РВМС, РИОКОЗ/РЗИ) на името на участника или на собственика (в случай, че те се ползват по силата на договор за наем или лизинг). Удостоверенията да са заверени с гриф Вярно с оригинала от участника. 3. Заверено от участника копие на Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните, издадено за обект за производство и/или склад за търговия на едро с хранителните продукти за съответната обособена позиция. 4. Заверено от участника копие на Документ (сертификат, констативен протокол или еквивалент), доказващ наличие на HACCP за обекта, за който е издадено Удостоверението по чл. 12 от Закона за храните.
1. Участниците следва да имат изпълнен минимум 1/един/ договор за доставки, свързани с предмета на обособената позиция, изпълнен през последните три години към датата, определена като краен срок за подаване на оферти, придружен с референция от възложител. * За сходни с предмета на обособената позиция се приемат доставки на хранителни продукти, съгласно описаните в настоящата документация за съответната обособена позиция. Забележка: За изпълнен договор се приема договор, чието изпълнение е приключило към датата, определена като краен срок за подаване на оферти. 2. Участниците следва да разполагат с минимум 1 (едно) специализирано транспортно средство, регистрирано в съответната ОДБХ (РВМС, РИОКОЗ/РЗИ). Транспортното средство със специално предназначение трябва да осигурява съответните температурни параметри и условия за превоз на съответните групи храни. 3. Участниците следва да притежават Удостоверение по чл. 12 от Закона за храните, издадено за обект за производство и/или склад за търговия на едро с хранителните продукти за съответната обособена позиция. 4. Участниците следва да имат внедрена система HACCP за обекта, за който е издадено Удостоверението по чл. 12 от Закона за храните. Забележка: При участие за повече от една обособена позиция, участникът следва да отговаря на минималните изисквания за всички обособени позиции, за които участва сборно.
Открита
НЕ
Обявлението и документацията за участие в откритата процедура са одобрени с Решение № 2146/27.06.2014 г. на Кмета на Община Варна.
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
150
Общинско предприятие “Инвестиционна политика”-гр.Варна, бул.”Ген. Колев” № 92 , ет. 5
Желателно е да присъства управителят на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно. • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. • За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и пълномощно.
НЕ
НЕ
(1) Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгл. чл. 69, ал. 1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 (с изключение на т.2, т. 2а, 4 и т. 6) от ЗОП. (2) За всяко заседание на Комисията по настоящата обществена поръчка за което ЗОП, позволява на участниците да присъстват, последните ще могат да получат информация в сайта на Община Варна www.varna.bg, рубрика "Обществени поръчки- профил на купувача" , обозначена с уникалния номер на поръчката. (3) В изпълнение на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП датата, часът и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени в сайта на Община Варна www.varna.bg, рубрика "Обществени поръчки – профил на купувача'', в съобщение, обозначено с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП, най-късно в деня, предхождащ деня на отваряне на ценовите оферти. (4) Пълната документация по настоящата обществена поръчка е публикувана на сайта на община Варна http://www.varna.bg/, рубрика „Обществени поръчки – профил на купувача‘‘, в папка обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП и ще бъде достъпна на хартиен носител на адрес Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– при Община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев”№92, ет. 5. (5) Всички решения по чл. 27а от ЗОП, както и променената документация, в случаите по чл.27а, ал.1 от ЗОП, съобщения, включително отговори по поискани от участниците разяснения, ще бъдат публикувани на сайта на община Варна http://www.varna.bg/, рубрика „Обществени поръчки – профил на купувача‘‘, в папка обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП. (6)Сроковете за провеждане на процедурата са определени на основание чл.64, ал. 2 и ал.3 от ЗОП. (7) Внасянето на комплекта офертни документи се извършва в деловодството на Общинско предприятие “Инвестиционна политика”– при община Варна, на адрес: гр.Варна, бул. „Ген. Колев”№92, ет.5. Забележка:При подаване на офертите, кандидат участниците да предвидят необходимото технологично време за обработване и регистриране на офертите, което е в рамките на 10 минути.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
27.06.2014 г.
Доставка на месо, месни продукти, риба, рибни продукти /охладени и замразени/ и яйца съгласно условията на чл. 2, ал. 1 от документацията за участие.
15111200, 15112130, 15113000, 15131700, 15115100, 03311000, 03142500
Описание:
Съгласно чл.2, ал.1 от документацията за участие.
Доставка на мляко и млечни продукти съгласно условията на чл. 2, ал. 2 от документацията за участие.
15551310, 15541000, 15530000, 15511100
Описание:
Съгласно чл. 2, ал. 2 от документацията за участие.
Доставка на хляб, хлебни продукти и тестени изделия съгласно условията на чл. 2, ал. 3 от документацията за участие.
15810000, 15612120, 15812100
Описание:
Съгласно чл. 2, ал. 3 от документацията за участие.
Доставка на бакалски стоки и пакетирани захарни изделия съгласно условията на чл. 2, ал. 4 от документацията за участие.
15871110, 15411200, 15872200, 15872400, 15831200, 15332290, 15851000
Описание:
Съгласно чл. 2, ал. 4 от документацията за учстие.
Доставка на пресни плодове и зеленчуци съгласно условията на чл. 2, ал. 5 от документацията за участие.
03222000, 03221000
Описание:
Съгласно чл. 2, ал. 5 от документацията за участие.
Доставка на плодови и зеленчукови консерви и замразени зеленчуци съгласно условията на чл. 2, ал. 6 от документацията за участие.
15331170, 15131000
Описание:
Съгласно чл. 2, ал. 6 от документацията за участие.