Версия за печат

00182-2014-0013

BG-с. Венец: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Венец, ул. "Кирил и Методий" 24, За: Вилдан Али, Р. България 9751, с. Венец, Тел.: 05343 2191, E-mail: obs_vn@abv.bg, Факс: 05343 8980

Място/места за контакт: ул. "Кирил и Методий" 24

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.venets.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.venets.bg/bg/administration/1234.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Специализиран превоз на деца и ученици до 16-годишна възраст през учебната 2014/2015 г. на територията на Община Венец” по обособени позиции: І. Венец-Габрица-Венец; ІІ. Венец-Черноглавци-Венец; ІІІ. Венец-Ясенково-Венец; ІV. Венец-Буйновица-Изгрев-Венец”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 2
Място на изпълнение: община Венец
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Специализиран превоз на деца и ученици до 16-годишна възраст през учебната 2014/2015 г. на територията на Община Венец” по обособени позиции: І. Венец-Габрица-Венец; ІІ. Венец-Черноглавци-Венец; ІІІ. Венец-Ясенково-Венец; ІV. Венец-Буйновица-Изгрев-Венец”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60130000

Описание:

Специализирани услуги за пътен превоз на пътници

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

прогнозна стойност 65 000 лв.

Прогнозна стойност без ДДС
65000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начало

15.09.2014 г. 

Завършване

30.06.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранции 1. Гаранция за участие в процедурата /парична сума или банкова гаранция/ в размер на: За позиция І. – 70 лв; за позиция ІІ. – 90 лв.; за позиция ІІІ. – 50 лв.; за позиция ІV. – 110 лв.; Парични суми се внасят в касата на общината в общински информационен център – всеки работен ден или по следната сметка на Община Венец: БАНКА - “Търговска банка Д” АД клон гр. Шумен IBAN- BG 33 DEMI 92403300038516 BIC код - DEMIBGSF или под формата на банкова гаранция съгласно примерен образец от документацията (Образец № 18). Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 90 (деветдесет) дни след изтичане на крайния срок за получаване на офертите. Ако участникът представя Банкова гаранция, то условията по същата трябва да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за участие в процедура (Образец № 18). Ако обслужващата банка на участника не може да издаде гаранция за участие с точен текст на (Образец № 18), то участника следва да представи гаранция за участие която съдържа минимум изсканата информация в (Образец № 18). В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано „Гаранция за участие” в процедура с предмет: “Специализиран превоз на деца и ученици до 16-годишна възраст през учебната 2014/2015 г. на територията на Община Венец” по обособена позиция ………………………….” 2. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в процедурата до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяна на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: оттегли заявлението си се след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за плучаване на офертите, както и когато участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. 3.Гаранцията за участие на класираните и отстранените Участници се освобождават в срок от пет работни дни след изтичане на срока за обжалаване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител на обществената поръчка. 4.Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка. Размерът на гаранцията за добро изпълнение на договора е 2% от стойността на обществената поръчка и се представя при сключването на договора. 5.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. 6.Гаранциите могат да бъдат парични или банкови. При парична гаранция сумата се внася в БАНКА - “Търговска банка Д” АД клон гр. Шумен IBAN- BG 33 DEMI 92403300038516 BIC код - DEMIBGSF или под формата на банкова гаранция съгласно примерен образец от документацията (Образец № 19).

