Версия за печат

00530-2014-0105

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880039

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Пловдив, ул. Скопие № 106, За: Ж.Манолова - гл. юрисконсулт в отдел "Правен"; Б.Дачева - ст. експерт в отдел "Логистика", РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 935639;032 935507, E-mail: g.manolova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: ул. Скопие № 106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив, обслужващи структурите на НАП в градовете Пловдив, Кърджали, Пазарджик, Смолян, Стара Загора и Хасково съгласно приложените технически спецификации.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място за изпълнение на поръчката – сервизна база на избрания за изпълнител на територията на съответния град, като служебните автомобили се намират на следните адреси: - за структури на ТД на НАП Пловдив в гр. Пловдив – гр. Пловдив, ул. Скопие № 106 и ул. Чернишевски №3; - за офис Кърджали – гр. Кърджали, ул. Деспот Слав № 1; - за офис Пазарджик – гр. Пазарджик, ул. Асен Златаров № 7 и бул. България № 41; - за офис Смолян - гр. Смолян, бул. България № 12; - за офис Стара Загора – гр. Стара Загора, ул. Кенали № 1; - за офис Хасково - гр. Хасково, пл. Свобода № 2.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив, обслужващи структурите на НАП в градовете Пловдив, Кърджали, Пазарджик, Смолян, Стара Загора и Хасково съгласно приложените технически спецификации” в 6 обособени позиции.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000, 50114000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на товарни автомобили

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Приложенията (технически спецификации) към Раздел ІІ на описанието на поръчката.

Стойност, без да се включва ДДС
115200 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

30

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за гаранция за участие, която за обособените позиции е, както следва: - за обособена позиция № 1, в размер на 125, 00 (сто двадесет и пет) лева; -за обособена позиция № 2, в размер на 17,60 (седемнадесет лева и шестдесет стотинки) лева; - за обособена позиция № 3, в размер на 23,40 (двадесет и три лева и четиридесет стотинки) лева; - за обособена позиция № 4, в размер на 17,60 (седемнадесет лева и шестдесет стотинки) лева; - за обособена позиция № 5, в размер на 23,40 (двадесет и три лева и четиридесет стотинки) лева; - за обособена позиция № 6, в размер на 23,40 (двадесет и три лева и четиридесет стотинки) лева; - за всички обособени позиции, в размер на 230,40 (двеста и тридесет лева и четиридесет стотинки) лева; Гаранцията за участие се представя по избор на участника под формата на: -банкова гаранция – в оригинал, безусловна и неотменима, учредена в полза на ТД на НАП Пловдив; -или парична сума, преведена по банкова сметка на Териториална дирекция на НАП - Пловдив, по IBAN сметка: BG 24 IORT 7375 3360 0000 01, BIС: IORTBGSF при „ИНВЕСТБАНК” АД. Банковите разноски са за сметка на наредителя. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата - 120 (сто и двадесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът представи банкова гаранция, тя трябва да бъде валидна най-малко 120 (сто и двадесет) дни от крайния срок за получаване на оферти. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора при подписването му в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС за съответната обособена позиция.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Изпълнителят извършва необходимите за осъществяването на поръчката допълнителни дейности за своя сметка и на свой риск, като за положения от него допълнителен труд и извършените допълнителни разходи не се дължи допълнително възнаграждение от Възложителя. Всички плащания от името на Възложителя се извършват чрез ТД на НАП Пловдив. Възложителят си запазва правото да изключва от предмета на поръчката автомобили /спрени от движение, отчуждени, бракувани или за които по др. причини е отпаднала необходимостта от ползването им/. Транспортните разходи при реализирането на обществената поръчка са за сметка на избрания за Изпълнител. Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за съответната обособена позиция /за извършване на дейностите по техническо обслужване и ремонт съгласно т. 2 от раздел І на описанието на поръчката/ не може да надвишава стойностите, посочени в т.