Версия за печат

00585-2014-0008

BG-Русе: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Русенски университет "Ангел Кънчев", ул. "Студентска", № 8, За: Стефка Стоянова Станчева - гл. експерт обществени поръчки, Република България 7017, Русе, Тел.: 082 888448, E-mail: PRocurement@uni-ruse.bg, Факс: 082 888570

Място/места за контакт: Русенски университет "Ангел Кънчев", Ректорат, ІІ етаж, кабинет 1,330

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uni-ruse.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.uni-ruse.bg/news/public-procurements..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни дейности в Русенски университет „Ангел Кънчев” по две обособени позиции: Първа обособена позиция: Основен ремонт на стара спортна зала на Русенски университет „Ангел Кънчев”; Втора обособена позиция: Изграждане на две комбинирани игрища за мини футбол-хандбал и едно комбинирано игрище волейбол-баскетбол в Русенски университет „Ангел Кънчев”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Русенски университет "Ангел Кънчев", гр. Русе,
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката: „Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни дейности в Русенски университет „Ангел Кънчев” по две обособени позиции: Първа обособена позиция: Основен ремонт на стара спортна зала на Русенски университет „Ангел Кънчев”; Втора обособена позиция: Изграждане на две комбинирани игрища за мини футбол-хандбал и едно комбинирано игрище волейбол-баскетбол в Русенски университет „Ангел Кънчев”. Предметът на поръчката обхваща извършване на строително-монтажни дейности в Русенски университет „Ангел Кънчев”, която според своята различна специфика е разпределена в две обособени позиции, подробно описани по-долу: 1.Обособена позиция № 1 с предмет: „Основен ремонт на стара спортна зала на Русенски университет „Ангел Кънчев”; Този ремонт се изпълнява съгласно разработени за целта проекти, съставляващи неразделна част от настоящата документация, по части, както следва: - Част Архитектура - Част Строителни конструкции - Част Вентилации - Част Ел.инсталации - Част ВК - Част ЕЕ - Част ПБЗ - Част Пожарна безопасност 2. Обособена позиция № 2 с предмет: Изграждане на две комбинирани игрища за мини футбол-хандбал и едно комбинирано игрище волейбол-баскетбол в Русенски университет „Ангел Кънчев”. Строително-монтажните работи по тази обособена позиция също се изпълняват съгласно разработени за целта проекти. Тези общо три игрища съставляват част от общия проект „СПОРТНИ ОБЕКТИ И СЪОРЪЖЕНИЯ В РУСЕНСКИ УНИВЕРСИТЕТ „АНГЕЛ КЪНЧЕВ”, по части, както следва: - Част Архитектура - Част Строителни конструкции - Част Ел.инсталации - Част ВК - Част Вертикална планировка - Част ПБЗ 3. Предметът на поръчката и по двете обособени позиции включва изпълнението на следните дейности: демонтажни работи; доставка на необходимите материали; строително - монтажни и ремонтни работи; всички дейности, свързани с удостоверяване на действително извършени СМР в т.ч. съставяне на необходимите актове и протоколи, в т.ч. и за скрити работи, за успешно проведени приемни изпитвания за извършени СМР, предаване на строежа от Строителя на Възложителя с Констативен протокол за установяване годността за ползване на строежа; гаранционна отговорност за изпълнените ремонтни и строително - монтажни работи.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката и по двете обособени позиции включва изпълнението на следните дейности: демонтажни работи; доставка на необходимите материали; строително - монтажни и ремонтни работи; всички дейности, свързани с удостоверяване на действително извършени СМР в т.ч. съставяне на необходимите актове и протоколи, в т.ч. и за скрити работи, за успешно проведени приемни изпитвания за извършени СМР, предаване на строежа от Строителя на Възложителя с Констативен протокол за установяване годността за ползване на строежа; гаранционна отговорност за изпълнените ремонтни и строително - монтажни работи.

