Версия за печат

00580-2014-0010

BG-Самоков: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000776491

Община Самоков, ул. Македония № 34, За: инж. Евелина Перфанова - Директор дирекция ТСУЕП, България 2000, Самоков, Тел.: 0722 66630, E-mail: obsamokow@abv.bg, Факс: 0722 60050

Място/места за контакт: Община Самоков - Дирекция ТСУЕП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.samokov.bg.

Адрес на профила на купувача: www.samokov.bg.

Електронен достъп до информация: www.samokov.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

”Избор на изпълнител за доставка на Машини и съоръжения за експлоатацията на Регионален център за управление на отпадъците /РЦУО/ - Самоков".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Самоков
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка е ”Избор на изпълнител за доставка на Машини и съоръжения за експлоатацията на Регионален център за управление на отпадъците (РЦУО) - Самоков". В рамките на настоящата поръчка трябва да се доставят необходимите машини и оборудване за нормалното функциониране на изграждащия се център за управление на отпадъците по Договор за безвъзмездна помощ №DIR - 5112122-C-005 "Изграждане на регионален център за управление на отпадъците в регион Самоков"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

43315000, 43260000, 43250000, 43251000, 43252000, 34144512, 16700000, 34131000, 34928480

Описание:

Машини за уплътняване
Еднокошови екскаватори, багерни екскаватори, товарачни машини и машини за работа в мини
Товарачни машини с челно товарене
Товарачни машини с челно товарене с обратна лопата (екскаватор)
Товарачни машини с челно товарене без обратна лопата (екскаватор)
Превозни средства, съоръжени със система за пресоване на събираните битови отпадъци
Трактори
Камионетки (пикапи)
Контейнери и кофи за отпадъци и смет

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

При изпълнение на настоящата поръчка трябва да бъдат доставени следните машини и оборудване: • Компактор за уплътняване на отпадъците – предназначен за уплътняване на общински отпадъци в насипно състояние и ежедневната експлоатация на депото • Челен товарач - предназначен за товаро - разтоварване на земни маси и компост, за ежедневно запръстяване на депото и обръщане на компостни редове; • Трактор – предназначен за почистване и прибутване; • Автомобил тип "пикап"; • Контейнети - ще обслужват приемателният център; • подвижни огради, помощно оборудване - ще обслужват приемателният център; След доставката на необходимите машини и съоръжения избрания изпълнител ще проведе обучение на персонала, който ще бъде ангажиран в експлоатацията на обекта. Допълнителни подробности по изискванията за обхват и обем на дейностите по изпълнение на настоящата обществена поръчка са указани в Приложение 17 - Техническа спесификация; като за изпълнението на дейностите по настоящата обществена поръчка финансовият ресурс е общо в размер на 881 900,00 лв. /осемстотин осемдесет и една хиляди и деветстотин лева/ без ДДС, разпределени по основни дейности, както следва : 1.Компактор на депото - 480 000 2.Челен товарач -180 000 3.Трактор за почистване - 140 000 4.Автомобил тип "пикап" - 25 000 5.Контейнери (приемателен център) - 53 000 6. Подвижни огради, помощно оборудване (приемателен център) - 3 900 ВАЖНО!!! Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения от възложителя бюджет като цяло и съответно цената по дейности/бюджетни пера. Ценовото предложение задължително включва пълния обем дейности по техническата спецификация, като при формиране на общата цена и съответно цената по дейности/бюджетни пера не трябва да надхвърля максимално предвидения финансов ресурс – при установяване на оферта надхвърляща обявения максимален общ финансов ресурс и съответно цената по дейности/бюджетни пера, офертата на участника ще бъде отстранена от участие в процедурата.