т. 1.3., 2.3., 3.3., 4.3., 5.3. и 6.3. от раздел ІІ - ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ от описанието на поръчката. Цената за извършени услуги по техническо обслужване и ремонт се заплаща по банков път ежемесечно (при извършена услуга през месеца), в срок до 30 дни след представяне на оригинална фактура, придружена с протокола по т. 2.1. и/или т. 2.3. от раздел І на описанието на поръчката. Възложителят заплаща на Изпълнителя по договора съответния вид услуга, както следва: а) цените за извършени дейности по техническо обслужване и/или ремонт, за посочените операции в Приложението към раздел І на описанието на поръчката съгласно оферираните „Цени за фактуриране“ в „Оферта – Предлагана цена” на Изпълнителя; б) вложеният труд за извършени дейности по техническо обслужване и/или ремонт, извън посочените операции в Приложението към раздел І на описанието на поръчката, чиято цена се изчислява от реално употребеното време в човекочасове /съгласно т. 2.4. от раздел І на описанието на поръчката/, умножено по оферираната в „Оферта – Предлагана цена” на Изпълнителя „часова ставка” ; в) доставната стойност на вложените при техническо обслужване и ремонт резервни части, принадлежности и консумативи (доказва се с копия от фактурите за закупуването им), увеличена до размера на оферираната в „Оферта – Предлагана цена” на Изпълнителя „търговска надценка”. Под „консумативи” съгласно т. 2.5. от раздел І на описанието на поръчката се разбират всички материали, необходими за извършване на дейностите, посочени в предмета на поръчката. Оферираните цени/показатели не може да се увеличават за целия срок на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В плик № 1 с надпис „Документи за подбор” се поставят документите, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, изготвени в пълно съответствие с образците, както следва: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (съгласно приложения образец №1). Списъкът следва да съдържа описание на всички документи, приложени от участника в пликове № 1, 2 и 3). 2. „Оферта – Документи за подбор" (съгласно приложения образец № 2). 3. В случай, че участникът е юридическо лице или едноличен търговец – в образеца на „Оферта – Документи за подбор" се посочва единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър (ЗТР). Чуждестранните юридически лица представят документ за регистрация или съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Участниците - физически лица представят заверено копие от документ за самоличност. Когато участникът е обединение, за всяко лице в обединението следва да се представи копие от документ за регистрация или Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър (когато лицето, включено в обединението е българско юридическо лице или едноличен търговец), или заверено копие от документ за самоличност, за физическите лица. Чуждестранните лица, включени в обединението представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. За обединението, което не е ЮЛ (неперсонифицирано дружество по ЗЗД), към офертата се представя заверено копие на документа (договор за гражданско дружество), с който е създадено обединението, подписан от всички лица, включени в неговия състав. В него следва да е посочено лицето, което ще представлява обединението в качеството му на участник. В случай, че документа за създаване на обединението не съдържа изрично посочване на представляващото лице, към офертата се представя оригинал на пълномощно, с което участниците в обединението упълномощават някое от лицата да представлява обединението в процедурата за възлагане на обществената поръчка. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП, за всеки от подизпълнителите следва да бъде представено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато подизпълнителят е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато е физическо лице (документ за регистрация за чуждестранните ЮЛ/документ за самоличност за чуждестранните ФЛ). 4. Документ за внесена гаранция за участие за съответната/ите обособена/и позиция/и /заверено копие или оригинал/ в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция /оригинал/, учредена в полза на ТД на НАП Пловдив). 5. Декларация/и за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „е” от ЗОП), ал.2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 5 и ал.5 от ЗОП. (съгласно приложените образци № 3 и № 4). Документите се представят в оригинал. Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „е” от ЗОП), ал.2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 5 и ал.5 от ЗОП, води до отстраняване на участника от процедурата. В случай, че участникът е обединение на юридически лица или е предвидено участието на подизпълнители, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1 (без б. „е” на т.1), т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а, т.3 и т.5 и ал.5 от ЗОП по отношение на всяко едно лице, включено в обединението или по отношение на посочен подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата. (текста продължава в раздел VІ.3. "Допълнителна информация").