Прогнозна стойност без ДДС
1020000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят определя размера на гаранции за участие в размер на 1 (едно) на сто от прогнозната стойност на поръчката по обособена позиция, както следва: - По обособена позиция № 1 с предмет: „Основен ремонт на стара спортна зала на Русенски университет „Ангел Кънчев”– сумата от 4 850.00 лева (четири хиляди осемстотин и петдесет лева); - По обособена позиция № 2 с предмет: „Изграждане на две комбинирани игрища за мини футбол-хандбал и едно комбинирано игрище волейбол-баскетбол в Русенски университет „Ангел Кънчев”– сумата от 5 350.00 лева (пет хиляди триста и петдесет лева). Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато кандидатът или участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят изплаща еднократно аванс по банковата сметка на Изпълнителя в размер на 20% (двадесет процента) от цената по договора. Авансът се заплаща в 7 (седем) дневен срок след представяне на фактура.Предвидени са две междинни плащания. Окончателното плащане в размер на 20 % от цената договора, респ. актуваните СМР, се извършва от Възложителят след подписване на всички документи, свързани с въвеждането на обекта в експлоатация, с което се приема работата от страна на Възложителя . Възложителят има правото да откаже плащането на издадената от Изпълнителя фактура, ако констатира неизпълнение на задължения по договора. Отказът може да е за част от фактурираната сума. Окончателното плащане се извършва въз основа на издадена фактура, извършено актуване на видовете дейности и подписване на изготвения акт от страна на Възложителя. В случай, че стойността на извършената по предмета на договора работа е по – малка като стойност от уговорената в договора цена, Възложителят дължи заплащане само за действително извършената работа, без да е задължен да заплати изцяло уговорената цена в размер на посочената в договора цена. Ако стойността на извършената работа се окаже по – висока от цената на договора, Възложителят заплаща само уговорената в договора цена. Цената на финансовия риск на предложената цена е за сметка на Изпълнителя. Преведените средства от страна на Възложителя, но неусвоени от Изпълнителя, както и натрупаните лихви, глоби и неустойки при изпълнение на договора, подлежат на възстановяване.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по Булстат на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: съгласно документацията за участие, която е публично достъпа на адреса профила на купувача: http://www.uni-ruse.bg/news/public-procurements.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата могат да участват лица, които имат реализиран общ оборот и оборот от строителство, които са предмет на поръчката за последните три (2011, 2012 и 2013 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Няма изискване за определен размер на оборота, достатъчно е да има реализиран такъв за последните три години общо (2011, 2012 и 2013 г.). За доказване на това изискване се представя информация справка – декларация в оригинал за реализиран общ оборот и оборот от услуги, които са предмет на поръчката за последните три (2011, 2012 и 2013 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. (попълва се образец №9.) В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 2.Участникът следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата поръчка и да представи заверено от участника копие на Отчета за приходите и разходите за последните три финансови години /2011, 2012 и 2013 г./, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Прилагането на отчетите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър. В този случай участникът представя документ (разпечатка, извлечение), удостоверяващ, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията – за юридическите лица и едноличните търговци. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или годишни данъчни декларации за всяка от последните три финансови години /2011, 2012 и 2013г./, заверени от участника с „вярно с оригинала” и негов подпис на всяка страница. Достатъчно е кандидатът да има положителен финансов резултат за последните три години общо (2011, 2012 и 2013 г.). 3.В процедурата могат да участват лица, които имат сключена „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ с минимален праг на застраховката, съответстващ на групата и категорията на обектите на поръчката по обособени позиции. Същата трябва да е в сила минимум 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора. Представя се заверено от участника копие от застраховката и декларация в свободен текст. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще бъдат ангажирани пряко с изпълненеито на СМР. 4.Кандидатите за изпълнители на ремонтните работи трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи Първа група : строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения съгласно чл. 5 ал. 6 от ПРВВЦПРС, без ограничения в категориите.
Минимални изисквания: 1. За последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) участникът да е реализирал общ оборот и оборот от строителство. 2.Участникът да има положителен финансов резултат общо за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.). 3. Застраховка по чл. 171 от ЗУТ. 4. Участникът да е вписан в ЦПРС за изпълнение на строежи от групата и категорията, съответстваща предмет на настоящата процедура.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Всеки участник трябва да разполага със собствен квалифициран персонал, включително собствените или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на строителството. Изпълнението на това минимално изискване се доказва с декларация (образец № 10). Не се прилагат документи, удостоверяващи декларираните факти. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 2.Всеки участник следва да представи Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, придружен от препоръки за добро изпълнение - поне 3 (три) и не повече от 5 (пет). В препоръките задължително се посочва общата стойност на договора, датата и мястото на строителството, стойността на подобния вид работа, изпълнена от участника, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката. Изпълнението на това минимално изискване се доказва със списък (образец № 11). Не се прилагат документи, удостоверяващи декларираните факти, освен посочените препоръки за добро изпълнение. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 3.Всеки участник следва да разполага със съответната механизация за изпълнението на поръчката. Изпълнението на това изискване се доказва с представяне на декларация – свободен текст, в която се описва техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.
Минимални изисквания: 1.Всеки участник трябва да разполага със собствен квалифициран персонал, включително собствените или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на строителството. 2.Всеки участник следва да е изпълнил договори за строителство през последните 5 (пет) години в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, придружен от препоръки за добро изпълнение - поне 3 (три) и не повече от 5 (пет). В препоръките задължително се посочва общата стойност на договора, датата и мястото на строителството, стойността на подобния вид работа, изпълнена от участника, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката. 3.Всеки участник следва да разполага със съответната механизация за изпълнението на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00585-2014-0008