Стойност, без да се включва ДДС
881900 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

4

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 8 810.00 лева (осем хиляди осемстотин и десет лева); Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Самоков: Банка: Централна Кооперативна Банка АД, клон Самоков. IBAN: BG54 CECB 9790 3362 1198 00 BIC: CECBBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от валидността на офертата и условия, които да предвиждат възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на договора и е със срок на валидност 30 дни след определената дата за предаване на всички машини и оборудване . Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Самоков: Банка: Централна Кооперативна Банка АД, клон Самоков. IBAN: BG54 CECB 9790 3362 1198 00 BIC: CECBBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията проекто-договор. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка . Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 3. Гаранция за авансово плащане Гаранцията за авансово плащане е в размер до 20 % (двадесет процента) от цената на договора. Гаранцията за авансово плащане може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Изпълнителят сам избира формата на гаранция. Изпълнителят, представя гаранция за авансово плащане заедно с фактурата за авансово плащане. Когато участникът избере гаранцията за авансово плащане да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима и че е в полза на Община Самоков. Когато избраният за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Срокът на валидност на гаранцията за авансово плащане гаранция е 30 дни след окончателното изпълнение на поръчката. В случай на представяне на банкова гаранция същата следва да съдържаща всички реквизити от образец Приложение №16 съгласно документацията за обществена поръчка или банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие, че в гаранцията са вписани условията на възложителя. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Възложителят освобождава гаранцията за авансово плащане, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на проекта е осигурено по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие, Договор за безвъзмездна помощ №DIR - 5112122-C-005 "Изграждане на регионален център за управление на отпадъците в регион Самоков" Възложителят се задължава да заплати дължимата цена на части, както следва: - В 30 (тридесет) дневен срок от подписване на договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово до ...[лв.], представляващи до 20 % (на сто) от Цената за изпълнение на Договора. Върху авансовото плащане не се начислява лихва. - Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми, равняващи се на 20 на сто от междинните плащания към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, до размера на полученото Авансово плащане. - Авансът се изплаща само след представяне на гаранция за аванс, покриваща пълния размер на аванса, и фактура на стойност, равна на стойността на исканото авансово плащане и начислен ДДС. - Междинни плащания се извършват за реално изпълнени и предадени машини и оборудване, като общия размер на междинните плащания е до 60 % (шестдесет на сто) от стойността на договора. - Разплащането ще се извършва по банков път, чрез банков превод по банкова сметка на Изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) дни от датата на приемане на конкретното оборудване; - Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 80% (осемдесет на сто) от стойността на Договора; - Окончателното плащане ще е сумата, равна на разликата между стойността на договора между Възложителя и Изпълнителя и общата сума от авансовото и междинните плащания. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от изпълнителя суми за стойността, с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение. Окончателното плащане ще се извърши в 30 (тридесет) дневен срок от датата на приемането от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на всички машини и оборудване предмет на договора и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ;

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение с нотариална заверка на подписите. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че : представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението или анекс към споразумението за създаване следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта за изпълнение на поръчката. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. При подписване на договора когато избраният за изпълнител е обединение от физически и/или юридически лица преди подписване на договора за възлагане на изпълнението, трябва да представи удостоверение за регистрация от Регистър БУЛСТАТ и за данъчна регистрация, а за сдруженията с чуждестранни лица еквивалентни документи, както и договора за обединението с нотариална заверка на подписите.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП с цел намаляване на сроковете по чл. 64, ал.1 от ЗОП е предоставен пълен и свободен достъп по електронен път до цялата документация за участие и няма да бъде предоставена за закупуване. Документацията за участие в цифров вид е публикувана и може да бъде изтеглена на електронната страница на Община Самоков - интернет адрес: www.samokov.bg. Когато участник придобие документацията за участие от електронната страница на Възложителя, където е предоставена на свободен достъп безвъзмездно, той не заплаща за нейното придобиване и към своята оферта не следва да прилага документ за придобита документация. Документацията за участие може безплатно да се изтегля до десет дни преди изтичане на срока за получаване на оферти съгласно чл. 28, ал.6 от ЗОП. Лицата могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие до изтичане срока за нейното получаване. Възложителят ще публикува разясненията в 4 дневен срок от постъпване на искането на сайта на Община Самоков www.samokov.bg, където е и самата документация. Комисията обявява със съобщение датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти на електронната страница на община Самоков – интернет адрес: www.samokov.bg. Информация по телефона за датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти няма да бъде давана