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

В плик № 1 с надпис „Документи за подбор” се поставят документите, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, изготвени в пълно съответствие с образците, както следва: 1.Списък на основните договори (не по-малко от 3 (три) договора) за сервизни услуги по ремонт и/или поддръжка на автомобили, изпълнени от участника през последните три години до датата на подаване на офертата, включително стойностите, датите и контрагентите (представя се списък - Образец № 3). Под изпълнен договор се разбира такъв договор, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период независимо от датата на сключването му. 2.Не по-малко от 3 (три) препоръки за добро изпълнение на договори, включени в представения списък по т. 1. 3. Списък на персонала на участника (съгласно приложения Образец № 4), който ще отговаря за изпълнението на поръчката, съдържащ имената и професионалната квалификация на лицата, които ще изпълняват поръчката, както и информация за вида на правоотношението на лицата с участника. Към списъка за всяко от лицата се прилагат заверени копия на документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства относно професионалната квалификация и вида на правоотношението. Например: - заверени копия от документи, доказващи професионалната квалификация на посочените в списъка лица /диплома, удостоверение, сертификат, документ за преминат курс на обучение и др. п./. ; - заверени копия от трудови договори или друг документ, от който да е видно, че посочените в списъка лица са наети от участника и са пряко ангажирани с извършване на дейностите, предмет на обществената поръчка. 4. Декларация, съдържаща списък на техническото оборудване (съгласно приложения списък по образец № 5) на участника, в който задължително трябва да фигурират: -стенд за регулиране на преден и заден мост; -уреди за дефектация и пълнене на автомобилни климатични инсталации; -спирачен стенд; -стенд за диагностика на двигатели; -стенд за демонтаж, монтаж и баланс на гуми; -подемник за ремонт на ходова част; -уреди за проверка на амортисьори; -машина за изправяне на джанти /алуминиеви и стоманени/. 5. Декларация от участника, че разполага със сервизна база/и на територията на съответния град за изпълнение на поръчката, като се посочи адрес/и на базата/те (съгласно приложения списък - образец № 6). Към декларацията се прилага/т заверено/и копие/я на документ/и, удостоверяващ/и декларираното/ите обстоятелство/а (напр. копие/я от нотариалния акт за собственост на базата, разрешение за ползване или друг документ, от който да е видно, че участникът има на разположение посочения ресурс).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимално изискване: Изискване по т.1: Участникът да е изпълнил не по-малко от 3 (три) договора с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата. Под изпълнен договор се разбира такъв договор, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период независимо от датата на сключването му. Изискване по т.2: Участникът да има не по-малко от 3 (три) препоръки за добро изпълнение на договори с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата. Изискване по т.3: Участникът да разполага с достатъчно персонал за извършване на дейностите, предмет на ОП. Минимално изискване: Изискване по т. 4.: Участникът да разполага с необходимото техническо оборудване, инструменти, измервателни уреди, инвентар и транспортни средства за изпълнение на обществената поръчка. Изискване по т.5: Участникът да разполага със сервизна база/и на територията на съответния град за изпълнение на поръчката.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най-ниска предложена „цена за фактуриране без ДДС за извършване на техническо обслужване и ремонт /за извършване на дейности/операции, посочени в Приложението към раздел І на описанието на поръчката/“ (в лева за операция) ; тежест: 45
Показател: Най-ниска предложена „часова ставка без ДДС за извършване на техническо обслужване и ремонт /за извършване на дейности, извън посочените в Приложението към раздел І на описанието на поръчката/“ (в лева за човекочас) ; тежест: 50
Показател: Най-ниска предложена „търговска надценка върху стойността на влаганите при техническо обслужване и ремонт резервни части, принадлежности и консумативи“ (в проценти) – тежест 5 %; тежест: 5
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

Решение за откриване на процедурата № РД-44-11/27.06.2014г. на Директора на ТД на НАП Пловдив.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 045 - 075449 от 05.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22.07.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 8.5 BGN
Условия и начин на плащане

Националната агенция за приходите предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да намерите на интернет адрес на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, „Профил на купувача”. Участниците, които са ползвали предоставената по електронен път документация, не са длъжни да заплащат цената й. Предоставянето на документ за закупена документация, не е условие за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Документацията за участие в откритата процедура може да се получи и в деловодството на ТД на НАП-Пловдив, ул. Скопие № 106, ет.1, стая № 110, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа, в срок до 22.07.2014 г. включително, срещу представен документ за преведени по банков път 8.50 лв. /осем лева и петдесет стотинки/ с включен ДДС по банковата сметка на ТД на НАП Пловдив: IBAN BG 33 IORT 7375 3160 0000 01, BIC IORTBGSF при "Инвестбанк" АД - Пловдив.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
01.08.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.08.2014 г.  Час: 10:30
Място

гр.Пловдив, ул. Скопие № 106, ет.8, ст. 814

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява, както следва: - за участниците- лична карта и копие на документ,удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за представителите на юридическите лица с нестопанска цел - лична карта и документ, удостоверяващ представителната власт на лицето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

продължава от раздел ІІІ.2.1."Лично състояние на икономическите оператори, включително изискванията във връзка с вписването в професионален или търговски регистри": 6. Декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП за съгласие от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв (съгласно приложения образец № 9). Декларацията се представя в оригинал. 7. Декларация по чл.55, ал.5 и ал.6 от ЗОП от лице, което участва в обединение, в случай, че участникът е обединение, (съгласно приложения образец № 10). Декларацията се представя от всяко физическо и/или юридическо лице, включено в обединението, подало оферта за участие. Документът се представя в оригинал. 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договора (съгласно приложения образец № 8). Декларацията се представя в оригинал. 9. Изрично пълномощно на лицето, подписващо изискуемите документи. (представя се само в случай, че не са подписани от представляващия участника или представляващия подизпълнителя, а от изрично упълномощен негов представител). /Представя се в оригинал или заверено копие/ Предвиждат се следните възможности: 1. Възложителят си запазва правото да изключва от предмета на поръчката автомобили /спрени от движение, отчуждени, бракувани или за които по др. причини е отпаднала необходимостта от ползването им/. 2. Възложителят си запазва правото при необходимост да извършва вътрешно разместване на служебните автомобили на НАП, вкл. и от други обособени позиции (офиси/градове). Срок на действие на договора (изпълнение на поръчката), валиден за всички обособени позиции – 30 (тридесет) месеца от влизане в сила на договор за съответната обособена позиция. Договорът за всяка обособена позиция влиза в сила, както следва: - считано от 02.10.2015 г., или - от датата, следваща датата на приключването на предходния договор със същия предмет за съответната обособена позиция, в случай на предсрочното му прекратяване. Общата стойност на обществени поръчки за услуги с този обект в рамките на Възложителя НАП е в размер на 426 740,00 лева, което поражда публикуване на настоящето обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за обжалване са посочени в чл.120 от ЗОП, като жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10-дневен и започва да тече след изтичане на 14 (четиринадесет) дни от датата на публикуване на решението за откриване на процедурата и обявлението за обществена поръчка. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив, обслужващи структурите на НАП в гр. Пловдив, съгласно приложената техническа спецификация.
1) Кратко описание

Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив, обслужващи структурите на НАП в гр. Пловдив, съгласно приложената техническа спецификация.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000, 50114000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на товарни автомобили

3) Количество или обем

Техническите показатели на служебните автомобили, обслужващи структурите на НАП в гр. Пловдив, са посочени в Приложение № 1 към раздел IІ от описанието на поръчката.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
62500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 30
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 1 /за извършване на дейностите по техническо обслужване и ремонт съгласно т. 2 от раздел І на описанието на поръчката/ не може да надвишава 62 500 лв. без ДДС.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив, обслужващи структурите на НАП в гр. Кърджали, съгласно приложената техническа спецификация.
1) Кратко описание

Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив, обслужващи структурите на НАП в гр. Кърджали, съгласно приложената техническа спецификация.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000, 50114000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на товарни автомобили

3) Количество или обем

Техническите показатели на служебните автомобили, обслужващи структурите на НАП в гр. Кърджали, са посочени в Приложение № 2 към раздел ІІ от описанието на поръчката.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
8800 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 30
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 2 /за извършване на дейностите по техническо обслужване и ремонт съгласно т. 2 от раздел І на описанието на поръчката/ не може да надвишава 8 800 лв. без ДДС.




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив, обслужващи структурите на НАП в гр. Пазарджик, съгласно приложената техническа спецификация.
1) Кратко описание

Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив, обслужващи структурите на НАП в гр. Пазарджик, съгласно приложената техническа спецификация.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000, 50114000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на товарни автомобили

3) Количество или обем

Техническите показатели на служебните автомобили, обслужващи структурите на НАП в гр. Пазарджик, са посочени в Приложение № 3 към раздел ІІ от описанието на поръчката

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
11700 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 30
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 3 /за извършване на дейностите по техническо обслужване и ремонт съгласно т. 2 от раздел І на описанието на поръчката/ не може да надвишава 11 700 лв. без ДДС.




Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив, обслужващи структурите на НАП в гр. Смолян, съгласно приложената техническа спецификация.
1) Кратко описание

Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив, обслужващи структурите на НАП в гр. Смолян, съгласно приложената техническа спецификация.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000, 50114000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на товарни автомобили

3) Количество или обем

Техническите показатели на служебните автомобили, обслужващи структурите на НАП в гр. Смолян, са посочени в Приложение № 4 към раздел ІІ от описанието на поръчката.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
8800 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 30
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 4 /за извършване на дейностите по техническо обслужване и ремонт съгласно т. 2 от раздел І на описанието на поръчката/ не може да надвишава 8 800 лв. без ДДС.




Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив, обслужващи структурите на НАП в гр. Стара Загора, съгласно приложената техническа спецификация.
1) Кратко описание

Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив, обслужващи структурите на НАП в гр. Стара Загора, съгласно приложената техническа спецификация.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000, 50114000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на товарни автомобили

3) Количество или обем

Техническите показатели на служебните автомобили, обслужващи структурите на НАП в гр. Стара Загора, са посочени в Приложение № 5 към раздел ІІ от описанието на поръчката.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
11700 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 30
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 5 /за извършване на дейностите по техническо обслужване и ремонт съгласно т. 2 от раздел І на описанието на поръчката/ не може да надвишава 11 700 лв. без ДДС.




Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив, обслужващи структурите на НАП в гр. Хасково, съгласно приложената техническа спецификация.
1) Кратко описание

Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив, обслужващи структурите на НАП в гр. Хасково, съгласно приложената техническа спецификация.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000, 50114000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на товарни автомобили

3) Количество или обем

Техническите показатели на служебните автомобили, обслужващи структурите на НАП в гр. Хасково, са посочени в Приложение № 6 към раздел ІІ от описанието на поръчката.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
11700 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 30
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 6 /за извършване на дейностите по техническо обслужване и ремонт съгласно т. 2 от раздел І на описанието на поръчката/ не може да надвишава 11 700 лв. без ДДС.