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средства за превоз на ученици до 16 годишна възраст се осигурява със средства от Републиканския бюджет чрез бюджета на Общината – първостепенен разпоредител с бюджетни кредити, въз основа на представена информация, в съответствие с изискванията на Наредба № 2 от 31 март 2006 г. за условията и реда за предоставяне на средства за компенсиране на намалените приходи от прилагането на цени за пътуване по автомобилния транспорт, предвидени в нормативни актове за определени категории пътници (обн. ДВ, бр. 32 от 18 април 2006 г., в сила от 01.01.2006 г.). Плащанията са съгласно проекта на договор за възлагане на обществената поръчка и се извършват, както следва: Плащанията се извършат в левове, два пъти на текущия месец само и единствено по банков път.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, съдържащо минимум изискванията на възложителя посочени в документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП - срокът по чл.64, ал.1 от ЗОП е намален с 7 дни - обявлението е изпратено по електронен път за обнародване в РОП и с още 5 дни - предоставен е пълен достъп по електронен път до документацията за участие от датата на публикуване на обявлението на интернет страницата на Община Венец - http://www.venets.bg/bg/administration/1234.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I.Участник, за когото e налице поне едно от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата: 1.Участник, който е осъден с влязла в сила присъда , за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс, подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс, участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс, престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс или престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс, освен ако е реабилитиран. 2.Обявен е в несъстоятелност. 3.Намира се в производство по ликвидация или в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 4.Е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 5.Участник, който има задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. 6.Има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 7.Участник, при който лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са "свързани лица" по смисъла на §1, т. 23а от ДР на ЗОП с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 8.Който е сключил договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 9.Участник, който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 10.Участник, който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; 11.Участник, който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; II.Копие от документа за регистрация или документ за издаден Единен идентификационен код (ЕИК) – декларация по Образец № 6, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. За чуждестранно лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Когато не е представен ЕИК участниците прилагат копие от Удостоверение за актуално състояние (Документът следва да бъде издаден не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представянето му) Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени в официален превод. III.При участник обединение, което не е юридическо лице - В случай, че участник участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват споразумение или друг равностоен документ уреждащ отношенията им по смисъла на чл. 56, ал.1, т.2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. Заверено копие на годишния баланс за последните три финансово приключили години (2011, 2012 и 2013 год.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 1.2. Заверено копие на отчета за приходите и разходите за последните три финансово приключили години (2011, 2012 и 2013 год.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 1.3. Декларация с информация за общия оборот и за оборота от услуги за обществен превоз на пътници, за последните три години - Образец № 11;
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има общо за последните три финансово приключили години (2011, 2012 и 2013 год.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си минимален оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката /под „оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката”, следва да се разбира оборот от обществен превоз на пътници/ - за об. позиция І – 15 000 лв.; за об. позиция ІІ – 20 000 лв.; за об. позиция ІІІ – 10 000 лв.; за об. позиция ІV – 25 000 лв.;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът следва да представи Списък-Декларация / Образец № 14/ за всички транспортни средства, които са на разположение на участника за срока на договора. Към декларацията за всяко МПС да се приложат: 1.1. Четливи, заверени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността. В случай, че транспортните средства не са собствени, се прилага договор за наем или договор за лизинг, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на участника за срока на договора. 1.2. Заверено копие на Конролен талон за преминат годишен технически преглед; Удостоверение за техническа изправност, част I, буква А и част II и знак за периодичен преглед за проверка на техническата изправност на ППС 1.3. Заверено копие на Удостоверение за преминат допълнителен преглед за проверка на оборудването на автобусите, с които се извършват превози на деца и/или ученици – съгласно чл.62а, ал.2 на Наредба № 33 от 03.11.1999 г. за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България. 2. Участникът следва да представи заверено копие на лиценз за извършване на обществен превоз на пътници на територията на Република България и заверено копие на удостоверение за ППС за обществен превоз на пътници към лиценза издадени от МТИТС на територията на Република България за съответния автобус, или копие на лиценз на Общността. 3.1. Списък-декларация /Образец № 15/ на сервизната база на разположение на участника за срока на изпълнение на поръчката; 3.2. Документ удостоверяващ наличието на собствена или наета сервизна база за поддържане в изправност на автобусите – заверено копие /документ за собственост или договор/и за наем или др. документ/; 4. Списък-декларация /Образец № 12/ на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите или в зависимост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си, включително стойностите, периода на изпълнение и възложителите – по образец. Списъкът задължително следва да е придружен с препоръки за добро изпълнение за всеки договор. Всяка препоръка трябва да съдържа информация за възложителя, получателя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване на договора и крайна дата, на която е приключило изпълнението, както и дали услугата е изпълнена професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 5. Документ за осигурена възможност за извършване на предпътен технически преглед на МПС и предпътен медицински преглед на водачите на МПС /трудови договори или др. документ/. 6. Списък-декларация /Образец № 13/ на техническия правоспособен персонал с приложени към него заверени копия на: - Свидетелства за управление на МПС от съответната категория; - Удостоверения за психологическа годност на водачите на МПС, които участника ще използва при изпълнение на обществената поръчка; - Карта за квалификация на водача; - Копия на трудови/граждански договори или трудови/осигурителни книжки. 7. Копие на застраховка "Гражданска отговорност" за МПС и копие на застраховка "Злополука на пътниците" за всяко МПС, посочено в Списък-Декларация /Образец №14/, валидни към датата на подаване на офертата.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да разполага поне с едно основно собствено или наето МПС за всяка обособена позиция, за която участва, с година на производство не повече от преди 15 /петнадесет/ години към датата на подаване на офертата. 2. Да притежава валиден лиценз за извършване на обществен превоз на пътници на територията на Република България и удостоверение за ППС за обществен превоз на пътници към лиценза издадени от МТИТС на територията на Република България за съответния автобус, или лиценз на Общността. 3. Участникът да разполага със собствена и/или наета сервизна база за обслужване на автобусите. 4. Участникът да е изпълнил най-малко 1 (един) договор за услуга сходен с предмета на поръчката през последните 3 (три) години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Под „договор за услуга, сходен с предмета на поръчката” следва да се разбира договор за обществен превоз на пътници. 5. Участникът да има възможност за извършване на предпътен технически преглед на МПС и предпътен медицински преглед на водачите на МПС съгласно НАРЕДБА № 33 от 3.11.1999 г. за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България 6. Участникът да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на обществената поръчка - Водачи на автобуси. Водачите трябва да притежават най-малко 2 години професионален опит като водачи на автобус и да са на възраст не по-малка от 25 години съгласно чл.62а, ал.1 на Наредба № 33 от 03.11.1999 г. за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България. 7. Участникът да има сключена застраховка "Гражданска отговорност" за МПС и застраховка "Злополука на пътниците" за всяко МПС, посочено в Списък-Декларация /Образец №14/, валидни към датата на подаване на офертата.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Наредба №33 за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.07.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