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на общ.поръчка могат да участват като участници бълг. или чужд.физ. или юр.лица, вкл.техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и наст.документация. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2а предл.първо, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Офертата на участника следва да съдържа следното: Плик № 1: 1) Подробен списък, изчерпателно изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от представляващия участника. 2) Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. В случаите, при които не е представен ЕИК, съгласно чл. 24, ал. 1 от ППЗОП, участниците – юридически лица или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние, но с представянето му не отпада задължението за представяне на документа за регистрация; Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, но с представянето му не отпада задължението за представяне на документа за регистрация; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 3) Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника, посочени от Възложителя в настоящата документация съгласно т.ІI. Минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците; 4) Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техническите възможности и/или квалификация, посочени от Възложителя в настоящата документация съгласно т.IІІ. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация; 5) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а (предл.първо), т.3 и т.4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - Приложение № 2 6) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1 б. „а” до „д”, ал. 2, т. 5 и ал.5, т. 1 от ЗОП - Приложение № 3; 7) Административни сведения за участника – Приложение № 4; 8) Декларация за ползване на подизпълнител/и, съдържаща наименованието на подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие - Приложение № 5; 9) Декларация – съгласие за участие на подизпълнител - Приложение № 6 (когато е приложимо); 10) Документ за гаранция за участие- оригинал 11) Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС – Приложение № 15 12) Оферта за участие в обществената поръчка (без посочване на определящи показатели относими към Плик № 2 и Плик № 3) – Приложение № 1; 13) Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура. Този документ се представя, когато лицето, представляващо участника, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника; 14) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка с нотариална заверка на подписите - съгласно изискванията на указанията (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – оригинал или нотариално заверен препис. Ако в договора за създаване на обединение не е определен представляващ, то участниците представят и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия. 15) Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Приложение № 11; 16) Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с инвестиционния проект - Приложение № 12; Продължава в Раздел VІ.3 Допълнителна информация.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.1. Справка-декларация по образец за реализираните обороти от участника по чл.50 ал.1 т.3 от ЗОП; 1.2. Заверени от участника копия на годишен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, или представяне от участника на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския реигтър към Агенция по вписванията), като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

В процедурата могат да участват лица, които са реализирали общо за последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 год.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, обороти, както следва : общ оборот от дейността не по-малко от 2 240 000,00 лв без ДДС, от които оборот от доставка на машини и съоръжения за промишлена употреба на обща стойност не по-малко от 1 200 000,00 лв без ДДС. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък-декларация по образец, съдържащ описание на основните изпълнени договори, в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, придружен от препоръки за добро изпълнение за договорите в списъка. В препоръките задължително се посочва наименованието на възложителя, общата стойност на договора, датата и мястото на изпълнението, стойността на подобния вид работи, изпълнени от участника, адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да е изпълнил през последните три години, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите, успешно поне един договор за доставка или включващ доставка на машини и съоръжения за промишлена употреба. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.08.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на Община Самоков

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането на проекта е осигурено по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие, Договор за безвъзмездна помощ №DIR - 5112122-C-005 "Изграждане на регионален център за управление на отпадъците в регион Самоков"

VI.3) Допълнителна информация

Плик № 2; ВАЖНО !!! В Плик №2 участниците задължително прилагат каталожни материали/сертификати/декларации за съответствие и/или други приложими документи с пълни данни относно техническите характеристики на предлаганите машини и обрудване, като в случай на приложени заверени копия на документи се прилага и декларация в свободен текст от участника, че приложените копия са верни с оригинала и участникът носи отговорност за деклариране на неверни данни. Плик № 3 Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственицисе представя от всеки от подизпълнителите. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП, Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици се представя от всяко физическо или юридическо лице включено в обединението.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