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 18 BGN
Условия и начин на плащане

При поискване от заинтересованото лице се прилага чл.28, ал.4 от ЗОП. Цената на документацията е 15,00 лв без ДДС и 18,00 лв.с ДДС, съгласно обявлението за обществена поръчка, платени в брой в касата на Русенски университет «Ангел Кънчев» или по посочената по-долу банкова сметка. IBAN: BG59UBBS80023106029309 BIC: UBBS BGSF Банка: „ОББ” АД клон „Възраждане” Русе

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.07.2014 г.  Час: 14:30
Място

Русенски университет „Ангел Кънчев”, гр. Русе, ул. „Студентска” №8; Ректорат, зала 1,311

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие е публикувана за свободен достъп на адрес: http://www.uni-ruse.bg/news/public-procurements.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби - чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Основен ремонт на стара спортна зала на Русенски университет „Ангел Кънчев”
1) Кратко описание

Този ремонт се изпълнява съгласно разработени за целта проекти, съставляващи неразделна част от настоящата документация, по части, както следва: - Част Архитектура - Част Строителни конструкции - Част Вентилации - Част Ел.инсталации - Част ВК - Част ЕЕ - Част ПБЗ - Част Пожарна безопасност

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Предметът на поръчката и по тази обособена позиция включва изпълнението на следните дейности: демонтажни работи; доставка на необходимите материали; строително - монтажни и ремонтни работи; всички дейности, свързани с удостоверяване на действително извършени СМР в т.ч. съставяне на необходимите актове и протоколи, в т.ч. и за скрити работи, за успешно проведени приемни изпитвания за извършени СМР, предаване на строежа от Строителя на Възложителя с Констативен протокол за установяване годността за ползване на строежа; гаранционна отговорност за изпълнените ремонтни и строително - монтажни работи.

Прогнозна стойност, без ДДС
485000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изграждане на две комбинирани игрища за мини футбол-хандбал и едно комбинирано игрище волейбол-баскетбол в Русенски университет „Ангел Кънчев”.
1) Кратко описание

Обособена позиция № 2: Строително-монтажните работи по тази обособена позиция се изпълняват съгласно разработени за целта проекти. Тези общо три игрища съставляват част от общия проект „СПОРТНИ ОБЕКТИ И СЪОРЪЖЕНИЯ В РУСЕНСКИ УНИВЕРСИТЕТ „АНГЕЛ КЪНЧЕВ”, по части, както следва: - Част Архитектура - Част Строителни конструкции - Част Ел.инсталации - Част ВК - Част Вертикална планировка - Част ПБЗ

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Предметът на поръчката и по тази обособена позиция включва изпълнението на следните дейности: демонтажни работи; доставка на необходимите материали; строително - монтажни и ремонтни работи; всички дейности, свързани с удостоверяване на действително извършени СМР в т.ч. съставяне на необходимите актове и протоколи, в т.ч. и за скрити работи, за успешно проведени приемни изпитвания за извършени СМР, предаване на строежа от Строителя на Възложителя с Констативен протокол за установяване годността за ползване на строежа; гаранционна отговорност за изпълнените ремонтни и строително - монтажни работи.

Прогнозна стойност, без ДДС
535000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90