в касата на общината или по банков път

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.07.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на общ. Венец, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. В случаите, когато на заседанията присъстват упълномощени представители, същите следва да представят пълномощно с нотариална заверка на подписите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

м. май - юни 2015 г.

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

м. май - юни 2015 г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

За всякакви допълнителни въпроси - Интернет страницата на Възложителя, в профила на купувача - http://www.venets.bg/bg/administration/1234

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Венец-Габрица-Венец
1) Кратко описание

“Специализиран превоз на деца и ученици до 16-годишна възраст през учебната 2014/2015 г. на територията на Община Венец” по обособена позиция: І. Венец-Габрица-Венец;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60130000

Описание:

Специализирани услуги за пътен превоз на пътници

3) Количество или обем

Прогнозна стойност 14 500 лв.

Прогнозна стойност, без ДДС
14500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 15.09.2014 г. , Крайна дата 30.06.2015 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Венец-Черноглавци-Венец
1) Кратко описание

“Специализиран превоз на деца и ученици до 16-годишна възраст през учебната 2014/2015 г. на територията на Община Венец” по обособена позиция: ІІ. Венец-Черноглавци-Венец;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60130000

Описание:

Специализирани услуги за пътен превоз на пътници

3) Количество или обем

Прогнозна стойност - 18 500 лв.

Прогнозна стойност, без ДДС
18500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 15.09.2014 г. , Крайна дата 30.06.2015 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Венец-Ясенково-Венец;
1) Кратко описание

“Специализиран превоз на деца и ученици до 16-годишна възраст през учебната 2014/2015 г. на територията на Община Венец” по обособена позиция: ІІІ.Венец-Ясенково-Венец;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60130000

Описание:

Специализирани услуги за пътен превоз на пътници

3) Количество или обем

Прогнозна стойност - 9 500 лв.

Прогнозна стойност, без ДДС
9500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 15.09.2014 г. , Крайна дата 30.06.2015 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Венец-Буйновица-Изгрев-Венец”
1) Кратко описание

“Специализиран превоз на деца и ученици до 16-годишна възраст през учебната 2014/2015 г. на територията на Община Венец” по обособена позиция: ІV. Венец-Буйновица-Изгрев-Венец”;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60130000

Описание:

Специализирани услуги за пътен превоз на пътници

3) Количество или обем

Прогнозна стойност - 22 500 лв.

Прогнозна стойност, без ДДС
22500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 15.09.2014 г. , Крайна дата 30.06.2015 г.